Missä ja minkämaalaisia nämä Taivalkoskella majoittuneet marjanpoimijat ovat? 44 koronatapausta löytynyt....
Ulkomaisten marjanpoimijoiden koronatauti
8
1648
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaavat majailla mehtäkylän koululla.
- Anonyymi
Kysykää Kiantamasta. Se tietää joka tilaa.
- Anonyymi
Tilaaja näille koronan levittäjille pitäisi saada julkiseen puhutteluun. Onko se marjakeisarien bisnes tähänkään asti ollu muuta, kuin orjuutta. Nyt sitten koronavirusta levitetään tuontiväellä. Liekö keisarit ite hommanneet ne passit ja testit, että terveitä muka olivat.
- Anonyymi
Kyllä on eri keisari. Se onki ylimielinen ja vastuuntunnoton . Vastuuseen . Ja maksamaan kaikki kulut
- Anonyymi
Kiantaman tulee pysyä orjajoukkoineen Suomussalmen alueella. Naapurikuntien asukkaat saavat kyllä marjat poimittua omalla väellä.
- Anonyymi
Kiva syödä koronamarjoja , taidan jättää kauppaan ....
- Anonyymi
Pelle tämä kaveri joka tuo poimijoita koulun lattialle ja levittää koronaa. Oisko aika lähteä kotikonnuille ennenkuin
- Anonyymi
Onneksi eivät levittäneet mitään vakavaa tautia tai eihän tämä nuhakaan levinnyt porukan ulkopuolelle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013