Sofian stalkkerin päiväkirja 4.8.2021

Anonyymi

Vittu! Follaajat taas kyselee mun katkenneista jänteistä: ”Miten sitä, miten tätä, miten, miten, miten?” Alkaa selitykset loppua mut sanon jotain omastakin mielestäni outoa: ”Mä oon mä, mun jänteet on mun jänteet, jokaisella on omat jänteet!” Puhun myös puutaheinää magnettikuvauksista ja leikkauksista. Mulle on ihan VITUN sama vaikka jänteet otetaan pois kokonaan. Menee hermot niin kovin, että unohdan hetkeksi ettei mun jänteissä ees oo mitään vikaa.

Vedän ihan sairaan kovat triathlonreenit. Rytkäyttelen kesken juoksuaskelien aivan yllättäen taivutuksia eteenpäin. Follaajat varmaan katsoo ihmeissään. Syystäkin koska jos normi-ihmisellä takareisien jänteet on poikki niin ei sormia saa lattiaan. Pari kertaa välilevytki menee pois paikoiltaan mut onneks ne muljahtaa takas. Sit nostelen jalkoja mitä tavis ei myöskään voi tehdä jos jänteet on rustottuneet tai poikki. Seuraavaks venyttelen kuminauhoilla ainakin 10 minsaa. Kuuluu rusahtelua, napsahtelua ja pauketta mut se ei tallennu videolle. Siellä ne vitun jänteet saa kyytiä. Sit kopittelen pingispalloilla jonku ainaki vartin. Älkääkä kysykö, mulleioo mitään käsitystä miten kopittelu vaikuttaa triathlonissa pärjäämiseen. Lopuksi vedän ihan vitun kovan, oikeesti, triathlonsession matolla minkä oon säätäny järkkyyn 10 asteen kulmaan. Tällasta kulmaa ei suositella lapsille eikä heikkokuntoisille. Vedän yhteensä vartin pätkän mikä pitää sisällään 10 minuuttia loppujäähdyttelyä. Vajaan tunnin kuntoilun jälkeen olo on kiitollinen, siunattu ja ihan sairaan järkyttävän kovakuntoinen. Mä olen vittu maailmanmestari!

Illalla stalkkaan exän ja Sofian somet. Kumpikaan ei kuntoile. Ne pyörii vaan jossain festareilla kaljamukit käsissä. Ihan varmasti niillä menee huonosti. Aivan varmasti riitoja koko ajan. Mut miten vitussa Sofia pysyy noin timmissä kunnossa ilman kuntoilua? En jaksa stalkkaa enempää. Teen sängyssä mielikuvaharjoittelua. Suunnittelen tarkasti millasii kuvii mun valokuvaaja ottaa kisoissa. Mä oon pyörän päällä urheilulasit päässä ja poljen seisaaltaan. Mä oon märkäpuvussa uintilasit päässä valmiina hyppään mereen ja aurinko näkyy taustalla. Mä juoksen ja samalla kaadan vettä päähän viilennykseksi niinku mä oon nähny muidenki maailmanmestareiden tekevän. Mulle on ihan vitun sama vaikken jaksa tehdä kisoissa mitään, mut mageet kuvat otetaan ja ladataan instaan kaikkien ihmeteltäväksi. Oikeesti.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hahhaa!!! Ihan huippu!

• Anonyymi

Ihan paska!

• Anonyymi

Mielipuoli Kissa luuli taas että tämä pysyy kauan poissa! :)))) Kissa... ohoi... ottaaks pannuun? :)))

• Anonyymi

Mikä kissaseko täällä oikein on? Mikä kissa?

• Anonyymi

Kissa tärisee taas niin et menee HK-siniset väärään kurkkuun. ; )))

• Anonyymi

Päiväkirja is PÄK! Kiitos!

• Anonyymi

Kuka halusi poistaa tämän päiväkirjan? Ketä ottaa kupoliin niin kovasti?

• Anonyymi

Kaikki sen halusi poistaa!!! Tämä pitää poistaa!!! Ihan surkeeta!!!

• Taisi olla päiväkirjan sepustelija itse, joka vinku poistoa. Sitä ottaa kupoliin, kun menin pilaamaaan sen huomisen aiheen. Se olisi kirjoittanut höpötyksen siitä, että Martina ei pääse jenkkeihin ja manaa päiväkirjassa sitä. Ja taas toisaalta Martina olisi onnesta mykkyräisenä, että matka peruuntuu Martinasta johtumattomista syystä. Ja tietty vi...ttu-sanat lentelee.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Taisi olla päiväkirjan sepustelija itse, joka vinku poistoa. Sitä ottaa kupoliin, kun menin pilaamaaan sen huomisen aiheen. Se olisi kirjoittanut höpötyksen siitä, että Martina ei pääse jenkkeihin ja manaa päiväkirjassa sitä. Ja taas toisaalta Martina olisi onnesta mykkyräisenä, että matka peruuntuu Martinasta johtumattomista syystä. Ja tietty vi...ttu-sanat lentelee.

Sä oot niin hyvä arvaamaan! ❤️

• Anonyymi

Sellainen yksinkertainen, kenellä ei ole huumorintajua pätkääkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki sen halusi poistaa!!! Tämä pitää poistaa!!! Ihan surkeeta!!!

Ketkä kaikki ???? Puhu vaan omasta puolestasi.

• Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

Taisi olla päiväkirjan sepustelija itse, joka vinku poistoa. Sitä ottaa kupoliin, kun menin pilaamaaan sen huomisen aiheen. Se olisi kirjoittanut höpötyksen siitä, että Martina ei pääse jenkkeihin ja manaa päiväkirjassa sitä. Ja taas toisaalta Martina olisi onnesta mykkyräisenä, että matka peruuntuu Martinasta johtumattomista syystä. Ja tietty vi...ttu-sanat lentelee.

Höpöhöpö älä Ada Flink sepitä satuja taas.

• Anonyymi

Ihana! Tätä lisää kiitos!

• Anonyymi

Aloittajan kannttaisi harjoitella kirjoittamista jossain kursseilla.

T. Raili aka Kissa aka Kaffepulla (3x mielipuoli)

• Anonyymi

Niin ihan Maraa kuin olla voi! 😀

• Anonyymi

Ei y htään ole. Malkarkki kakknataa USA Triathlon IRON MAN!!! Lento ESTA ja melenaj l.

• Anonyymi

Kissa oli aamupäivän hoidoissa ja nyt on illalla tullut jälleen vainoamaan Sofiaa. Kissan kannattaisi pysyä hoidoissa.

• Anonyymi

Höpöhöpö. Tule naamatusten sanomaan jos uskallat niin hönkäisen naamalle kornaa!

• Anonyymi

Päiväsairaala on vain aamupäivisin. Kissa pääsi sieltä vainoamaan.

• Anonyymi

Liiketoiminnan häirintää!

• Anonyymi

Minkä liiketoiminnan?

• Anonyymi

Kiitos! ;)

• Anonyymi

💃👍❤💃👍❤💃 jee jee !

• Anonyymi

Aitoa on ! 👺

• Anonyymi

Päiväkirja on paras! 👍🙂

• Anonyymi

Parasta on mitä täältä löytää. ❤❤
      Ei mitään ulkonäön haukkumista, mikä on alin pohjanoteeraus täällä.
      Kaikki ei päiväkirjan tasoon pysty, huumori on vaikein laji.
      Kiitos ! 💝❤

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4135
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      147
      1845
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1038
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe