Taina perheineen on muuttanut takaisin Australiaan. Hänellä ja miehellään on peräti 10 lasta, joista kaikki(?) on vegaaneja. Voin vain kuvitella mitä maksaa Ausseihin muutto lentolippuineen lisättynä hotellissa karanteenissa oleskelu 2-3 vkoa, ennen maahan pääsyä. Huhhuh, hieno homma tosiaan! Australiaan maksaa lennot turistiluokassa noin 1000e/hklo. Olen seurannut hänen kanavaansa jo pidemmän aikaa, ja on hämmentävää miten täydelliseltä hän saa elämänsä näyttämään.
Taina Licciardo-Toivola muutti Ausseihin
31
16714
Vastaukset
- Anonyymi
Suomesta kannattaa muuttaa pois, jos mahdollista.
- Anonyymi
Empä ole ikinä kuullutkaat kyseisestä henkilöstä yhtään mitään.
- Anonyymi
Et menetä siinä mitään.
- Anonyymi
Kyllä Australia Suomen olot voittaa .
- Anonyymi
Missä voi käydä tsekkaamassa kuka tämä henkilö on?
- Anonyymi
Aika alkeelliselta näyttää nyt asuminen Suomen koteihin verrattuna.
Suomessahan oppivelvollisuus nousi 18 ikävuoteen asti. Miten on Ausseissa?! - Anonyymi
Voihan sitä ostaa halpis lennon, Lontoo, frankfurt, Amsrerdam, Tukholma ym.
- Anonyymi
Ja vaihtaa konetta tuo lauman kanssa monta kertaa 🙄?
- Anonyymi
No pakkohan on vaihtaa konetta välillä ,ei sinne suoria lentoja ole.Olen ausseihin mennessä vaihtanut Amsterdamissa ja Kualalumpurissa.,ei lainkaan pahoja ole nuo vaihdot.
- Anonyymi
Kuka hän on?🤔 Joku somepelle?
- Anonyymi
Avan oikein arvattu!
- Anonyymi
Taina L-T on paitsi kuvankaunis myös huippulahjakas. Hänen äo on poikkeuksellisen korkea. Vastuullisena ihmisenä hän kantaa vastuunsa maailman tulevaisuudesta.
- Anonyymi
Juuri näin👍
- Anonyymi
LOL!
- Anonyymi
Siis mitä??? Oliks tämä joku vitsi???
- Anonyymi
Ihana Taina❤️
- Anonyymi
Hänen YouTube-kanavaansa on kiva seurata 😀.
- Anonyymi
Ihmettelen itse, että kuinka heillä riittää raha kaikkeen. Koko perhe on matkustanut monesti kenties missä ulkomailla, ja muuttanut uuteen taloonkin jonkun kerran. Ovat myös käyneet Disneylandissa koko perhe sekä Legolandissa.
- Anonyymi
Mutta miksi emme koskaan saa kuulla lasten soitto-taitoja?(paitsi pari kertaa saatu kuulla Ceopatran pianosoittoa)Mutta ei koskaan poikien kitarasoittoa tai rumpujen soittoa? Eikä koskaan olla nähty miten lapset lukevat koululäksyjään, eikä koskaan kuultu onko lapsilla työpaikkoja? Itse menin ensimmäiseen kesätyöhöni 14-vuotiaana,olin hirveän ylpeä siitä! Nämä lapset saavat miitä haluavat kaupasta? Ei tarvi odottaa synttäreitä tai mitään. Ei tarvitse myöskään ansaita rahaa itse? Ja Shakespear jää aina,joka videossa näkymättömäks,Taina ei huomaa häntä eikä puhu hänelle kuin muutama sana..tytöt saa hirveesti huomiota, myös kaikki pojat,paitsi Shakespear.
- Anonyymi
Ehkä jos eivät osaa itse säveltää. Lähes kaikki toisten säveltämä on tekijänoikeuden alaista
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680