On niin kamala olo kun ei...

Mista kaikki menee päin helvettiä. Elemän halukin on tipo tiessään sisintä raastaa. Minulata aukastiin vuonna 2013 syntyneet sisäiset haavat mitkä tulo Etelä - Korean kisojen aikaan kun minun piti olla ladulla ja sitten sairastui jouduin sairaalaan ja siellä olin nukutettuna 144 tuntia. kaksi vuotta meni enneköö pääsin suksille. Tää pettymys kismittää enenemmän. Vaikka ei ole tarkoitus saada tartuntaa tekisi mieli mennä kapakkaan puoleksitoista tunniksi. Mutta tää on itse tyydytys palsata mitäs tehtäisiin että saatee edes minut vähän piristymään....
Edotuksia.

15

978

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieluten tässä

• onko KiK?

• Kuule hemmo sinä joka sanoi onka KIK?
        Yritäppä arvata onko KIK mulla pinna kireällä ja vanhat saumat revitty auki.
        Nyt pitäis vielä noiden ongelmien takia seksiäkin jostain löytää.
        Vaikka sellaista rietasta menoa hoovetti.

• Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

Kuule hemmo sinä joka sanoi onka KIK?
        Yritäppä arvata onko KIK mulla pinna kireällä ja vanhat saumat revitty auki.
        Nyt pitäis vielä noiden ongelmien takia seksiäkin jostain löytää.
        Vaikka sellaista rietasta menoa hoovetti.

Oletko Ristijärvellä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko Ristijärvellä

Myllyjärvellä Jyväskylässä

• Anonyymi

Taas toi kusilutka tyrkyttää itteensä hyi hemmetti

• Anonyymi

Sarilla asiat kehnolla tolalla

• Kyllä ei oikein ole asiat niin hyvin että hiihtäminen ei kiinosta tulevalla kaudella.
        Seksi kyllä menis sen hiihon sijasta. Vaikka seksistä puhuminen ja paskan puhuminen sekaan riettaammaksi se silloin menis.

• Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

Kyllä ei oikein ole asiat niin hyvin että hiihtäminen ei kiinosta tulevalla kaudella.
        Seksi kyllä menis sen hiihon sijasta. Vaikka seksistä puhuminen ja paskan puhuminen sekaan riettaammaksi se silloin menis.

Mitä tapahtui? Miksi kaikki on pielessä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tapahtui? Miksi kaikki on pielessä?

Seksistä puhuminen autta kun kaikki on mäntyä.

• Anonyymi
        Sahaat kirjoitti:

Kyllä ei oikein ole asiat niin hyvin että hiihtäminen ei kiinosta tulevalla kaudella.

Hanki lääkitys piriperse

• Anonyymi kirjoitti:

Hanki lääkitys piriperse

On kuule vaikka mitä myrkkyjä. Sinut pitäis laittaa sairaalan koneen kanssa nukkumaan kun sinä tuollasia kirjottelet ja sanot että hanki lääkitys. Ei mun tarvii mulla on sikainfluenssa jälkeinen oirelu johon syön lääkkeitä toinen essentiallinen vapina se on kanssa seurausta sikainfluenssan sairastaneena. Hengitietulehus joka taas seurausta hengityskone hoidon jäkeisistä virustulehduksesta ja näihin kaikkiin on valitettavasti Kyllöstä haetut lääkkeet.
        Niin että painu sinä lääkkeines hevonvittuun huuletelemaan mulle pillereistä.
        Sairaalan vieressä on vielä isompi pilleri niin syö se ja vikise sinä horopää pöljässä syntynyt typerys hiljaa mulle lääkkeistä senkin kesken kasvunen teneva.

• Anonyymi

no voishan tuota polokasta kerran pari illan aikana ja sen jäläkee hipsiä kotia kohti

• Kyllä saat jos uskalla tulla lähelle vaikka enhän minä sitä Coronaa enään pelkää olen kaksi kertaa rokotettu. Mutta jos tartunta tulee niin sitte tulee. Jos kuolema tulee sitte tulee.
        Perjantaina on jo sellainen paras aika käyn vain kaupassa itselleni hakemassa virvoketta.
        Sapuska tarvikkeita että saan tehtyä keiton kakhedeksi päiväksi.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe