Itse jouduin ottamaan 14 ajotuntia ( riskienhallinta) ennen kuin pääsin inssin läpi. Tyhmä olo :p
Riittikö 10 ajotuntuntia?
8
1045
Vastaukset
- Anonyymi
Siis tarvitsitteko lisäajotunteja/ kuinka monta?
- Anonyymi
Ei riitä todellakaan jos ei aiempaa korttia esim mopo. 10h lähdetään eteenpäin.
- Anonyymi
Ajatin pari tuttua poikaa 12 ja 13 x 50 min. AM120 molemmilla pohjalla ja 4-5-4-5 ja 4-4-4-4 oli tutvon arvioinnit. Eli opetusluvalla tulee aina huonoja kuljettajia. Ittellä vaan kaksi liikenneopettajan tutkintoa ja lisäksi olen opetustoiminnasta vastaava johtaja eräässä oppilaitoksessa : D
- Anonyymi
2 tutkintoa vai?
- Anonyymi
Kyllä 10 ajotuntia riittää.. Mul itsel enää yksi ajotunti sitten harkkakoe
- Anonyymi
Mullaki on sitten se harkkakoe silloin ensimmäistä marraskuuta. 10 tuntia ajeltu
- Anonyymi
Älä suotta tunne itseäsi tyhmäksi, minusta tuo 14 h on juuri hyvä minimimäärä, joku 16 tuntiakaan ei olisi ollenkaan paha. 10 h voi riittää jos on entuudestaan kokemusta esim. mopoautolla ajamisesta (tai miksei mopollakin), mutta jos ihan tyhjästä lähtee, niin kannattaa ottaa vähintään 14 h.
- Anonyymi
10 tunnilla et pääsee minnekkään, iha perseestä autokoulujen toiminta nykyään, tästä nykymeiningistä saa kiittää Sipilää ja muita nilviäisiä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452416
- 1751671
- 911566
- 681518
- 79904
- 68841
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6805- 57792
- 59776
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152735