vain ne jotka on rokotettu pääsevät kokoukseen. tilaisuus on myös päihteetön. kasvisruokatarjoilu
tervetuloa
vain rokotetut kokoukseen
15
138
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä hyvä. persuista on tulossa normaaleita
- Anonyymi
Kaikki saasteettomalla vihervasujen turismikoneella lentäen, autot verotettu valtiolle.
https://yle.fi/uutiset/3-10595412 - Anonyymi
minä kuulin, että kaikki puhallutetaan myös ovella ja jos viisari värähtää ei asiaa sisään
- Anonyymi
Vasut piilottelee rikollisia, tuhoa yrittivät jo 1918.
https://poliisi.fi/-/poliisi-pyytaa-tunnistusapua-ja-havaintoja-epaillysta-tapon-yrityksesta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasut piilottelee rikollisia, tuhoa yrittivät jo 1918.
https://poliisi.fi/-/poliisi-pyytaa-tunnistusapua-ja-havaintoja-epaillysta-tapon-yrityksestaVanha juttu. Epäilty on tunnettu perau.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha juttu. Epäilty on tunnettu perau.
Joo, Iivanaisen Jorkkahan siinä taas tupeksi. Ei taida päästä puoluekokoukseen.
- Anonyymi
vasaroiden tuonti kokoispaikalle on myös kielletty
- Anonyymi
Me perusuomaliset emme vastusta koromamaskia, paitsi joku muttama 90 %. Kuva todistakoon:
https://youtu.be/oQaVE2YiNRA- Anonyymi
Ohoh, sattui väärä linkki. Tässä oikea:
https://cbsnews2.cbsistatic.com/hub/i/r/2017/03/24/60f0b031-3078-4753-a80a-a53751cf796e/thumbnail/620x482/1f4ccfb64a63c337a66cb1a73d231f7f/ap-16342606405217.jpg
- Anonyymi
648 jäsenestä, 30 tarkkailijasta ja 30 ”demokratiakumppanista” muodostuva yleiskokous ottaa päätöslauselmassaan kantaa muun muassa kansalaisten oikeuksien puolesta koronarokotekattavuus-kampanjoinnin keskelläkin.
Päätöslauselmassa (Resolution) 2361 (2021) todetaan selkeästi, että sen lisäksi että koronarokotusten on oltava kansalaisille vapaaehtoisia, ketään ei myöskään saa ”poliittisesti, sosiaalisesti tai muilla tavoin painostaa rokotuksen ottamiseen vastoin tahtoaan”.
Lisäksi samassa kohdassa (7.3.1) päätöslauselmaa sanotaan, että kansalaisten täytyy olla informoituja koronarokotusten ottamisen vapaaehtoisuudesta.
Myös Suomen sosiaali- ja terveysministeriön sivuilla on luvattu koronarokotusten olevan ”kaikille – myös terveydenhuollon henkilöstölle – vapaaehtoinen ja maksuton”. Suomea Euroopan neuvostossa edustaa viisi kansanedustajaa varajäsenineen. - Anonyymi
Jalostuuko korona rokotteilla tappavammaksi rokottamattomille vai eikö korona enää tunnista rokottamatonta ?
- Anonyymi
Hallitus jättänyt ilmoittamatta.
Myös Suomen sosiaali- ja terveysministeriön sivuilla on luvattu koronarokotusten olevan ”kaikille – myös terveydenhuollon henkilöstölle – vapaaehtoinen ja maksuton”. Suomea Euroopan neuvostossa edustaa viisi kansanedustajaa varajäsenineen.
https://youtu.be/ozMsys3KCv4?t=4886 - Anonyymi
Hallitus ei ole kertonut tätä.
https://youtu.be/ozMsys3KCv4?t=4886 - Anonyymi
Eliitti ei kaihda keinoja estääkseen Ossin puheenjohtajuuden.
- Anonyymi
persut kannattaa koronarokotetta eivätkä usko enään foliohattujen sekavia nettijuttuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602