Kertokaas....

Onko tälläisen luotettavan, mukavan, aikuisen, ihan tavallisen, isokokoisen naisen mitään mahdollisuutta löytää itselleen sponsoria tms. Taloudellinen tilanteeni on niin epätoivoinen, itsestäni riippumattomista syistä, ettei oma palkka vain enää riitä, kuin pakollisiin maksuihin ja nyt olisi pakko keksiä lisätienestiä työn ohelle, että saisi lapsille ruokaa pöytään ja vaatteita päälle.

24

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seksitreffit sivustolle. Varmasti löytyy kysyntää

    • Anonyymi

      etelä-savosta löytys kanssa sponssaaja jos vielä kiinnostaa?

      • Anonyymi

        Menisit sinäkin kelarotta oikeisiin töihin niin ei tarviis aamusta iltaan täällä istua


    • Anonyymi

      mistä päin olet?

    • Puolisolle iski niin kova rahapula, että ilmoitti vaikka myyvänsä itseään, käski etsiä seuraa.

      • Anonyymi

        Mitäs olet tollanen lapatossu jottet kykene akkaas elättämään


    • Anonyymi

      Millä tavalla isokokoinen . Ssbbw mary popperyn tyyppinen nainen olisi mieluisa ponsoroitava.

      • Anonyymi

        Se haisee yök 🤑


    • Anonyymi

      Monta ajatusta olen kehitellyt sellaisesta että auttaisin todellakin rahalla ja vaikka ostamalla tarpeisiin tai ylipäätään korjaisin ja kunnostaisin eli huolehtisin tarpeista ja tämä mahdollinen nuorempi vaikka yksinhuoltaja vastaisi minun tarpeisiin (55v) ajoittain, mutta missä tälläistä ajatusta voisi kehitellä käytäntöön ja onko sellaiseen valmiutta, koska ,ammattilaiset on ammattilaisia ja heille kelpaa raha , mutta tarjoaisin vielä edes pientä huolenpitoa , eikä tuo sugardaddy toiminto ole sekään se oikea formaatti koska siellä myös lienee ammattilaisia ja raha menee usein näyttävään makeaan elämään eikä perustapeisiin joiden vastinetta itsekin etsin....kiva jos saisi asiallisen vastauksen tavalliselta naiselta jolla tarpeet kohtaa minun tarpeet

      • Anonyymi

        Juu pelkkää huijausta on kaikki kauoustelu ja rahan kerjuu laiskat teinit haluavat rahoittaa leveää elämäänsä hyväuskoisten ihmisten kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu pelkkää huijausta on kaikki kauoustelu ja rahan kerjuu laiskat teinit haluavat rahoittaa leveää elämäänsä hyväuskoisten ihmisten kustannuksella.

        Ja läskit myy itseään kun ei muuten irtoa melaa mekkoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja läskit myy itseään kun ei muuten irtoa melaa mekkoon

        Joo sekin varmaan , mutta tarkoitan ihan normaali naista ei mikään missi eikä malli vaan nainen tarpeineen ja haluineen.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sekin varmaan , mutta tarkoitan ihan normaali naista ei mikään missi eikä malli vaan nainen tarpeineen ja haluineen.....

        Ei löydy kyllä ainakaan täältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei löydy kyllä ainakaan täältä

        Niin olisipa joku persikka tyyppinen sivusto jossa seksin nälkäänsä ilmoittelisivat myös naiset.....


    • Anonyymi

      Eiköhän kysyntä ja tarjonta kohtaa aina. Paitsi jos olet kehopositiivinen ja/tai feministi.

      • Anonyymi

        Eipä vaan ilmeisesti kohtaa


    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      904
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      764
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe