Missä viimeksi näit ikävöimääsi ihmistä?
Missä viimeksi ...
121
2692
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla noin sormeni osoittasssa suunnassa , ymmärretty ?
=) - Anonyymi
Ei mitään hajua
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten saattoi juosta vastaan. Mistään muusta ei tietoa.
- Anonyymi
Käytävällä :(
- Anonyymi
♥️...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
♥️...
Ihana sydän :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana sydän :(
Miksi oot surullinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi oot surullinen?
Koska hän ei ole vieläkään mun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko sille asialle tehdä jotain? Ehkä hänkin haluisi olla sun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisko sille asialle tehdä jotain? Ehkä hänkin haluisi olla sun.
En tiedä, pitää mun varmaan jotain yrittää. Ei voi ikuisesti vaan kaivata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä kaivata, mutta siinä rikkoo vaan itsensä ja ehkä toisenkin. Hyvää yötä sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan sitä kaivata, mutta siinä rikkoo vaan itsensä ja ehkä toisenkin. Hyvää yötä sulle.
Hyvää yötä sullekin. Kauniita unia myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tee jo jotain aloitetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tee jo jotain aloitetta!
Älä komentele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tule olemaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tule olemaan!
Et sinä voi sitä tietää kun et tiedä ketä kaipaan ja kuka olen. Olet pelkkä kärpäsenpaska siinä. Ymmärtääkseni kysymysmerkki naikkonen on mustasukkainen vaimo. Toivottavasti kauniit naiset víe miehesi niin hiljenet välillä. Ja viehän ne. Sun aika menee netissä mustasukkaisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, millä keinolla saat tunteet muuttumaan. Kerro, kun tunnut tietävän.
- Anonyymi
Tuli kadulla vastaan tässä kotini lähistöllä.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Juuri näin tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin tapahtui.
Tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään.
Huomenna.
- Anonyymi
Katoksen alla
- Anonyymi
Niin olikin nainen. Katoksessa nähtiin vähän aikaa sitten.
- Anonyymi
Kyllä...eräänlaisessa katoksessa viimeisin näkeminen...Sitten hän nainen katosi.
- Anonyymi
Läpinäkyvän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä...eräänlaisessa katoksessa viimeisin näkeminen...Sitten hän nainen katosi.
Kokonaan vai siinä hetkessä?
- Anonyymi
Eli terassilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli terassilla.
Terassilla nähtiin naisen kanssa. Voi että hän on kaunis brunetti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokonaan vai siinä hetkessä?
En nähnyt häntä enään sen jälkeen kun hän poistui katoksesta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullut hänestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla olis haluttanu tulla vielä sinun luo, mutta en halunnu häiritä sinua työteliästä naista.
- Anonyymi
Kerran sattu näin että, mun kukkapensaan alle oli laitettu, kossuvichy ja pikkumyy karkki.
Hän oli kyykkinyt pää pusikossa. 😄😄- Anonyymi
Älä sit häiritse, kun mulla n toinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sit häiritse, kun mulla n toinen
Mä tuun häiristseen suo!!!
- Anonyymi
Citymarketissa
- Anonyymi
Oliko kahvit tarjouksessa kun viimeksi kävit? Laita vinkkiä tänne jos on. Harvemmin tulee itse käytyä.
- Anonyymi
Näin naista yllättävästi töissä.
- Anonyymi
Nainen yllättyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen yllättyi.
Huomasin, olin yhtä yllättynyt. Ihanaa oli nähdä yli vuoden kuluttua uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin, olin yhtä yllättynyt. Ihanaa oli nähdä yli vuoden kuluttua uudelleen.
Oikea tahti
- Anonyymi
Somessa lähes päivittäin. Katselen salaa hänen kuviaan työkoneelta ja välillä hiplailen nakkiani.
- Anonyymi
Mahdoinkohan vartti takas nähdä omiani .. ?? Moottoripyörä ja valkonen kypärä … ???? Eikä edes kotikylillä😲meitä oli jalan minä 2 muuta plus koira…………
- Anonyymi
Ja mun ei edes pitänyt tänään laittaa muuta viestiä tälle päivää kun se yks ja ainoa mut tässä sitä taas ollaan ja harhoja varmaan näin…. Mä rakastan sua!!
Tee
- Anonyymi
yksi ja sama laittaa jatkuvasti outoja aloituksia. varmaan joku ihmis kokeita tekevä
- Anonyymi
En tiedä mutta ihmiskoe on yhdyssana.
- Anonyymi
Hiippailin puskissa talonsa takana ja vakoilin kiikareilla.
- Anonyymi
Veti paidan päälleen ja lähti muualle nukkumaan.
- Anonyymi
Melkolailla 1.5v aikaa, ennen kuin koronan takia suljettiin paikat. Naisen tuijottelut on kyllä jääneet mieleen.
- Anonyymi
Unohtui sanoa vielä että koulu oli kyseessä. Aikuisia kumpikin ollaan, itse olin hakemassa täydennystä osaamiseen ja hän ilmeisesti ammattia opiskelemassa.
- Anonyymi
Autossa.
- Anonyymi
Ensimmäisen näin kadulla ekan kerran, toisen näin kävelemässä kadulla nuoren miehen seurassa ja kolmanteen "törmäsin" liikennevaloissa ja se oli harkittu teko.
- Anonyymi
Töissä näin miehen viimeks.
- Anonyymi
Milloin tämä tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tämä tapahtui?
Reilut 2 viikkoa sitten.
- Anonyymi
Omalla työpaikallani toukokuussa.
- Anonyymi
samoin n-->n
- Anonyymi
Yhteisellä työpaikallamme hyvästelin miehen, viimeisenä työpäivänäni siellä.
- Anonyymi
😁👆❤️
- Anonyymi
Pumppaamolla 💪😂
- Anonyymi
🚴...
- Anonyymi
Nyt oon pyörällä, päästäni meinaan 😂
- Anonyymi
Minäkin näin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin näin ❤️
Mäki!
- Anonyymi
Tällä viikolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällä viikolla?
Eilen nähdylle
- Anonyymi
Hänen, ihanan naisen työpaikalla. 😘
- Anonyymi
Kadulla ja asunnossa. Tunteita on mutta ei voi auttaa toista. Se tuntuu pahalta. Takana monta yhteistä vuotta.
- Anonyymi
Kritillistä demokratiaa https://yle.fi/tekstitv/txt/894_0001.htm
- Anonyymi
En ole varma, ehken ole häntä vielä tavannut. Aika näyttää.
- Anonyymi
On oltava aito kaikessa
Marin on hirviö!
Anonyymi
06.08.2021 07:55
Ilmoita
Ei koe biologista isäänsä osaksi perhettäään.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008174572.html
71- Anonyymi
Mitäs hirviöö tossa?
Oon Sanna Marinin ikää oleva nainen ja mulla taas niin päin että isäni kasvatti minut ja äitini hylkäsi.
En mäkään koskaan pystynyt luomaan mitään tunnesidettä tai aitoo sukulaissuhdetta äitiini.
Äidin ja lapsen side on taikauskoinen myytti.
Totuus on se että lapsi luo kiintymyssuhteen siihen ihmiseen joka hänet kasvattaa ja jonka hoivaan oppii luottaan. Oli se biologinen vanhempi, lähisukulainen tai sitten täysin vieras ja biologisesta suvusta erillinen sijaiskasvattaja jossain adoptio tai sijaisperheessä
Jos biologinen vanhempi ei ole läsnä, ei näy koskaan tai hyvin harvoin, ei lapsi sitä ymmärrä että tää ihminen on hänen verta ja lihaa. Ei se mee jonkun 2-10 v jakeluun se bilsa
Sellainen pieni ymmärtää vain välitöntä turvaa ja hoivaa antavan aikuisen perään. Sille on turha ihmisen biologiaa ja sen kautta tulevaa sidosta alkaa selittään. Ei tajua niin monimutkaisia yhdystekijöitä vielä
Mäkin näin vaan sen et isi puhalsi mun pyörällä kaatumisesta tulleen pipin kivun pois, lohdutti kun oli paha mieli, piti sylissä kun pelotti, nukutti uneen ja lohdutti kun heräsin painajaiseen ja istui vierellä pitäen sylissä kun olin kipeänä. Siihen tuli kiintymysside
Äitini näkyi vaan joskus ja silloinkin hän oli etäinen, kylmä, usein vihainen eikä juurikaan piitannu mun murheista. En muista hänen koskaan ottaneeni mua syliin, hoitaneen kun olin kipeä, lohduttaneen
Muistan hänen vain haukkuneen ja isäni kaltaiseksi moittineen. Hän näki minussa vain kamalan exänsä joka hänet jätti eli isäni ja halveksi
Hän oli mulle.. oli siis äitini on jo kuollut.. joku vieras nainen jolla kävin joskus aina kylässä viikonloppuisin ja yritin esittää kilttiä ja reipasta
Bilsa mua ei kiinnostanu 4 vuotiaana kun erkaantuminen ja vieraantuminen oli jo vakavaa äidistäni. Aivan turhaa saada kiintymyssuhdetta syntyyn selittämällä mulle kun olin 4 v et sun pitäs tuntee sukulaisuutta ja kiintymystä tohon tätiin koska sen munasolu ja isäs siittiösolu yhtyi ja toi täti tossa kanto sua vatsassa 9 kk.. eli elit sen kehossa sen aikaa..
Siis ööö..?? Mitä se merkkaa 4 vuotiaalle? Tuskin ymmärsin edes
Isä oli läsnä. Siihen tuli tunnesiteet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs hirviöö tossa?
Oon Sanna Marinin ikää oleva nainen ja mulla taas niin päin että isäni kasvatti minut ja äitini hylkäsi.
En mäkään koskaan pystynyt luomaan mitään tunnesidettä tai aitoo sukulaissuhdetta äitiini.
Äidin ja lapsen side on taikauskoinen myytti.
Totuus on se että lapsi luo kiintymyssuhteen siihen ihmiseen joka hänet kasvattaa ja jonka hoivaan oppii luottaan. Oli se biologinen vanhempi, lähisukulainen tai sitten täysin vieras ja biologisesta suvusta erillinen sijaiskasvattaja jossain adoptio tai sijaisperheessä
Jos biologinen vanhempi ei ole läsnä, ei näy koskaan tai hyvin harvoin, ei lapsi sitä ymmärrä että tää ihminen on hänen verta ja lihaa. Ei se mee jonkun 2-10 v jakeluun se bilsa
Sellainen pieni ymmärtää vain välitöntä turvaa ja hoivaa antavan aikuisen perään. Sille on turha ihmisen biologiaa ja sen kautta tulevaa sidosta alkaa selittään. Ei tajua niin monimutkaisia yhdystekijöitä vielä
Mäkin näin vaan sen et isi puhalsi mun pyörällä kaatumisesta tulleen pipin kivun pois, lohdutti kun oli paha mieli, piti sylissä kun pelotti, nukutti uneen ja lohdutti kun heräsin painajaiseen ja istui vierellä pitäen sylissä kun olin kipeänä. Siihen tuli kiintymysside
Äitini näkyi vaan joskus ja silloinkin hän oli etäinen, kylmä, usein vihainen eikä juurikaan piitannu mun murheista. En muista hänen koskaan ottaneeni mua syliin, hoitaneen kun olin kipeä, lohduttaneen
Muistan hänen vain haukkuneen ja isäni kaltaiseksi moittineen. Hän näki minussa vain kamalan exänsä joka hänet jätti eli isäni ja halveksi
Hän oli mulle.. oli siis äitini on jo kuollut.. joku vieras nainen jolla kävin joskus aina kylässä viikonloppuisin ja yritin esittää kilttiä ja reipasta
Bilsa mua ei kiinnostanu 4 vuotiaana kun erkaantuminen ja vieraantuminen oli jo vakavaa äidistäni. Aivan turhaa saada kiintymyssuhdetta syntyyn selittämällä mulle kun olin 4 v et sun pitäs tuntee sukulaisuutta ja kiintymystä tohon tätiin koska sen munasolu ja isäs siittiösolu yhtyi ja toi täti tossa kanto sua vatsassa 9 kk.. eli elit sen kehossa sen aikaa..
Siis ööö..?? Mitä se merkkaa 4 vuotiaalle? Tuskin ymmärsin edes
Isä oli läsnä. Siihen tuli tunnesiteet.Menikö nyt vähän ohi aiheen kenties? Näyttää siltä että olet edelleen jumissa äitisihteessas kun avaudut siitä täällä, jopa aiheeseen liittymättä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö nyt vähän ohi aiheen kenties? Näyttää siltä että olet edelleen jumissa äitisihteessas kun avaudut siitä täällä, jopa aiheeseen liittymättä!
Aiheesta se puhui ja puolusti sitä Marinia jota haukut hirviöksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aiheesta se puhui ja puolusti sitä Marinia jota haukut hirviöksi.
Ei ollut kyllä mun kommentti, sori vaan. Sitä paitsi oon ihan samaa mieltä kuin sinä, joka vauhkoat äitisuhteestas. Ei vaan ole ihan tervettä kirjoittaa jotain noin henkilökohtaista tänne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kyllä mun kommentti, sori vaan. Sitä paitsi oon ihan samaa mieltä kuin sinä, joka vauhkoat äitisuhteestas. Ei vaan ole ihan tervettä kirjoittaa jotain noin henkilökohtaista tänne.
En kirjoittanut sitä mutta inhoan sun Sanna Marinin vihapostauksia
Narsistit ottaa julkisuudenhenkilöitä kohteeksi
Taida olla narsku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut sitä mutta inhoan sun Sanna Marinin vihapostauksia
Narsistit ottaa julkisuudenhenkilöitä kohteeksi
Taida olla narskuOotko vähän liikaa palstalla? Kun kuvittelet tietäväsi mitä mä kirjotan, jatka harhassas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko vähän liikaa palstalla? Kun kuvittelet tietäväsi mitä mä kirjotan, jatka harhassas.
Narsistit ottaa kohteiksi julkisuudenhenkilöitä.
Olet narsku
- Anonyymi
En oo ihan varman mut musta tuntuu et kesäkuussa mun kotipaikka-kunnalla..
- Anonyymi
Epävarma näköhavainto
- Anonyymi
Millä kirjaimella kotipaikkakuntasi alkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
julkisuusarvolla, sanalla joiden vuoksi ainoan yhteisen sanoista toiseen erottelet, lukutaidoillais, dollarihymyä, valuuttahyminää....
moro
https://www.youtube.com/watch?v=0GI7LrSHYaU - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla kirjaimella kun tää nykyinenkin kaupunki missä asun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samalla kirjaimella kun tää nykyinenkin kaupunki missä asun
R kirjain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R kirjain
Ei valitettavasti osunut minuun.
- Anonyymi
Muutama vuosi sitten paikassa jossa voi tanssia.
- Anonyymi
Onko siitä muka jo niin kauan? 🙀
- Anonyymi
Kaikkialla voi tanssia, ainakin mä.
- Anonyymi
Ruumishuoneella jätin hyvästit .
- Anonyymi
Lidlin pihalla.
- Anonyymi
Niin minäkin. Milloin näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin. Milloin näit?
On siitä jo useampi viikko.
- Anonyymi
Kongossa nähtiin
- Anonyymi
Ketä niistä?
- Anonyymi
Kotini lähistöllä käveli vastaan. Facebookissa vahvisti kohtaamisen.
- Anonyymi
Läksiäisissä, tosin hän stalkkasi minua työpaikan ikkunasta sen jälkeen 😘
Ja taisi tulla autolla miehensä kanssa vastaan viime lauantaina. - Anonyymi
Selän näin, enkä usko että muuta tulen koskaan näkemäänkään. Hyppäsi ojan ylitse.
- Anonyymi
En uskalla tuijotella miehiä pitkään. Olin näkevinäni hänet bussipysäkillä istumassa ajaessani ohi autolla. Varma en voi olla, kun hetki meni niin äkkiä ohi ja paikka oli sellainen missä en olettaisi hänen olevan.Voi olla, että oli vaan toiveajattelua.
- Anonyymi
Ajoi pyörällä
- Anonyymi
Missäpäin? Itse olin ainakin eilen pyörälenkillä.
- Anonyymi
Kukapa ei ajaisi kesällä?
- Anonyymi
Puhelimen ruudulla. Kaihoten katsoin...
- Anonyymi
En muista oliko sellainen huone yhdessä "rakennuksessa" , vai oliko täällä minun luona.
- Anonyymi
Työpaikan kirjastossa
- Anonyymi
Maanantaina ajattelin nähdä jossain kadulla varmaan. Ajaa autolla ohi ja katson perään rakastuneena. Panostan tulevaan.
- Anonyymi
Taisi autolla tulla vastaan, pelkääjän paikalla. 🤔
- Anonyymi
VJ-Works teki muuten konkurssin.
- Anonyymi
Viime viikolla lauantaina Espoossa Ainoa kohdilla. 🥰
- Anonyymi
Hassu sattuma
- Anonyymi
Salilla eilen. Kiva oli nähdä taas naista vähään aikaan.
- Anonyymi
Elän vain harhoissani kuten muutkin.
- Anonyymi
V.85
- Anonyymi
Unimaailmassa hetki takaperin ja IRL... 🤔
- Anonyymi
tiedustelu trolli
- Anonyymi
Mahittulan diskos 1992 😳
- Anonyymi
Vilaukselta miehestä vain selän 😒
Työpaikalla, reilu kk aikaa - Anonyymi
En ole varma
- Anonyymi
J:päässä melkein 20 kuukautta sitten.
- Anonyymi
Ajoi mustalla Kontiolla sähkömopolla siis :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1614576Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1973272Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1102863Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1502835Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis352805Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos412151Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132027Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552005En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131895Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain391150