Taas yksinäinen sunnuntai

Anonyymi

Onko muita jotka eivät ole puhuneet tänään edes puhelimessa kenenkään kanssa? No ei ole huomennakaan mitään kun ei sitä työpaikkaakan ole. Todella p i t k ä aika. N57

29

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itken tässä juuri yksinäisyyttäni. Minulla ei ole luotettavaa ystävää. En voi oikeastaan pohtia ja jakaa asioitani koska en voi puhua niistä niiden oikealla nimellä. Pinnallista ja teennäistä silloin kun jonkun kanssa puhun. Mutta tosiaan tänään en ole puhunut kellekään.

      • Anonyymi

        Internetissä voi keskustella loputtomasti toisten kanssa halutessaan. On keskustelupalstat, facebookit ja muut. Muutoin ainoa vaihtoehto on opiskelu- tai työpaikka.


    • Anonyymi

      Miksi ette tee asialle mitään?Ei teitä kotoa tulla hakemaan.Netissä on sivustoja joilla voi hakea seuraa ja sitten on kaverihaku.net jonne voi tehdä ilmoituksen tai vastata toisten ilmoituksiin.Teillä on kuitenkin netti käytössä?

      • Anonyymi

        En odotakkaan että kotonta tullaan hakemaan. Ystävyys syntyy aikojen saatossa, yhteisten elettyjen hetkien niin huonojen ja hyvien. Ystävä tietää jo eletystä elämästäsi ei tarvii kertoa. Harmi vaan kun tässä iässä on poistunut paljon kuoleman,muuton, sairauden ym. kautta. Eikä itsellä ole perhettä eikä sukua. Sit kun itse on tässä tilanteessa itse niin tajuaa. Ei kiinnosta nuo nettituttavuudet tässä iässä ja ei kaikkien kemiat kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En odotakkaan että kotonta tullaan hakemaan. Ystävyys syntyy aikojen saatossa, yhteisten elettyjen hetkien niin huonojen ja hyvien. Ystävä tietää jo eletystä elämästäsi ei tarvii kertoa. Harmi vaan kun tässä iässä on poistunut paljon kuoleman,muuton, sairauden ym. kautta. Eikä itsellä ole perhettä eikä sukua. Sit kun itse on tässä tilanteessa itse niin tajuaa. Ei kiinnosta nuo nettituttavuudet tässä iässä ja ei kaikkien kemiat kohtaa.

        No jos ei halua kirjoittelun kautta tutustua ihmiseen.Niin älä sitten valita vaan mene ulos ihmisiä tapaa,jos se kirjoittelu on niin hirveen kamalaa.Itse kirjoittelin erään kanssa muutaman viikon ja tänään nähtiin ekan kerran. Ei se tututsuminen ensin kirjoittelun kautta ole niin kamalaa.Mutta jos on noin laiska ettei jaksa näpytellä niin jääkää kotiin valittaa kurjuutta.

        Itse tutustuin mun ihanaan ystävään netin kautta 12 vuotta sitten ja ollaan edelleen ystäviä vaikka netti oli eka paikka missä juteltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ei halua kirjoittelun kautta tutustua ihmiseen.Niin älä sitten valita vaan mene ulos ihmisiä tapaa,jos se kirjoittelu on niin hirveen kamalaa.Itse kirjoittelin erään kanssa muutaman viikon ja tänään nähtiin ekan kerran. Ei se tututsuminen ensin kirjoittelun kautta ole niin kamalaa.Mutta jos on noin laiska ettei jaksa näpytellä niin jääkää kotiin valittaa kurjuutta.

        Itse tutustuin mun ihanaan ystävään netin kautta 12 vuotta sitten ja ollaan edelleen ystäviä vaikka netti oli eka paikka missä juteltiin.

        Jokainen tyylillään. Taidan aloittaa työväenopiston kurssin syksyllä, opin samalla jotain ja jospa saan sieltä ystävänkin.


    • Anonyymi

      En minäkään netissä halua jutella. Riittää kun tänne jonkun viestin joskys laittaa. Ex vaimon netistä löysin ja oltiin aviossa 14v. Ex kanssa puhuin puhelumes täbäänkin vartin verran. Ja kauoan kassan kanssa muutaman layseen. Siinäoä ne puheet. Paitsi urheiluselostajien kanssa tvstä puhun selostajille mut ne ei vastaa.

      • Anonyymi

        Voihan tänne yksinäisyydestään kirjoittaa, mutta se ei tarkoita että haluaa jotain netin kautta ystävyyttä. Kunhan purkaa johonkin mieltänsä. Siks kait tämä foorumi onkin.


    • Anonyymi

      Mun elämän muoto on retkeily ja ekologinen "oleminen" Kerran viikossa käyn kaupassa, siinä se muuten yksin. Tietysti kiva nainen olisi ok, mutta jokaisella omat toimensa.

      Sateisena päivänä tosi tylsää, netissä surffailen.

      Kuinka ihana Suomen Luonto onkaan!

    • Anonyymi

      Minä oon nähnyt yli 1,5 v sitten ihmisen, joka tiesi nimeni. Sen jälkeen ainoat ihmiskontaktit ovat olleet kaupankassat jne. Tuo yli 1,5 v nähty ihminen oli sellainen, että sekin tapasi minut työnsä puolesta. Tarkoitus oli alkaa tehdä jotain tälle yksinäisyydelleni, sitten tuli koronasulut ja homma jäi siihen.

      Tämä on itselleni hyvin vaikeaa ja tiedän, että täälläkin minua saatetaan syyllistää tästä yksinäisyydestä. Tavallaan en enää välitä mitä tulee. Olen sitä mieltä, että kaltaiselleni ihmiselle pitäisi olla mahdollisuus eutanasiaan.

      • Anonyymi

        Noh nykysuomi tuntuu olevan täynnä tuomareita. Ota vaa iisisti. Kaikelle ei voi mitää. No kohta sua hoku neuvoo tekee sitä ja tätä


      • Anonyymi

        Kiva et jaksat kuitenkin noin paljonkin yksin olleena kirjoittaa itsestäsi. Ei kaikki olekkaan seurallisia ihmisiä . Vaikka minäkin valitan yksinäisyyttäni niin en edes haluaisi ketään kylään luokseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva et jaksat kuitenkin noin paljonkin yksin olleena kirjoittaa itsestäsi. Ei kaikki olekkaan seurallisia ihmisiä . Vaikka minäkin valitan yksinäisyyttäni niin en edes haluaisi ketään kylään luokseni.

        Joo sama mullaki. Kärsin yksinäisyydestäni hirveästi mutta pelkään enkä luota enää ihmiseen. Lisäksi kärsin kamalasta ahdistuksesta jonka laukaisee ihan pikkuasiatkin. Yksikin väärä lause ja siitä lähtee. Ei siinä ystäviä voi olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama mullaki. Kärsin yksinäisyydestäni hirveästi mutta pelkään enkä luota enää ihmiseen. Lisäksi kärsin kamalasta ahdistuksesta jonka laukaisee ihan pikkuasiatkin. Yksikin väärä lause ja siitä lähtee. Ei siinä ystäviä voi olla

        ei kai sitä yksinäisyyttä, oikein yhteiskunnassa "hyväksytä julkisesti" . . .nimittäin tää palstakin on lokeroitu, - haku = henkinen hyvinvointi . . .elikkä yksinäisissä ilmeisestikin "jotain vikaa ", niin kai sitten, voishan tää yksinäisyys-palsta ola "suhteet / sinkut, osiossa ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei kai sitä yksinäisyyttä, oikein yhteiskunnassa "hyväksytä julkisesti" . . .nimittäin tää palstakin on lokeroitu, - haku = henkinen hyvinvointi . . .elikkä yksinäisissä ilmeisestikin "jotain vikaa ", niin kai sitten, voishan tää yksinäisyys-palsta ola "suhteet / sinkut, osiossa ??

        No onhan sitä vikaa mulla ainakin kun en jaksapysty edes puhua muille. Kunhan ny sais edes olla rauhassa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onhan sitä vikaa mulla ainakin kun en jaksapysty edes puhua muille. Kunhan ny sais edes olla rauhassa sitten.

        Siks jos ei jaksa/pysty puhua niin voi kirjoittaa tänne. Yksin mäkin vilkuilen tv;tä enkä jaksais edes nyt jutella kenenkään kanssa.


    • Anonyymi

      Se on tänään taas yksinäinen sunnuntai, mikään ei ole muuttunut sitten viime sunnuntain.

      • Anonyymi

        Luulitko että joku hakee sinut kotoa jos ei edes tiedä missä asut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko että joku hakee sinut kotoa jos ei edes tiedä missä asut?

        Voi soittaa, moñet tietävät puh.nron. Mutta harvapa sitä enää soittaakaan. Jossain apissa vaan viestiä laitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi soittaa, moñet tietävät puh.nron. Mutta harvapa sitä enää soittaakaan. Jossain apissa vaan viestiä laitetaan.

        mulla ei ole älypuhelinta.mikä on numerosi niin von laittaa tekstarin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulitko että joku hakee sinut kotoa jos ei edes tiedä missä asut?

        Miksi noita vanhoja sanontoja tänne pitää laittaa, toihan jo vuosikymmenten takanen juttu,että " ei kukaan kotoa tule hakemaan". Kaikkihan sen tietävät.


    • Anonyymi

      Hei, mulla oli miesseuraa yksi ilta, satunnainen, ei nähty eikä kuultu sen jälkeen.. nyt näin, hän ajoi autolla ja morjesti mua... ihanaaaaaa! Ottaisin hänet heti jos saisin...

      • Anonyymi

        Kiva juttu, voi kun löytäisin kans autoilevan miekkosen niin pääsis johonkin.


    • Anonyymi

      Ihan normaalia. En ole puhunut kenellekään, ei ole työpaikkaa, ei sukua ja ystävystyä olen yrittänyt harrasteiden kautta, mutta tuloksetta. Pikainen hei ja kiireellä kotiin harrasteista on ollut vastaus, ilmeisesti muut eivät koe yksinäisyyttä. Yritin myös tutustua netin kautta, ei yhtään vastausta, joten tähän on tyydyttävä. T.46v.

      • Anonyymi

        Kyllä se tossa iässä on jo vaikea saada oikein kunnon ystävyysuhteita aikaseks kun tuntuu että ei kuulu mihinkään ryhmään/sukuun. Näin tunnen minäkin, nuoruudenkaverit jo hoitelevat lapsenlapsiaan, minä yksin mietin mennyttä elämää mikä mennyt aika pieleen näin jälkiviisaana totean.


    • Anonyymi

      Vaimon siirryyttyä poutapilviväkeen, olen taas alkanut puhumaan itsekseni. Puhun puille, luontokappaleille ja eri ilmiöille ääneen tai puoliääneen, tai funtsaten.

      Introverttityypeille lienee yleisempää kuin luullaan. Tänäänkin puhuin tuiki tuntemattomalle.
      Hän istui hörppimässä juomaansa torin reunustapenkillä.
      - Ka niin, mies totesi ykskantaan.

    • Anonyymi

      Itse ollut viimeisistä 55 vuodesta suurimman osan yksin , ei ole taitoa luoda suhteita muuten kuin huppelissa ja aika tuppisuu silloinkin , ei tulisi mitään enään nettitreffailuista , ihan turhaa vaivaa olisi , realiteetit on mitä on , vaikka muuten kaikki mallillaan eikä kukaan oikein edes usko jos asiasta kertoo , paree kait vaan koittaa kuinka kunto kestää loppsuoran , työnteollekin tuli stoppi kun ei ollut muuta mihin keskittyisi , terveys petti mutta henki säästy.Ei oo helppoo....

      • Anonyymi

        Sama täällä. Mutta ei tässä iässä 57 v enää jaksa sen viinan kanssa läträtä eikä kapakoissa ole enää minun ikäisiäni. Juu, en ole sitä ihmisryhmää joka nettideittailee. Meneehän ne päivät näinkin, taas on yks päivä mennyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Mutta ei tässä iässä 57 v enää jaksa sen viinan kanssa läträtä eikä kapakoissa ole enää minun ikäisiäni. Juu, en ole sitä ihmisryhmää joka nettideittailee. Meneehän ne päivät näinkin, taas on yks päivä mennyt.

        Juu. Ei jaksa enää juua, eikä terveysköö kestäisi paljoo. Pari keppanaa joskus ni siinä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe