Onko tälläisen luotettavan, mukavan, aikuisen, ihan tavallisen, isokokoisen naisen mitään mahdollisuutta löytää itselleen sponsoria tms. Taloudellinen tilanteeni on niin epätoivoinen, itsestäni riippumattomista syistä, ettei oma palkka vain enää riitä, kuin pakollisiin maksuihin ja nyt olisi pakko keksiä lisätienestiä työn ohelle, että saisi lapsille ruokaa pöytään ja vaatteita päälle.
Kertokaas....
24
1189
Vastaukset
- Anonyymi
Seksitreffit sivustolle. Varmasti löytyy kysyntää
- Anonyymi
etelä-savosta löytys kanssa sponssaaja jos vielä kiinnostaa?
- Anonyymi
Menisit sinäkin kelarotta oikeisiin töihin niin ei tarviis aamusta iltaan täällä istua
- Anonyymi
mistä päin olet?
Puolisolle iski niin kova rahapula, että ilmoitti vaikka myyvänsä itseään, käski etsiä seuraa.
- Anonyymi
Mitäs olet tollanen lapatossu jottet kykene akkaas elättämään
- Anonyymi
Millä tavalla isokokoinen . Ssbbw mary popperyn tyyppinen nainen olisi mieluisa ponsoroitava.
- Anonyymi
Se haisee yök 🤑
- Anonyymi
Monta ajatusta olen kehitellyt sellaisesta että auttaisin todellakin rahalla ja vaikka ostamalla tarpeisiin tai ylipäätään korjaisin ja kunnostaisin eli huolehtisin tarpeista ja tämä mahdollinen nuorempi vaikka yksinhuoltaja vastaisi minun tarpeisiin (55v) ajoittain, mutta missä tälläistä ajatusta voisi kehitellä käytäntöön ja onko sellaiseen valmiutta, koska ,ammattilaiset on ammattilaisia ja heille kelpaa raha , mutta tarjoaisin vielä edes pientä huolenpitoa , eikä tuo sugardaddy toiminto ole sekään se oikea formaatti koska siellä myös lienee ammattilaisia ja raha menee usein näyttävään makeaan elämään eikä perustapeisiin joiden vastinetta itsekin etsin....kiva jos saisi asiallisen vastauksen tavalliselta naiselta jolla tarpeet kohtaa minun tarpeet
- Anonyymi
Juu pelkkää huijausta on kaikki kauoustelu ja rahan kerjuu laiskat teinit haluavat rahoittaa leveää elämäänsä hyväuskoisten ihmisten kustannuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu pelkkää huijausta on kaikki kauoustelu ja rahan kerjuu laiskat teinit haluavat rahoittaa leveää elämäänsä hyväuskoisten ihmisten kustannuksella.
Ja läskit myy itseään kun ei muuten irtoa melaa mekkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja läskit myy itseään kun ei muuten irtoa melaa mekkoon
Joo sekin varmaan , mutta tarkoitan ihan normaali naista ei mikään missi eikä malli vaan nainen tarpeineen ja haluineen.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sekin varmaan , mutta tarkoitan ihan normaali naista ei mikään missi eikä malli vaan nainen tarpeineen ja haluineen.....
Ei löydy kyllä ainakaan täältä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy kyllä ainakaan täältä
Niin olisipa joku persikka tyyppinen sivusto jossa seksin nälkäänsä ilmoittelisivat myös naiset.....
- Anonyymi
Eiköhän kysyntä ja tarjonta kohtaa aina. Paitsi jos olet kehopositiivinen ja/tai feministi.
- Anonyymi
Eipä vaan ilmeisesti kohtaa
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1591944- 1211901
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561586Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1761441- 1611399
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 521238
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591178
- 1191065