Itse jouduin ottamaan 14 ajotuntia ( riskienhallinta) ennen kuin pääsin inssin läpi. Tyhmä olo :p
Vastaukset 8
- Anonyymi
Siis tarvitsitteko lisäajotunteja/ kuinka monta?
- Anonyymi
Ei riitä todellakaan jos ei aiempaa korttia esim mopo. 10h lähdetään eteenpäin.
- Anonyymi
Ajatin pari tuttua poikaa 12 ja 13 x 50 min. AM120 molemmilla pohjalla ja 4-5-4-5 ja 4-4-4-4 oli tutvon arvioinnit. Eli opetusluvalla tulee aina huonoja kuljettajia. Ittellä vaan kaksi liikenneopettajan tutkintoa ja lisäksi olen opetustoiminnasta vastaava johtaja eräässä oppilaitoksessa : D
- Anonyymi
2 tutkintoa vai?
- Anonyymi
Kyllä 10 ajotuntia riittää.. Mul itsel enää yksi ajotunti sitten harkkakoe
- Anonyymi
Mullaki on sitten se harkkakoe silloin ensimmäistä marraskuuta. 10 tuntia ajeltu
- Anonyymi
Älä suotta tunne itseäsi tyhmäksi, minusta tuo 14 h on juuri hyvä minimimäärä, joku 16 tuntiakaan ei olisi ollenkaan paha. 10 h voi riittää jos on entuudestaan kokemusta esim. mopoautolla ajamisesta (tai miksei mopollakin), mutta jos ihan tyhjästä lähtee, niin kannattaa ottaa vähintään 14 h.
- Anonyymi
10 tunnilla et pääsee minnekkään, iha perseestä autokoulujen toiminta nykyään, tästä nykymeiningistä saa kiittää Sipilää ja muita nilviäisiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51861
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍90818Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust15696Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,2664Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.1564- 56541
- 70533
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it184529- 60513
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista24496