Vasemmanlaidan demarein toinnekin suunta nostaa päätään;
Vasurit ja vihreät on köykäiseksi havaittu -ei hallituskelpoisia.
Eveliina Heinäluoma toivoo demareiden ja kokoomuksen yhteistyökyvyn säilyvän hallituksen ja opposition yhteenotoissa, sillä sitä voidaan tarvita jo seuraavien vaalien jälkeen.
”oppositiossa kokoomuksella säilyy omassa toiminnassaan ja kielenkäytössään ajatus siitä, että pääministeripuolue sdp voikin jossain seuraavassa käänteessä olla mahdollinen hallituskumppani, ja sama myös toisin päin”.
SDP tekee liikkeen jossa nykyinen vasemmanlaidan johto syrjäytetään, ja valitaan uusi paremman suunnan puheenjohtaja. Olisi jotain järkeä, saataisiin myös asioihin hoitoa. Nyt olevat demarit tyhjentää vain kassaa, sekään ei loputtomiin riitä.
Sdp:n Eveliina Heinäluoma väläyttää sinipunan paluuta
3
112
Vastaukset
- Anonyymi
Supistneet vasurit, vihreät ja persut jää oppositioon.
- Anonyymi
Nyky-Sdp ei ole vaaraksi vain SUOMELLE VAAN KOKO EUROOPALLE
Lipponen rysänputkineen on vaaraksi koko Euroopalle
Paavo Lipponen on Putinin toimeksisaattaajaNord Stream 2 -putkessa
ja netonnut siitä suuria summia perheelleen ja
aiheuttanut korvaamattoman haitan Suomelle ja koko Euroopalle
https://news.err.ee/1608296067/foreign-affairs-committee-statement-nord-stream-2-danger-to-all-europe
The project not only undermines the European gas market, but also endangers security and threatens an already precarious sovereignty situation in Ukraine, the signatory countries, who include all three Baltic States, as well as the U.S. and Britain, say. - Anonyymi
Lintmannin nousu lienee turha toive niin kauan kun Kiurulla on puolueessa valtaa yli muiden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450