Maksulliset KOLIKKO WC:t? + Joensuun Sokos

Anonyymi

Mikä hemmetin pakko/perinne Joensuussa on maksaa WC-käynnistä? 😀 Olin turistina käymässä kaupungissa, vielä kauppakeskus Iso Myyssä, mitä mainostetaan paljon. Iski sitten pieni kusihätä, niin piti etsiä WC, no maksu sitten 50 sentin kolikko. 🤣 Ei oikeesti? On vielä korona-aika (suosi lähimaksua) ja eletään 2020-lukua (käytän visaa maksutapana, en käteistä). Joka paikassa sama meno. Itse tottunut etelä-suomalaisena käymään ILMAISEKSI kusella, varsinkin isoissa kauppakeskuksissa (ja muissakin kaupoissa), missä olen ostavana asiakkaana. 👌 Itse en mistään pöntöllä istumisesta erikseen maksa, varsinkaan kauppakeskuksissa. Tervetuloa käymään Etelä-Suomessa ostoksilla (käyttäkää wc:tä ilmaiseksi, mutta olkaa siististi, vaikka ilmanen onkin). No onneksi iski nälkäkin ja piti mennä ravintolaan syömään, minkä on tarjottava myös WC-palvelut ILMAISEKSI. Miksi Iso Myy ei muuten mainosta verkkosivuillaan, että varatkaa mukaan 50 centin kolikoita. Ps. Joensuun Sokoksessa ihan paska asiakaspalvelu, myyjä kehui itseään ”vuoden myyjäksi”, mitä helvettiä minä sillä tiedolla teen? Kysyin myös voimassa olevasta mainoslehden tuotteesta, niin kolme myyjää nostaa hartioitaan ja ”vuoden myyjä” haukkuu sitä jo ikivanhaksi? No enpä tule häiritsemään enää, Hei hei! Terveisin Uudenmaan asukas!

18

2725

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikäs ihme tuo on kun Sokoksen lyylit on omasta mielestään ylivertaisia ja muut ei ole mittään😉

• Anonyymi

Tiällä joinsuussa sie voit kakkia liikennepylpyrään ja mie lasken ainakin alleni.

• Anonyymi

HA ha haaa.. eipä taida olla ilmaiset vessat helsingissä, kun viimeksi turistina sielä kävin :D

• Anonyymi

Viimeksi kun stockalla käydessä jokainen vessa oli ilmainen. Triplassa ja itiksessä oli myös ilmaiset vessat. En edes muista koska olisi Helsingissä tullut maksullinen tavaratalon vessa vastaan.

• Anonyymi

Joensuun keskusta näivettyy muutenkin. Autolla on mukavampi mennä isompiin kauppoihin ostoksille, keskustassa on aika huono tarjonta ja vessatkin maksullisia. Ehkä keskustassa on huonoja kokemuksia siitä että nistit ja teinit sotkee vessoja, mutta eipä siellä keskustassa muita enää liikukaan.

Ne sokoksen myyjät eivät kyllä osaa asiakaspalvelua ollenkaan. Pari vuotta sitten oli asiakashissi remontissa, ja henkilökunnan iso hissi seisoi tyhjän panttina ovet auki siinä vieressä. Sinne jos erehtyi menemään lastenrattaiden kanssa päästäkseen toiseen kerrokseen sai sokoksen myyjiltä semmoiset huudot että kerralla opittiin ettei tähän kauppaan mitään asiakkaita tarvita.

• Anonyymi

Ai Joensuun keskusta autioituu sen takia että sokoksen vessa maksaa 50 c ???
        Mitäs jos kusisit vain housuusi...
        Harvan kaupungin keskusta on yhtä mukava ja viihtyisä kuin Joensuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai Joensuun keskusta autioituu sen takia että sokoksen vessa maksaa 50 c ???
        Mitäs jos kusisit vain housuusi...
        Harvan kaupungin keskusta on yhtä mukava ja viihtyisä kuin Joensuu.

"Ai Joensuun keskusta autioituu sen takia että sokoksen vessa maksaa 50 c ???"

Eipä taida tuo päättely olla vahvinpia puoliasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida tuo päättely olla vahvinpia puoliasi.

Mikäpä meni päättelyssä vikaan?
        Jonkun, olitko se sinä, mielestä joensuun keskusta muka autioituu sokoksen maksullisen vessan takia... :D
        Päättelyä ei edes tarvitse, vaan toteamus riittää sanoessa että joensuun keskusta on mukava ja viihtyisä.
        Lisäksi jos sinulla ei todellakaan ole taskussa 50 c kolikkoa niin eihän sinun sitten auta kuin kusta housuusi ja etsiä viihtyisämpi kaupunkikeskusta itsellesi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäpä meni päättelyssä vikaan?
        Jonkun, olitko se sinä, mielestä joensuun keskusta muka autioituu sokoksen maksullisen vessan takia... :D
        Päättelyä ei edes tarvitse, vaan toteamus riittää sanoessa että joensuun keskusta on mukava ja viihtyisä.
        Lisäksi jos sinulla ei todellakaan ole taskussa 50 c kolikkoa niin eihän sinun sitten auta kuin kusta housuusi ja etsiä viihtyisämpi kaupunkikeskusta itsellesi...

Eipä taida tuo päättely olla edelleenkään vahvinpia puoliasi. Rautalangasta: ei Joensuun keskusta autioidu Sokoksen wc-maksun takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä taida tuo päättely olla edelleenkään vahvinpia puoliasi. Rautalangasta: ei Joensuun keskusta autioidu Sokoksen wc-maksun takia.

No voi! Nytkö vasta tajusit...?!
        Ei, ei todellakaan autioidu.
        Et siis omaa huumorintajua, satiirista puhumattakaan...
        Mutta... Tähän on tällä palstalla toki totuttu.
        Hyvää sadepäivää kuitenkin!

• Anonyymi

Olisit kakannut ja pissannut myymälän lattialle.

• Anonyymi

Ilmainen wc tietää enemmän häiriökäyttäytymistä, sotkemista ja huumeiden sekä alkoholin käyttöä. 50cnt ei ole paha hinta. Toivottavasti Joensuun vessat säilyvät kolikkotoimisina ja ne muutamat kortti- ja kännykkäkäyttöiset muuttuvat takaisin ensinmainituksi. Kaikilla ei pankkikortteja tai älykännyköitä. Samaa toivon kauppojen tallelokeroista joita saisi muuten olla entistäkin useammassa paikassa. Hei hei, terveisin stadin asukas joka Joensuussa säännöllisesti sukuloi. Pst. meillä Uudellamaalla maksulliset wc:t ovat käytäntö, ei poikkeus.

• Anonyymi

Puhuin kauppakeskuksien ja kauppojen wc-tiloista, ymmärrän kyllä että esim. torilla, rautatieasemilla, puistoissa yms. on maksulliset käynnit. Käyppä kuule esim. jossain kaupoilla, ostat 200€ edestä tavaraa (kortilla), niin ei kyllä oo tarvinnut wc-palveluista tässä kohtaa pk-seudulla maksaa... Mutta kuka enää kantaa edes kolikoita mukana? Poletti ja koodihomman vielä ymmärrän, mutta että kauppakeskuksen infosta pitäis vielä WC-maksu käydä ostamassa? 😀 Itse myös PK-seudulta. Joensuussa ei oo muuta nähtävää jatkossa, kuin Ilosaarirock. Kun sillon viimeksi kävin Joensuussa, niin torillakin joku ihme tapahtuma, muttei mitään mainintaa mikä homma on kyseessä, eipä tarvinnut jäädä ihmettelemään. Mutta onneksi ovat ottaneet pysäköintipalvelut/sovellukset käyttöön! Ei tarvinnut kolikoita laittaa pysäköintilaitteeseen ja odottaa tulostuvaa pysäköintilippusta. Tervetuloa nykyaikaan, vaikka ei kyllä tule enää käytyä! AP

• Anonyymi

Kyllä joensuussa on ilmaisia vessoja. Mutta sinne ei mikään kyltti vie... koska turistit käyttää maksullisia niiiin uskollisesti.

• Anonyymi

Minä olen monivuotinen Ilosaarirockin fani. Me emme maksullisia vessoja kaipaa. Meille riittää luonto ja paikat missä hätä iskee. Me isketään takaisin.

• Anonyymi

Kun vain muistatte ettei se teidän "luontonne" ole ihmisten pihoilla ja kaduilla. Kaikki ilosaarirokin kävijät eivät sitä oivalla ja mm. siksi kaikki ei oikein ko. tapahtumasta tykkää...

• Anonyymi

Vessat on sen takia maksullisia, että narkkarit eivät mene sinne itseään pistämään tai kodittomat asumaan. Hyvä näin hinta voisi olla vaikka 100 euroa per käynti pysys vessa kunnossa ja pitäs roskaväen loitolla.

• Anonyymi

Hei minun ei anneta kirjoittaa tänne totuuksia.Kirjoitukset eivät mene läpi. Siksi minun asiassa pitäisi tehdä kunnon media show.Auttaisiko joku kävelevä katastrofi kyselee.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5970
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5555
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5247
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3255
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2789
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2601
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2290
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2090
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1821
    Aihe