Tiistai on tylsä päivä

Anonyymi

Tiistai on kaikissa kaupoissa viikon hiljaisin päivä ....luki lehdessä ...Kun katselin ulos ...lokki tepsutteli ja etsi ruokaa ....västäräkki heilutteli pyrstöään ....Ei yhtäkään ihmistä näkynyt missään ...Onko kaikki pelästyneet koronaa ...vai koleaa ilmaa... Oletko yhtä tylsällä päällä ...
mimmimum-..mi

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jippii ....38,50 tilille ...Verohallinto...Mitähän silläkin nykypäivänä saa ...parikertaa ruokakaupassa ...
      mimmimum-..mi

      • Sain 10€ enemmän. Siirsin säästöpossuun. Minulla on pankin sivuilla säästöpossu joka velottaa 2€ jokaisesta korttimaksusta. On siihen kertynyt jo muutama satanen vaikka ei ole kauan ollut.


      • Anonyymi
        liekko kirjoitti:

        Sain 10€ enemmän. Siirsin säästöpossuun. Minulla on pankin sivuilla säästöpossu joka velottaa 2€ jokaisesta korttimaksusta. On siihen kertynyt jo muutama satanen vaikka ei ole kauan ollut.

        Osta rahasto-osuuksia, arvot hurjassa nousussa. Tänä vuonna yli 20 % tuottoa helpolla.


      • Anonyymi

        Sillä saa 24-packin kaljaa ja sätkätopan filttereineen ja rizloineen. Tarviiko ihminen muka jotain muuta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osta rahasto-osuuksia, arvot hurjassa nousussa. Tänä vuonna yli 20 % tuottoa helpolla.

        Minulle tarjottiin rahasto-osuuksia kun niitä taas saa. Siis niitä joihin luotan ja joihin olen ennenkin sijoittanut.
        En nyt puhu tuosta säästöpossusta :)
        Olen kyllä miettinyt että näillä kymmenillä kannattaisi tuhlata kaikki loppujen lopuksi vähäiset sijoituksensa ja säästönsä.
        Niistä kannnattaisi nauttia itse kun on ne vaivalla ja työllä hankkinut ja vielä pystyy nauttimaan jostain uudesta.
        Uuden auton ostaminen tuntuu tyhmältä vaikka entinen Pösö on korjaamossa.
        Taidan ostaa toisen sähköpyörän, toisen mökille ja toisen kylille.
        Kun auto ensin hajosi niin ajattelin, onhan mulla sähköpyörä. Huruuttelin menemään ja silloin tyhjeni takakumi. Kiukkuisena työnsin pyörän pitkän matkan kotiin, huomenna korjaamoon sekin.


      • liekko kirjoitti:

        Minulle tarjottiin rahasto-osuuksia kun niitä taas saa. Siis niitä joihin luotan ja joihin olen ennenkin sijoittanut.
        En nyt puhu tuosta säästöpossusta :)
        Olen kyllä miettinyt että näillä kymmenillä kannattaisi tuhlata kaikki loppujen lopuksi vähäiset sijoituksensa ja säästönsä.
        Niistä kannnattaisi nauttia itse kun on ne vaivalla ja työllä hankkinut ja vielä pystyy nauttimaan jostain uudesta.
        Uuden auton ostaminen tuntuu tyhmältä vaikka entinen Pösö on korjaamossa.
        Taidan ostaa toisen sähköpyörän, toisen mökille ja toisen kylille.
        Kun auto ensin hajosi niin ajattelin, onhan mulla sähköpyörä. Huruuttelin menemään ja silloin tyhjeni takakumi. Kiukkuisena työnsin pyörän pitkän matkan kotiin, huomenna korjaamoon sekin.

        lieko

        Oletko katsellut näitä sähkökäyttöisiä kuomullisia ajonevoja, jotka ovat kuin pikku autoja..

        Tuossa naapureilla on ja ajattelin hankkia sellaisen, koska en pysty ajamaan edes polkupyörällä nykyisin, uskoisin niin, mutta en ole edes kokeillut, kun pyöräni varastettiin ikkunani alta.

