Haluan elokuvaan

Moi,

Olen 9v poika. Ja olen aina halunnut päästä elokuva tähdeksi. Jos joku tietää miten pääsen elokuvaan niin voisitko kertoa.

T. Tv-tähti_melkein

8

2484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä harrastan teatteria ja wilmassa tuli viesti jossa luki näin:

      Hei!

      Etsimme lapsirooleihin esiintyjiä Arto Halosen ja Jukka Itkosen kirjoittamaan, Arto Halosen ohjaamaan ja Art Films Productionin tuottamaan koko perheen elokuvaan Antero Varovainen ja onnenkivi. Antero Varovainen ja onnenkivi kertoo mielikuvituksen rikkaudesta ja onnen etsimisestä.

      Etsimme esiintyjiä kahteen *isoon* rooliin

      Poika 6-10v

      Tyttö 8-12v

      Elokuva on suunniteltu kuvattavaksi kesällä 2022 pääosin Tampereen seudulla.

      Haekemukseen tulisi liittää seuraavat tiedot:

      nimi ja ikä

      pituus ja kokotiedot

      ajankohtainen valokuva

      kerrothan myös lisää esiintymistaustastasi tai kiinokstuksestasi esiintymiseen

      Hakemukset ja lisätiedot voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen [email protected].

      Hakemuksia otetaan vastaan 23.1. kello 15 asti.

      Kutsumme hakemusten perusteella henkilöt koekuvaukseen. Koekuvauksia järjestetään tammikuun viimeisellä viikolla Helsingissä/Tampereella.

      Voit kertoa jo hakemuksessasi aikataulutajoitteesi tammikuun viimeiselle viikolle (24-28.1.)

      Onnea hakemiseen!

      • Ja pitäkää kiirettä


      • Anonyymi

        Mekin saatiin koulusta tommoset laput, en ite hakenu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekin saatiin koulusta tommoset laput, en ite hakenu

        Mä haluaisin päästä kun mä hain mutta en kyllä pääse


    • Anonyymi

      Hei, olen 11v. tyttö nimeni on Olesja Spiridonova. Pituus on 152 cm, vyötärö -61 cm, käden pituus -70 cm, käden leveys on 40-25 cm, jalan pituus- 85 cm, jalan leveys - 42- 31 cm, vatsa on 62 cm ja rinta -73 cm . Olen tosi kiinnostunut esiintymiseen, joskus olen esiintynyt koulukonsertissa.

    • Anonyymi

      Pääsin sen elokuvan koekuvauksiin ja ollaan just matkalla art films studiolle

      • Anonyymi

        No miten meni? Saitko roolia?


    • Anonyymi

      Tyttäreni pääsi siihen elokuvaan tanssimaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1954
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      253
      1653
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      244
      1567
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1514
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1398
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      12
      1225
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1177
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1163
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1162
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      33
      961
    Aihe