Laitoin eilen jalkaan tyttöystäväni sukkahousut, olin vapaalla ja teki mieli kokeilla
sukkahousuja..
Kun sain ne jalkaani, niin mulla oli tosi kova seisokki niiden sisällä!
Sain makeen orgasmin sukkiksiin ja nyt tekee mieli kysyä.. et oletko
kokeillut samaa?
Sukkahousut
242
6423
Vastaukset
- Anonyymi
Jo 20 vuotta sitten kokeilin samaa, nyt nailonit,korkkarit ja hameet lähes päivittäin käytössä.
- Anonyymi
Niin se aika kuluu, minäkin laitoin jo lapsena ison siskon aluhousut kun teki niin mieli olla tyttönä, siitä saakka olen pukeutunut halukkaasti naiseksi, ainakin alusvaatteiden osalta
se on vaan niin koukuttavaa, ihanaa, ja seksikästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se aika kuluu, minäkin laitoin jo lapsena ison siskon aluhousut kun teki niin mieli olla tyttönä, siitä saakka olen pukeutunut halukkaasti naiseksi, ainakin alusvaatteiden osalta
se on vaan niin koukuttavaa, ihanaa, ja seksikästä.Aamulla ajelin töihin stayupeissa ja minihameessa,kotimatkalla pelkkä hame päällä. Kotona korkkarit jalkaan ja rintsikat päälle. Kiihottavaaa tyttöilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on vaan niin koukuttavaa, ihanaa, ja seksikästä.Ihan lapsena minäkin aloitin. Olimme viettämässä pitkää viikonloppua vanhempieni kanssa tätini perheen kesämökillä. Siellä maistuivat leikit ikäiseni serkkulikan kanssa, jonka kanssa myös jaoimme pienen makuusopin. vanhemmamme lähtivät viihteeseen ja me vakuutimme, että osaamme olla kiltisti kahdestaan. Kohta heidän mentyä,serkkuni ehdotti, että leikkisimme asuleikkejä ja sanoi haluavansa pukea minut tytöksi. Vähän ensin mallin vuoksi laitoin vastaan, mutta ajatus viehätti, sillä olin usein ajatelleut, että on niin epäoikeudenmukaista, että tytöillä on aina niin kauniit ja ihastuttavat vaatteet ja niin myönnyin. Olimme silloin molemmat 12-vuotiaita. Eikä siinä mennytkään kovin kauan kun minulla jo oli tyttöjen alusasut, mekko, valkoiset polvisukat ja lakerikengät ylläni. serkkuni katseli miua pää kallellaan ihastiksesta hihkuen ja sanoi vielä jotain puuttuvan. Hän kävi etsimässä äitinsä meikkejä ja meikkasi minut. Kun hän vielä vähän tupeeerasi pitkähköjä hiuksiani, oli tulos lähes täydellinen. Hän etsi vielä käteensä äitinsä kameran ja niin mentiin yhdessä ulos mökin pihalle, missä hän kuvasi minusta varmaan koko rullallisen kuvia. (Kuvia mitkä myöhemmin päätyivät myös äidilleni,mutta se onkin jo toinen juttu). Siitä alkoi minun tyttöilyni ja sitä on jatkunut vuosien ajan. En käytä lainkaan miesten alusasuja, paitsi lääkärikäyntien aikana. Koton olen aina naisten asuissa vaimoni luvalla, sillä häntä kiihottaa kovasti, kun mies on naisena myös vuoteessa. Olisiko jotain lesboajatuksia hänen sisimmässään. Tai, mistä minä tiedän, hänellä saatttaa jo olla kokemuksiakin siitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan lapsena minäkin aloitin. Olimme viettämässä pitkää viikonloppua vanhempieni kanssa tätini perheen kesämökillä. Siellä maistuivat leikit ikäiseni serkkulikan kanssa, jonka kanssa myös jaoimme pienen makuusopin. vanhemmamme lähtivät viihteeseen ja me vakuutimme, että osaamme olla kiltisti kahdestaan. Kohta heidän mentyä,serkkuni ehdotti, että leikkisimme asuleikkejä ja sanoi haluavansa pukea minut tytöksi. Vähän ensin mallin vuoksi laitoin vastaan, mutta ajatus viehätti, sillä olin usein ajatelleut, että on niin epäoikeudenmukaista, että tytöillä on aina niin kauniit ja ihastuttavat vaatteet ja niin myönnyin. Olimme silloin molemmat 12-vuotiaita. Eikä siinä mennytkään kovin kauan kun minulla jo oli tyttöjen alusasut, mekko, valkoiset polvisukat ja lakerikengät ylläni. serkkuni katseli miua pää kallellaan ihastiksesta hihkuen ja sanoi vielä jotain puuttuvan. Hän kävi etsimässä äitinsä meikkejä ja meikkasi minut. Kun hän vielä vähän tupeeerasi pitkähköjä hiuksiani, oli tulos lähes täydellinen. Hän etsi vielä käteensä äitinsä kameran ja niin mentiin yhdessä ulos mökin pihalle, missä hän kuvasi minusta varmaan koko rullallisen kuvia. (Kuvia mitkä myöhemmin päätyivät myös äidilleni,mutta se onkin jo toinen juttu). Siitä alkoi minun tyttöilyni ja sitä on jatkunut vuosien ajan. En käytä lainkaan miesten alusasuja, paitsi lääkärikäyntien aikana. Koton olen aina naisten asuissa vaimoni luvalla, sillä häntä kiihottaa kovasti, kun mies on naisena myös vuoteessa. Olisiko jotain lesboajatuksia hänen sisimmässään. Tai, mistä minä tiedän, hänellä saatttaa jo olla kokemuksiakin siitä...
Mallin vuoksi, mallin vuoksi, ja nyt on mallia kummalekkin.
- Anonyymi
Sukkikset on kyllä ihania😊
- Anonyymi
Niin on nytkin päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on nytkin päällä.
Buuaahaa mikä hupiukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on nytkin päällä.
Täällä sukkahousumies, IG sukkahousu_jari. Laittakaa viestiä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buuaahaa mikä hupiukko
Miksi. Et kyllä naurata yhtään.
- Anonyymi
Juu... usein. [email protected]
- Anonyymi
Mistä päin Taapeli on?
- Anonyymi
Kyllä olen kokeillut! On ihanaa, kun sukkahousun seitinohut pinta hyväilee paljasta seisovaa kullia. Haluatko nähdä siitä kuviani?
- Anonyymi
Haluaisin.. M49 sukkistelija
- Anonyymi
Mistäs näkee kuvia🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs näkee kuvia🤔
Omakuvassa ja alaston-suomessa löytyy :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omakuvassa ja alaston-suomessa löytyy :)
Millä nimellä??? Siis as
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä nimellä??? Siis as
Olisi kiva katsella.. Nylonmies
- Anonyymi
sukkikset hieroo ihanasti kullia kun kävelen korkkareissa..kulli mahaa vasten nailonien alla ja kosteutta havaittavissa pian roiskahtaa sukkiksiin sisälle mällit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin.. M49 sukkistelija
Annapa yhteystietosi, niin lähetän kuviani.
- Anonyymi
Kyllä sukkahousut ovat ihanat. Itsellä myös monia pareja ja nytkin yhdet jalassa farkkushortsien kanssa.
Peukutan! - Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://ehsurwingvem.ml/G/l4Z5z 👈
- Anonyymi
Päälle en ole pukenut mutta kyrvän olen työntänyt lahkeeseen ja runkannut. Kyllä lähtee...meinaan siemenet lentää. Nuorempana tuli vedettyä mutsin sukkahousuihin.
- Anonyymi
Moi,samat kuviot..kyllä varma siemensyöksy kun sukkahousut koskettaa kyrpää...
- Anonyymi
Sukkahousuja tulee usein pidettyä kelien viiletessä,mut suosin enemmän stayupeja,saa kulli olla vapaana.
Siihen vielä minihame ja korkkarit niin kiihottavaa fiilistellä.- Anonyymi
Sukkahousut hyväilee kivasti kyrpää,siksi Sukkikset kiihottaa enempi....Missä pidät asuja,kotona vai ulkona farkkujen alla piilossa..?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukkahousut hyväilee kivasti kyrpää,siksi Sukkikset kiihottaa enempi....Missä pidät asuja,kotona vai ulkona farkkujen alla piilossa..?!
Useimmiten kotona,myös ulkona housujen alla sukkikset tai sukat.
Kotona viihdyn hameissa ja korkkareissa,joskus myös liivit täytteillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmiten kotona,myös ulkona housujen alla sukkikset tai sukat.
Kotona viihdyn hameissa ja korkkareissa,joskus myös liivit täytteillä.Joo,eipä sitä kukaan näe kun farkkujen alla kiihottavat Sukkikset herättää kyrvän kovettumaan...kiva varmasti nauttia jännityksen tuomasta lisäkiihoittumisesta...kiihottava ajatus/näky...?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo,eipä sitä kukaan näe kun farkkujen alla kiihottavat Sukkikset herättää kyrvän kovettumaan...kiva varmasti nauttia jännityksen tuomasta lisäkiihoittumisesta...kiihottava ajatus/näky...?!
Kerran kaupan sovituskopissa,josta jalat näkyi polvesta alaspäin kaupan puolelle sovittelin aikani farkkuja.
Kun tulin kopista ulos,oli yhden nuoremman parin ilmeet paljon puhuvia.
Hymyiltiin toisillemme ja jatkoin matkaa.
Myöhemmin tilanne tuntui kiihottavalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran kaupan sovituskopissa,josta jalat näkyi polvesta alaspäin kaupan puolelle sovittelin aikani farkkuja.
Kun tulin kopista ulos,oli yhden nuoremman parin ilmeet paljon puhuvia.
Hymyiltiin toisillemme ja jatkoin matkaa.
Myöhemmin tilanne tuntui kiihottavalta.Varmasti kiihottava tilanne,kiinnijäämisen jännitys lisäsi kiihottumisya entisestään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti kiihottava tilanne,kiinnijäämisen jännitys lisäsi kiihottumisya entisestään...
Oli,siksi tuon kerran jälkeen olen silloin tällöin käynyt uudestaan sovittelemassa 25 den sukkikset jalassa housuja ja vahingossa jättänyt verhon ihan pikkusen raolleen ,jos joku näkisi kun kulli kovana ilman pikkareita.
Todella kiihottavaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli,siksi tuon kerran jälkeen olen silloin tällöin käynyt uudestaan sovittelemassa 25 den sukkikset jalassa housuja ja vahingossa jättänyt verhon ihan pikkusen raolleen ,jos joku näkisi kun kulli kovana ilman pikkareita.
Todella kiihottavaa!Kiihottava ajatus,joku näkisi...? Tiedä mitä ajattelee,kiihottuuko näystä vai mitä ihmettelee....varmasti kotona runkkaa näkemäänsä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottava ajatus,joku näkisi...? Tiedä mitä ajattelee,kiihottuuko näystä vai mitä ihmettelee....varmasti kotona runkkaa näkemäänsä....
Niin on,itse kiihotun ajatuksesta että toinen saa kiksit mun näkemisestä ja runkaa sille....
Näyttäisin mielelläni,jos joku haluaa katsoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on,itse kiihotun ajatuksesta että toinen saa kiksit mun näkemisestä ja runkaa sille....
Näyttäisin mielelläni,jos joku haluaa katsoa.Kyllä olisi kiihottavaa nähdä ukko kiihottavissa sukkahousuissa kyrpä kovana...!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olisi kiihottavaa nähdä ukko kiihottavissa sukkahousuissa kyrpä kovana...!!!
Niinpä,voisin hyväillä jalkoja ja siitä lähestyisin kovaa kullia ja katsella sun runkkaavan omaa kalua ja kun saan orgasmin,laukean sukkiksille ja sä vetäisit omat spermat mun jaloille ja kalulle.
Olen aivan kovana.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä,voisin hyväillä jalkoja ja siitä lähestyisin kovaa kullia ja katsella sun runkkaavan omaa kalua ja kun saan orgasmin,laukean sukkiksille ja sä vetäisit omat spermat mun jaloille ja kalulle.
Olen aivan kovana..Tosi kiihottava ajatus,runkata sukkiksissa toisen kanssa ja laueta säärille...kiihottaa varmasti ajatus molempia..!!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kiihottava ajatus,runkata sukkiksissa toisen kanssa ja laueta säärille...kiihottaa varmasti ajatus molempia..!!!?
Kyllä,vaimon mielestä mulla on hyvännäköiset sääret,niille sopisi laskea spermat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä,vaimon mielestä mulla on hyvännäköiset sääret,niille sopisi laskea spermat.
Lainaatko vaimon sukkiksia vai onko omat..? Kummalla parempi sukkisperse..!? Kiihottava pelehtiä yhdessä ohuissa sukkiksissa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lainaatko vaimon sukkiksia vai onko omat..? Kummalla parempi sukkisperse..!? Kiihottava pelehtiä yhdessä ohuissa sukkiksissa....
Ostan ihan omat sukkikset ja nykyään vain kalliimpia hyvälaatuisia.
Vaimolla hyvä perse,mut munkin näyttää tosi hyvältä mustissa ohuissa,vielä jos jotain kuvioita koristamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostan ihan omat sukkikset ja nykyään vain kalliimpia hyvälaatuisia.
Vaimolla hyvä perse,mut munkin näyttää tosi hyvältä mustissa ohuissa,vielä jos jotain kuvioita koristamaan.Sepä mukavaa kun omat sopivat..mustat ohuet kuviolliset on seksikkäät.Sopii hyvin hoikille niin naisille kuin miehille..kiihottaa kovasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä mukavaa kun omat sopivat..mustat ohuet kuviolliset on seksikkäät.Sopii hyvin hoikille niin naisille kuin miehille..kiihottaa kovasti
Mulla ei omia sukkiksia,runkkaam vaimon sukkiksiin pyykkikorista salaa lainaan ja takaisin pesua odottamaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäisin mielelläni,jos joku haluaa katsoa.Uskon monien kiihottuvat jos näkee miehen kyrvän ohuissa sukkahousuissa kovana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäisin mielelläni,jos joku haluaa katsoa.Minä saan kiksit siitä kun mietin miten sairaita hullija olette, sukkahousut, voi hitto, minuloe on riittänyt kyllä sukkahousuja ja sukkiakin, mutta kyllä niiden sisällä on nainen, siis aluksi. Teillä on pysähtynyt aivotoiminnan kehitys tyyliin 12 v.
- Anonyymi
Sukkis camia tänään n. klo 9 Huonetta tai dirtyroulette?
- Anonyymi
Missä,en tiedä...kiihottavaa olisi nähdä/keskustella mielipiteitä..hivenen ujo aloittamaan...
- Anonyymi
Kyllä Sukkikset ovat ihanan tuntuiset,sileät,kauniit,kiihottavat...!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Sukkikset ovat ihanan tuntuiset,sileät,kauniit,kiihottavat...!!!
Niin on,mustat ohuet tuntuu kiihottavalta, varsinkin kun olen hoitanut karvat palleista ja jaloista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on,mustat ohuet tuntuu kiihottavalta, varsinkin kun olen hoitanut karvat palleista ja jaloista.
Ehdottomasti ilman alkkareita ja mustat ohuet sukkahousut...kiihottaa varmasti itseä kuin näkijäänin..!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti ilman alkkareita ja mustat ohuet sukkahousut...kiihottaa varmasti itseä kuin näkijäänin..!!!
Kiva hyväillä kyrpää sukkisten päältä.Tummissa ohuissa sukkiksissa näkyy irstaasti kun mällit tulee...kiihottavaa tyydytystä itselle...
- Anonyymi
Mustissa sukkiksissa. Runkkaa minua nylonjaloilla
- Anonyymi
Kiva olis tehdä niin,paikka ja aika sovittava..?!
Mustat ohuet on kyllä ihanat😍
- Anonyymi
Samaa mieltä,parhaat mustat ohuet Sukkikset..!
- Anonyymi
Sukkahousufetissi taitaa olla aika monella ukolla.Olipa sitten hyväsäärinen nainen tai muuten vaan kiihotuksen kohde...?
- Anonyymi
Sukkikset on niin kiihottavat,ihana hyvällä naisen muotoja ja nuolla sukkiksen päältä
- Anonyymi
Samaa mieltä,kiihottava hyväillä ja katsella hyviä sukkissääriä...
- Anonyymi
Olisi kiihottavaa tavata joku samanhenkinen ja puuhailla kiihottavia sukkishetkiä kullit tanassa?
- Anonyymi
Enempi pillut kiinnostaa.
- Anonyymi
Kyllä meitä on monia jotka kiihottuu sukkiksista kovasti..!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillu näyttää sukkiksissa kiihottavalta ilman pikkareille..
- Anonyymi
Ujous estää usein yhteydenoton aika moni varmaan haaveilee/kiihottuu sukkissääristä ja hyväilystä...
- Anonyymi
Samoin,arkuus estää yhteydenotot.Kiihotun sukkahousuista kovasti olipa naisen tai miehen jaloissa..!
- Anonyymi
Missä vois tavata tai ottaa yhteyttä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minut ainakin tapaa Kouvolan seudulla.
M60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M60Kiitos kiinnistuksestasi,etäisyys ei oikein sopiva...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kiinnistuksestasi,etäisyys ei oikein sopiva...!
Harmi,onnea etsinnälle.
m60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi,onnea etsinnälle.
m60Kiitos..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M60Moi M60! Minäkin Kouvolan seudulta ... Olen ukm 60vee. Ja sukkikset kiihottaa niin naisilla kuin miehilläkin....
- Anonyymi
Niinpä,kiihottava ajatus hyäillä kyrpiä sukkiksissa ja laueta reisille...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi M60! Minäkin Kouvolan seudulta ... Olen ukm 60vee. Ja sukkikset kiihottaa niin naisilla kuin miehilläkin....
Moi ukm60. Sukkikset naisilla kauniiden jalkojen kera kääntää aina katseen,miehillä nyt harvemmin julkisesti näkee,harmillista.
Alkuviikosta sokeroimaan jalat ja brassi,alkaa taas sukkikset tuntumaan jalassa kiihottavalta.
M60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko lapin alueella nuorta naista joka myisi kostutetut ja tuoksuvat sukkikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M60Moi.
Kouvolan seudulta minäkin,ja sukkikset kiihottaa niin naisilla kuin miehillä kuin ;)) rupeaa olemaan sopivat kelitkin käyttää....
Hra 62 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi ukm60. Sukkikset naisilla kauniiden jalkojen kera kääntää aina katseen,miehillä nyt harvemmin julkisesti näkee,harmillista.
Alkuviikosta sokeroimaan jalat ja brassi,alkaa taas sukkikset tuntumaan jalassa kiihottavalta.
M60Moi M60
Kyllä kääntää katseet ja jään jopa vaivihkaa tuijottamaan... Sopivasti korkoa ja hyvä ryhti....uuuh..... Kyllä nää ohuet ihonväriset tuntuu kiihottavalle,vaikkei brassi olekkaan.... Mutta olis kyllä aika bonusta ... Ukm 60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi.
Kouvolan seudulta minäkin,ja sukkikset kiihottaa niin naisilla kuin miehillä kuin ;)) rupeaa olemaan sopivat kelitkin käyttää....
Hra 62Moi Hra 62.
Se alkaa olla päivät vilakan puoleisia,et täytyy käydä sukkiskaupoilla ja ostaa syksyn varalle uusia ohuita mustia,kivempi liikkua kaupoilla,kun alla kiihottavat sukkikset.
M60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi M60
Kyllä kääntää katseet ja jään jopa vaivihkaa tuijottamaan... Sopivasti korkoa ja hyvä ryhti....uuuh..... Kyllä nää ohuet ihonväriset tuntuu kiihottavalle,vaikkei brassi olekkaan.... Mutta olis kyllä aika bonusta ... Ukm 60Huomenna aamupäivällä brassiin ja sit kaupoille ostamaan uusia sukkiksia.
Tulee kiihottava ilta,karvat pois jaloista ja palleista.
M60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillu näyttää sukkiksissa kiihottavalta ilman pikkareille..
Eilen kauniita sukkissääriä TV..Suvi,Diandra ja Hanna näytti kauniilta sukkissäärissä,korkkareissa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna aamupäivällä brassiin ja sit kaupoille ostamaan uusia sukkiksia.
Tulee kiihottava ilta,karvat pois jaloista ja palleista.
M60Moi M60
Tuliko sileät sääret sokeroinnilla? Ja kyllä alkaa kelit olemaan sukkiksille otolliset...
Hra62 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi M60
Tuliko sileät sääret sokeroinnilla? Ja kyllä alkaa kelit olemaan sukkiksille otolliset...
Hra62Moi Hra62
Tuli sileää,täysin karvattomat sääret tuntuu kiihottavalta ohuissa sukkiksissa,taas karvaton navasta alaspäin.
M60 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko lapin alueella nuorta naista joka myisi kostutetut ja tuoksuvat sukkikset.
Osta marketista edullisesti,käytettyjen myyjät varmasti huijaavat...
- Anonyymi
Laita Iskuriin ilmoitus niin nähdään ! T : sukkisfani 62v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iskuriin ilmoitus
- Anonyymi
Anoppini pitää usein sukkahousuja ilman pikkareita, on ihana nähdä vilaukselta välillä vanhan rehevän pillun hameen alta, leskeksi jäätyään noin 10v sitten ja sen jälkeen olen runkannut usein sen päällä olleisiin sukkahousuihin kun käyn kylässä, niiden ihana tuoksu saa kullini seisomaan ja hieron kulliani niihin kunnes laukean, ihana tunne ja nähdä kuinka spermat pursuaa niiden läpi, joskus otan ne mukaani kotiin niin saan nauttia pidempään ja palautan ne seuraavalla kerralla, tämä on anopin ja minun yhteinen salaisuus mistä nautimme salaa.
- Anonyymi
Kuulostaa tosi kiihottavalta,käytetyt naisen Sukkikset joihin voi laueta ...Mukava anoppi sinulla kun ymmärtää viehätyksesi sukkiksiin...
- Anonyymi
Parasta mitä voi kuvitella,tosi kiihottava ajatus....Anopin sukkisjalat himon kohteena
- Anonyymi
Moi,antaako anoppi myös pillua vai lainaatko vain sukkiksia sinun omalle kivalle kiihotukselle...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi,antaako anoppi myös pillua vai lainaatko vain sukkiksia sinun omalle kivalle kiihotukselle...?
Muutaman kerran olen päässyt sormella kokeilemaan ja kiimasta märkä on vanha pillu ollut mutta sitten sanonut ei, emme voi, fantasoidaan vain toisistamme masturboiden...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman kerran olen päässyt sormella kokeilemaan ja kiimasta märkä on vanha pillu ollut mutta sitten sanonut ei, emme voi, fantasoidaan vain toisistamme masturboiden...
Haluttaa kuitenkin,mutta ei vaan kehtaa.Kiihotus jatkuu vaan,kiva jos antaa sukkiksiin tehdä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluttaa kuitenkin,mutta ei vaan kehtaa.Kiihotus jatkuu vaan,kiva jos antaa sukkiksiin tehdä....
Jatkan että upea anoppi sinulla kun ei nosta mölyä sinun kiihotuksesta anoppin ohuisiin sukkahousuihin....joihin saat runkata/nuuhkia oikein luvan kanssa....huippu anoppi...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan että upea anoppi sinulla kun ei nosta mölyä sinun kiihotuksesta anoppin ohuisiin sukkahousuihin....joihin saat runkata/nuuhkia oikein luvan kanssa....huippu anoppi...!
Ja niin haluttavan näköinen vanha kiimainen nainen ja usein kuiskaan sille kuinka haluisin pitää hyvänä, tekisin ihan mitä vain haluisit, nuolisin ihanalta tuoksuvaa pilluasi ja saisit nauttia vävyn isosta kovasta kullista, anoppi hymyilee ihanasti ja sanoo että menes nyt siittä sinne vessaan siellä ne sukkikset odottaa vävyä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niin haluttavan näköinen vanha kiimainen nainen ja usein kuiskaan sille kuinka haluisin pitää hyvänä, tekisin ihan mitä vain haluisit, nuolisin ihanalta tuoksuvaa pilluasi ja saisit nauttia vävyn isosta kovasta kullista, anoppi hymyilee ihanasti ja sanoo että menes nyt siittä sinne vessaan siellä ne sukkikset odottaa vävyä...
Kiihottavaa,kyllä anoppi vielä heltyy pillua antamaan kun nyt jo tuoksunsa sukkiksissa antanut käyttöönsä.Leikkii vaikeasti antavaa,väsytystekniikka puree varmasti kun vilautat seisovaa kyrpääsi ohuissa sukkiksissa....!
- Anonyymi
Oli kiva kokeilla yhdessä sukkiksia ja runkkailla
- Anonyymi
Varmasti kiihottavaa nauttia yhdessä sukkahousuista ja laueta...
- Anonyymi
Yhdessä tekeminen mukavaa....molemmat nauttivat samanlaisista kiihotuksen kohteista(Sukkikset)?
- Anonyymi
Anopin kanssa vai ukkojen sukkissääriä hyväilee..?
- Anonyymi
Aamulla viileää ja siksi olen tänään 40 denin mustissa sukkiksissa
- Anonyymi
Kyllä sään mukaan piti pukeutua,ja laittaa Sukkikset lämmittämään sääriä...kiihottaa myös samalla kivasti...
- Anonyymi
Oliko farkut päällä,ettei sukkikset näy muille kanssa liikkujille.Seisoiko kun mietti että kukaan ei näe eikä tiedä....?
- Anonyymi
Töissäkö vai muuten olet sukkikset jaloissa..mites yleiset paikat..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sään mukaan piti pukeutua,ja laittaa Sukkikset lämmittämään sääriä...kiihottaa myös samalla kivasti...
Mulla on ollut nyt pari päivää ruskeat 20 denierin sukkahousut jalassa farkkujen alla. Mietin ensin pitäisikö laittaa paksummat, mutta ihan hyvin näilläkin vielä tarkenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on ollut nyt pari päivää ruskeat 20 denierin sukkahousut jalassa farkkujen alla. Mietin ensin pitäisikö laittaa paksummat, mutta ihan hyvin näilläkin vielä tarkenee.
Nyt on lämmintä vielä.Taitaa vielä pärjätä ohuilla jotka on seksikkäämmät mielestäni kuin paksut sukkahousut....taitaa kiihottaa pukea sukkikset ulos...
- Anonyymi
Töissä pidän sukkiksia pitkien housujen alla. Kotona usein shortsien kanssa. Joskus hameilen
- Anonyymi
Varmasti kiihottaa kun vähän jännittää näkeekö kukaan.Kotona varmasti kiva leikkiä hameessa,sukkiksissa loppuun asti...kiva olisi nähdä....
- Anonyymi
Taas kävin leskianopin luona sukkahousuja tuoksuttamassa, ihana vanhan kiimaisen pillun ja parfyymin tuoksu sai kullini isoksi kovaksi, tuoksu saa niin ihanaa ja samalla runkkaan kuvitellen että panen anoppia ja lopuksi kiedon sukkahousut kullini ympärille ja laukean niihin, spermat pursuu niiden läpi ja anoppini saa nähdä kuinka taas vävy on nauttinut salaa .....
- Anonyymi
Ihana anoppi kun ymmärtää auttaa sukkismiestä saamaan tuoksuvat sukkikset käyttöönsä.Anoppi myös taitaa vähän kiihottua kun tietää sinun himoitsevan anoppia/sukkiksia.Taitaa kiusallaan pitää usein hametta/sukkiksia kun käyt kylässä runkulla...kiihotun ajatuksesta....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana anoppi kun ymmärtää auttaa sukkismiestä saamaan tuoksuvat sukkikset käyttöönsä.Anoppi myös taitaa vähän kiihottua kun tietää sinun himoitsevan anoppia/sukkiksia.Taitaa kiusallaan pitää usein hametta/sukkiksia kun käyt kylässä runkulla...kiihotun ajatuksesta....
Varmaan riisuu aina pikkuhousut pois kun tietää minun tulevan kylään, on jättänyt nekin kylpyhuoneeseen kiimasta märkänä ja olen niidenkin ihania tuoksuja samalla tuoksutellut, mutta sukkahousut tuntuvat paremmalta kun hieroo niillä kulliani ja näkee spermat paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan riisuu aina pikkuhousut pois kun tietää minun tulevan kylään, on jättänyt nekin kylpyhuoneeseen kiimasta märkänä ja olen niidenkin ihania tuoksuja samalla tuoksutellut, mutta sukkahousut tuntuvat paremmalta kun hieroo niillä kulliani ja näkee spermat paremmin.
Kateeksi käy,onpa ihana anoppi sinulla.Muista palkita anoppia..!!! Sukkisseksiä yhdessä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko anoppi katsonut kun runkkaat sukkahousuihin kylppärissä..???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anoppisi taitaa olla puutteessa kun noin haluaa kiihottaa sinua.Minulle kelpaisi tuollainen järjestely kivasti,anoppi auttaa sukkisfetissiä laukeamaan omiin sukkiksiinsa.....tarkistaa että olet spermannut sukkahousut kunnolla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko anoppi katsonut kun runkkaat sukkahousuihin kylppärissä..???
Muutaman kerran kun olemme jääneet kaksin vaimon mentyä kauppaan olen mennyt vessaan ja jättänyt tahallaan ovea raolleen, kuullut anopin tulleen oven taakse kurkkimaan ja kuuntelemaan, silloin olen hiljaa ääneen sanonut kuinka paljon haluaisin antaa anopille kullia ja runkannut äänekkäästi kulliani sukkahousuihin hieroen ja lauennut ääneen, olen nähnyt kuinka se on kurkkinut oven raosta samaan aikaan ja se on tuntunut jännittävältä sekä kiihottavalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman kerran kun olemme jääneet kaksin vaimon mentyä kauppaan olen mennyt vessaan ja jättänyt tahallaan ovea raolleen, kuullut anopin tulleen oven taakse kurkkimaan ja kuuntelemaan, silloin olen hiljaa ääneen sanonut kuinka paljon haluaisin antaa anopille kullia ja runkannut äänekkäästi kulliani sukkahousuihin hieroen ja lauennut ääneen, olen nähnyt kuinka se on kurkkinut oven raosta samaan aikaan ja se on tuntunut jännittävältä sekä kiihottavalta.
Kyllä kuulostaa kiihottavalta näin ulkopuolisestakin.Alkaa hieman kovettumaan ajatuksesta/mielikuvista anoppisi sukkissääristä...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyläiletkö usein anopilla runkkaamassa sukkiksiin...odottaako anoppi vierailujasi kovasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyläiletkö usein anopilla runkkaamassa sukkiksiin...odottaako anoppi vierailujasi kovasti
Ainakin kerran viikossa käydään kylässä ja vaimo käyttää sitä kaupassa, odotan innolla aina sitä päivää että näen leskianoppini ja että pääsen näkemään edes vilaukselta sen sukkahousupillun, vaimoni tekee kaikkea kotihommia, laittaa ruokaa ja siivoaa, kyllä minäkin auttelen mutta mieluiten siivon makkaria missä pääsen vähän tuoksuttamaan salaa sen silkkistä yöpaitaa ym. muita alusasuja, istumme usein vastapäätä toisiamme ja jos anoppi pystyy niin mekon helma helposti nousee niin että vävy näkee aarteen, minäkin hieron housujeni päältä samaan aikaan kulliani niin että se näkee seisokkini, on jännittävää ja tosi kiihoittavaa salaa katsoa anopin kiimaa vaimon touhutessa muualla, nähdä niin läheltä anopin pillu sukkahousujen läpi ja kuinka pillun huulet ovatkin niin tyrkyllä, ihana anoppi! Sitten jo menekin kulli kiimasta sykkien vessaan jossa odottaa anopin sukkiset spermaustani, joskus harvoin kun jäädään kahdestaan niin olen sanonut kuinka paljon haluisin pitää sitä hyvänä mutta anoppi on sanonut ettei voi tehdä sitä tyttären/vaimoni takia mutta on kiva edes fantasoida kanssasi, olen kyllä nähnyt muutaman kerran anoppini alasti, mm.saunaan mentyä mutta ihanita kun olen nähnyt sen pukeutuvan tai riisuvan sukkahousuja, nami! Myös ihanan isot tissit ja nännit, wau! Ihan muutaman kerran olen saanut pillua salaa hivellä sukkahousujen päältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kerran viikossa käydään kylässä ja vaimo käyttää sitä kaupassa, odotan innolla aina sitä päivää että näen leskianoppini ja että pääsen näkemään edes vilaukselta sen sukkahousupillun, vaimoni tekee kaikkea kotihommia, laittaa ruokaa ja siivoaa, kyllä minäkin auttelen mutta mieluiten siivon makkaria missä pääsen vähän tuoksuttamaan salaa sen silkkistä yöpaitaa ym. muita alusasuja, istumme usein vastapäätä toisiamme ja jos anoppi pystyy niin mekon helma helposti nousee niin että vävy näkee aarteen, minäkin hieron housujeni päältä samaan aikaan kulliani niin että se näkee seisokkini, on jännittävää ja tosi kiihoittavaa salaa katsoa anopin kiimaa vaimon touhutessa muualla, nähdä niin läheltä anopin pillu sukkahousujen läpi ja kuinka pillun huulet ovatkin niin tyrkyllä, ihana anoppi! Sitten jo menekin kulli kiimasta sykkien vessaan jossa odottaa anopin sukkiset spermaustani, joskus harvoin kun jäädään kahdestaan niin olen sanonut kuinka paljon haluisin pitää sitä hyvänä mutta anoppi on sanonut ettei voi tehdä sitä tyttären/vaimoni takia mutta on kiva edes fantasoida kanssasi, olen kyllä nähnyt muutaman kerran anoppini alasti, mm.saunaan mentyä mutta ihanita kun olen nähnyt sen pukeutuvan tai riisuvan sukkahousuja, nami! Myös ihanan isot tissit ja nännit, wau! Ihan muutaman kerran olen saanut pillua salaa hivellä sukkahousujen päältä.
Onpa kiihottavaa kun näyttää kun laittaa sukkiksia,hametta päällensä.Varmaan vilauttaa reittäkin vähän että näet sukkiksista hieman enempi.Varmasti kiva käydä kylässä kun saa runkata anopin ohuisiin sukkiksiin spermat.Ihanan kiihottavaa...!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa,vähän kateellinen sinun ja anopin suhttsta.Loistavaa nauttia anopin kiihottavissa sääristä sukkahousuissa...sukkahousuista joihin saa purkautua luvan kanssa...
- Anonyymi
20 den mustat sukkahousut työhousujen alla ..
- Anonyymi
Mullakin tänään 20 denieriä mutta ruskeat.
- Anonyymi
Mustat on seksikkäät minun mielestä...!!!
- Anonyymi
Taitaa olla aika kiihottavaa pitää sukkiksia töissä....ei paljon puntti saa nousta istuessa tai vilahtaa sukkikset..?!
- Anonyymi
Kyllä nousisi ihmetystä jos joku huomaisi että ukolla sukkahousut duunihousujen alla....taitaa myös olla pitkät miesten sukat sukkisten päällä....?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin tänään 20 denieriä mutta ruskeat.
Tumman ruskeat tai mustat miellyttää eniten..
- Anonyymi
Suosin ihonvärisiä, eri vaaleanruskeita ja beigejä sukkahousuja 20-40 den niin naisten kuin miesten yllä. Kyllä kaikki muutkin värit käyvät
- Anonyymi
Kaikki näyttää/tuntuu kiihottavalta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki näyttää/tuntuu kiihottavalta...
Olla yhdessä sukkahousuissa. Hyväillä, hekumoida ja nauttia, Nylonkalut ylväästi pystyssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olla yhdessä sukkahousuissa. Hyväillä, hekumoida ja nauttia, Nylonkalut ylväästi pystyssä
Paljas kyrpä sukkiksissa näyttää niin kiihottavalta...ohuissa sukkiksissa erottuu kivasti....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Upea ajatus,runkata yhdessä sukkiksissa..!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottava katsella seisovaa kyrpää ohuissa sukkiksissa....spermat lentoon...
- Anonyymi
Haluisko joku pukee tälläsen nuoren, 18v posliini kullin päälle sukkahousut? 😛
- Anonyymi
Varmasti haluaa,taitaa kyrpä jo seisoa kovana ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti haluaa,taitaa kyrpä jo seisoa kovana ..
Niin seisookin.. Vielä kun joku sitä ja peppua sitten pitäis hyvänä.. 🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin seisookin.. Vielä kun joku sitä ja peppua sitten pitäis hyvänä.. 🥵
Kiihottavaa olis nähdä nuori mies sukkahousuissa kyrpä pystyssä...sais vähän hyväillä sukkisten päätä miltä tuntuu kova kalu nailoneissa ..sykkii varmasti hyvin...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihottavaa olis nähdä nuori mies sukkahousuissa kyrpä pystyssä...sais vähän hyväillä sukkisten päätä miltä tuntuu kova kalu nailoneissa ..sykkii varmasti hyvin...?
No kyllä sykkis kun vanhempi mies sitä hyväilis 🥵 Olis aivan kivikovana ja nuori poju kiimassa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä sykkis kun vanhempi mies sitä hyväilis 🥵 Olis aivan kivikovana ja nuori poju kiimassa..
Olen vanhempi mies ja nuori sukkispoika kiihottais kovasti..kun pääsis hyväilemään sukkiskyrpää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen vanhempi mies ja nuori sukkispoika kiihottais kovasti..kun pääsis hyväilemään sukkiskyrpää
Oih tekis mullekkin niin hyvää kun hieroisit mun kullia.. Tää sukkispoika ulisis varmasti sun käsittelyssä kiimasesti..
Näyttäisköhän mun peppu myös hyvältä sukkiksissa..? 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih tekis mullekkin niin hyvää kun hieroisit mun kullia.. Tää sukkispoika ulisis varmasti sun käsittelyssä kiimasesti..
Näyttäisköhän mun peppu myös hyvältä sukkiksissa..? 🤭Varmasti tiukka sukkisperse,tummissa ohuissa sukkahousuissa kiihottavan näköinen varmasti.Uskon kyrvän myös näyttävän pienen hyväilyn jälkeen mahtavalta sukkiksissa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti tiukka sukkisperse,tummissa ohuissa sukkahousuissa kiihottavan näköinen varmasti.Uskon kyrvän myös näyttävän pienen hyväilyn jälkeen mahtavalta sukkiksissa....
Ei paljoo hyväilyä tarviis kun mun sukkiskyrpä ois jo kivikovana puskemassa ulos niistä 🥵
Hyväile lisää vaan.. 🥵
Ja mäkin veikkaan että tykkäisit mun tiukasta sukkisperseestä.. 😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljoo hyväilyä tarviis kun mun sukkiskyrpä ois jo kivikovana puskemassa ulos niistä 🥵
Hyväile lisää vaan.. 🥵
Ja mäkin veikkaan että tykkäisit mun tiukasta sukkisperseestä.. 😇Kyrpä kovana pelkästä ajatuksesta.Nuori poika kyrpä pystyssä minun käsittelystä.Laukeaa sukkiksille nopeasti kun käsittelen sukkispeppua hyväillen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyrpä kovana pelkästä ajatuksesta.Nuori poika kyrpä pystyssä minun käsittelystä.Laukeaa sukkiksille nopeasti kun käsittelen sukkispeppua hyväillen...
Ohoooh!! 🥵 Laukeisin todella nopeaa kun setä käsittelee sukkispeppua.. Ehkä jopa liian nopeaa😫
Sukkikset täyttyis mun mälleistä.. 🙈
mitäs sitten? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoooh!! 🥵 Laukeisin todella nopeaa kun setä käsittelee sukkispeppua.. Ehkä jopa liian nopeaa😫
Sukkikset täyttyis mun mälleistä.. 🙈
mitäs sitten?Ei se haittaa mitään.Uusitaan hetken kuluttua uusi seisokki molemmille ja lauletaan yhdessä....Kovaa nuorta kyrpää haluan hyväillä kunnolla ,sukkikset spermassa ei haittaa vaan kiihottaa lisää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se haittaa mitään.Uusitaan hetken kuluttua uusi seisokki molemmille ja lauletaan yhdessä....Kovaa nuorta kyrpää haluan hyväillä kunnolla ,sukkikset spermassa ei haittaa vaan kiihottaa lisää...
Oijjoi 🥵 Kovaa nuorta kyrpää saatkin hyväillä kunnolla.. varmasti alkaa seisomaan uudestaan kun oisin nii kiimassa.. sillä välin voit hyväillä mun sukkispeppua.. Haluaisko setä että mäkin hieron kyrpää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oijjoi 🥵 Kovaa nuorta kyrpää saatkin hyväillä kunnolla.. varmasti alkaa seisomaan uudestaan kun oisin nii kiimassa.. sillä välin voit hyväillä mun sukkispeppua.. Haluaisko setä että mäkin hieron kyrpää?
Varmasti haluan tuntea kätesi kovalla kalullani.Nautin jo pelkästä ajatuksesta niin että seisoo...Nuori poju runkkaamassa kyrpääni ja teen saman sinulle kunnolla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti haluan tuntea kätesi kovalla kalullani.Nautin jo pelkästä ajatuksesta niin että seisoo...Nuori poju runkkaamassa kyrpääni ja teen saman sinulle kunnolla....
Toinen setä liittyy mukaan ihonvärisissä sukkiksissa. Kolmen nylonkimppa valmiiksi spermatuissa ihanuuksissa. Kalut kovina hyväilemme toisiamme, suutelemme sukkahoususääriä ja kiimassa hieromme jalkoja vastakkain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen setä liittyy mukaan ihonvärisissä sukkiksissa. Kolmen nylonkimppa valmiiksi spermatuissa ihanuuksissa. Kalut kovina hyväilemme toisiamme, suutelemme sukkahoususääriä ja kiimassa hieromme jalkoja vastakkain
Eihän siinä auttais sitten kun runkata kahta kiimasta setää mun kimpussa.. 🥵
Toinen voi sitten hieroa mun sukkiskyrpää ja toinen kiusata sukkispeppua.. Kyllä sais tämä nuori poitsu semmosta kyytiä sediltä 🥵
Ei auttaisi kuin totella setiä 😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän siinä auttais sitten kun runkata kahta kiimasta setää mun kimpussa.. 🥵
Toinen voi sitten hieroa mun sukkiskyrpää ja toinen kiusata sukkispeppua.. Kyllä sais tämä nuori poitsu semmosta kyytiä sediltä 🥵
Ei auttaisi kuin totella setiä 😇Setä vastaa,saipas kunnon kääntee...kolmas kiimainen sukkiskyrpä...kiihottava käänne...spermat sukkiksiin porukalla,kaikki nauttii kunnolla..!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Setä vastaa,saipas kunnon kääntee...kolmas kiimainen sukkiskyrpä...kiihottava käänne...spermat sukkiksiin porukalla,kaikki nauttii kunnolla..!!!
Kyllä varmasti nauttis 🥵
Haluiskohan jompikumpi maistaa nuorta kovaa, posliini sukkiskyrpää? ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä varmasti nauttis 🥵
Haluiskohan jompikumpi maistaa nuorta kovaa, posliini sukkiskyrpää? ;)Varmasti haluaa,veikkaan että molemmat himoitsevat nuorta kovaa kyrpää....jota sais pidellä kunnolla..!!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti haluaa,veikkaan että molemmat himoitsevat nuorta kovaa kyrpää....jota sais pidellä kunnolla..!!!?
Oih joo 🥵 Tekis todella hyvää mulle.. Voihkisin tosi paljon ku oisitte mun kyrvän kimpussa 🥵 Oon niin kiimanen.. 🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih joo 🥵 Tekis todella hyvää mulle.. Voihkisin tosi paljon ku oisitte mun kyrvän kimpussa 🥵 Oon niin kiimanen.. 🥵
Poika tottelee mitä sedät sanoo.Runkataan kunnolla yhdessä ilman mitään estoja.Sedät osaavat tyydyttää pojan kunnolla,ulina ja voiihkiminen kuuluu...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poika tottelee mitä sedät sanoo.Runkataan kunnolla yhdessä ilman mitään estoja.Sedät osaavat tyydyttää pojan kunnolla,ulina ja voiihkiminen kuuluu...
Joo kyllä on setiä toteltava kiltisti, oonhan kiltti poika 🥵 En yhtään epäile että etteikö sedät osais tällästä nuorta kiimapojua tyydyttää kunnolla.. 🥵 Sais tää poju kunnolla kiimasta kyytiä ;) Kyllä kuuluis ulina suusta kun sedät tyydyttää..
Mitäköhän kaikkea sitä joutuiskaan tekemään.. 😇 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä on setiä toteltava kiltisti, oonhan kiltti poika 🥵 En yhtään epäile että etteikö sedät osais tällästä nuorta kiimapojua tyydyttää kunnolla.. 🥵 Sais tää poju kunnolla kiimasta kyytiä ;) Kyllä kuuluis ulina suusta kun sedät tyydyttää..
Mitäköhän kaikkea sitä joutuiskaan tekemään.. 😇Kyllä sitä kaikkea kivaa keksitään yhdessä että kaikki saavat kunnolla tyhjentää spermansa ulos...nuori poika saa nauttia setien käsittelystä..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä kaikkea kivaa keksitään yhdessä että kaikki saavat kunnolla tyhjentää spermansa ulos...nuori poika saa nauttia setien käsittelystä..!
Mmhh todellakin nautin kiimasten setien käsittelystä.. Puristelkaa kunnolla mun sukkispeppua ja kyrpää.. Poika tarvii sediltä kunnon käsittelyä ensimmäistä kertaa.. 🥵
Alkuun saatan ujostella mutta onneksi sedät tietää miten toimitaan ja osaa käskyttää poikaa ja sehän tottelee kiltisti kiimasia setiä.. 🤭 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mekin olemme kiimassa nuoresta kovakyrpäusestä pojasta...haluamme hyväillä sinua....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmhh todellakin nautin kiimasten setien käsittelystä.. Puristelkaa kunnolla mun sukkispeppua ja kyrpää.. Poika tarvii sediltä kunnon käsittelyä ensimmäistä kertaa.. 🥵
Alkuun saatan ujostella mutta onneksi sedät tietää miten toimitaan ja osaa käskyttää poikaa ja sehän tottelee kiltisti kiimasia setiä.. 🤭Kyllä ujous häipyy kaikilta kun aletaan hyväilemään kovia sukkiskyrpiä ja sukkispeppua....kalut jäykkinä touhuamme tyydytyksen saamiseksi yhdessä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ujous häipyy kaikilta kun aletaan hyväilemään kovia sukkiskyrpiä ja sukkispeppua....kalut jäykkinä touhuamme tyydytyksen saamiseksi yhdessä...
Mmh varmasti ujous häipyy kun sedät pääsee vauhtiin ja saa mut niin kiimaseksi.. 🥵
Mua saa kyllä hyväillä kunnolla.. kivikovaa kyrpää ja peppua.. 😏
Tiedä vaikka olisin kohta peppu pystyssä kontillaan sedille.. valmiina hyväiltäväksi.. 🤭 Saa vaikka vähän läppästäkkin hellästi mun sukkispeppua! Siitäpä vasta voihkaisu pääsisi.. 🥵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mmh varmasti ujous häipyy kun sedät pääsee vauhtiin ja saa mut niin kiimaseksi.. 🥵
Mua saa kyllä hyväillä kunnolla.. kivikovaa kyrpää ja peppua.. 😏
Tiedä vaikka olisin kohta peppu pystyssä kontillaan sedille.. valmiina hyväiltäväksi.. 🤭 Saa vaikka vähän läppästäkkin hellästi mun sukkispeppua! Siitäpä vasta voihkaisu pääsisi.. 🥵Pidetään myös sukkispepusta hyvää huolta,pientä rassausta josta pidät varmasti.Kolme sukkispersettä saa varmasti tyydytettyä toisensa kiihottavissa asuissa...(Ohuet Sukkikset)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidetään myös sukkispepusta hyvää huolta,pientä rassausta josta pidät varmasti.Kolme sukkispersettä saa varmasti tyydytettyä toisensa kiihottavissa asuissa...(Ohuet Sukkikset)
Huii 🥵 Tää poju ei ookkaan ennen rassausta saanut.. Mutta taitaa sedät silti rassausta antaa ;) Mmhh.. Pitäähän sedät saada tyytyväisiksi 😇
Varmaan joutuu tämä poju myös maistamaan sedän kiimaisia kulleja.. Ensi kertaa sekin 🥵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huii 🥵 Tää poju ei ookkaan ennen rassausta saanut.. Mutta taitaa sedät silti rassausta antaa ;) Mmhh.. Pitäähän sedät saada tyytyväisiksi 😇
Varmaan joutuu tämä poju myös maistamaan sedän kiimaisia kulleja.. Ensi kertaa sekin 🥵Tehdään varovaisesti,hyvältä se tuntuu kuin lämmintä saat tiukkaan peppuun..varmasti pidät kun hellästi aloitetaan....pyydät lisää takuulla kun saa tuntumaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdään varovaisesti,hyvältä se tuntuu kuin lämmintä saat tiukkaan peppuun..varmasti pidät kun hellästi aloitetaan....pyydät lisää takuulla kun saa tuntumaan...
Ohoooh.. Joutuukohan tässä sukkispeppu ottamaan jotain kovaa sisällensä.. Uuh 🥵 Setä taitaa haluta poitsun tiukkaa reikää.. ;) Onhan setä tehtävä tyytyväiseksi.. 🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoooh.. Joutuukohan tässä sukkispeppu ottamaan jotain kovaa sisällensä.. Uuh 🥵 Setä taitaa haluta poitsun tiukkaa reikää.. ;) Onhan setä tehtävä tyytyväiseksi.. 🥵
Joudut ottamaan molemmilta myös poskeen....peppupano on ihanaa kunhan tehdään se varovaisesti alkuun...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joudut ottamaan molemmilta myös poskeen....peppupano on ihanaa kunhan tehdään se varovaisesti alkuun...
Oihh.. Sedät antaa tosiaan kyytiä pojulle.. Onhan se setien kovat kullit otettava suuhun kun niin käsketään.. Sen jälkeen onkin pyllistettävä ja annettava neitsytpeppu setien käyttöön ooh 🥵
Nuorelle pojalle kovaa kullia tiukkaan peppuun..
Varovaisesti tietty ensin jotta mun tiukka neitsytreikä tottuu teidän kiimasiin kyrpiin.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukkispoku laittaa tummat sukkahousut jalkoihinsa heti aamulla.Tarkistan ruokatunnilla puhelimen..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukkispoku laittaa tummat sukkahousut jalkoihinsa heti aamulla.Tarkistan ruokatunnilla puhelimen..!
Sukkispojulta posliinikalua suuhun samalla kun pidetään peppua hyvänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä setä… kiimanen neitsytpeppu ja kova kyrpä kaipaa hyväilyä heti aamusta.. aamustondis päällä.. näinköhän unta sedistä 🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä setä… kiimanen neitsytpeppu ja kova kyrpä kaipaa hyväilyä heti aamusta.. aamustondis päällä.. näinköhän unta sedistä 🥵
Joko poju kävi ulkona näyttäytymässä...sukkahousunilkat näkyvillä...näytät muille kahvilassa,marketissa...miten reagoivat....alkoiko pojulla kovenemaan....setä pitää pienestä kivasta ...ihmisten reaktioista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukkispojulta posliinikalua suuhun samalla kun pidetään peppua hyvänä
Kaikki paikat pidetään hyvänä,peppu,kalu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki paikat pidetään hyvänä,peppu,kalu
Oih joo 🥵 Toinen mun tiukan neitsytpepun kimpussa ja toinen ottamassa poskeen.. Vau 😇 Kyllä kiimanen voihkinta vaan kuuluisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih joo 🥵 Toinen mun tiukan neitsytpepun kimpussa ja toinen ottamassa poskeen.. Vau 😇 Kyllä kiimanen voihkinta vaan kuuluisi..
Sedät tekee pojusta hyvän tyttöilijän omaan käyttöömme...kiihottavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sedät tekee pojusta hyvän tyttöilijän omaan käyttöömme...kiihottavaa
Huii tuhmat sedät! 🥵 Ei tienny tämä nuori poju mihin sitä lähtee mukaan ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huii tuhmat sedät! 🥵 Ei tienny tämä nuori poju mihin sitä lähtee mukaan ;)
Eihän sitä voi tietää mitä ei ole ennen kokeillut.Setien leikkikalu poika,kaikki saavat nauttia salaisista haaveista mistä on salaisesti ajatellut.....aah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sitä voi tietää mitä ei ole ennen kokeillut.Setien leikkikalu poika,kaikki saavat nauttia salaisista haaveista mistä on salaisesti ajatellut.....aah
Joo oon ihan teidän lelu! 🥵 Sedillä salainen haave saaha nuorta poikaa panna tiukkaan neitsyt peppuun.. 🤭 Ja poika ulisee minkä kerkee uuh.. oihh..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oon ihan teidän lelu! 🥵 Sedillä salainen haave saaha nuorta poikaa panna tiukkaan neitsyt peppuun.. 🤭 Ja poika ulisee minkä kerkee uuh.. oihh..
Nuori tiukka peppu on kiihottava.Pidämme huolta että nautit varmasti kunnolla.Sukkikset jaloissa näytät kiihottavalta...nautimme kovasti kovasta kalustasi,tiukka peppu....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuori tiukka peppu on kiihottava.Pidämme huolta että nautit varmasti kunnolla.Sukkikset jaloissa näytät kiihottavalta...nautimme kovasti kovasta kalustasi,tiukka peppu....
Mm mä tiedän että te haluatte korkata mut.. kiimaiset sedät himoitsee mun nuorta tiukkaa peppua.. onhan mun pakko tehdä sedät tyytyväisiksi ja tarjota sitä.. mun posliinikulli sojottas kivikovana sukkiksissa kun sedät puristelee pakaroita..
alkuun toinen voisi imeä mua ja toinen lämmitellä sormella tiukkaa peppua.. ennenkuin se laitetaan ottamaan isompaa ja kovempaa sisälle.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mm mä tiedän että te haluatte korkata mut.. kiimaiset sedät himoitsee mun nuorta tiukkaa peppua.. onhan mun pakko tehdä sedät tyytyväisiksi ja tarjota sitä.. mun posliinikulli sojottas kivikovana sukkiksissa kun sedät puristelee pakaroita..
alkuun toinen voisi imeä mua ja toinen lämmitellä sormella tiukkaa peppua.. ennenkuin se laitetaan ottamaan isompaa ja kovempaa sisälle..Poskeen otetaan heti aluksi.Peppu pitää valmistella hyvin,rasvaus,herkistelu...Saat kovaa peppuun ja spermat otan suihin...Tiukat pakarat saavat kunnolla toimintaa....suutelua unohtamatta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poskeen otetaan heti aluksi.Peppu pitää valmistella hyvin,rasvaus,herkistelu...Saat kovaa peppuun ja spermat otan suihin...Tiukat pakarat saavat kunnolla toimintaa....suutelua unohtamatta...
Uhh miten kiimasta.. 🥵 Sedät käyttämässä nuorta pojua miten haluaa.. Kuulostaa ihanalta ottaa kovaa peppuun ja toinen siinä imee multa spermat suihinsa kun mä ulisen ja vikisen kiimasta 🥵 Kyllä tarviisin vaan lisää ja lisää..
mun tiukat pakarat tahtookin kunnolla toimintaa sediltä 🥵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhh miten kiimasta.. 🥵 Sedät käyttämässä nuorta pojua miten haluaa.. Kuulostaa ihanalta ottaa kovaa peppuun ja toinen siinä imee multa spermat suihinsa kun mä ulisen ja vikisen kiimasta 🥵 Kyllä tarviisin vaan lisää ja lisää..
mun tiukat pakarat tahtookin kunnolla toimintaa sediltä 🥵Poju oppii antamaan sedille tiukkaa peppua aina kun sedät niin tahtoo...Tyttöily tulee pojulle tavaksi,sedät nauttii kun saavat nuorta tiukkaa käsitellä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poju oppii antamaan sedille tiukkaa peppua aina kun sedät niin tahtoo...Tyttöily tulee pojulle tavaksi,sedät nauttii kun saavat nuorta tiukkaa käsitellä...
Kyllä oppii.. Sedille pitää olla kilttinä lutkapojuna..
sedät pitää lutkapojua oikein hyvänä ja omana leikkikaluna.. peppu pystyssä kontillaan tarjoamassa sedille tiukkaa peppua.. 🥵 Sedät kiimasesti kourimassa kiimasta lutkapoikaa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oppii.. Sedille pitää olla kilttinä lutkapojuna..
sedät pitää lutkapojua oikein hyvänä ja omana leikkikaluna.. peppu pystyssä kontillaan tarjoamassa sedille tiukkaa peppua.. 🥵 Sedät kiimasesti kourimassa kiimasta lutkapoikaa..Sukkahousut laskettuna pyllistät kun setä tulee takaapäin tekemään hyvää..pelkkä ajatus saa kalun kovaksi..odotan jo kovasti koska saa nuorta tiukkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukkahousut laskettuna pyllistät kun setä tulee takaapäin tekemään hyvää..pelkkä ajatus saa kalun kovaksi..odotan jo kovasti koska saa nuorta tiukkaa...
Uhhhh… Sedällä siinä edessään tiukka kiimanen lutkapojun neitsytpeppu.. hyvin rasvattuna.. käsillä levitän pakaroita kiimasesti.. työnnä se sisään.. oihhh 🥵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhhhh… Sedällä siinä edessään tiukka kiimanen lutkapojun neitsytpeppu.. hyvin rasvattuna.. käsillä levitän pakaroita kiimasesti.. työnnä se sisään.. oihhh 🥵
Työnnän kovan kalun varovasti tiukkaan neitsyt peppuun...tuntiupa hyvältä saada neitsyttä...nautin kunnolla ja pitkitän laukeamista..aah...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työnnän kovan kalun varovasti tiukkaan neitsyt peppuun...tuntiupa hyvältä saada neitsyttä...nautin kunnolla ja pitkitän laukeamista..aah...
Oihh kuuletko mite lutkapoika vikisee ja ulisee sun alla kun annat sille kovaa kyrpääsi.. Vie mun neitsyys setä… saat antaa pientä läpsyä myös kiimaselle pepulle..
mitäköhän toinen setä tekee kun toinen työntää kovaa kyrpää mun neitsytreikään? 🥵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oihh kuuletko mite lutkapoika vikisee ja ulisee sun alla kun annat sille kovaa kyrpääsi.. Vie mun neitsyys setä… saat antaa pientä läpsyä myös kiimaselle pepulle..
mitäköhän toinen setä tekee kun toinen työntää kovaa kyrpää mun neitsytreikään? 🥵Toinen setä imettää kullia pojulla kun minä hoidan peppuun kovaa ja lämmintä.Tekeepä hyvää tiukkan pojun peppureikä....pojulla posliinikalu jöpöttää tiukasti mahaa vasten....kiihottavaa...aah aah...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen setä imettää kullia pojulla kun minä hoidan peppuun kovaa ja lämmintä.Tekeepä hyvää tiukkan pojun peppureikä....pojulla posliinikalu jöpöttää tiukasti mahaa vasten....kiihottavaa...aah aah...!
Ohhooh 🥵 Siinä ois poju täytettynä molemmista päistä kun toinen työntää suuhun kullia ja toinen hoitaa tiukkaa peppureikää.. mmhh.. kyllä sedät antaa kunnon kyytiä lutkapojulle.. ei auta ulinat ja vikinät kun sedät kiimasena pojua käyttää miten haluaa..
kyllä seisoisi mun posliinikulli ja kovaa kun setä vie mun peppuneitsyyden.. pane mun peppua pane.. oihh aihh.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhooh 🥵 Siinä ois poju täytettynä molemmista päistä kun toinen työntää suuhun kullia ja toinen hoitaa tiukkaa peppureikää.. mmhh.. kyllä sedät antaa kunnon kyytiä lutkapojulle.. ei auta ulinat ja vikinät kun sedät kiimasena pojua käyttää miten haluaa..
kyllä seisoisi mun posliinikulli ja kovaa kun setä vie mun peppuneitsyyden.. pane mun peppua pane.. oihh aihh..Panen minkä pystyn,yritän nauttia ettei heti tulisi...lasken kaikki sisään kun tulen...irstaan näköistä,spermat valuu pepusta alas lasketuille tummille sukkahousuille...pojulta tais tulla myös kun painelin kunnolla menee..tuntuipa hyvältä laskea sisään....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panen minkä pystyn,yritän nauttia ettei heti tulisi...lasken kaikki sisään kun tulen...irstaan näköistä,spermat valuu pepusta alas lasketuille tummille sukkahousuille...pojulta tais tulla myös kun painelin kunnolla menee..tuntuipa hyvältä laskea sisään....
Huii joutuuko tässä ottamaan sedältä mällitkin sisälle? 🥵meinaatko että toinen setä tahtoo jälkiliukkaille? ;)
Kyllä varmaan laukeisin tommosesta käsittelystä.. nuoret mällit suoraan mahan ja rinnuksen päälle sykkis.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huii joutuuko tässä ottamaan sedältä mällitkin sisälle? 🥵meinaatko että toinen setä tahtoo jälkiliukkaille? ;)
Kyllä varmaan laukeisin tommosesta käsittelystä.. nuoret mällit suoraan mahan ja rinnuksen päälle sykkis..Otetaan pojusta kaikki irti...poskeen ja peppuun mällit niin teitää saaneensa sediltä hyvää mitä halusimme kaikki...ihanaa ja kiihottavaa..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otetaan pojusta kaikki irti...poskeen ja peppuun mällit niin teitää saaneensa sediltä hyvää mitä halusimme kaikki...ihanaa ja kiihottavaa..!
Joo ottakaa pojusta vaan kunnolla kaikki irti 🥵 Pitäähän tuhma kiimapoju saada kuriin ja näyttää miten miehet leikkii..
Ja sedät kyllä käyttää tuhmaa pojua.. nussii kunnolla kiimasta neitsytpeppua ja käyttää suuta vuorotellen.. pojun ei auta kuin ulista ja vikistä sedille.. eikä sekään auta, Sedät ottaa minkä tahtoo. Ja ne tahtoo pojun nuorta tiukkaa sukkispeppua ja märkää suuta.. 🥵 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ottakaa pojusta vaan kunnolla kaikki irti 🥵 Pitäähän tuhma kiimapoju saada kuriin ja näyttää miten miehet leikkii..
Ja sedät kyllä käyttää tuhmaa pojua.. nussii kunnolla kiimasta neitsytpeppua ja käyttää suuta vuorotellen.. pojun ei auta kuin ulista ja vikistä sedille.. eikä sekään auta, Sedät ottaa minkä tahtoo. Ja ne tahtoo pojun nuorta tiukkaa sukkispeppua ja märkää suuta.. 🥵On se raukeana kiva halata ja suudella...kun on saanut peppua ja poskihoidon nuorelta tiukalta pojulta...setä tyytyväisenä pussit tyhjänä nauttii tunteesta....kiimaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se raukeana kiva halata ja suudella...kun on saanut peppua ja poskihoidon nuorelta tiukalta pojulta...setä tyytyväisenä pussit tyhjänä nauttii tunteesta....kiimaista..
Siinä mä huohottaisin sängyllä puhkinussittuna setien toimesta ja mällit vielä valuis käytetystä pepusta.. 🥵
Varmaan vieläkin olisi kulli kovana mulla kiimaisista leikeistä ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä mä huohottaisin sängyllä puhkinussittuna setien toimesta ja mällit vielä valuis käytetystä pepusta.. 🥵
Varmaan vieläkin olisi kulli kovana mulla kiimaisista leikeistä ;)Kova kulli näkyy spermaisten sukkahousujen läpi kiihottavasti...poju tais tykätä kun pidettiin hyvänä sukkispojua...setä ainakin sai kunnon tyydytyksen...!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova kulli näkyy spermaisten sukkahousujen läpi kiihottavasti...poju tais tykätä kun pidettiin hyvänä sukkispojua...setä ainakin sai kunnon tyydytyksen...!
Todellakin tykkäs.. 🥵 Poju sai sediltä kunnon kyydit ja helpotusta kiimaansa.. Vaikka vieläkin sitä ois kun kulli niin kovana seisoo ..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin tykkäs.. 🥵 Poju sai sediltä kunnon kyydit ja helpotusta kiimaansa.. Vaikka vieläkin sitä ois kun kulli niin kovana seisoo ..
Runkataan sitä sukkiksissa kunnolla että pussit tyhjiksi.Setä nauttii katsoa kun pojulta mälli lentää sukkiksiin,runkkaan myös itse jos vielä spermaa tulis...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runkataan sitä sukkiksissa kunnolla että pussit tyhjiksi.Setä nauttii katsoa kun pojulta mälli lentää sukkiksiin,runkkaan myös itse jos vielä spermaa tulis...
Oih joo lisää vaan 🥵 Pojun peppu mällättynä setä nappaa vielä pojun kovan kullin käteen ja antaa kyytiä ;) Näyttää se sedänkin kulli vielä kasvavan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oih joo lisää vaan 🥵 Pojun peppu mällättynä setä nappaa vielä pojun kovan kullin käteen ja antaa kyytiä ;) Näyttää se sedänkin kulli vielä kasvavan..
Hyvin seisoo kun nuori poju kiihottaa setää kovasti.Kova kalu on joutunut koville pojua tyydyttäessä...hyvän työn tehnyt......
.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin seisoo kun nuori poju kiihottaa setää kovasti.Kova kalu on joutunut koville pojua tyydyttäessä...hyvän työn tehnyt......
....Taitaa toinen setä tulla pojun haaroväliin, nostaen mun jalat olkapäilleen ja asettelemaan kullia tiukalle mällätylle reiälle.. Voih luojahh.. taas kiimapoju joutuu pantavaksi! Uuhhh
- Anonyymi
Sukkis runkkua 50m vantaa
- Anonyymi
Sukkismiestä olis kiva hyväillä kunnolla..!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva tunne kun sukkiskyrpä laukeaa sukkahousuissa...tahdon...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se olisi mahtavaa 50m vantaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin just uudet 20 den mustat sukkikset ja kulli nousi samalla kohti kuuta ! Olis ihanaa kun joku mies katsois ja koskis muhun kun mulla on sukkikset jalassa ! Ehdotuksia ! 62v. Turku
- Anonyymi
Mälläsin nuorena tyttöystäväni treeni asut ja moni hänen ystävänsä ihmeli mitä ne läikkät oli peliasussa hänen isänsä luuli, että on tyttö tiputtanut liimaa vahingossa.
- Anonyymi
Melko pervoa,spermasissa asuissa pelaamaan.Olisit runkannut pyykkikorista ennen pesuun menoa..?!
- Anonyymi
Kiihottaa ohuet mustat sukkahousut, joista näkyy stringit läpi!!!
- Anonyymi
Mustat ohuet Sukkikset ja punaiset stringit niin kyllä toimii kiihokkeena...!
- Anonyymi
Kokeilin just vaimon sukkahousuja!! Kiihotti!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi,sotkitko kunnolla.Taitaa tulla sanomisia,ei haittaa kun kiihotuit kunnolla...!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntui,jouduitko tyhjentämään.....? Kiihottavalta,mutta mites jatkui...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ensimmäinen kerta kun salaa koitit vaimon sukkiksia..? Laitoitko jalkoihin vai hyväilitkö muuten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyypä kokeilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyypä kokeilla...
Joko uskalsit kokeilla..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko uskalsit kokeilla..?
Kyllä...kävin vieläpä ajelulla ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä...kävin vieläpä ajelulla ...
Varmasti kiihottavaa,ei sitä kukaan huomaa kun autolla kuvailee..???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti kiihottavaa,ei sitä kukaan huomaa kun autolla kuvailee..???
Kurvailee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurvailee
Korkeintaan linja tai kuorma autosta ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeintaan linja tai kuorma autosta ...
Eiköhän ollut pitkät housut sukkisten päällä....!? Nilkat korkeintaan voi paljastaa että sukkikset ukolla jaloissa..!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ollut pitkät housut sukkisten päällä....!? Nilkat korkeintaan voi paljastaa että sukkikset ukolla jaloissa..!
Verkkarit ovat nilkoissa ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkarit ovat nilkoissa ...
Kyllä ne sitten näkyy vaikka paksusta.Aika rohkeata ajella verkkarit nilkoissa,varmasti omaa kivaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko ensimmäinen kerta kun salaa koitit vaimon sukkiksia..? Laitoitko jalkoihin vai hyväilitkö muuten...
Oon muutaman kerran kokeillut! Laitoin päälle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntui,jouduitko tyhjentämään.....? Kiihottavalta,mutta mites jatkui...
Kiihotti paljon!! Otin kuvan ne päällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihotti paljon!! Otin kuvan ne päällä!
Omaksi kivaksi vai jaoitko johonkin...miltä se tuntui katsella omaa kuvaa sukkiksissa..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaksi kivaksi vai jaoitko johonkin...miltä se tuntui katsella omaa kuvaa sukkiksissa..?
Omaksi iloksi! Harmi kun ei voi enää vaihdella kuvia missään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaksi iloksi! Harmi kun ei voi enää vaihdella kuvia missään!
Harmi,olisihan se kiihottavaa nähdä.....oliko kuvassa kovana..?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi,olisihan se kiihottavaa nähdä.....oliko kuvassa kovana..?!
Puolikova oli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puolikova oli!
Varmasti kivasti pullotti ohuissa sukkiksissa...!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti kivasti pullotti ohuissa sukkiksissa...!?
Kyllä kiihotti pitää niitä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon sen,sukkikset hyväili peliä kivasti....sotkitko ne kunnolla..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti mukava kokeilu sinulla.Kiihotti pelkkä ajatus että miltä näyttää tai tuntuu munissa..!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne sitten näkyy vaikka paksusta.Aika rohkeata ajella verkkarit nilkoissa,varmasti omaa kivaa...
Sitäkin ...toki ei haittaa jos muutkin näkee ...
- Anonyymi
Olis kiva nähdä camissa tv: tvhki
- Anonyymi
Noin minäkin pääsin alkuun, nyt panettaa heti vähänkin alle v. 50 kollin jossakin näkee.
- Anonyymi
Sukkahousutko sen laukaisi että alkoi pitää niistä...?
- Anonyymi
Ostin muutamat lämpö sukkahousut, kyllä mukava laittaa päälle.
Tiukat , pehmeät ja hyvä pullotus .
Kalu kovettu heti,olispa kaveri hyväilemässä .- Anonyymi
Missäpäin? mä vantaa 50um
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin? mä vantaa 50um
Liminka nyt on tukikohta,lämpösukkahousut om mukavat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liminka nyt on tukikohta,lämpösukkahousut om mukavat
Mustat 20den sukkikset ovat parhaat ! Mä rakastan niitä ! Etsin sukkismiestä Turusta yhteisiin kiimaisiin hetkiin ! T : 62v sukkisukko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustat 20den sukkikset ovat parhaat ! Mä rakastan niitä ! Etsin sukkismiestä Turusta yhteisiin kiimaisiin hetkiin ! T : 62v sukkisukko
Harmi että etäisyyttä liikaa..toivottavasti löytyy Turusta..! Pidän myös mustista ohuista sukkiksista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi että etäisyyttä liikaa..toivottavasti löytyy Turusta..! Pidän myös mustista ohuista sukkiksista...
Just sellaset jalassa ! Missä olet ja miten tutustuit sukkiksiin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just sellaset jalassa ! Missä olet ja miten tutustuit sukkiksiin !
Imatralta,eka kokeilu äitin sukkikset....mustat on parhaat...
- Anonyymi
ohkaset kiiltävät on kiimaset kiva runkata niihin.
- Anonyymi
Sukkis-sääret kiinnostaa,mustat ohuet parhaat...!!!Muita..?
Löytyiskö lahdesta sukkis seuraa?
- Anonyymi
Sukkistyypit ujostelee,olis kiva vaihtaa kuulumisia.. ?!
Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026