Mitä mieltä olette Fincherin leffoista?
Itse pidän eniten Seitsemästä ja FightClubista.
David Fincher
5
233
Vastaukset
- PS
The Game oli hieno, vaikka siinä on se pökkelö patapää Michael Douglas (vei mun naisen:)
Fight Club = mahtava
Panic Room pakko väijyä
Seitsemän oli ihan ok kilipää sekoilu. Ehkä liikaa ällöttelyyn perustuva. - Mölli
Fintcherin leffat ovat tekotaiteellista paskaa, ei millään pahalla.
PETER JACKSON RULEZ.- tankbuster
Vai vastako heräsit ihailemaan?
Meet the feebles on aivan ehdoton, ja Jacksonin splatterit myös aika hupaisia. - JM78
tankbuster kirjoitti:
Vai vastako heräsit ihailemaan?
Meet the feebles on aivan ehdoton, ja Jacksonin splatterit myös aika hupaisia.Bad Taste & Braindead ovat aivan ehdottomia helmiä Jacksonin uralla :)
Vakavammista produktioista Heavenly Creatures oli kans hyvä.
- The crow
Fincher on ollut nero jo ensimäisestä leffastaan alkaen. Se7en ja Fight Club ovat elokuvataiteen mestarillisimpia teoksia ja todistavat, että Brad Pitt osaa näytellä.
Tyler Durden on käsite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613111Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa912037- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä831370- 391280
- 791110