Rupean myymään käsityönä keppihevosia ja tarvitsisin nimen ig tililleni ja nettisivuilleni.
Olen syntynyt talvella ja siksi haluaisin talveen tai kylmyyteen liittyviä nimiä. Myös kesäiset käy. Nimi ei saisi myöskään olla kovin pitkä. Kiitos jo etukäteen!:)
Nimi yritykselle
9
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kylmät, Kovat, Kepit eli KKK
- Anonyymi
HepoHäst
- Anonyymi
Ihan kiva ajatus, mutta mieluusti silti semmonen mikä kuvaa toimialaa ja sopii tyypillisimpien asiakkaiden suuhun eli ei esim. englanninkielistä jos toimitaan pääosin suomeksi.
lajijasuris - Anonyymi
Keppihevonen ;)
- Anonyymi
Toi Hirnuvilla voisi olla hyvä keppikaupan nimi. Vahinko vaan että toinen keppihevoskauppias on jo ottanut sen.
https://hirnuvilla.fi/
Joku Reima-Ratsut vois olla vielä vapaana. - Anonyymi
KKK => Kivat Kepit Kavereille
- Anonyymi
Kuurakoni
- Anonyymi
Tuommoisia keppihevosia tuottavia yrityksiä mahtuu tämän kokoiseen maahan arviola 10..20 kappaletta ainakin. Kovassa ratsastuskäytössä keppihevonen kuluu alle vuodessa puhki, ja uusi hevonen pitä saada alle nopeasti.
Kun osaa vältellä liian pihkaisia puueriä, pitää jämptisti tuotantokustannukset alhaisina ja mallistot ajantaiasisena muodin vaihtelujen mukana, niin keppihevosbisneksellä on valoisat tulevaisuudennäkymät. - Anonyymi
Jos yrittämisen kynnys on sen nimen keksimisessä kannattaisi miettiä koko yrittämistä ihan uudelleen. että onko sinusta sitten yrittäjäksi?
Taitaa olla yrittämisen niitä pienimpiä ongelmia nimen keksiminen kuitenkin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792806Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731451Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291345
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581210Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j911108- 741107