        Itse olen huollattanut ja korjauttanut varmasti uuden auton veroisen summan tuota vanhaa (-87) Nissaniani, enkä halua siitäkään luopua, koska korjaamo sanoi, että sellaista vikaa siihen ei tule, jota he eivät pysty korjaamaan.

        Tosin, hinnasta ei ollut puhe silloin! Halvalla olen saanut kuitenkin.

        Tyttäreni osti (melo uuden)Audin, mutta kyllä senkin korjaukset ovat jo tulleet hintoihinsa ja aika usein mummin rahoilla! DD

        Ei minulle ollut tiistai huono päivä, koska tyttäreni toi taas ostokseni, sillä itse en mene ihmistenilmoille, koska en ota sitä rokotusta. Hänellä on jo ne kaksi ja hänen tytärkin saa jo ekansa, mutta pidämme silti turvavälejä, koska hänkin oli tulossa Naantali- Turku aksentilta ja missä kaupoissa lie käynytkään matkoillaan.


      • Kristiina23 kirjoitti:

        lieko

        Oletko katsellut näitä sähkökäyttöisiä kuomullisia ajonevoja, jotka ovat kuin pikku autoja..

        Tuossa naapureilla on ja ajattelin hankkia sellaisen, koska en pysty ajamaan edes polkupyörällä nykyisin, uskoisin niin, mutta en ole edes kokeillut, kun pyöräni varastettiin ikkunani alta.

        Itse olen huollattanut ja korjauttanut varmasti uuden auton veroisen summan tuota vanhaa (-87) Nissaniani, enkä halua siitäkään luopua, koska korjaamo sanoi, että sellaista vikaa siihen ei tule, jota he eivät pysty korjaamaan.

        Tosin, hinnasta ei ollut puhe silloin! Halvalla olen saanut kuitenkin.

        Tyttäreni osti (melo uuden)Audin, mutta kyllä senkin korjaukset ovat jo tulleet hintoihinsa ja aika usein mummin rahoilla! DD

        Ei minulle ollut tiistai huono päivä, koska tyttäreni toi taas ostokseni, sillä itse en mene ihmistenilmoille, koska en ota sitä rokotusta. Hänellä on jo ne kaksi ja hänen tytärkin saa jo ekansa, mutta pidämme silti turvavälejä, koska hänkin oli tulossa Naantali- Turku aksentilta ja missä kaupoissa lie käynytkään matkoillaan.

        Minulla on vielä ajokortti voimassa muutaman vuoden ja varmaan uusivat jos pysyn tässä kunnossa.
        Uskon että Peugeot saadaan kuntoon, se vain jotenkin hiipui helteellä :(
        En aio olla ilman autoa, miten pääsen kissani kans mökillekään. En aja paljon, tarpeelliset ajot vain.
        Sähköskootteria olen harkinnut jos en osta toista sähköpyörää.
        Tyttären pojalla on kaasuauto, meidän kylällä ei pysty tankkaamaan, lähes sata kilometriä lähimpään pisteeseen. Onneksi asuvat Helsingissä, olivat lomalla täällä.


      • liekko kirjoitti:

        Minulla on vielä ajokortti voimassa muutaman vuoden ja varmaan uusivat jos pysyn tässä kunnossa.
        Uskon että Peugeot saadaan kuntoon, se vain jotenkin hiipui helteellä :(
        En aio olla ilman autoa, miten pääsen kissani kans mökillekään. En aja paljon, tarpeelliset ajot vain.
        Sähköskootteria olen harkinnut jos en osta toista sähköpyörää.
        Tyttären pojalla on kaasuauto, meidän kylällä ei pysty tankkaamaan, lähes sata kilometriä lähimpään pisteeseen. Onneksi asuvat Helsingissä, olivat lomalla täällä.

        Onhan minullakin tietysti ajokortti ja voimassa, mutta vain pari vuotta ja tuskin edes uusin, koska ajan niin vähän autolla nykyisin. Tämän coronan vuoksi olen delekoinnut tyttäreni hoitamaan ostokseni ja eihän minulla ole muuhun asiaa, kuin kauppaan.

        Minun osaltani on kaikki teatterit, konsertit, oopperat jo koettu, kuten kaikki ulkomaan matkat, "kissanristiäiset" ja "kirjekuoren avajaiset", sillä mieheni kuoleman jälkeen en halua mennä mihinkään.

        Olenkin ajatellut, että pidän tuon auton sittenkin ajokunnossa, koska käyn vain lähikaupassa ja en jaksa kantaa ostoksiani ja liikkumisenikin on huonontunut minimiin.

        Pihaltani pääsen lähikauppaan kävelytietä ja siitä tietenkin myös takaisin, kunhan vain varon kulkijoita, joita on tosi vähän.

        No, kunhan vain höpötän, kun aina tulee näitä hölmöjä ajatuksia mieleen. Aamulla kaikki on toisin.


    • Toiset ovat saaneet sen rokotuspassin ja matkustaneet Espanjaan.
      Kuuluu Ruotsissa olevan 40% tartunnoista sieltä lomailijoitten mukanaan tuomia.

    • Anonyymi

      Minä en kyllä lähtisi nyt minnekään ulkomaille ...en edes rokotuspassin turvin....
      mimmimum-..mi

    • mimmimum-..mi aloitukset rauhallisia.

      Kovin sateista helteiden jälkeen koleaa 13-14 lämmintä, K-citystä tilasin äsken kahden viikon ruuat kotiin, tilasin muutakin, mikroaaltouunin kun men männä viikolla rikki, kuljetus 10 € nii kaek tulloo sisälle asti, helppoa tää näin.
      Hiljaista kun ei menoja, 14 päivä tätä kuuta veljen hautajaiset ei muuta ihmeempää.

      Olympialaisia seurannu kiinnostuneena aamuyöstä lähtien, sitten nukkunu kun nukuttanut.

      • Anonyymi

        Katsoin kun k-kaupan pakettiauto toi tähän taloon ....kolme melko isoa laatikkoa ruokaa...en ole vielä itse tilannut...
        Ilman mikroaaltouunia olin vähänaikaa...ei nekään montaa vuotta kestä...ostin uuden ...käytössä taas jokapäivä ...tai ainakin aamu ...kun teen kaurapuuroa...lautasella..kumma kyllä sitä kaurapuuroa kaipaa nyt enemmän kuin kahvia...
        Oliko veljesi kauan sairas ...vai menikö nopeasti ...Surunvalittelut ...ei ne mitään kevyitä asioita ole..
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin kun k-kaupan pakettiauto toi tähän taloon ....kolme melko isoa laatikkoa ruokaa...en ole vielä itse tilannut...
        Ilman mikroaaltouunia olin vähänaikaa...ei nekään montaa vuotta kestä...ostin uuden ...käytössä taas jokapäivä ...tai ainakin aamu ...kun teen kaurapuuroa...lautasella..kumma kyllä sitä kaurapuuroa kaipaa nyt enemmän kuin kahvia...
        Oliko veljesi kauan sairas ...vai menikö nopeasti ...Surunvalittelut ...ei ne mitään kevyitä asioita ole..
        mimmimum-..mi

        Veli minusta vähän nuorempi, ei mitään perus sairauksia, asui yksin vaimonsa kuoleman jälkeen, löydettiin kotoa kuolleena syytä kuolemaan en vielä tiedä.
        Meitä sisaruksia seitsemän jäljellä, itse nuoremmasta päästä, vanhin n. 85 vuotias, saa nähdä kuinka kato alkaa käymään

        Kevät talvella kuoli hyvä kylä kaveri tästä likeltä, hänkin löydettiin kuolleena kotoa, hän leikkasi hiukseni viimeiset 20 vuotta nyt etsittävä uusi parturi paikka.

        Sairauksista että kuolemista, ikäviä aiheita, mutta vanhoilla uhkana.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Veli minusta vähän nuorempi, ei mitään perus sairauksia, asui yksin vaimonsa kuoleman jälkeen, löydettiin kotoa kuolleena syytä kuolemaan en vielä tiedä.
        Meitä sisaruksia seitsemän jäljellä, itse nuoremmasta päästä, vanhin n. 85 vuotias, saa nähdä kuinka kato alkaa käymään

        Kevät talvella kuoli hyvä kylä kaveri tästä likeltä, hänkin löydettiin kuolleena kotoa, hän leikkasi hiukseni viimeiset 20 vuotta nyt etsittävä uusi parturi paikka.

        Sairauksista että kuolemista, ikäviä aiheita, mutta vanhoilla uhkana.

        Sulla on ollut sitten kavereita lapsena ....ihan perheessä vaikka kuinka monta...
        Minun nuorempi sisareni loukkasi itsensä ....oli pyörätuolissa ja vielä kaikenlisäksi amputoitiin molemmat jalat ... kuoli parivuotta sitten ...Elämä on ...
        mimmimum-..mi


      • Pertikki kirjoitti:

        Veli minusta vähän nuorempi, ei mitään perus sairauksia, asui yksin vaimonsa kuoleman jälkeen, löydettiin kotoa kuolleena syytä kuolemaan en vielä tiedä.
        Meitä sisaruksia seitsemän jäljellä, itse nuoremmasta päästä, vanhin n. 85 vuotias, saa nähdä kuinka kato alkaa käymään

        Kevät talvella kuoli hyvä kylä kaveri tästä likeltä, hänkin löydettiin kuolleena kotoa, hän leikkasi hiukseni viimeiset 20 vuotta nyt etsittävä uusi parturi paikka.

        Sairauksista että kuolemista, ikäviä aiheita, mutta vanhoilla uhkana.

        Osanottoni veljesi johdosta.
        Meitä on neljä, minä olen vanhin.
        Kaikki ollaan vielä hengissä, veljilleni olen puhunut että kukahan meistä ensin kuolee, eivät halua puhua asiasta.
        Äitini eli 96-vuotiaaksi, hänen tätinsä 104v, kunhan edes lähelle heidän ikäänsä pääsisin.
        Meitä oli äidin kuoleman asti viisi polvea elossa, nyt taas alkaa olla toivoa että käy samoin jos kukaan ei välistä kuole.
        Itse tulin 38-vuotiaana mummoksi, moni aloittaa vasta silloin lasten tekemisen.
        Hyvin pärjäsin lasten kanssa, opiskelin lisää kun saatiin heidät omilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ollut sitten kavereita lapsena ....ihan perheessä vaikka kuinka monta...
        Minun nuorempi sisareni loukkasi itsensä ....oli pyörätuolissa ja vielä kaikenlisäksi amputoitiin molemmat jalat ... kuoli parivuotta sitten ...Elämä on ...
        mimmimum-..mi

        Nii perheemme ! Kun jälkeen päin ihmetelly kuinka tultiin toimeen, tultiin kun ei kuoltu.
        Asuttiin kaupungin laidalla, siihen aikaan syntyi suuri-ikäluokka, lapsia ol laumoittain..leikkimässä.


      • liekko kirjoitti:

        Osanottoni veljesi johdosta.
        Meitä on neljä, minä olen vanhin.
        Kaikki ollaan vielä hengissä, veljilleni olen puhunut että kukahan meistä ensin kuolee, eivät halua puhua asiasta.
        Äitini eli 96-vuotiaaksi, hänen tätinsä 104v, kunhan edes lähelle heidän ikäänsä pääsisin.
        Meitä oli äidin kuoleman asti viisi polvea elossa, nyt taas alkaa olla toivoa että käy samoin jos kukaan ei välistä kuole.
        Itse tulin 38-vuotiaana mummoksi, moni aloittaa vasta silloin lasten tekemisen.
        Hyvin pärjäsin lasten kanssa, opiskelin lisää kun saatiin heidät omilleen.

        Aika rientää, ennen sairastumistani neljävuotta sitten aattelin kun 80 vuotiaaksi heilun niin sitten voi hellittää, toisin kävi.
        Kun sairaus alkoi painaa niin tuli suuttumus miten tässä näin kävi, nyttemmin hyväksynyt olemisen, jos näin jatkuu kyllä pärjäilen.

        Yksin oleminen ei se vaikeaa, pitää olla viihdykkeitä jos ei muuta niin kirja käteen, menojakin olisi jos huvittaa.


      • Pertikki kirjoitti:

        Aika rientää, ennen sairastumistani neljävuotta sitten aattelin kun 80 vuotiaaksi heilun niin sitten voi hellittää, toisin kävi.
        Kun sairaus alkoi painaa niin tuli suuttumus miten tässä näin kävi, nyttemmin hyväksynyt olemisen, jos näin jatkuu kyllä pärjäilen.

        Yksin oleminen ei se vaikeaa, pitää olla viihdykkeitä jos ei muuta niin kirja käteen, menojakin olisi jos huvittaa.

        Ruuhkavuosina ajattelin joskus että vai kunpa saisi joskus elää vain itselleen.
        Nyt sekin noin 12 omaishoitovuoteni jälkeen on mahdollista.
        Urheilua ja liikuntaa harrastanut mieheni hiipui nopeasti vuoteeseen hoidettavaksi.
        Vieläkin tuntuu ylelliseltä kun voin mökillä istua ulkona ja virkata kissa sylissäni.
        En odota elämältä muuta kuin sitä että elämäni jatkusi tällaisena vielä kauan.
        En halua enää matkustella, onneksi se ei nykyisin onnistukaan kun valikoiden.
        Muutin mökiltä keskustaan ja aika käy pitkäksi, en yleensä ole paljon netissä.


    • Anonyymi

      tiistaina voi pienen viinitilkan juoda....katsoa ulos luontoa....harmitella yhteiskunnan rakennustoimien luonnon pilaamista.....miettiä mitä syystoimien ohessa piristävää keksisi....kaikki matkat kotimaahan perutaan kuitenkin....
      jotta mitä?

      • Anonyymi

        Miksi matkit minua ? käyttäisit nimimerkkiä erotuttaisiin paremmin..
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi matkit minua ? käyttäisit nimimerkkiä erotuttaisiin paremmin..
        mimmimum-..mi

        Viestini sinulle ei mene läpi! Minä aloitin muinoin tämän tavan, et sinä! Olen kyllästynyt sinun tapaasi koska omit kirjoitustapasi minulta. Minä en ollut vastenmielinen muille, erona se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestini sinulle ei mene läpi! Minä aloitin muinoin tämän tavan, et sinä! Olen kyllästynyt sinun tapaasi koska omit kirjoitustapasi minulta. Minä en ollut vastenmielinen muille, erona se.

        Voi...voi ..Minä olen kirjoittanut tällä tyylilläni jo ennen 60 menoa ...enkä tiedä sinusta mitään...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi...voi ..Minä olen kirjoittanut tällä tyylilläni jo ennen 60 menoa ...enkä tiedä sinusta mitään...
        mimmimum-..mi

        Joskus joku oli vetänyt 60 palstalle ylös vanhan ketjun, jossa oli kommentteja tuolla samalla pistetyylillä.
        Allekirjoituksena ei ollut mimmimummi, vaan jotain Friidu tsau tai sellaista.

        Ehkä ne sitten olivat sinun kirjoittamiasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi...voi ..Minä olen kirjoittanut tällä tyylilläni jo ennen 60 menoa ...enkä tiedä sinusta mitään...
        mimmimum-..mi

        Ihan näin sivusta kysäisen miksi aloit kirjoittaa tuolla erikoisella tyylillä?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Joskus joku oli vetänyt 60 palstalle ylös vanhan ketjun, jossa oli kommentteja tuolla samalla pistetyylillä.
        Allekirjoituksena ei ollut mimmimummi, vaan jotain Friidu tsau tai sellaista.

        Ehkä ne sitten olivat sinun kirjoittamiasi?

        Friidu on htzahunkshurukszin ainoa oikea nainen ja rakastajatar.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Friidu on htzahunkshurukszin ainoa oikea nainen ja rakastajatar.

        Ehkä mimmimummi sitten halusi periä Friidulta hänet.

        tsau:Friidu niissä lukeekin allekirjoituksena.
        Muuten tyyli on jotenkin railakkaampaa kuin mimmimummilla paitsi nuo pisteet.

        Tässä yksi näyte vaikka löytyi niitä haulla paljonkin.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/8917877/hammaslaakari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi matkit minua ? käyttäisit nimimerkkiä erotuttaisiin paremmin..
        mimmimum-..mi

        Satakunnassa pilkutetaan susa55.................


    • Anonyymi

      Minäpä kirjoitin joskus "mummimammi" nimmarilla ja sekin vietiin.

    • Anonyymi

      Maanantai päivä sikäli hyvä, että jos posti ei tuo rökälelaskua, niin ei kyllä tiistaikaan kun kirjekantoa ei silloin jaeta.
      Oli siinä ilmassa tänään hiukan jo syksyn tunnetta. Kova tuuli oli jo rieponut irti lehtipuiden keltaiset lehdet.

      Korjasin makeat valkoherukat pakastusta varten pois rastaiden hyökkäykseltä.
      Ilman verkotusta niitä olisi ollut jäljellä vain muutama kourallinen. Laitoin pakastepusseissa pakkaseen.

    • Anonyymi

      Olen myös huomannut sen ....että tiistaina ei tule postia ...
      Keltaisia lehtiä on jo tosiaankin puissa ...katselin jokupäivä kuinka pensaissakin oli vihreän ja keltaisen sekoitusta ....ihan samassa oksassa...
      Sääennuste lupaa vielä jopa hellettä ...elokuulle ...saapas näkee
      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      alotukseen :
      niin on tylsä päivä,,,
      tylsemmäksi muuttuu päivä kerralaan
      mitä vanhemmaksi tulee,


      se on lopunaikaa vanhalle,,,

      • Anonyymi

        Niin mä sanosinkin, että en ehkä tarvi näin saunakuumaa helleputkea enää kokee. Pian nää vanhat talot jäähtys.
        Yöllä saa jo vetää peittoa taretakseen nukkua.


    • Anonyymi

      Polkupyörästä luovuin, en jaksa pumpata enää ilmaa, jos kumi tyhjenee.

      • Anonyymi

        Polkupyörä ypöyksin pyöräsuojassa ....katselee komeita sähköpyöriä ...sun muita ...
        renkaat tussuna ....pitäisi lähteä huoltoasemalle täyttämään ....mutta en viitsi...minulla pyörässä sellaiset renkaat ....naapurin mies ei uskonut ettei voi tavallisella pumpulla täyttää ...mutta kun kokeili kahtakin erilaista pumppua ....ei voinut muuta kuin myöntää ...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Polkupyörä ypöyksin pyöräsuojassa ....katselee komeita sähköpyöriä ...sun muita ...
        renkaat tussuna ....pitäisi lähteä huoltoasemalle täyttämään ....mutta en viitsi...minulla pyörässä sellaiset renkaat ....naapurin mies ei uskonut ettei voi tavallisella pumpulla täyttää ...mutta kun kokeili kahtakin erilaista pumppua ....ei voinut muuta kuin myöntää ...
        mimmimum-..mi

        Hienoa sulla sähköpyörä, toinen vuosi kun en ajanu polkupyörällä.
        Katsellu kolmipyöräistä sähköpyörää ei juuri kalliimpia normi sähköpyörästä.
        Mulla oli aikoinaan autossa iso käsipumppu auton renkaita varten, kävisikö sellanen pumppu.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Hienoa sulla sähköpyörä, toinen vuosi kun en ajanu polkupyörällä.
        Katsellu kolmipyöräistä sähköpyörää ei juuri kalliimpia normi sähköpyörästä.
        Mulla oli aikoinaan autossa iso käsipumppu auton renkaita varten, kävisikö sellanen pumppu.

        Ei minulla sähköpyörää vaikka ajattelin sellaisen joskus hankkia ....mutta se jäi ...
        Taitaa pyöräilyt jäädä vähäiselle...En oikein tajua minkälaiset " venttiilit" siinä on ...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla sähköpyörää vaikka ajattelin sellaisen joskus hankkia ....mutta se jäi ...
        Taitaa pyöräilyt jäädä vähäiselle...En oikein tajua minkälaiset " venttiilit" siinä on ...
        mimmimum-..mi

        Anteeksi käsitin vääriin.
        Taidan jättää pyöräilyt, sen minkä tarviin ajan taksilla.
        Tutulla huonojalkasella eläkeläisellä on nelipyöräinen sähköskootteri, pääsee ajamaan rivitalon sisälle asti.
        Apujuttuja, asun kolmannessa kerroksessa ilman hissiä nii harvoin kuitenkin joutuu raahaamaan tavaraa ylös asti, meinaa puuskuttaa taakkojen kanssa.
        Asunnon vaihto ei oikein kiinnosta.


      • Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

        Anteeksi käsitin vääriin.
        Taidan jättää pyöräilyt, sen minkä tarviin ajan taksilla.
        Tutulla huonojalkasella eläkeläisellä on nelipyöräinen sähköskootteri, pääsee ajamaan rivitalon sisälle asti.
        Apujuttuja, asun kolmannessa kerroksessa ilman hissiä nii harvoin kuitenkin joutuu raahaamaan tavaraa ylös asti, meinaa puuskuttaa taakkojen kanssa.
        Asunnon vaihto ei oikein kiinnosta.

        Minun yksi kaverini ....saman ikäinen ...voimistaa jalkojaan niin että juoksee raput kuudenteen kerrokseen ....ja takaisin ...kahteenkertaan ... uskomatonta ...enkä oikein uskokaan että juoksee...ennen kuin näen...
        mimmimum-..mi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun yksi kaverini ....saman ikäinen ...voimistaa jalkojaan niin että juoksee raput kuudenteen kerrokseen ....ja takaisin ...kahteenkertaan ... uskomatonta ...enkä oikein uskokaan että juoksee...ennen kuin näen...
        mimmimum-..mi

        Ennen keuhkoahtautumaa 5 vuotta sitten hiihtelin, kävelin kolusin sienet marjat metsästä, mökillä en osannu olla jouten.
        Perämoottorini huoltaja kymmeniä vuosia, en varma onko enään elossa, neljä vuotta sitten 86 vuotias ukomattoman pirteä tervaskanto, kävely ja muu liikunta kuin keski-ikäisellä, huolti ajan kuluksi ihmisten perämoottoreita omassa verstaassa.
        Terveys liikuntaa pitäny yllä ei ikä ole esteenä.


    • Ei mielestäni tiistaissa mitään, silloin jo keskiviikkoa odotellaan,

      mutta maanantai on viikon kurjin päivä.
      Ehkä juontaa työelämästä,
      silloin alkoivat herätykset ja
      laahustaminen Lauttasaaren tuntui ikuisuudelta.
      Vaikka tuostakin ajasta on jo oma ikuisuus
      ja paljon salaattia sen jälkeen puputettu
      silti aina maanantaiaamuna tuntuu pieni nipistys.

      Nyt on jo keskiviikko ja nousu viikonloppuun alkanut...

    • Anonyymi

      Kaipaatko ruuhkaa kauppoihin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      213
      3216
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      455
      2610
    3. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      35
      1771
    4. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1560
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      75
      1367
    6. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      165
      1138
    7. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      91
      1137
    8. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      87
      1115
    9. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1051
    10. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      1010
    Aihe