Näyttää selkeästi joidenkin ihmisten asenne, tuota virusta kohtaan olevan välinpitämätön.
Pikku nuha vain...
Mitä sitten vaikka tarttuu, kun eihän se mitään ole. Olisikin niin, mutta kun ei ole. Tuossa viruksessa on se juuri kurjinta, kun se ei kohtele kaikkia samalla lailla. Joillakin ei ollenkaan oireita, toiset taas sairastuu pahemmin. Jos se olisikin varmuudella vain pieni nuha, niin helpompi olisi.
Itse olen huolestunut läheisistä, joissa on nuoria riskiryhmään kuuluvia. Kahta rokotusta ei ole monikaan vielä saanut, en itsekkään ole.
En halua nähdä heistä yhtäkään sairaalassa happiletkuissa :(
Viinijuhlia vastaan ei ole mitään, mutta ne järjestettiin huonoon aikaan. Pelko on, että toistuu vapun tapaus, kun silloinkin Kokkolassa oli hyvä tilanne aluksi.
Juhlimaan pääsy näyttää sumentavan järjen äänen. Ei huolta huomisesta, kun vain pääsee juhlimaan. Hirvittää mitkä seuraukset voi olla :(
Tälläkin palstalla, kun luin, niin kehotetaan vain pysymään kotona, jos nyt niin kamalasti pelkää. Joo, kyllä sitä jäisikin, mutta töihin, kauppaan ja muutoin asioimaan on vain pakko mennä.
Itseni puolesta en pelkää, ihan sama miten käy, kunhan vain muut selviää ❤
Mietin sitäkin, että onko näillä huolettomilla ihmisillä ollenkaan perhettä tai muita, joita haluaa suojella? Vai onko asenne minä minä itse-tyyliä...
Tiedä tuota, mutta pitää muistaa, että itseä ei voi vain ajatella, koska sitä levittää muihinkin. Miten silloin käy ihmisten työssäkäynnille ja muulle toiminnalle...
Sanotaan, ettei eläminen saa pysähtyä yhden koronan takia... Se pysähtyy siinäkin tapauksessa, jos virus tarttuu laajasti, ja kaikki joutuvat jäädä kotiin.
Ihmisten asenne huolestuttaa
65
714
Vastaukset
- Anonyymi
Järkipuhetta jälleen kerran ja totta joka sana!
- Anonyymi
Eli siis laajat sulut ym. rajoitukset päälle?
Sairaaloissa ympäri Suomen jotain 60 potilasta.
Mihin asti mennään tartuntamäärien perusteella? Siihen astiko kun kaikki on rokotettu 2 tai 3 kertaa? Entä ne jotka eivät ota rokotetetta "koska mun ei tartte", mennäänkö niiden mukaan sitte ikuisesti?
Vakava tauti kyllä mutta pitää alkaa laittaa nää taudin vaikutukset johonkin mittakaavaan! Anonyymi kirjoitti:
Mihin asti mennään tartuntamäärien perusteella? Siihen astiko kun kaikki on rokotettu 2 tai 3 kertaa? Entä ne jotka eivät ota rokotetetta "koska mun ei tartte", mennäänkö niiden mukaan sitte ikuisesti?
Vakava tauti kyllä mutta pitää alkaa laittaa nää taudin vaikutukset johonkin mittakaavaan!No itse kirjoitin siinä mielessä, että ihmisten omalla käyttäytymisellä pelastettaisiin jo paljon.
Silloin kun tämä virus ilmaantui ensi kerran, niin silloin olisi pitänyt toimia ripeästi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakava tauti kyllä mutta pitää alkaa laittaa nää taudin vaikutukset johonkin mittakaavaan!Tämä on kaikki spekulointia toistaiseksi. Totuus nähdään muutama viikko festarien jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on kaikki spekulointia toistaiseksi. Totuus nähdään muutama viikko festarien jälkeen.
Niinpä...
Toivottavasti käy hyvin.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No itse kirjoitin siinä mielessä, että ihmisten omalla käyttäytymisellä pelastettaisiin jo paljon.
Silloin kun tämä virus ilmaantui ensi kerran, niin silloin olisi pitänyt toimia ripeästi.Eli siis kaikki pysykööt eristyksessä?
Vain välttämätön kaupassa käynti. Vai mitä käyttäytymistä tarkoitat? Anonyymi kirjoitti:
Eli siis kaikki pysykööt eristyksessä?
Vain välttämätön kaupassa käynti. Vai mitä käyttäytymistä tarkoitat?Omasta mielestäni kyllä kirjoitin aloituksessa aika selkeästi.
Kyllä ihmisten käyttäytymisellä on suuri vaikutus miten virus leviää. Pahinta on välinpitämätön asenne.
Rokotukset, maskit ja turvavälit vähentää varmasti paljon tartuntoja. Tuollaiset suuret tapahtumat voi myös jättää väliin, tai nauttia musasta turvallisesti.
Ajatellaanpa, että tuo uusi, herkästi tarttuva virus leviäisi Kokkolassa kulovalkean tavoin. Monessa perheessä jouduttaisiin elää eristyksissä. Jos vieläpä useampi pieni muksu, niin vanhemmille tulee pitkä saikkuaika...
Seuraukset varomattomuudella voi olla paljon kurjemmat, kuin että etukäteen yritettäisiin ainakin olla varovaisia.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Omasta mielestäni kyllä kirjoitin aloituksessa aika selkeästi.
Kyllä ihmisten käyttäytymisellä on suuri vaikutus miten virus leviää. Pahinta on välinpitämätön asenne.
Rokotukset, maskit ja turvavälit vähentää varmasti paljon tartuntoja. Tuollaiset suuret tapahtumat voi myös jättää väliin, tai nauttia musasta turvallisesti.
Ajatellaanpa, että tuo uusi, herkästi tarttuva virus leviäisi Kokkolassa kulovalkean tavoin. Monessa perheessä jouduttaisiin elää eristyksissä. Jos vieläpä useampi pieni muksu, niin vanhemmille tulee pitkä saikkuaika...
Seuraukset varomattomuudella voi olla paljon kurjemmat, kuin että etukäteen yritettäisiin ainakin olla varovaisia.Eli ei järjestetä tahtumia. Siis sulut päälle! Ei ole mieltä järjestää mitään tai pitää auki mitään jossa on paljon ihmisiä jos kaikki "voivat jättää väliin".
Anonyymi kirjoitti:
Eli ei järjestetä tahtumia. Siis sulut päälle! Ei ole mieltä järjestää mitään tai pitää auki mitään jossa on paljon ihmisiä jos kaikki "voivat jättää väliin".
Etkö oikeasti ymmärrä, vai väännätkö muuten vain?
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Etkö oikeasti ymmärrä, vai väännätkö muuten vain?
En ymmärrä mitä tarkoitat? Tavallaan pyörittelet ja kiertelet että ei rajoituksia mutta ei kanssakäymistäkään!
Eihän semmoista olekaan!
Sano nyt selkeästi mitkä rajoitukset tms. sopisivat tuohon sinun malliisi. Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat? Tavallaan pyörittelet ja kiertelet että ei rajoituksia mutta ei kanssakäymistäkään!
Eihän semmoista olekaan!
Sano nyt selkeästi mitkä rajoitukset tms. sopisivat tuohon sinun malliisi.KUN MINÄ EN ALOITUKSESSA MISTÄÄN RAJOITUKSISTA KIRJOITTANUT, VAAN IHMISTEN KÄYTÖKSESTÄ JA ASENTEESTA TÄSSÄ VIRUSTILANTEESSA!
Tuliko nyt selväksi??- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
KUN MINÄ EN ALOITUKSESSA MISTÄÄN RAJOITUKSISTA KIRJOITTANUT, VAAN IHMISTEN KÄYTÖKSESTÄ JA ASENTEESTA TÄSSÄ VIRUSTILANTEESSA!
Tuliko nyt selväksi??Niin no jos ihmiset kokoontuvat yhteen niin altistumisia jatartuntoja tulee väkisin. Sen tiedät itsekin. Eli jos menee "ihmisjoukkoon" niin asenne väärä? Eli kaikki auki vaan ja järjestetään tapahtumia, avataan koulut jne. mutta kukaan jolla on oikea asenne ei mene sinne?
Ja en ole itse ollut missään tapahtumassa koko korona aikana. Töissä vain ja kaupassa käynyt. - Anonyymi
Ei se oo vaan tuo korona yksistään, vaan viha ja katkeruus myös
lisääntyy. Anonyymi kirjoitti:
Niin no jos ihmiset kokoontuvat yhteen niin altistumisia jatartuntoja tulee väkisin. Sen tiedät itsekin. Eli jos menee "ihmisjoukkoon" niin asenne väärä? Eli kaikki auki vaan ja järjestetään tapahtumia, avataan koulut jne. mutta kukaan jolla on oikea asenne ei mene sinne?
Ja en ole itse ollut missään tapahtumassa koko korona aikana. Töissä vain ja kaupassa käynyt.Tietysti saattaa tulla kaupoissa ja muissa paikoissa joukkokokoontumista, mutta edes pienelläkin varovaisuudella voidaan vähentää tartuntoja.
Nuo viinijuhlat ja festarit ovat niitä, joissa voi valita lähteekö sinne. Jos lähtee, niin käyttäytyy sielläkin koronan huomioiden.
Valitettavasti vaan, kun muutaman kipon vetää kurkusta alas, niin ei huoleta velat, eikä koronat.- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Tietysti saattaa tulla kaupoissa ja muissa paikoissa joukkokokoontumista, mutta edes pienelläkin varovaisuudella voidaan vähentää tartuntoja.
Nuo viinijuhlat ja festarit ovat niitä, joissa voi valita lähteekö sinne. Jos lähtee, niin käyttäytyy sielläkin koronan huomioiden.
Valitettavasti vaan, kun muutaman kipon vetää kurkusta alas, niin ei huoleta velat, eikä koronat.Ihan diipa daapaa siis. Ei se vaan toimi noin.
- Anonyymi
Paskaa, "...jos ja jos, itseni puolesta en pelkää", hah... Voiko tuota enää epäselvemmin selitellä. Kas kun sivun ikihäirikkö, Tinttu-Linttu ei kirjoittanut avauksessaan pienoisromaania. Tosin siihen ämmä tuskin pystyisikään, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Hyppää sinä sunttiin kivipainojen kanssa!
Kas kas, vituttaako. Kirpaiseeko totuus. Kaikki muut ovat kanssani samaa mieltä. Vain sinä YKSIN vastaat itsellesi, ja sen näkee kommenteistakin. Rehellisiä ja sinua viisaampia ihmisiä ei kuseteta. Joten lopeta tuo pelleily, ja hakeudu hoitoon, hah hah haaa!!!...
Anonyymi kirjoitti:
Kas kas, vituttaako. Kirpaiseeko totuus. Kaikki muut ovat kanssani samaa mieltä. Vain sinä YKSIN vastaat itsellesi, ja sen näkee kommenteistakin. Rehellisiä ja sinua viisaampia ihmisiä ei kuseteta. Joten lopeta tuo pelleily, ja hakeudu hoitoon, hah hah haaa!!!...
Sun jälkees...
- Anonyymi
Pelasta bideen https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/62342308-b4ab-4242-8880-7be74756458a
Turha pörrätä- Anonyymi
Biden on pihalla kuin lumiukko, tulipa tuo nähtyä jo vaalien aikaan kun vaimo kuiski ohjeita korvaan. Liekö vaimolla ollut nyt muita kiiruita?
- Anonyymi
Minkä ihmeen takia pitää järjestää viini-konserttijuhlia taivasalla.
Kokkolassa on paljon rakennuksia pihoineen johon sopisivat paremmin.
Musiikkitapahtumat rakennuksen sisällä, niin ei olisi muille meluhaittaa aamuyöhön asti.No yleensä festarit ja muut järjestetään ulkona.
Aiemmin oli sekin, kun tuo pöpökään ei tarttunut niin hanakasti, ku ihmiset oli ulkona. Nythän tuokin asia on muuttunut.
