Tiedän ettei tilanne

Anonyymi

Ollut optimaalinen kun tavattiin. Oikeastaan se oli aika sekava tilanne. Silti teit tosi ison vaikutuksen tunteisiini nainen.
Olen pahoillani siitä et tilanne ei ollu parempi. Olisi pitänyt odottaa parempaa aikaa, mutta pelkäsin ettei sellaista tule.
Ehkä jokinosa minusta toivoo vielä uutta tilaisuutta. tai jatkoa.

Ihan aikuisten oikeesti tykkään, välitän ehkä enemmän kuin uskallan edes myöntää itselleni. Jotain jäi kesken.

Luulen et on jo liian myöhäistä. Haluaissin myös pyytää anteeksi jos aiheutin mielipahaa sinulle.

Olet aina tosi WoW mielestäni, oli miten hullua vaa.

47

1490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos et keksisi tekosyitä kuten ei-mian ”aika on väärä” kirjoitusten omimisia vaan toimisit niin oltais jo pari.

      Mut selvästi et halua mitään suhdetta. Ei-mian paskanjauhantojen omiminen on sopiva tekosyy olla toimimatta

    • Anonyymi

      Millon se ensimmäisen tilaisuus meni ohi? Onhan tässä tietenkin puntaroitavana elämäntilanteet, tunteet ja sitä onko tilanne jo niin ohi ettei vuosiin ole ollut yhteydessä.

    • Anonyymi

      Jos olisit "hän" sanoisin: Ota suoraan yhteyttä. Aina voit.
      -n

    • Anonyymi

      Kuka olet ja kenelle kirjoitat? Ai niin täällä pitää arvailla. Arvaan ettet ole hän. Hänelle mikään ei ole myöhäistä. Olen rakastunut edelleen.

    • Anonyymi

      Milloin teki vaikutuksen?

      • Anonyymi

        Ja mikä tilanne?


      • Anonyymi

        ...Alussa...ja lopussa kun lähti...


    • Anonyymi

      Tilanne oli mikä oli, kun tapasimme. Kuitenkin rakastuin niin oikeasti ja lujasti. Sellaista en voinut kuvitellakaan. Vaikka tilanne oli tosi sekava ja vaikea, en koskaan ajatellut, että aika olisi ollut jotenkin väärä. Rakkaus tietää paremmin, emme me voi valita, koska se tulee ja mitä sydämissämme tapahtuu. Niinpä ajattelen, että sen kuului tapahtua silloin, kun se tapahtui. Ja ihan itsehän teon omat valinnat. Toki siltä toiselta en nyt odottanut ihan tuollaista käytöstä ja tekoja (😢).

      Mutta se oli meidän aikamme, huolimatta siitä että se toinen käytti suurimman osasta aikamme oikutteluun, turhuuteen ja haakasi näin sitä yhteistä aikaamme. Ei siis mielestäni olisi pitänyt odottaa parempaa aikaa. Yhteinen iltamme vain ( kaikesta huolimatta) kuului tapahtua.

      Mielestäni kaikki jäi kesken. Mutta koin myös välimme, sen rakkauden ja meidän loppuneen, kun hän teki mitä teki. Se oli liikaa ja liian pahaa.

      Jokin osa minussa aina toivoo jatkoa ja uutta tilaisuutta. Eikä se osa jaksa vain odottaa, vaan se osa haluaa tuntea sen Rakkauden. Rakkauden, joka kaikesta huolimatta ei kuollut ja loppunut ajan saatossakaan. Toki muuttuikin se rakkaus, koska hän teki niin väärin, satutti liikaa . . .

      • Anonyymi

        Toivon, ettet mua kaipaa. Toivon, että sä tajuat joku päivän, etten ikinä sua edes halunnut. Kerroin sulle monta kertaa, että ystävä voin olla,mutten muuta. Toivon,ettei toi kaipaus viesti oo mulle. Sanoin monta kertaa, että sun ystävä voin olla, mutta rakastaa sua en halunnut. Halusin auttaa ystävänä sua. Halusin,että oisit löytänyt jonkun toisen. Laitoin välit poikki, koska et ymmärtänyt,että olin sulle ystävä. En muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon, ettet mua kaipaa. Toivon, että sä tajuat joku päivän, etten ikinä sua edes halunnut. Kerroin sulle monta kertaa, että ystävä voin olla,mutten muuta. Toivon,ettei toi kaipaus viesti oo mulle. Sanoin monta kertaa, että sun ystävä voin olla, mutta rakastaa sua en halunnut. Halusin auttaa ystävänä sua. Halusin,että oisit löytänyt jonkun toisen. Laitoin välit poikki, koska et ymmärtänyt,että olin sulle ystävä. En muuta!

        Panit kumminkin, ystävänä?


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitat. Näkee, että olet miettinyt asiaa. Tuntee, että sanat tulee sydämestä.

      Tekstisi kirpaisee ajankohtaisuudella. Noin minäkin koin. Ja ristiriita voimallisten tunteiden ja elämäntilanteen kanssa oli rankkaa. En syytä sinua, ei meistä kumpikaan valinnut rakkautta, se valitsi meidät. Eikä tilanne tai minun tunteeni ole sinun vikasi. Näin jälkikäteen ajatellen itse tein virheen, kun en tarttunut sinun vihjailevin vahvoihin sanoihin silloin alussa. Vaikka se olisi ollut moraalisesti hyvin väärin, silti se olisi ollut oikeampi vaihtoehto kuin kieltää syvät tunteensa ja yrittää pitää turvaetäisyyttä (ei se aina edes onnistunut). Tiedän, että sinäkin kävit samoja keskusteluja itsesi kanssa.

      Kaksi kilttiä, sopivasti harkitsevaa, tunnollista ja ainakin sisältä ujoa ja vielä ainakin toinen aina. jossain varattu, muut elämäntilanne-erojen paineet… Se on ymmärrettävä hidaste. Silti kuitenkin, kun on vanhat suhteet kunniallisesti hoidettu pois ja jo 2 vuotta sinkkuna ollut (1v asumuserossa), on uudelle suhteelle

      • Anonyymi

        paljon parempi pohja, mihin tulevaisuutta rakentaa.

        Tiedän ettet ap varmaan ole Hän, mutta kirjoitan silti sinulle kuin hänelle. Oma näkökulmaani voi auttaa sinua ymmärtämään toista paremmin tai uskaltamaan. Ainoa oikea ratkaisu on ottaa yhteyttä IRL, jutella ja halata. Ja jos kaikki klikkaa kohdilleen, halailua voi jatkaa suudelmilla, kainalossa nukkumisella ja miksei rakkauden elämisellä yhdessä onnellisena elämänsä loppuun. ♥️😉 No, tuo on tietysti ennen aikainen haave ennen syvempää tutustumista, mutta unelmat ja haaveet tekee elämästä hyvää. Sen sijaan auringon alkuun ratsattavaa prinssiä valkoisella ratsullaan en odota. 😂 Minulle riittää unelmaksi ihan tavallinen ihminen virheineen myötä- ja vastamäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljon parempi pohja, mihin tulevaisuutta rakentaa.

        Tiedän ettet ap varmaan ole Hän, mutta kirjoitan silti sinulle kuin hänelle. Oma näkökulmaani voi auttaa sinua ymmärtämään toista paremmin tai uskaltamaan. Ainoa oikea ratkaisu on ottaa yhteyttä IRL, jutella ja halata. Ja jos kaikki klikkaa kohdilleen, halailua voi jatkaa suudelmilla, kainalossa nukkumisella ja miksei rakkauden elämisellä yhdessä onnellisena elämänsä loppuun. ♥️😉 No, tuo on tietysti ennen aikainen haave ennen syvempää tutustumista, mutta unelmat ja haaveet tekee elämästä hyvää. Sen sijaan auringon alkuun ratsattavaa prinssiä valkoisella ratsullaan en odota. 😂 Minulle riittää unelmaksi ihan tavallinen ihminen virheineen myötä- ja vastamäessä.

        Minne päin Suomea tämä viesti on menossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljon parempi pohja, mihin tulevaisuutta rakentaa.

        Tiedän ettet ap varmaan ole Hän, mutta kirjoitan silti sinulle kuin hänelle. Oma näkökulmaani voi auttaa sinua ymmärtämään toista paremmin tai uskaltamaan. Ainoa oikea ratkaisu on ottaa yhteyttä IRL, jutella ja halata. Ja jos kaikki klikkaa kohdilleen, halailua voi jatkaa suudelmilla, kainalossa nukkumisella ja miksei rakkauden elämisellä yhdessä onnellisena elämänsä loppuun. ♥️😉 No, tuo on tietysti ennen aikainen haave ennen syvempää tutustumista, mutta unelmat ja haaveet tekee elämästä hyvää. Sen sijaan auringon alkuun ratsattavaa prinssiä valkoisella ratsullaan en odota. 😂 Minulle riittää unelmaksi ihan tavallinen ihminen virheineen myötä- ja vastamäessä.

        Kerrotko itse tunteesi kaivatullesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko itse tunteesi kaivatullesi?

        Tavallaan kerroin, hyvin paljon pehmennettyinä. Hän ainakin ymmärsi, että olisin halunnut tutustua syvemmin.


    • Anonyymi

      Rakastan sua vieläkin, vaikka aikaa on kulunut tovin.En kadu hetkeäkään mitä meidän välillämme tapahtui, se oli rakkauden aikaa. Miksei siis voisi aloittaa uudestaan, jos koet että välität minusta.Olen nyt vahvempi ja valmiimpi kuin koskaan ennen.
      Vaikka sinä ja minä olemme kokeneet vastoinkäymisiä elämässämme ,en hetkeäkään miettisi että meistä tulisi me. Olkoonkin niin että ongelmat seuraisi mukana, mutta yhdessä olisimme vahvoja ja voittaisimme kaiken pahuuden .
      Olet kaikkeni.

      • Anonyymi

        Hieno ja hyvä ajatus!


    • Anonyymi

      Puhuttiinko me kasvotusten siinä tilanteessa?

    • Anonyymi

      Kaikki edellä kirhoitettu pitäisi uskaltaa kertoa sille oikealke kohteelle suoraan. Elämä ei koskaan ole pelkkää suoraa tietä, siihen kuuluu mäet, tunnelit ja kiertotiet. Vielä kun kaksi elämää yhdistää yhteen suuntaan meneväksi, matka voi kestää kauankin. Ei kannata kuitenkaan luovuttaa.

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole kommentoinut yhtään vastausta.. mistähän sekin kertoo...

      • Anonyymi

        Tai sitten sillä on elämä palstan ulkopuolella? (Sellaisiakin on) Kiva olisi tietenkin että vastaisi johonkin..


      • Anonyymi

        Mistä tiedät onko kommentoinut? Kommentoida voi vaikkei mainitse itseään ap:ksi ja sivullinenkin voi ilmoittaa itse sä ap:na.

        Ehkä ap ei ole vain saanut vastausta, jonka hän voisi olettaa olevan rakkaudeltaan.


    • Anonyymi

      Ei ollut ei. Niin se monesti elämässä menee. Tämä sinun aloitus sopii monen tilanteeseen, myös minun.
      Tiedätkö, en minä ole luovuttanut. Tunteet kun on lujassa. Haluaisin myös pyytää anteeksi. Voi olla, että anteeksi pyydettävää ei kuitenkaan ole, molemmilla elämässä kuitenkin muitakin kiireitä. Kommunikaatio haasteita meillä. Miten niitä voisi selvittää?

      • Anonyymi

        Kommunikaatiohaasteet hälvenevät suoralla viestinnällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunikaatiohaasteet hälvenevät suoralla viestinnällä.

        👍👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👍👍👍👍

        👌👌👌👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👌👌👌👌

        👉👌


    • Anonyymi

      Kiitos kaikille koskettavista kirjoituksista.

      Kyllä toiveeni olisi et voisin pyytää hänet luokseni viettämään aikaa.
      Tekemistäkin olisi joten ei kävis aika pitkäksi. Hetket rentoutumisen merkeissä tekisi todella hyvää. Saunankin voi lämmiuttää.

      Monia hyviä ajatuksia sain teiltä. Kiitos niistä. Jos olisi yhteys ottasin kyllä yhteyttä.
      Pitää ehkä vain toivoa et joskus törmätään jossain. Ehkä se tapahtuu jos niin on tarkoitettu. Pitää vain toivoa kovasti.

      • Anonyymi

        Milloin näitte viimeksi?


      • Anonyymi

        Onneks et ole hän, jota en halua takaisin elämääni.


      • Anonyymi

        Pitää varmaan keksiä miten saat yhteyden häneen tai toivoa että teillä on yhteisiä tuttuja jonka kautta pääsette tekemisiin.

        Se on se WoW, koita saada hänet omaksesi.


    • Anonyymi

      Niin, no ihastuminen voi kyllä vaatia juuri tuollaisen myllerryksen, kun ei enää voi kulkea totunnaisia polkujaan siinä tahtoo olla avoimempi uusille ihmisillekkin. Ehkä jotain tuollaista kohtalonvoimaa oli läsnä. Onneksi oli. Ettei etsi oikeastaan mitään tai ketään, mutta on jotenkin herkillä mieli ja ruumis, vaistoaa paremmin kohtaamisen tunnelmaa. Joskus asiat vaativat edistyäkseen pientä pakottamista, itsensä varmaan lähinnä. Että raahautuisi sinne kirkkaaseen, vaikka kuinka hämmentää ja tuntuu vaikealta Ja ehkä usuttaa toistakin hieman siihen.

