Niin huonot äänieristykset että puhe kuuluu läpi. En yleensä soita kenellekkään kotoa, vaan mieluiten muualta. Ei oikein huvita puhua yksityisasioitakaan naisystävän kanssa.
Pyydän häntä tänään ulos kävelelylle jotta voimme rauhassa puhua. Yritän kertoa omista peloistani toivottavasti hän ymmärtää minua.
Kerrostalossa asuminen tekee neuroottiseksi
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkonahan ne asiat vasta kuuluukin. Mieti, joku saattaa vaikka puskassa nauhoittaa puhettanne.
- Anonyymi
Jos jotkut äänet naapurista seinän läpi kuuluvatkin, niin normaali puheääni harvemmin kuuluu, tai ainakaan puhuttavat sanat mitenkään selvästi.
Harva ihminen oikeasti edes on erikoisemmin kiinnostunut kuuntelemaan vartavasten, mitä seinän takana puhutaan, tai mitä siellä tapahtuu.
Ja jos tosissaan pelkää, että puhumiset kuuluisivat naapuriin, niin ainahan voi pitää radion päällä, tai jotain musiikkia. Ne äänet viimeistään sotkevat puheenaiheiden kuulumisen.
Vaikka naapureista saattaa joskus kovaa ääniä kuuluakin, se ei tarkoita, että oman elämisen äänet kuuluisivat naapureihin.
Ihmisillä on tapana puhua, joillain kovemmalla äänellä, joillain taas hiljaisemmalla. - Anonyymi
Ei normaali puheen pitäisi kyllä kuulua naapuriin. Kunhan muistaa ettei puhu ulkooven ilmastointiventtiilien tai avoimien ikkunoiden lähellä. Ja päiväsaikaan kun on enemmän taustamelua. Sanousta ei ainakaan saa enää selvää.
- Anonyymi
Kuvitteletko oikeasti, että sinun juttujasi naisystäväsi kanssa joku viitsisi kuunnella? Luulen, että ihmisillä on parempaakin tekemistä!
- Anonyymi
Ei minulla ainakaan ole parempaa tekemistä. Elän kytätäkseni muita. Se on parasta huvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155