Taina Licciardo-Toivola muutti Ausseihin

Anonyymi

Taina perheineen on muuttanut takaisin Australiaan. Hänellä ja miehellään on peräti 10 lasta, joista kaikki(?) on vegaaneja. Voin vain kuvitella mitä maksaa Ausseihin muutto lentolippuineen lisättynä hotellissa karanteenissa oleskelu 2-3 vkoa, ennen maahan pääsyä. Huhhuh, hieno homma tosiaan! Australiaan maksaa lennot turistiluokassa noin 1000e/hklo. Olen seurannut hänen kanavaansa jo pidemmän aikaa, ja on hämmentävää miten täydelliseltä hän saa elämänsä näyttämään.

31

16714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomesta kannattaa muuttaa pois, jos mahdollista.

• Anonyymi

Empä ole ikinä kuullutkaat kyseisestä henkilöstä yhtään mitään.

• Anonyymi

Et menetä siinä mitään.

• Anonyymi

Kyllä Australia Suomen olot voittaa .

• Anonyymi

Missä voi käydä tsekkaamassa kuka tämä henkilö on?

• Anonyymi

Aika alkeelliselta näyttää nyt asuminen Suomen koteihin verrattuna.
      Suomessahan oppivelvollisuus nousi 18 ikävuoteen asti. Miten on Ausseissa?!

• Anonyymi

Voihan sitä ostaa halpis lennon, Lontoo, frankfurt, Amsrerdam, Tukholma ym.

• Anonyymi

Ja vaihtaa konetta tuo lauman kanssa monta kertaa 🙄?

• Anonyymi

No pakkohan on vaihtaa konetta välillä ,ei sinne suoria lentoja ole.Olen ausseihin mennessä vaihtanut Amsterdamissa ja Kualalumpurissa.,ei lainkaan pahoja ole nuo vaihdot.

• Anonyymi

Kuka hän on?🤔 Joku somepelle?

• Anonyymi

Avan oikein arvattu!

• Anonyymi

Taina L-T on paitsi kuvankaunis myös huippulahjakas. Hänen äo on poikkeuksellisen korkea. Vastuullisena ihmisenä hän kantaa vastuunsa maailman tulevaisuudesta.

• Anonyymi

Juuri näin👍

• Anonyymi

LOL!

• Anonyymi

Siis mitä??? Oliks tämä joku vitsi???

• Anonyymi

Ihana Taina❤️

• Anonyymi

Hänen YouTube-kanavaansa on kiva seurata 😀.

• Anonyymi

Ihmettelen itse, että kuinka heillä riittää raha kaikkeen. Koko perhe on matkustanut monesti kenties missä ulkomailla, ja muuttanut uuteen taloonkin jonkun kerran. Ovat myös käyneet Disneylandissa koko perhe sekä Legolandissa.

• Anonyymi

Mutta miksi emme koskaan saa kuulla lasten soitto-taitoja?(paitsi pari kertaa saatu kuulla Ceopatran pianosoittoa)Mutta ei koskaan poikien kitarasoittoa tai rumpujen soittoa? Eikä koskaan olla nähty miten lapset lukevat koululäksyjään, eikä koskaan kuultu onko lapsilla työpaikkoja? Itse menin ensimmäiseen kesätyöhöni 14-vuotiaana,olin hirveän ylpeä siitä! Nämä lapset saavat miitä haluavat kaupasta? Ei tarvi odottaa synttäreitä tai mitään. Ei tarvitse myöskään ansaita rahaa itse? Ja Shakespear jää aina,joka videossa näkymättömäks,Taina ei huomaa häntä eikä puhu hänelle kuin muutama sana..tytöt saa hirveesti huomiota, myös kaikki pojat,paitsi Shakespear.

• Anonyymi

Ehkä jos eivät osaa itse säveltää. Lähes kaikki toisten säveltämä on tekijänoikeuden alaista

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1179
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1038
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      833
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      811
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      754
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    Aihe