Sampon nettosinko on tukeva

Anonyymi

Tuloksesta laskettava osinko ylittää odotukset

13

2802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

2021 Lisäosinko maksuun kun Nordeasta on irronnut osinko lokakuulla.

• Anonyymi

Pää kylmänä osinkon saa kun pitää ei myy.

• Anonyymi

Veroetu

• Anonyymi

Osta takaisin kirjauksen vuoksi.

• Anonyymi

Osinkoetu 7% verotus sisäinen kirjaus

• Anonyymi

Osinkotuotto pääomasta 10 prosentin luokkaa.

• Anonyymi

Kurssinousu 47 euroon

• Anonyymi

Nyt vain 42,50 nopea laskutoimitus 4,5 euron nousu lisäarvoa.

• Anonyymi

Valtio myy tänä yönä 11 mijoonaa Sammon osaketta koska Marinin hallinto
      tarvitsee rahanne
      tarkemmin huomenna 511 2021
      Suomi takaisin

Solidium Oy julkistaa tänään 4.11.2021 osakemyynnin, jossa yhtiö tarjoaa myyntiin 11 miljoonaa Sampo Oyj:n A-osaketta eli noin 2,0 prosenttia Sammon ulkona olevista osakkeista (”Osakemyynti”)

• Anonyymi

Nykyhallitus pyörittää MAHTAVASTI alijäämäistä taloutta, jonka aukkojen paikkaamiseen ja rahoittamseen VALTION OMAISUUDEN MYYNTI ON JÄRJETÖNTÄ JA LYHYTNÄKÖISTÄ

NAURETTAVAA vaikka ei yhtään naurata
      https://www.suomenuutiset.fi/perjantain-tuumaustunnilla-ps-mepit-huhtasaari-ja-hakkarainen-aiheena-eun-ilmastolait-turve-metsateollisuus-ja-maatalous/#comment-1032913
      Myyty 500 miljoonalla Sampoa eli rahat voidaan sijoittaa ja maksaa esimerkiksi Italian ja Ranskan kansalaisten sähkölaskuja energian hinnan noustessa, koska Välimeren maat eivät halua, että heidän kansalaisensa maksavat veroja, vaan suomalaiset osan heidän laskuistaan. Veroja inhoavat Välimeren asukkaat saattavat äänestää kommunisteja tai joitain ties mitä kostoksi jos Macron tai Draghi korottaisivat veroja OMISSA maissaan. Suomella on helpompi maksattaa kuluja

Solidium Oy on myynyt tänään, 5.11.2021, 11 miljoonaa Sampo Oyj:n A-osaketta, eli noin 2,0 prosenttia Sammon ulkona olevista osakkeista, suomalaisille ja kansainvälisille instituutiosijoittajille suunnatun nopeutetun tarjousmenettelyn jälkeen (”Osakemyynti”). Noin 498 miljoonan euron myyntitulot käytetään pääasiassa pääoman palautukseen valtiolle ja yleisiin rahoitustarpeisiin

• Anonyymi

Kahden prosentin lisäosinkoa ei velkavaltiolla ollut varaa odottaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kahden prosentin lisäosinkoa ei velkavaltiolla ollut varaa odottaa...

Kahden euron lisäosinkoa eli noin 5% ja tämä on luvattu miniminä
        Todellisuudessa lisäosinko on arivoitu 3 euroksi toukokuussa 2022
        eli jos perusosinko on 2 ja siihen 3 lisää eli 5 on osinko yli 10% toukokuussa

• Anonyymi

Onneksi Sammon osakkeet OST:llä, niin ei mene osingoista veroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      34
      6306
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      100
      4774
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3522
    4. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      49
      3045
    5. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      117
      3027
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2835
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2221
    8. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      43
      1835
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      29
      1702
    10. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      26
      1637
    Aihe