Siskon ja veljen herttailu, Mervi ja Pekka.

En muista aikaa, että olisi ollut toisin. Kun olimme saunassa, pidin sormeani sisällä siskoni Mervin pimpissä ja hän piti kädessään minun pippeliäni. Minä olen Pekka, puolitoista vuotta vanhempi.

Kun istuimme näin siinä lauteilla, vanhempamme herttasoituivat syvästi, suorastaan kyyneliin: Ajatella, miten kallis asia, että lapset pitävät toisistaan. Ei meille tullut mieleen, että siinä olisi ollut jotakin seksuaalista, tuntui vain, että halusi olla toiselle kiltti.

Eivät vanhemmatkaan ajatelleet, että se olisi ollut seksuaalista, eivät myöskään, että siinä olisi jotakin sopimatonta. Tämä vain tuntui alasti ollessa ainoalta tavalta olla hellä. Vaatteet päällä pidimme usein toisiamme kädestä, kiedoimme kädet toistemme ympäri ja suukottelimme.

Emme koskaan nähneet mitään aihetta luopua herttailusta, vaikka se johti ensin lääkäri- ja kotileikkeihin, murrosiässä jo aivan selviin seksituntemuksiinkin. Saunassa pidin edelleen sormeani Mervin vitussa ja hän hyväili hiljaa minun kyrpääni, myös silloin ja sen jälkeen, kun karvatkin olivat kasvaneet.

Mervi kehittyi ja kasvoi kauniiksi aikuiseksi naiseksi ja minä aikuiseksi mieheksi, mutta emme KOSKAAN lakanneet hyväilemästä toistemme sukupuolielimiä, emme myöskään suukottelemasta ja halaamasta.

Vaikka elämä vei meidät eri suuntiin, riisuimme toisemme aikuisinakin aina tavatessamme ja hyväilimme toistemme sukupuolielimiä ja suukottelimme. Myös lämmitimme saunan ja istuimme siellä kuin pikkulapsina. Mervi hyväili hiljalleen kyrpääni ja minä pidin sormeani hänen vitussaan.

Mervistä aika jätti kaksi vuotta sitten ja minäkin olen jo vanha ja väsynyt. Olen silti jaksanut käydä usein hänen haudallaan muistelemassa kaunista mennyttä ja viemässä sinne aina punaisen ruusun muistona hänen hellästä vitustaan. 🌹🧚‍♀️🧡

12

7234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taustaa

      Oikeasti olen niin huonokuntoinen korkean iän, aivoverenvuodon, sydänlaajentuman ja näköhäiriöiden takia, että en ole enää vuosiin voinut kulkea kodin ulkopuolella. En enää pysty juttelemaan, koska aivot toimivat liian hitaasti. En enää näe lukea, mutta pystyn kirjoittamaan vasemman käden yhdellä sormella, kun valitsen tietokoneesta suuren tekstin ja käytän paljon aikaa, jotta sanat nousevat mieleeni.

      Olen syntynyt 40-luvulla, 50-60 -luvun nuorisoa, jolla oli taakkanaan salaileva ja synkkä seksillä pelottelu. Olen tuntenut erityiseksi tehtäväkseni tuoda esiin seksin pyhiä ja puhtaita, iloisia ja kauniita puolia, seksin osuutta herttailussa.

      Elämäni on niin rajoitettua, että vietän aikani tietokoneen ääressä.

      Erityisesti iloitsen nykynuorison pääsystä käsiksi tietoon. Elämme maailman parasta aikaa. Jumalan siunausta kaikille!

    • Taustaa 2

      60-luvun puolivälissä kaikki muuttui ryminällä myös asennetasolla. Sitä ennen kirkkokin oli ollut lujasti siinä uskossa, että mitä vähemmän tietoa seksistä, sen parempi. Kun ilmestyi ensimmäinen uudenaikainen seksivalistuselokuva, Rakkauden kieli, jossa seikkaperäisesti värikuvin näytettiin, millaiset sukupuolielimet ovat ja jaettiin ujostelematonta tietoa, kirkko asettui kannalle, että se pitää näyttää kaikille.

      Vanhakantainen kansa taas halusi kieltää sen. Kirkon kanta voitti. Ennen edes miestenlehdissä ei voitu esittää ihmisiä sukupuolielimet paljaina.

      Edellisellä vuosikymmenellä tätini mies, erään opettajakorkeakoulun rehtori, joka oli tehnyt väitöskirjansa seksiasioista, pappi ja eduskunnan varapuhemies, oli esittänyt pappeinkokouksessa, että kirkon pitäisi ottaa tehtäväkseen seksivalistuksen antaminen nuorisolle. Sitä ennen seksitietoa ei jaettu missään, ei koulussakaan.

      Isäni, joka oli vähin opinnoin valmistunut papiksi, oli ollut samassa kokouksessa ja rehvasteli kotona, miten sattuvalla sanonnalla oli tukkinut tuon hienosti oppineen lankonsa suun sanomalla, ettei tarvitse: "Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa."

      Äitini, joka oli teologian professorin tytär, ei tiennyt vielä naimisiin mennessään, että lapset syntyvät sukupuoliyhteyden tuloksena. Kun äitini oli seitsemättä kertaa raskaana, tikanpoikaisäni tajusi lopulta, että ehkäisyäkin tarvitaan. Hankki äidilleni abortin ja steriloinnin. Silloin aborttia pidettiin aivan kauheana asiana.

      Äitini miespuoliset sukulaiset olivat pääosin pappeja, naiset pappien kanssa naimisissa. Isäni oli syrjäseudulta ja sukunsa ainoa pappi. Myös minä opiskelin papiksi. Meistä silloin aloittavista puolet oli pappisperheestä, nykyisin pari prosenttia.

      Suurimman osan työurastani tein vajaamielisalalla, mutta loput kymmenkunta vuotta seurakuntapappina. Vastuualani oli erityisesti rippikoulu, johon kirkko oli ottanut myös laadukkaan seksivalistuksen. Pidin kymmeniä rippileirejä.

      Vahvimmin on jäänyt mieleeni keskustelu erään tytön kanssa. Hän kertoi, että seksin taidot käsitellään perusteellisesti jo koulussa, mutta siihen ei anneta neuvoa, millä saa herätettyä kivan pojan huomion.

    • Taustaa 3

      Olin kyllä miettinyt asiaa ja todennut kiinnostuksen herättämisen vaikeuden tärkeimmäksi ongelmaksi, mutta ei minulla silloin ollut siihen mitään neuvoa. Elimme vielä aivan liian lähellä vanhaa kulttuuria.

      Nuoruuteni ajan kulttuuria leimasi vahvasti käsitys, jota nykyisin nimitetään sovinistisikamaisuudeksi. Oli aivan yleistä, että naisia pidettiin vähäarvoisina. Miehet pilkkasivat heitä avoimesti, eikä sitä pidetty ollenkaan sopimattomana. Seurustelun kuviteltiin vastoin tutkimuksia alkavan siten, että MIES on aktiivinen ja piirittää mieluista naista kauan ja saa täyden - myös seksuaalisen- romanssin aikaan vaivoin, mutta kuitenkin lopulta.

      Jo senaikaiset käyttäytymisseurannat osoittivat, että miehellä ei ole MITÄÄN mahdollisuutta, jos nainen ei anna lupaa lähestyä. Se tapahtui naisen jollakin naisellisella eleellä, joko katsomalla miestä hiukan tavallista pitempään silmiin, hymyilemällä miehelle tai sukimalla tukkaansa.

      Tämä oli kummallekin sukupuolelle täysin alitajuista, mutta sovinistinen kulttuuri pani molemmat kuvittelemaan toisin: mies tekee aloitteen ja nainen on piiritettävänä.

      Nykyisin on aivan toisin. Ravintolasalissa aivan tuntematon tyttö saattaa tulla miehen syliin istumaan. Toisaalta feministiset muotiajatukset eivät suinkaan ole tuoneet tasa-arvoa, vaan tilanne on kääntynyt ympäri. Nykyisin miestä ​on sopivaa pilkata kuin vierasta sikaa.

      Monet miehet ovat tulleet niin ujoiksi, aroiksi ja pelokkaiksi, että he eivät uskalla naisten läheisyydessä tehdä mitään.

      Osien täydelleen vaihduttua, osaisin nykyisin vastata. Naisen tulee ujostelematta, täysin pokkana ja tietoisesti käyttää tehokkainta keinoaan, keimailua vittua näyttämällä. Se on miehelle vahvin signaali naisen kiinnostuksesta mieheen, ja herättää myös miehessä huomion ja kiinnostuksen naista kohtaan.

      Vaikka mies olisi ennestään liki tuntematon tai kokonaan tuntematon, kannattaa näyttää vittua, vieläpä niin, että mitä VÄHEMMÄN valmistelee sitä esipuheella, sitä tehokkaampaa se on.

      Ei tietenkään nainen näytä vittuaan miehelle, joka on epämiellyttävä, mutta sitä suuremmalla syyllä miellyttävälle. Ei tietenkään jokainen vitun näyttäminen johda romanssiin, mutta se luo MAHDOLLISUUDEN, joka taatusti jää muuten kokeilematta.

      Vaikka olisi vain salaa seurannut miellyttävän miehen käyttäytymistä, eikä olisi edes jutellut hänen kanssaan, ei enempiä esipuheita, kuin: "Mä haluun näyttää sulle vitun." Tai sitten voi sanaakaan sanomatta hameasussa ja ilman pöksyjä suoraan aukaista vittunsa ja keimailla supistamalla emätintä.

      Kantsii muistaa, että nykyajan hienostunut ja sivistynyt mies suuresti arvostaa avoimesti käyttäytyvää, aktiivista, hienostunutta ja sivistynyttä naista. Huorittelijaa ei kukaan nainen halua.

      Täällä netissä tyttö kertoi, kuinka hän oli noin 14 wee iässä OMA-ALOITTEISESTI uimarannalla ison kiven suojassa riisunut bikininsä alaosan luokkansa pojille.

      Pojat olivat suuresti ihaillet hänen vittuansa. Olivat käyttäytyneet silloin ja sen jälkeenkin todella hienostuneesti häntä kohtaan. Myös hänen oma arvostuksensa näitä poikia kohtaan oli suuresti noussut, täydellisiä gentlemanneja.

      Naiset, tarvitaan vain hitunen rohkeutta ja nykyajan asennetta. Hyvää jatkoa teille!🌹👀

    • Taustaa 4

      Olimme yli 50 vuotta sitten juuri menneet naimisiin ja olimme vierailulla toisen nuorenparin luona. Keskustelimme myös seksiasioista. Toisen parin mies käytti
      - ilmeisesti kiertoilmaisuna - vitusta nimitystä "ruma paikka".

      Syvät inhonväreet ja totaalinen kamaloitus kävivät lävitseni: kuinka joku mies voi käyttää kauneimmasta, mitä ylipäänsä on olemassa, näin pöyristyttävää ilmausta? Protestoin tiukasti. Itse olen tottunut puhumaan naisen kauneuden keskittymästä vain tuhannen vuotta sitten viikinkikielestä, fornnordiska, lainatulla upealla sanalla vittu.

      Joskus voi arkisemminkin puhua naisen sukupuolielimistä tai vain elimistä, mutta ainostaan "vittu" kertoo, mikä kauneuden ja kiihottavuuden lataus siihen liittyy.

      Olen usein ottanut esille, etenkin varhaisihmiselle ominaisen, edustusmaagisen kuvion, pars pro toto: vittu edustaa naisen koko kauneutta, niin kuin ikoni edustaa koko taivaan ihanuutta, on "ikkuna iäisyyteen". Ei edustusmaaginen ajatus ole vieras nykyihmisellekään.

      Jos ajattelemme biologisessa viitekehyksessä, kyse on rinnakkaisesta evoluutiosta. Kauneuden elämys on kehittynyt yhtaikaa seksuaalisen halun kanssa, tukee sitä ja johtaa useammin yhdyntään ja siten suvun jatkumiseen.

      Jos taas ajattelemme uskonnollisessa viitekehyksessä, hyvä Jumala on tahtonut antaa tämän tapahtua, koska on halunnut antaa iloksi kyvyn kokea kauneutta ja seksuaalisen kiihotuksen tuomaa nautintoa. Vain ihminen itse voi olla niin typerä, että aliarvioi Jumalan hyviä lahjoja.

      Nainen on kaunein olento, mitä maa päällään kantaa, ja hänen vitussaan on jo kaikki kauneus. Naiset, ei ole syytä tekovaatimattomuuteen.

      • Anonyymi

        Kuole idiootti


    • Taustaa 5

      Isäni bylsi äitini lisäksi myös kummitätini kanssa. Tämä oli oikein miellyttävä, ja myös minun lisäkseni äitini suhtautui häneen hyvin ja arvostavasti.

      Sekä äitiäni että minua inhotti, että isäni sananmuodot puhuessaan kummitädistäni olivat selvästi halventavia ja huoritteluun vihjaavia. Juttelimme tästä äitini kanssa ja ihmettelimme, että isäni tunsi tarvetta mollata jopa seksikumppaniaan.

      Ei sen puoleen, hän kyllä käytti ala-arvoista kieltä puhuessaan monista muistakin naisista. Nykyisin sanottaisiin, että hän oli tyypillinen sovinistisika. Isälläni oli sellainen kuva seksiasioista, ei toisaalta pitäisi, mutta ei voi estää, jos seksihalu on niin voimakas, että se johtaa myös luvattomiin tekoihin.

      Minun käsitykseni taas on, että asiaa ei voi lainkaan arvioida näin. Itseään hallitseva ei ole myöskään seksiasioissa kukaan. Täytyy vain yrittää toimia parhaalla tavalla ja iloita siitä, mitä on onnistunut saamaan. Uskon, ettei kukaan voi tehdä tässä eikä muussakaan todellisia valintoja. Ei kukaan ole voinut valita geenejään ja on kasvanut juuri siinä ympäristössä, johon on sattunut joutumaan.

      Mutta suorastaan kamottava oli hänen kiivas luonteensa sekä taipumuksensa silmittömään ja sydämettömään pahoinpitelyyn. Hän hakkasi meitä millä tahansa kovalla esineellä, minkä käteensä sai. Remeli tai vitsa olivat hänelle aivan liian pehmeitä. Jos ei löytänyt käteensä jotakin riittävän kaameaa, hakkasi vyön solkipuolella, mutta yleensä löysi.

      Hän huusi ja kirkui, hyppi kuin peto, raivosi ja riehui, joten kuului naapuriinkin. Kertoivat myöhemmin naapuri ja kesämökin naapuri, mitä kammottavaa meillä oli tapahtunut.

      Uhkaili tappaa meidät, hakata makkaroiksi, ja hakata vielä lisää, kunnes lopetamme itkumme. Rehvasteli vielä hakanneensa meidät perusteellisesti jo niin pieninä, että meillä ei voinut olla mitään muistikuvaa. Mutta mielikuva syntyi: mielenvikainen aikuinen mies pahoinpitelee puolustuskyvyttömiä vauvoja ja pikkulapsia.

      Kun hän harvakseltaan ei riehunut, tiesimme odottaa, että kohta taas riehuu. Pelkäsimme jo etukäteen seuraavaa kohtausta. Elämämme oli kammottavaa.

      Sekä mielenterveys- että seurakuntatyössä olen usein nähnyt, että tasapainonsa menettänyt ihminen kohdistaa pahoinvointinsa vain yhteen tai muutamiin henkilöihin. Mielenvikainen on usein kuin tohtori Jekyll ja mr. Hyde. Vain harvat tietävät. Näin myös isäni kohdalla. Muille hän oli vain herttainen ja pidetty rovasti.

      Vanhemmalla iällään hän ihastui kanslistiin ja käytti tätä salaa kesämökilläkin saunomassa. Valppaalle äidilleni juttu kuitenkin paljastui. Hän kertoi minulle. Hänen suhteensa äitini poti selvää mustasukkaisuutta.

      Tikanpoikaisäni pääsi lepoon jo yli neljä vuosikymmentä sitten. En ole tuntenut tarvetta käydä hänen haudallaan kertaakaan muistelemassa kammottavuuksia.

      Mutta vaimoni kanssa olen saanut lahjaksi herttaisuuteen ja kauneuteen perustuvan perhe-elämän. Runsaissa novelleissani olen sukeltanut pehmeään maailmaan ja korostanut hyvää ja kaunista, pyhää ja puhdasta. Novellieni sisarusrakkauskin on niin suuri, että sukupuolielimien hyväily ja yhdyntäkin ovat ilman muuta sallittuja herttailuja.

      Rakkaus voittaa myös muinaiset taikauskoiset käsitykset. Rakkaus voittaa ihan kaiken. 🧡

      P.S.

      Sitkeä trolli, olet yrittänyt kiusata minua satoja ja satoja, ja taas satoja kertoja useitten vuosien varrella. Sinun on pakko tehdä niin.

      Tulee sinunkin vuorosi astua uuteen taivaaseen ja uuteen maahan, jossa ei ole enää mitään pakkoa, eikä muutakaan pahaa. Ei enää ole edes merta, jota Raamatun kirjoittajat kammosivat kuin ruttoa.

      Kaikki entinen on kadonnut. Jumalan siunausta Sinulle!🌹

    • Taustaa 6

      Kaikkein kammottavimman aioin ensin jättää kertomatta. Veljeni oli 9, minä 7 ja isärovasti vielä nuoruutensa voimissa, 46. Olimme isän veljen luona vierailulla.

      Minulle ja veljelleni tuli kiistaa jostakin tavarasta. En enää muista mistä. Kun isäni ei siinä löytänyt käteensä jotakin pahoinpitelyvälinettä, hän ryhtyi potkimaan (!) 9-vuotiasta veljeäni, siis aikuinen mies omaa poikaansa.

      En tiedä, miten hän oli selvinnyt kauhuteostaan, mutta ainakin 25 vuotta myöhemmin hiukan ennen kuolemaansa syyttävä sormi osoitti häntä, eikä hän saanut rauhaa. Tuskissaan hän kyseli minulta, mitenhän veljeni on suhtautunut. Yritin vain saada helpottamaan hänen oloaan, mutta ei se enää auttanut. Hän oli enää kammottavissa itsesyytöksissä oleva ihmisraunio, jonka kuolema pian vapautti.

    • Taustaa 7

      On täysin järjetön ajatus, että ihmisellä olisi jonkinlainen yliminä, jolla voisi ohjailla omaa itseään. Ei ole pienintäkään todistetta tallaisen olemassa olosta. Kukaan ei ole voinut vähääkään valita, millaiset geenit on perinyt ja millaisia ympäristötekijöitä on sattunut saamaan.

      Kamalinkaan murhamies ei tässä eroa hyväntekijästä. Ei myöskään mielenvikainen ole saanut aikaan, että hän on mielenvikainen. Mutta on kutenkin välttämätöntä, että MUUT IHMISET voivat sulkea hänet tarvittaessa laitokseen tekemästä lisää hirmutekoja.

      Siinä kaikki. Se vain tekee maailman kamaluuden kohteelle hiukan helpommaksi elää. Itse asiassa mielenvikainen riehuja on yhtä syytön, kuin arvostettu hyväntekijä. Mutta tulemme kuitenkin lopulta uuteen taivaaseen ja uuteen maahan, jossa KAIKKI entinen on mennyt. Ei ole enää mertakaan. Ei ole kipua, ei sairautta. On vain loputonta iloa ja vanhurskautta.

    • tate2014

      Olipas kaunis ja koskettava tarina.

      • Anonyymi

        Huomasin tämän sinun kiitoksesi vasta kaksi vuotta myöhemmin. Kiitos! Jumalan siunausta sinulle. - ex-ånyo


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe