On niin kamala olo kun ei...

Mista kaikki menee päin helvettiä. Elemän halukin on tipo tiessään sisintä raastaa. Minulata aukastiin vuonna 2013 syntyneet sisäiset haavat mitkä tulo Etelä - Korean kisojen aikaan kun minun piti olla ladulla ja sitten sairastui jouduin sairaalaan ja siellä olin nukutettuna 144 tuntia. kaksi vuotta meni enneköö pääsin suksille. Tää pettymys kismittää enenemmän. Vaikka ei ole tarkoitus saada tartuntaa tekisi mieli mennä kapakkaan puoleksitoista tunniksi. Mutta tää on itse tyydytys palsata mitäs tehtäisiin että saatee edes minut vähän piristymään....
Edotuksia.

15

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieluten tässä

    • onko KiK?

      • Kuule hemmo sinä joka sanoi onka KIK?
        Yritäppä arvata onko KIK mulla pinna kireällä ja vanhat saumat revitty auki.
        Nyt pitäis vielä noiden ongelmien takia seksiäkin jostain löytää.
        Vaikka sellaista rietasta menoa hoovetti.


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Kuule hemmo sinä joka sanoi onka KIK?
        Yritäppä arvata onko KIK mulla pinna kireällä ja vanhat saumat revitty auki.
        Nyt pitäis vielä noiden ongelmien takia seksiäkin jostain löytää.
        Vaikka sellaista rietasta menoa hoovetti.

        Oletko Ristijärvellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Ristijärvellä

        Myllyjärvellä Jyväskylässä


      • Anonyymi

        Taas toi kusilutka tyrkyttää itteensä hyi hemmetti


    • Anonyymi

      Sarilla asiat kehnolla tolalla

      • Kyllä ei oikein ole asiat niin hyvin että hiihtäminen ei kiinosta tulevalla kaudella.
        Seksi kyllä menis sen hiihon sijasta. Vaikka seksistä puhuminen ja paskan puhuminen sekaan riettaammaksi se silloin menis.


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Kyllä ei oikein ole asiat niin hyvin että hiihtäminen ei kiinosta tulevalla kaudella.
        Seksi kyllä menis sen hiihon sijasta. Vaikka seksistä puhuminen ja paskan puhuminen sekaan riettaammaksi se silloin menis.

        Mitä tapahtui? Miksi kaikki on pielessä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tapahtui? Miksi kaikki on pielessä?

        Seksistä puhuminen autta kun kaikki on mäntyä.


      • Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

        Kyllä ei oikein ole asiat niin hyvin että hiihtäminen ei kiinosta tulevalla kaudella.
        Seksi kyllä menis sen hiihon sijasta. Vaikka seksistä puhuminen ja paskan puhuminen sekaan riettaammaksi se silloin menis.

        Hanki lääkitys piriperse


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hanki lääkitys piriperse

        On kuule vaikka mitä myrkkyjä. Sinut pitäis laittaa sairaalan koneen kanssa nukkumaan kun sinä tuollasia kirjottelet ja sanot että hanki lääkitys. Ei mun tarvii mulla on sikainfluenssa jälkeinen oirelu johon syön lääkkeitä toinen essentiallinen vapina se on kanssa seurausta sikainfluenssan sairastaneena. Hengitietulehus joka taas seurausta hengityskone hoidon jäkeisistä virustulehduksesta ja näihin kaikkiin on valitettavasti Kyllöstä haetut lääkkeet.
        Niin että painu sinä lääkkeines hevonvittuun huuletelemaan mulle pillereistä.
        Sairaalan vieressä on vielä isompi pilleri niin syö se ja vikise sinä horopää pöljässä syntynyt typerys hiljaa mulle lääkkeistä senkin kesken kasvunen teneva.


    • Anonyymi

      no voishan tuota polokasta kerran pari illan aikana ja sen jäläkee hipsiä kotia kohti

      • Kyllä saat jos uskalla tulla lähelle vaikka enhän minä sitä Coronaa enään pelkää olen kaksi kertaa rokotettu. Mutta jos tartunta tulee niin sitte tulee. Jos kuolema tulee sitte tulee.
        Perjantaina on jo sellainen paras aika käyn vain kaupassa itselleni hakemassa virvoketta.
        Sapuska tarvikkeita että saan tehtyä keiton kakhedeksi päiväksi.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe