Apua tarviisin ja juttelu kaverin

Anonyymi

Mikä siin on et ku yritän hakee juttelu apuu chatista ni ne kaikki menee kii 00 ja nuorsiopsykiatrille soitettu mit soittoo tule vast sit ku työntekijät tulee lomalta?????
Tarviisin apua nyt

11

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luulen, että nuo asiat ovat raskaita ja ihmiset eivät kestä raskaita lasteja henkisesti.
      Ehkä sairaalan ensiapu auttaa kun kertoo, ettei mikään muu toimi?

• Anonyymi

Valitettavasti työntekijätkin tarvitsevat lomansa. Niin sanotusti rikkinäinen ihminen ei voi auttaa toista ihmistä.

Akuuteissa tilanteissa voi aina soittaa 112

• Anonyymi

Itsekkin yritin soittaa kriisipuhelimeen mutta ei sieltä vastattu. Itellä varmaan 10 eri mielenterveysdiagnoosia/häiriöö, alkoholismi, lääkeriippuvuus. Ero tuli naisesta jo melkein 3 vuotta sitten, koirat kuoli. Isä kuoli yllättäen noin vuosi sitten ja myös äidin veli kuoli lähes samaan aikaan. Joo kai mä sit teen itsemurhan vaikka alkoholin, pillerien ja häkämyrkytyksen avulla kun kerran edes kriisityöntekijöillä ei ole mulle aikaa.

MasentunutMies

• Anonyymi

Itsekkin mies ja vaikea on keskustella oman kumppanin kanssa, koska hänellä myös ongelmia. Siksi en jaksa puhua koska asiat kääntyy aina häneen. Mistä saisi apua, jos ei toisesta ihmisestä. Yritetään sitten tätä kautta. Kunnalliset maksaa liikaa ja repii puheajat, että ei jää muuta kun kynnet joita syöt ruoka pöydässä.

• Anonyymi

Masentunut mies, et ole yksin, vaikka tuntuu että olet näkymätön. Täällä toinen. Juttelu auttaa aina. Itse olen melko samassa pisteessä, enkä näe mitään helpotusta. Olen vaan pelkkä kuuleva korva ja minua ei kukaan kuule. En voi soittaa mihinkään kriisi puhelimeen, koska siellä jankataan samat asiat, ja puhe ajat vaan menee. Jos haluat keskustella muunkin kuin 112 henkilökunnan kanssa, niin voin jakaa ajatuksia whatsapp sovelluksen kautta. Tässä numero 0466803820

• Anonyymi

Voimia. En minäkään osaa auttaa. En jaksa edes puhua enää. Joskus kirjoitan tänne jotain. Helpottaa ees vähäsen kun saa ees kirjotettua. En mitään isompaa apua enää edes odota mutta silti voipi saada hyvän vinkinkin vaikka en mä mitään odota enää.

Nyrkkeilyä areenasta katon
      Kohta kisat loppuueli Su

• Anonyymi

Mikä mättää

• Anonyymi

Laita numero niin soitan

• Anonyymi

Älä laita numeroa tuntemattomille. Näistä avun tarjoajista ei koskaan tiedä mikä heidän taka-ajatus on

• Anonyymi

Jos rahasta ei ole puutetta, voi soitella seksilinjoille tai lähettää viestejä seksichattiin. Siellä saa kyllä puhua muustakin kuin seksistä, eivätkä ne mene yöksi kiinni.

• Anonyymi

Itse etsin vertaistukijuttelukaveria, jonka kanssa voisi jutella reaaliaikaisesti, mutta en ole vielä löytänyt väylää, mistä sellaisen voisi hankkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe