Kertokaas....

Onko tälläisen luotettavan, mukavan, aikuisen, ihan tavallisen, isokokoisen naisen mitään mahdollisuutta löytää itselleen sponsoria tms. Taloudellinen tilanteeni on niin epätoivoinen, itsestäni riippumattomista syistä, ettei oma palkka vain enää riitä, kuin pakollisiin maksuihin ja nyt olisi pakko keksiä lisätienestiä työn ohelle, että saisi lapsille ruokaa pöytään ja vaatteita päälle.

24

1326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksitreffit sivustolle. Varmasti löytyy kysyntää

• Anonyymi

etelä-savosta löytys kanssa sponssaaja jos vielä kiinnostaa?

• Anonyymi

Menisit sinäkin kelarotta oikeisiin töihin niin ei tarviis aamusta iltaan täällä istua

• Anonyymi

mistä päin olet?

• Puolisolle iski niin kova rahapula, että ilmoitti vaikka myyvänsä itseään, käski etsiä seuraa.

• Anonyymi

Mitäs olet tollanen lapatossu jottet kykene akkaas elättämään

• Anonyymi

Millä tavalla isokokoinen . Ssbbw mary popperyn tyyppinen nainen olisi mieluisa ponsoroitava.

• Anonyymi

Se haisee yök 🤑

• Anonyymi

Monta ajatusta olen kehitellyt sellaisesta että auttaisin todellakin rahalla ja vaikka ostamalla tarpeisiin tai ylipäätään korjaisin ja kunnostaisin eli huolehtisin tarpeista ja tämä mahdollinen nuorempi vaikka yksinhuoltaja vastaisi minun tarpeisiin (55v) ajoittain, mutta missä tälläistä ajatusta voisi kehitellä käytäntöön ja onko sellaiseen valmiutta, koska ,ammattilaiset on ammattilaisia ja heille kelpaa raha , mutta tarjoaisin vielä edes pientä huolenpitoa , eikä tuo sugardaddy toiminto ole sekään se oikea formaatti koska siellä myös lienee ammattilaisia ja raha menee usein näyttävään makeaan elämään eikä perustapeisiin joiden vastinetta itsekin etsin....kiva jos saisi asiallisen vastauksen tavalliselta naiselta jolla tarpeet kohtaa minun tarpeet

• Anonyymi

Juu pelkkää huijausta on kaikki kauoustelu ja rahan kerjuu laiskat teinit haluavat rahoittaa leveää elämäänsä hyväuskoisten ihmisten kustannuksella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu pelkkää huijausta on kaikki kauoustelu ja rahan kerjuu laiskat teinit haluavat rahoittaa leveää elämäänsä hyväuskoisten ihmisten kustannuksella.

Ja läskit myy itseään kun ei muuten irtoa melaa mekkoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja läskit myy itseään kun ei muuten irtoa melaa mekkoon

Joo sekin varmaan , mutta tarkoitan ihan normaali naista ei mikään missi eikä malli vaan nainen tarpeineen ja haluineen.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sekin varmaan , mutta tarkoitan ihan normaali naista ei mikään missi eikä malli vaan nainen tarpeineen ja haluineen.....

Ei löydy kyllä ainakaan täältä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy kyllä ainakaan täältä

Niin olisipa joku persikka tyyppinen sivusto jossa seksin nälkäänsä ilmoittelisivat myös naiset.....

• Anonyymi

Eiköhän kysyntä ja tarjonta kohtaa aina. Paitsi jos olet kehopositiivinen ja/tai feministi.

• Anonyymi

Eipä vaan ilmeisesti kohtaa

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      131
      1509
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      48
      1396
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      67
      1081
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      90
      919
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      912
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      835
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      80
      766
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      733
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      675
    10. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34