Olen 19-vuotias nainen. Herättyäni vatsani on kauniin litteä, mutta aamulla jos yhdenkin leivän syö, maha on tunnin päästä kuin hel*etillinen ilmapallo tai ilmapalloksi se turpoaa viimeistään lounaan jälkeen ja loppuu taas seuraavana aamuna, jolloin sama taas seuraavana päivänä toistuu. Minulla on kyllä huono ryhti ja olkapäät ovat kaartuneet eteenpäin, voiko tällä asialla olla suurta merkitystä? Ylipainoa ei ole, paitsi juuri tämä rasittava ilmapallo vatsa. Urheilen myös suhteellisen hyvin, kuntosalilla käyn 3-4krt viikossa ja juoksu/hölkkäilen melkein joka toinen päivä… todella rasittavaa!!
Vatsan turvotus
1
90
Vastaukset
- Anonyymi
Yksi konsti olisi se, että kokeilet ruokavaliolla, olisiko turvotukseen apua.
Eli seuraat vähän, mitä syöt ja mikä aiheuttaa enemmän turvotusta.
Esim. jauhoissa oleva gluteeni aiheuttaa joillekin vatsavaivoja.
Itse testaamalla noita ruokajuttuja on paras selvittää, koska ei kukaan toinen voi sanoa, mikä sopii toisen vatsalle.
Viimeisin vaihtoehto olisi sitten kai lääkäri, hehän kyllä pystyvät myös joitain vatsajuttuja tutkimaan.
Ryhti ei mielestäni vaikuta turvotukseen, vaikka tosin vatsa saattaa huonon ryhdin takia näyttää vähän pömpöltä, mutta turvotusta ryhti ei aiheuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019