olin eilen tilassa missä polteltiin pilveä, oltiin ulkona isossa tilassa joten eihän ole mahdollista että elimistööni olisi mennyt kyseistä ainetta
apua kaipaan
Anonyymi
3
979
Vastaukset
- Anonyymi
Liittyy pilkkimiseen kuin pienet kivet.
- Anonyymi
oivoi, kyllä varmasti on sun elimistöön tätä paholaisen ainetta päätynyt ja luultavasti olet jo koukussa... Oletko huomannut mielialan vaihteluita, unettomuutta, ruokahaluttomuutta tai väsymystä? nämä meinaan enteilevät vieroitusoireista. Onneksi tulit täältä kysymään nyt ehkä ymmärrät tilanteen vakavuuden!
- Anonyymi
Sinut voi pelastaa enää ainoastaan päivittäinen pilkillä käynti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900