Moikka!
Oon varattu 30-v tamperelainen 164/53/C neitonen ja mulla on pidemmän aikaa ollut haaveena päästä miesporukan keskipisteeksi. Kahdesta miehestä samaan aikaan on jo kokemusta (mikä ei sekään paha ole :D), mutta kiinnostusta olis leikkiä isomman ryhmän kanssa.
Olisko täällä jo valmista porukkaa tai kaveruksia valmiina tutustumaan ja sitä myötä jossain kohtaa tapaamaan?
Vain järkeviä viestejä odotellen: laurakissa ät hotmail.com
Varatulle neidolle ryhmäseuraa
16
1201
Vastaukset
- Anonyymi
Säälittävä trullausviestihän tämä on sillä olen itse edelleen 29vee enkä siis itse ole tätä aloitusta kirjoitellut.
t. Se Oikea Laurakissa.- Anonyymi
Ap voi hypätä Tammerkoskeen
- Anonyymi
Hyvin pillua antoi laurakissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pillua antoi laurakissa
Sä edelleenkään tiedä siitä hevonvittuakaan. 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä edelleenkään tiedä siitä hevonvittuakaan. 💩
Kääkö katteeks toiset saa sinä et
laitoin s.postii
- Anonyymi
Juoppo kilahti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo kilahti
Nukutko sekopää koskaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukutko sekopää koskaan?
Osui ja upposi kjäh kjäh
- Anonyymi
Voi että saispa laurakissan mökille mukaan. Olis kivaa seuraa.
- Anonyymi
Kutsuisin laurakissan pitämään hauskaa.
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976