Onko teellä siellä Tuusniemellä ollunna yhtään suurmiestä josta voesitta olla ylypeetä ja jota voisitta pittee eskuvana lapsille ja nuorille?
Tuusniemen suurmiehet?
48
1751
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taija olla
- Anonyymi
Simo.
- Anonyymi
Simo on hyvä kone man on hyvä ja tietenki meidän ihana metsa man on hyvä parhaat jäijät mitä voi olla
- Anonyymi
Miks sä sanot mua pirjoks
- Anonyymi
Simo on kone manin kanssa töissä
- Anonyymi
Kivien siirtelijä? Kantrlis ens talven avannosta toiseen vettä. Siinä olis yhtäpaljon hyötyä, kuin tuosta kivien siirtelystä. Melekonen pölöhölä taitaa tuo ukko olla?
- Anonyymi
Enpä tiedä
- Anonyymi
Pittäähän sitä olla aihetta videoon. Ihmeellistä että joku sitä jaksaa kahtoo.
- Anonyymi
Ennenvanhaan urpo-perheissä katottiin telkkarista virityskuvalähetyksetkin.
Miksi urpo-perheet ei kattos saikkua ja konemania. Eihän niissäkään oo vaikeita tekstityksiä.- Anonyymi
No ei ookaan
- Anonyymi
No nyt nähtiin SM-ralliprintissä kunnan silmäätekevät VIPPI-persoonat: kunnanjohtaja ja Männi!
- Anonyymi
Onko kunnanjohtakin saikulla. Kannattais muuttaa kunnan nimi Saikkulaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kunnanjohtakin saikulla. Kannattais muuttaa kunnan nimi Saikkulaksi.
No ei nyt muuteta yhtikäs mihinkään
- Anonyymi
Kiva kuunnella kateelisten ulinaa. Metsa Man on viisas mies, hankkii tubettamalla enemmän vuodessa, kuin te kelan rahoja....
- Anonyymi
Saikku hankkii tupettamalla ja nauttii myös kela rahaa.Onko mielestäsi ok.asia.
- Anonyymi
Katsojien määrä vaan kasvaa. SK-lehden juttu lisää tubetilaajia tuhansilla.
Hieno juttu.- Anonyymi
No kunhan huomaavat millainen henkilö on kyseessä niin peruvat tilauksensa. Kannattaa katsoa koko alku vuoden tuotokset ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kunhan huomaavat millainen henkilö on kyseessä niin peruvat tilauksensa. Kannattaa katsoa koko alku vuoden tuotokset ensin.
Huomaavat rehelliseksi tyypiksi ja tilaukset lisääntyy.
Tube- ja yhteistyökumppaneitten vuoksi tulot lienevät vuodessa jo 50000 euroa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tube- ja yhteistyökumppaneitten vuoksi tulot lienevät vuodessa jo 50000 euroa.Varmasti on ja unohdit kela rahat,joita saanut kohta vuoden.Ilkes vielä halliromahduksen jälkeen kerjätä ihmisiltä rahaa .Jotkut vielä järjesti keräyksen tälle hyväkkäälle. Ei ihme ,että viäntää naamaansa ja virkaa:" Terve vuan pöljäkkeet "
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tube- ja yhteistyökumppaneitten vuoksi tulot lienevät vuodessa jo 50000 euroa.Konna on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Konna on.
Kilpikonna
- Anonyymi
Joo unennäkijän uni toteutui prikulleen kun näki unta että vaskisiivin liihotteli Tuusniemen yllä ja huuteli: "Kiitos pöljät".
Mitähän seuraavaksi on näkyvissä.- Anonyymi
On ihme ,jos kela ei puutu asiaan.Eihän muutkaan yrittäjät saa kela rahaa,jos saa tuloja omassa yrityksessä tekemästään työstä.Tämä mies on sairauslomalla ja touhuaa maatilalla ja.tubettaa samalla täyspäiväisesti.Selvä viranomaisten huijaus kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihme ,jos kela ei puutu asiaan.Eihän muutkaan yrittäjät saa kela rahaa,jos saa tuloja omassa yrityksessä tekemästään työstä.Tämä mies on sairauslomalla ja touhuaa maatilalla ja.tubettaa samalla täyspäiväisesti.Selvä viranomaisten huijaus kyseessä.
Kyllähän ne poliitikotkin puhuu ihan paskaa ja eivät joudu mihinkään vastuuseen mistään milloinkaan. Tupettajat kuuluu varmaan samaan kastiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän ne poliitikotkin puhuu ihan paskaa ja eivät joudu mihinkään vastuuseen mistään milloinkaan. Tupettajat kuuluu varmaan samaan kastiin.
No eikä kuulu itse taida kuulua siihen samaan kastiin
- Anonyymi
Mä en ole nainen
- Anonyymi
En
- Anonyymi
Se kateus, se kateus...........
- Anonyymi
No kateuspa hyvinki
- Anonyymi
Metsa manin arvioidut vuositulot tubetuksesta, on €4.8K - €77.3K !!
Repikää köyhät siitä!!!- Anonyymi
Mä en ole köyhä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole köyhä
Saikun kommentti.Uskotaan,uskotaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saikun kommentti.Uskotaan,uskotaan.
Kiito kiitos
- Anonyymi
Tietääkö kukaan millaisessa maineessa nuo Tuusniemen tupettajat ovat omalla kotiseudullaan ja kotikylällään?
Ovatko jo lapsesta lähtien omanneet erityistaitoja joita on ihasteltu? Tai millaisia hupiveikkoja olivat koulussa, varmaankin luokan ilopillereitä.
Miten menestyivät koulussa, olivatko hyviä jalkapallossa ja jääkiekossa?- Anonyymi
Jaa enpä osaa sanoa
- Anonyymi
Ilmeisesti koulukiusattuja molemmat olleet,tainneet itse tästä kertoa aiemmin.
- Anonyymi
Se ei oo hyvä homma. Tommosia hankalia niistä sitten tulee.
Eiköhän oteta Tuusniemellä kouluissa nyt sellainen kiusaamaton linja kaverit. - Anonyymi
Jotain siellä menneisyydessä on koska ei halua kertoa elämäntarinaansa.En usko koulukiusaukseen. Tosin itse voinut olla koulukiusaaja ja kylähäirikkö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain siellä menneisyydessä on koska ei halua kertoa elämäntarinaansa.En usko koulukiusaukseen. Tosin itse voinut olla koulukiusaaja ja kylähäirikkö.
No siten sun kannataa mietiä mitä olet tehnyt ja pyytää anteeksi
- Anonyymi
Toi on just sitä kiusaamista kun nimitelään toisi ai ai ai nyt oli tuhmasti sanotu ja pyydät heti anteeksi
- Anonyymi
Ei oo kiusattu. On itse keksinyt,että sais sääliä ja myötätuntoa osakseen.Samaa kikkaa käyttävät monet politikot saadakseen ääniä vaaleissa.
- Anonyymi
Muutamia harvoja kunnon miehiä on ollut perheenisinä. Nyt jo edesmenneitä. Elossa ei yhtään kunnon miestä koko Tuusniemellä eikä Tuusniemeltä kotoisin olevia muualla asuvia.
- Anonyymi
Ei niin koska kaikki asuu melkein kaupungissa
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274