Miten tarkat suunnitelmat ja maaperätutkimukset teette tontillanne, kun suunnittelette salaojaremonttia?
Jos pitäisi valita, niin ohjaisitteko tontin perustusten kuivatusvedet ja muut hulevedet kivipesään vai hulevesijärjestelmään?
Onnistuuko suodatus ja imeytys 500 neliön omakotitalotontilla vai olisiko varminta ohjata suoraan hulevesijärjestelmään? Kyse on kellarillisesta omakotitalosta, jossa oli keväällä kellarituleva.
Keneltä voisi pyytää suunnitelman tekemisen Oulussa.
Olen vähän ymmälläni, miten kannattaisi menetellä.
Salaojat ja hulevedet
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa verrata hintoja ja katsoa mitä kokemuksia eri firmoista löytyy. Näin tietysti missä tahansa hankkeessa. Huoltosopimus tietysti maksaa myös.
- Anonyymi
Perus ja sadevedet kannatta viedä huleviemäriin, mutta padotusventtiilin tai jos korko ei riitä niin kiinteistöpumppaamon kautta.
- Anonyymi
Miten olette ratkaisseet vanhan routa/styroksijätteen lajittelun, vai lajitteletteko lainkaan? Yksi vinkki on imuroida ne ja toimittaa painon mukaan jäteasemalle.
Videossa linkki missä esitellään yhtä tapaa:
https://youtu.be/teESNOy8rgY- Anonyymi
Tuota ei paljo ratkoa,lavoille vaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663122Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111724
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241239- 1251019
- 97965
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6855- 84849