Meluahan siitä tulee, kun ulkona ovat. Ei se niille, joita tapahtuma ei kiinnosta, niin mikään häävi juttu ole.
Toi on vaan nii et jengi rupee väsymään rajoituksiin. Mäki pidän duunissa maskii kaiket päivät et kyl korvain taustat huutaa hoosiannaa ennen ku päivät on pulkassa. Sit toi tapahtuma-ala. Moni funtsii et jätetään festarit jne. järkkäämättä mut mistä sit leipä heille jotka paiskii alan duunei? :(
No, ku mä en nyt oikein tuossa aloituksessa vaatinut rajoituksia, vaan moitin joidenkin ihmisten asennetta tuota virusta kohtaan. Sellainen hällä väliä-asenne ei auta ketään, kun ei se virus siitä katoa.
Tähän nykyaikaan on kaikki kyllästyneet. Kaikista tämä aika on varmasti raskasta, ja sitä toivoo, että tämä olisi jo vihdoin ohi.
Tietysti ymmärrän näitä viihdealan ihmisiä. Nyt on kuitenkin tämä flunssapöpöäkin herkempi tarttumaan oleva pöpö valloillaan, niin silloin kyllä pitäisi harkita vakavasti mitä järjestetään.
Voi käydä niin (toivottavasti ei) että juhlien jälkeen on kaikkien muittenki toimeentulo vaarassa, jos tauti leviää.
Veemäinen tilanne kaikkinensa :(
Näille viihdejutun ihmisille pitäisi ehkä varata tukijuttuja, jos/kun toimeentulo vaarantuu.
- Anonyymi
TinttuLiina tekee näitä keskustelun aloituksia milloin mistäkin ja aina te menettte lankaan,ihan höpöhöpö juttuja kaikki aloitukset miettikää vähä mihin ketjuihin vastaatte
- Anonyymi
Noh, kylmä totuus on että Tinttu-Liina on palstalla ainoa kiinnostavien avausten tekijä. Sen vuoksi menen mielelläni lankaan.
- Anonyymi
Välinpitämättömyys ei ole ollut tauolla.
- Anonyymi
Miksi täytyy ain a olla jotain menemistä ja mukajuhlia!`?
Onko ihminen niin laumaolio ettei jaksa olla yhtään hetke itsensä kanssa, ain anokat yhessä jossain viinijulissa pascanmarjat juopottelua s eon kuten koko kansan elämä muutenkin, lapsellinne kansa mitä s emuuta on !No kyllä senkin ymmärtää, että ihmiset haluaa ulos, kun tää korona on kestäny näin kauan.
Tää uusi muunnos sattui huonoon aikaan viinijuhlien takia.
- Anonyymi
Mihin tarvitaan näitä kansanlaulattajia ja mukaviihdettä hah ihan naurettavaa touhua, muutamat soittaa rämpyttää jotkut laulaa luikuttaa, kansa mukakuuntelee maksaa jopa ja painuu himansa, mikä parani ei yhtään mikään !
opetelkaa vaikka saunavastoja tekemään taikka jotain järkevää osiskella käsitöitä ja mitä tahansa, vaikka auton korjaamista, kaikki ne voittaa satanolla tyhjänpäiväisiet viihteet eli suomeksi juopporeissut ja vielä suomemmaksti, huoraamiset pitkinpoikin!
sitten pari kertaa vuodess aollaan niin hurskait ajossain kirkkojutuissa vaikk ayhtään mitään väliä ei ole omaan elämiseen koko aiheella, naurettavaa etten sano ja sanoinkin jo.No kyllä musiikki itsessään on ainakin mulle tärkeää.
Jos olis ollu toinen aika, niin olisin saattanut minäkin mennä Tähkää ja Wiskaria ja Nordinia katsomaan.
- Anonyymi
Niin se muuttuu maailma tinttuseni. Miten on sellainen muistikuva, että avaaja joku kuukausi takaperin pohti ottaako rokotteen vai ei? Mikäs on mielen muuttanut, kun asia ei ole muuttunut miksikään.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No, eiköhän aika moni varmaan aluksi miettinyt tuota, että ottaako vai ei...
Näin on näreet! Laittoi monen miettimään mm. AstraZenecan haittavaikutukset vaikka muuten olisi kannattanut rokotuksia.
Anonyymi kirjoitti:
Näin on näreet! Laittoi monen miettimään mm. AstraZenecan haittavaikutukset vaikka muuten olisi kannattanut rokotuksia.
Kyllä välillä tuli niin huolestuttavia juttuja, varsinkin Astrasta. Onneks niitä oli muitakin.
- Anonyymi
En ole osallistunut mihinkään tapahtumaan sitten kevät talven 2020 jälkeen, kun suomessakin alkoi korona pandmia.
En edes silloinkaan, kun rajoituksia löysättiin ja ei ollut kokoontumis rajoituksia.
Kaupassa olen käynyt, mutta sielläkin FFP3 maskin kanssa.
Ulkona olen liikkunut, mutta silloinkin ihmisiä vältellen.
Suurimman osan ajasta 90% olen ollut kotona, enkä ole sukulaisten tai tuttavien luonkaan käynyt.
Siitä syystä pistää vihaksi ne, jotka bilettävät, konoontuvat juhlimaan ja matkustavat ulkomaille.
Juuri näiden takia korona epidemia ei tule loppumaan, koska he ylläpitävät pandemiaa.Oon usein miettinyt, että jos olis toimittu koronan kanssa toisin, niin oltaisiinko vielä tässä tilanteessa...
- Anonyymi
Koronaan on väsytty, ei vaan enää jaksa.
- Anonyymi
Viikonloppuna oli kaikenlaisia juhlia ja festareita, kymmeniätuhansia ihmisiä juhlimassa ilman maskeja ja turvavälejä.
Onko nämä niin tärkeitä, että niiden vuoksi lapset joutuvat mahdollisesti etäkouluun, sairaat ja vanhukset karanteeniin jne.
Missä on tapahtumien järjestäjien vastuu, he keräävät rahat ja yhteiskunta maksaa seurausten kulut. Miksi paikalliset yritykset eivät reagoi, onko parinpäivän vähän isompi tulo tärkeämpää kuin se että yritykset voisivat toimia koko ajan pienin rajoituksin? Onko oikein, että alueella joka on perustasolla saa kärsiä näiden juhlien vuoksi joihin tulee osallistujia koko Suomesta?Hyviä kysymyksiä.
Seuraukset voi olla suuret, ja vain siksi, että saadaan pidettyä noita huvitilaisuuksia.- Anonyymi
Tässä näkyy nyky-yhteiskunnan asioiden tärkeysjärjestys.
- Anonyymi
Nykyaikana ei vaan enää ole mitään moraalia eikä kuria. Tästä ei seuraa enää kuin vedenpaisumus.
No onneksi joillakin on vielä.
Kai pitää mennä pahimman kautta, ennenkuin sitä ihminen tajuaa.
- Anonyymi
Hohhoijjaa!
Pitäisikö tässä heittää lusikka nurkkaan yhden viruksen takia. Minä ainakin elän ja olen niin kuin ennenkin. - Anonyymi
Koronavirus ei tule koskaan poistumaan maapallolta ja tartuntoja ja uusia aaltojakin tulee ilmaantumaan vastedes säännöllisesti aivan kuten perinteistä influenssaa. Jossain vaiheessa tartuntoja ei enää ole järkevää yrittää tukahduttaa kokonaan erilaisilla rajoituksilla, jos rajoitusten vaikutukset ovat pahemmat kuin itse taudin.
Rajoitusten lisäämisestä en tuolla kirjoittanut, vaan välinpitämättömyydestä ja vähättelystä.
Ei sitä tieten tahtoen tarvitse levittää.
- Anonyymi
Aika vaihtaa levyä. Teidän media on jo myöntänyt että sulkutoimet eivät laske tartuntojen määrää, ja uusi variantti leviää rokotettujen keskuudessa. Itse muistutan että maskeja ei alunperin suositeltu käytettäväksi, koska virus pääsee siitä läpi. Käytä avaruuskypärää jos oikeasti haluat olla turvassa.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
Tietysti leviää, kun sitä haettiin tänne leviämään.
Ole sinä maskitta ja varomatta.Ei poistu lähi vuosina .Rajoituksilla on enemmän haittaa kun hyötyä .
Anonyymi kirjoitti:
Ei poistu lähi vuosina .Rajoituksilla on enemmän haittaa kun hyötyä .
No ei se varmasti kokonaan katoa, mutta pakkohan sen on lientyä ajan myötä.
- Anonyymi
tinttu-liina kirjoitti:
No ei se varmasti kokonaan katoa, mutta pakkohan sen on lientyä ajan myötä.
Ite luulen että toi alkaa kiertää niinku noi influenssaepidemiat.
Sunflower Anonyymi kirjoitti:
Ite luulen että toi alkaa kiertää niinku noi influenssaepidemiat.
SunflowerNiin minäki vähän ajattelin...
Mut meniskö sit nii, että molemmat kyylää ihmisiä..
Sitähän saa olla kohta ottamassa piikkiä harva se kuukaus.
- Anonyymi
Ainoa tapa jolla voi suojata itseäsi koronalta on se että pidät vähintään FFP2 maskia aina kun olet tekemisissä muiden kuin oman perheen jäsentesi kanssa. Näin sanoi kokenut infektiolääkäri
- Anonyymi
Toi oli kyllä kaiken huippu ku joku jätkä tuli itänaapurista kisoja kattelemasta ja eiku festareille vaan. Mitä hittoa sitä karanteeniin:/
SunflowerNo kyllä noi asiantuntijat vähän meinaavat, että tuo porukka sitä levitti tänne.
Just tuo kyseinen urpo ei piitannu vähääkään muista ihmisistä. Tuollanen välinpitämättömyys ja itsekkyys mua kiukuttaa kaikista eniten.tinttu-liina kirjoitti:
No kyllä noi asiantuntijat vähän meinaavat, että tuo porukka sitä levitti tänne.
Just tuo kyseinen urpo ei piitannu vähääkään muista ihmisistä. Tuollanen välinpitämättömyys ja itsekkyys mua kiukuttaa kaikista eniten.Olettekos panneet merkille et esim. festareilla jengii on niinku puuroo mut järjestään ilman maskei? Sit on porukkaa ketkä pukee tunnollisesti maskin naamalleen vaikkei kaupassa ois ku myyjä ja pari asiakasta.
artagnan kirjoitti:
Olettekos panneet merkille et esim. festareilla jengii on niinku puuroo mut järjestään ilman maskei? Sit on porukkaa ketkä pukee tunnollisesti maskin naamalleen vaikkei kaupassa ois ku myyjä ja pari asiakasta.
On kyllä huomattu.
Jotenki hassu fiilis tulee, kun näkee tuollasta valtavan määrän festarikansaa seisomassa ihan liki toisiaan, ja ei maskeja, eikä välejä. Jotenkin niinku omassa päässä sekottuis vanha aika ja nykyaika. Festariporukka on niinku menneiltä vuosilta, ja muut taas elää varovaista korona-aikaa :{tinttu-liina kirjoitti:
On kyllä huomattu.
Jotenki hassu fiilis tulee, kun näkee tuollasta valtavan määrän festarikansaa seisomassa ihan liki toisiaan, ja ei maskeja, eikä välejä. Jotenkin niinku omassa päässä sekottuis vanha aika ja nykyaika. Festariporukka on niinku menneiltä vuosilta, ja muut taas elää varovaista korona-aikaa :{Kevennetääs ny sillai snadisti tätä jutskaa ;) Ku mä oon pukenut Klartsunkin sellaiseen södeen pinkkiin maskiin ku mä oon antanut hänen oleilla partsilla :)
artagnan kirjoitti:
Kevennetääs ny sillai snadisti tätä jutskaa ;) Ku mä oon pukenut Klartsunkin sellaiseen södeen pinkkiin maskiin ku mä oon antanut hänen oleilla partsilla :)
:)))))
Hah... :)))
Kyllä nyt on Klartsu ikionnellinen, ku on saanu niin naisellisen ja nätin värisen maskin ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276