Olemme pieni 9 asunnon taloyhtiö ja aiomme kilpailuttaa kiinteistöhuollon nyt syksyllä. Kertokaa kokemuksia hyvistä kiinteistöhuoltofirmoista Oulussa! Entä talvikunnossapito ? Kannattaisiko kilpailuttaa erikseen auraus ?
Kiinteistöhuolto Oulussa 2021 kokemuksia
2
1673
Vastaukset
- Anonyymi
Kotikatu jyrää pihoja turhaan. Auraa olematonta lunta pihalta melkein joka päivä. Tuli meidänkin rivitalon pihalle neljä päivää ennen joulua jyräämään pihan että muka hiekka nousee pintaa. Ei ollut liukkaita tiedossa. Ei mitään hyötyä. Muutaman päivän jälkeen siitä tuli pukkaamaan olematonta lunta. Eikä hiekkaa ollut senkään vertaa sen jälkeen. Melkein joka päivä käy jotain höpöpöä tekemässä. Rahastuksen makua koko homma. Pitää varmaan keksiä työmiehille töitä ja firmalle rahaa . Tuntiveloitus vaikka tekevät vain 15 min.hommia. Tietenkin kaikilla muillakin on tuntiveloitus. Älkää vain ottako kotimatka noin pieneen taloyhtiöön. Maksaa maltaita tyhjästä työstä.
- Anonyymi
Lunta rivitalon pihalla 2 millimetriä. Kotikatu tuli auraamaan olematonta lunta. Viikon sisällä käynyt pihalla jyrrämässä useameampana päivänä olematonta lunta pukkaamassa. Muutama viikko sitten kävi hiekoittamassa koneella rivitalon pihan. Keskeltä pihan käytävät vain hiekoitti koneella. Sen jälkeen seuraavana päivänä kävi kotikadun mies heittämässä muutaman kauhallisen hiekkaa käsin postiluukkujen eteen. Erikseen tietenkin velottivat kahdesta reissusta. Ei mitään järkeä muuta kuin rahastusta vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937968
- 403812
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281033Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10810Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749