    • Anonyymi

      Tuo pitäisi sanoa sille jolle tuon kirjoituksen tarkoittikin, täällä tuskin tavoittaa oikeaa henkilöä

    • Anonyymi

      Se kun tulit puhumaan minulle? Se oli kyllä huono tilanne. Ahdistun niin helposti.

      • Anonyymi

        Milloin tämä tapahtui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin tämä tapahtui?

        Onko jopa vuosi sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko jopa vuosi sitten?

        Useampi vuosi jo kulunut tuosta hetkestämme...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useampi vuosi jo kulunut tuosta hetkestämme...

        Ai on? En pysy enää ajantasalla. Muistan vain sen hämmennyksen ja sen, että hävetti itseni puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useampi vuosi jo kulunut tuosta hetkestämme...

        Olisiko ollut 2013-2014 aikoihin, silloin saattoi jotain ollakkin. Sivusta hyppäsin mukaan keskusteluun. Otetaankos nainen uusiksi ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko ollut 2013-2014 aikoihin, silloin saattoi jotain ollakkin. Sivusta hyppäsin mukaan keskusteluun. Otetaankos nainen uusiksi ??

        Kerro itsestäsi, vai kerronko minä sinusta. Ehkä uusitaan sitten?!


    • Anonyymi

      WoW vaan itsellesi.
      Sanaton nainen.

    • Anonyymi

      Millon se uusi tilaisuus tulisi?

    • Anonyymi

      Eikö pitäisi puhua oikeassa elämässä jatkosta?

      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Kerään rohkeutta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Kerään rohkeutta...

        Parempi uskaltaa, kuin katua elämätöntä elämää. Nyt et saa häntä, pahin mitä voi tapahtua on, ettet saa häntä. Jos hän on fiksu, suhtautuu hän sinun kunnioittavasti. Jos hän taas käyttäytyy törpösti ja osoittautuu idiootiksi, eipähän enää tarvitse käyttää energiaa ikävöimiseen (sekin on parempi tietää kuin ikävöidä turhaan). Jos hän kunnioittaa sinua, pystyy pahimpana eli ei-kiitos sanomaan nätisti. Aikuisilla fiksuilla tyypeillä on harvoin tarvetta loukata ketään.

        Rakkaus tai tunteet eivät ole koskaan noloja. Kun kysyy toista treffeille tai kertoo tunteistaan, voi aloittaa varovasti. Heti ei ole pakko tykittää täysillä. Pääasia, että saa alkuun niin selvästi, että toinen ymmärtää kiinnostuksen vakavuuden.

        Sitten vaa’n toisella puolella on voitettavana suuri rakkaus ja onnellisuus. Ja lisäski pahimmassakon tapauksessa tyytyväisyys, että edes yritti.

        Näin puhuin itselleni ennen kuin laitoin hänelle joskus kauan sitten viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempi uskaltaa, kuin katua elämätöntä elämää. Nyt et saa häntä, pahin mitä voi tapahtua on, ettet saa häntä. Jos hän on fiksu, suhtautuu hän sinun kunnioittavasti. Jos hän taas käyttäytyy törpösti ja osoittautuu idiootiksi, eipähän enää tarvitse käyttää energiaa ikävöimiseen (sekin on parempi tietää kuin ikävöidä turhaan). Jos hän kunnioittaa sinua, pystyy pahimpana eli ei-kiitos sanomaan nätisti. Aikuisilla fiksuilla tyypeillä on harvoin tarvetta loukata ketään.

        Rakkaus tai tunteet eivät ole koskaan noloja. Kun kysyy toista treffeille tai kertoo tunteistaan, voi aloittaa varovasti. Heti ei ole pakko tykittää täysillä. Pääasia, että saa alkuun niin selvästi, että toinen ymmärtää kiinnostuksen vakavuuden.

        Sitten vaa’n toisella puolella on voitettavana suuri rakkaus ja onnellisuus. Ja lisäski pahimmassakon tapauksessa tyytyväisyys, että edes yritti.

        Näin puhuin itselleni ennen kuin laitoin hänelle joskus kauan sitten viestiä.

        Kysymyksessä suuret asiat

        Oma kasvaminen

        Molemmilla

        Elämän pelastaminen

        Rakkaudesta kyse

        Se virtahepo makuuhuoneessa selittää kaiken

        Totuudessa eläminen

        Intuitio ihmeellinen juttu


    • Anonyymi

      Se oli hirveä tilanne. Kuka haluaa miestä joka puhuu ex on mahtava?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe