Näin unta että olin murtautunut ikkunan kautta entisen salahoitoni ja hänen vaimonsa asuntoon ( häneen en oikeasti haluaisi ikinä törmätä enää missään) kiipesin siis pitkin seiniä jostain sisälle asuntoon ja nyt olin taas muka asunnossa ja laitoin siellä pannulla ruokaa pihviä ja vihanneksia. Panin merkille että asunto oli tosi siisti.. Mutta sitten yhtäkkiä minulle tuli pakokauhu entä jos sinne tuleekin joku ja minä olen täällä ja minun piti nopeasti päästä sieltä pois ja ja se jäi ruoka jäi pannulle paistumaan, en muista sammutinko lieden. Mietin ulkona kauhuissani palaako se asunto nyt. Sitten olinkin jossain muualla ja poliisit olivat yhtäkkiä pihassa, olin ihan kauhuissani ja häpesin hirveästi että kaikki tulee nyt ilmi, kaikki mitä olin tehnyt. siihen sitten heräsin.
Outo painajainen
Anonyymi
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mielestäni outo, aika todennäköinen silloin jos huono omatunto.
- Anonyymi
Ihmetten miksi minä sinne asuntoon olin menossa ylipäätään kun olin kuitenkin kauhusta kankeana ja olin unessa muka käynyt siellä usein nuuskimassa.
-Aloittaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203153- 162042
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371854Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3581842- 311457
- 301390
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671162- 181032
- 641029
- 54987