Miksei Suomella ole näitä valkoihoisia maailmanhuippuja? Miten yleensä on mahdollista, että ei-n**keri pystyy juoksemaan 400m aidat alle 46 sekunnin? Onhan tuo ihan posketon ME. Myös Duplantis on aivan järkyttävän ylivoimainen, tosin hänhän on puoliksi ei-ruotsalainen. Ståhlkin on puoliksi suomalainen, joten miksei edusta Suomea, p*rkele??
Vastaukset 2
- Anonyymi
Seiväshyppääjiä ei tule kuin sieniä sateella. Ympärivuotinen lajiharjoittelu vaatii hallin ja niitähän on vain isoimmilla paikkakunnilla. Joku Utsjokelainen Jonne X tuskin lähtee seiväshypyn perässä Ouluun, jos vanhemmat ei muuta mukana. Sehän on täysin randomia missä maassa se huipputalentti kulloinkin syntyy. Venäjällä oli Bubka ja Isianbeva, mutta eipä ole manttelinperijää näköpiirissä sielläkään. Harvassa Suomenkaan kunnassa on esim. seiväshyppyyn perehtyneitä valmentajia. Homma jää harrasteluksi vaikka olisi jollain lapsella/nuorella lahjojakin.
Norjalainen ihmejuoksija omaa harjoittelussaan varmasti muitakin kikkoja kuin pelkät lahjat ja hyvän ravitsemuksen - aivan kuten Therese Johaug hiihdossa. - Anonyymi
Ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483