Vittu! Follaajat taas kyselee mun katkenneista jänteistä: ”Miten sitä, miten tätä, miten, miten, miten?” Alkaa selitykset loppua mut sanon jotain omastakin mielestäni outoa: ”Mä oon mä, mun jänteet on mun jänteet, jokaisella on omat jänteet!” Puhun myös puutaheinää magnettikuvauksista ja leikkauksista. Mulle on ihan VITUN sama vaikka jänteet otetaan pois kokonaan. Menee hermot niin kovin, että unohdan hetkeksi ettei mun jänteissä ees oo mitään vikaa.
Vedän ihan sairaan kovat triathlonreenit. Rytkäyttelen kesken juoksuaskelien aivan yllättäen taivutuksia eteenpäin. Follaajat varmaan katsoo ihmeissään. Syystäkin koska jos normi-ihmisellä takareisien jänteet on poikki niin ei sormia saa lattiaan. Pari kertaa välilevytki menee pois paikoiltaan mut onneks ne muljahtaa takas. Sit nostelen jalkoja mitä tavis ei myöskään voi tehdä jos jänteet on rustottuneet tai poikki. Seuraavaks venyttelen kuminauhoilla ainakin 10 minsaa. Kuuluu rusahtelua, napsahtelua ja pauketta mut se ei tallennu videolle. Siellä ne vitun jänteet saa kyytiä. Sit kopittelen pingispalloilla jonku ainaki vartin. Älkääkä kysykö, mulleioo mitään käsitystä miten kopittelu vaikuttaa triathlonissa pärjäämiseen. Lopuksi vedän ihan vitun kovan, oikeesti, triathlonsession matolla minkä oon säätäny järkkyyn 10 asteen kulmaan. Tällasta kulmaa ei suositella lapsille eikä heikkokuntoisille. Vedän yhteensä vartin pätkän mikä pitää sisällään 10 minuuttia loppujäähdyttelyä. Vajaan tunnin kuntoilun jälkeen olo on kiitollinen, siunattu ja ihan sairaan järkyttävän kovakuntoinen. Mä olen vittu maailmanmestari!
Illalla stalkkaan exän ja Sofian somet. Kumpikaan ei kuntoile. Ne pyörii vaan jossain festareilla kaljamukit käsissä. Ihan varmasti niillä menee huonosti. Aivan varmasti riitoja koko ajan. Mut miten vitussa Sofia pysyy noin timmissä kunnossa ilman kuntoilua? En jaksa stalkkaa enempää. Teen sängyssä mielikuvaharjoittelua. Suunnittelen tarkasti millasii kuvii mun valokuvaaja ottaa kisoissa. Mä oon pyörän päällä urheilulasit päässä ja poljen seisaaltaan. Mä oon märkäpuvussa uintilasit päässä valmiina hyppään mereen ja aurinko näkyy taustalla. Mä juoksen ja samalla kaadan vettä päähän viilennykseksi niinku mä oon nähny muidenki maailmanmestareiden tekevän. Mulle on ihan vitun sama vaikken jaksa tehdä kisoissa mitään, mut mageet kuvat otetaan ja ladataan instaan kaikkien ihmeteltäväksi. Oikeesti.
Sofian stalkkerin päiväkirja 4.8.2021
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hahhaa!!! Ihan huippu!
- Anonyymi
Ihan paska!
- Anonyymi
Mielipuoli Kissa luuli taas että tämä pysyy kauan poissa! :)))) Kissa... ohoi... ottaaks pannuun? :)))
- Anonyymi
Mikä kissaseko täällä oikein on? Mikä kissa?
- Anonyymi
Kissa tärisee taas niin et menee HK-siniset väärään kurkkuun. ; )))
- Anonyymi
Päiväkirja is PÄK! Kiitos!
- Anonyymi
Kuka halusi poistaa tämän päiväkirjan? Ketä ottaa kupoliin niin kovasti?
- Anonyymi
Kaikki sen halusi poistaa!!! Tämä pitää poistaa!!! Ihan surkeeta!!!
Taisi olla päiväkirjan sepustelija itse, joka vinku poistoa. Sitä ottaa kupoliin, kun menin pilaamaaan sen huomisen aiheen. Se olisi kirjoittanut höpötyksen siitä, että Martina ei pääse jenkkeihin ja manaa päiväkirjassa sitä. Ja taas toisaalta Martina olisi onnesta mykkyräisenä, että matka peruuntuu Martinasta johtumattomista syystä. Ja tietty vi...ttu-sanat lentelee.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Taisi olla päiväkirjan sepustelija itse, joka vinku poistoa. Sitä ottaa kupoliin, kun menin pilaamaaan sen huomisen aiheen. Se olisi kirjoittanut höpötyksen siitä, että Martina ei pääse jenkkeihin ja manaa päiväkirjassa sitä. Ja taas toisaalta Martina olisi onnesta mykkyräisenä, että matka peruuntuu Martinasta johtumattomista syystä. Ja tietty vi...ttu-sanat lentelee.
Sä oot niin hyvä arvaamaan! ❤️
- Anonyymi
Sellainen yksinkertainen, kenellä ei ole huumorintajua pätkääkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sen halusi poistaa!!! Tämä pitää poistaa!!! Ihan surkeeta!!!
Ketkä kaikki ???? Puhu vaan omasta puolestasi.
- Anonyymi
RailiSuominen kirjoitti:
Höpöhöpö älä Ada Flink sepitä satuja taas.
- Anonyymi
Ihana! Tätä lisää kiitos!
- Anonyymi
Aloittajan kannttaisi harjoitella kirjoittamista jossain kursseilla.
T. Raili aka Kissa aka Kaffepulla (3x mielipuoli)
- Anonyymi
Niin ihan Maraa kuin olla voi! 😀
- Anonyymi
Ei y htään ole. Malkarkki kakknataa USA Triathlon IRON MAN!!! Lento ESTA ja melenaj l.
- Anonyymi
Kissa oli aamupäivän hoidoissa ja nyt on illalla tullut jälleen vainoamaan Sofiaa. Kissan kannattaisi pysyä hoidoissa.
- Anonyymi
Höpöhöpö. Tule naamatusten sanomaan jos uskallat niin hönkäisen naamalle kornaa!
- Anonyymi
Päiväsairaala on vain aamupäivisin. Kissa pääsi sieltä vainoamaan.
- Anonyymi
Liiketoiminnan häirintää!
- Anonyymi
Minkä liiketoiminnan?
- Anonyymi
Kiitos! ;)
- Anonyymi
💃👍❤💃👍❤💃 jee jee !
- Anonyymi
Aitoa on ! 👺
- Anonyymi
Päiväkirja on paras! 👍🙂
- Anonyymi
Parasta on mitä täältä löytää. ❤❤
Ei mitään ulkonäön haukkumista, mikä on alin pohjanoteeraus täällä.
Kaikki ei päiväkirjan tasoon pysty, huumori on vaikein laji.
Kiitos ! 💝❤
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3574224Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1393713Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku92411Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei112224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti732002Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1501891- 1181789
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181788Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241399Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j1551075