enemmän katukuvassa, niin on muualla EU:n maita. USA:ssakin unionin lippu (tähtilippu heilläkin) näkyy kaikkialla arkipäivinä kodeissa ym.
Suomessa pitäisi EU-lippu näkyä
11
500
Vastaukset
- eiköhän
Suomen lippu jää kohta pois käytöstä ja saadaan oma tähtilippu, Oodi ilolle korvaa maamme laulun ja Finlandia hymnin.
- fin
Onkohan näitä provoilijoita yksi vai useampia tällä palstalla?
EU-lipun käyttö julkisesti tulisi kiellettävä ja tähän syyllistyville olisi määrättävä sakkoja ja pakkotyötä.
- Kalaharin konsuli
Paras on kuule kun isketään sulle tähtipelle lippu persuuksiin ja ripustetaan julkkispaikalle
lipputnkook sopivan köyden nokkaan,niin eiköhän maanpetturuus puheet unohdu.150%. vastarintamassa
ei tartte kaikkien olla pitkän ruskean kielen omaavia persnuolijoita ja brysselin kumartajia.- poliitikkoihin
onko suomen poliitikot edes jotenki päteviä jostain avierosta jauhetaan enemmän kuin asiosta. tuskin ne on päteviä eu:ssakaan kun meiltäkin sinne laitettiin semmosia mistä halutaan lähinnä eroon.koko touhu on nykyään veron alennuksia ja säästöjä/leikkauksia ihan aikusten oikeesti kuinka paljon rikkaat tarvii lisää että riittää. kansantaloudella menee hyvin mutta kansalla huonosti.pikkusen joskus ihmetyttää.
Olisiko liputuksella tai liputtamatta jättämisellä jotain psyyken kanssa tekemistä? Kysyn vaan. Porukka, mikä ei kaipaa auktoriteettejä, vähät välittää liputuksista, ja v.v. ! Onko
päätelmässä älliä ?
vom- 1_X
Niitten tähtien tilalle pitäisi muuttaa sirpit/vasarat ja lipun väri punaiseksi. Kuvaisi paremmin tätä EU:n touhua!!! Saatana!
Kuvaelemasi lippu olisi " Bon", mutta mielipiteesi EU:sta ei ole yhtäpitävä todellisuuden kanssa!.
vom
- huhhuhh
Eikös sen voi vetää ihan ilmankin Suomen lippua kotisalkoon?
Onko tietoa? - suurisuomalainen
mistä EU:ssa on kysymys, ketkä kannattavat EU:ta.
Juuri tuollaiset tolvanat,
"USA:ssakin unionin lippu (tähtilippu heilläkin) näkyy kaikkialla arkipäivinä kodeissa ym."- huhhuhh
Eiköhän maamme suurimmat tolvanat kävele vastustaja-änkyröiden tuohivirsuissa ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368