Edellinen oli muutaman kuukauden....erotetttiin..
Nykyinen ei tohdi tulla esille pääministeri asioillaan, mm koronaan.
Valtion laskuun kyllä ostelee ruuastaan ja sängystään lähtien..
Demareista ei ole pääministeriksi
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pullukka esitellään eurooppalaisille - Saarikkoa tylytetään rankasti jo Keskieuroopasta saakka.
- Anonyymi
Saarikko pääministeri?
- Anonyymi
Italialainen tylyttää kun meillä ei ol heile kuin velkarahaa, joka sekin pitäisi jakaa heille. Punavihreät jakaisi rahamme.
- Anonyymi
Balzar olisi hyvä pm ja presidentti...
- Anonyymi
Demari tasoa.
- Anonyymi
Demari puhaltaa kaiken mitä irti saa.
- Anonyymi
Tuleeko Sergei Kiljunovista uusi puheenjohtaja demareihin?
- Anonyymi
Tulee, tunkee Boratin suohon.
- Anonyymi
Keskusta tukee demareita...!
- Anonyymi
Hahaha…oikeiston trollipeikolta tuli kiukuttelut
- Anonyymi
Siinä sitä demokratiaa Suomessa, minulle kaikki toisille ei mitään!
- Anonyymi
Sanna Marin (sd.) on tutkimusten mukaan Suomen koko vuosituhannen paras pääministeri. Persutrollilla ei ole väitteelleen mitään faktapohjaa.
- Anonyymi
No..höpö..höpö, tuollainen sosialisti tyttönen nyt ei asioita osaa.
Ahne piruloinen kuin Halosen Tarjakin.
- Anonyymi
Tuintuisi että joistain kasvaisi SDP:ssä pääministerikin, vaikka lujalle se tietenkin ottaa.
Tämä oleva ei ole lainkaan pääministeri ainesta. - Anonyymi
Demarit aina varastaa valtiolta, kumma kun tavaksi jäänyt.
- Anonyymi
Sosialisteilla kasvatus pielessä, ei aina tarvi olla valtion avustuksilla.
- Anonyymi
Tos on.
- Anonyymi
Sosialismi toimii niin kauan kun toisten rahat on kulutettu loppuun, mutta mitäs sitten tehdään? Mitä tähän sanoo demaripelle?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815