Tuli tuossa korialla liikuttua. Hienoon kuntoonhan iipu siilot laittoikin. Kyllä niissä silmä lepää.
Korian siilot
Anonyymi
7
838
Vastaukset
- Anonyymi
On ne komiat. Asuntomessujen aikaan oikein Kouvolan näyteikkuna. Piraattiparkkipaikka vielä nupiksi.
- Anonyymi
iipu kun toimeen rupeaa niin ei jää hommat puolitiehen. Pätevä heppu.
- Anonyymi
Oli niin säälittävä kaupungin yritys estää iipun parkkipaikka että ihan sen vuoksi pysäköin autoni sinne käydessäni messuilla.
- Anonyymi
Puolitiehenhän homma on jäänyt. Loppuko rahat, vai mikä?
- Anonyymi
Eikö rakennusvalvonta voi mitään??
- Anonyymi
Paljon on kaupungilla purettavaa. Siilot... Valkealan sairaala....
- Anonyymi
Nuo on vielä helppoja purkaa. Mutta hyväveli- verkostot lähes mahdottomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192566Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.69956IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855