Mikä on teidän

😊🚙👍 autosuosikki. Itse olen nainen ja autosuosikki on BMW isetta. Siellä kivan miehen kanssa istuttaisiin lähekkäin 😍. Tai no siinä vaiheessa olisi ihan sama minkä merkkinen auto. Puistonpenkkikin tuntuisi taivaalliselta (varsinkin jos olisi sateenvarjo mukana)🌧☔⛈

Tästä videosta näkyy miten näppärä se on
https://youtu.be/jMVpTCVdCoM

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä tykkään linnanmäen törmäilyautoista kun ole tällä hetkellä ajokorttia.

      • Oletpas rohkea. Mulla on ajokortti, mutta törmäilyautoilla en uskalla ajaa👍


    • Anonyymi

      Kyllä miehet ajaa Mersulla!


      • Anonyymi

        Olihan mersu aikanaan laatuauto nykyään se on vain vikakoodeja sylkevä roskaläjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan mersu aikanaan laatuauto nykyään se on vain vikakoodeja sylkevä roskaläjä.

        Eipä ole nykyautot laadukkaita oli merkki mikä tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan mersu aikanaan laatuauto nykyään se on vain vikakoodeja sylkevä roskaläjä.

        Saksan autot on suunniteltu insinööri pöydällä kestämään 5 vuotta ennen paalausta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saksan autot on suunniteltu insinööri pöydällä kestämään 5 vuotta ennen paalausta .

        Juu vlaitettavasti nykyään tilanne on se että jos haluaa pysyä poissa korjaamolta kannattaa välttää saksalaisia autoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole nykyautot laadukkaita oli merkki mikä tahansa

        Niin totta. Edellinen Astra tuli halvemmaksi huollattaa kuin tämä nykyinen. Tässä moottori on leikannut kerran kiinnikin Länsiväylällä 👎🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu vlaitettavasti nykyään tilanne on se että jos haluaa pysyä poissa korjaamolta kannattaa välttää saksalaisia autoja.

        Sukulaisen Jetta on toiminut hyvin.


      • Anonyymi

        Korjaan: poikaset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan: poikaset.

        😂😂😂


      • Veljellä oli Lada. Se käynnistyi hyvin pakkasessa. Eikä koskaan tarvinnut harmitella naarmuja mitkä tuli pensaista auton kylkeen marja- tai uintireissuilla.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Fiat 500 täyssähköisenä.

      • Sähköauto on hyvä valinta etenkin kaupungeissa missä alkaa olla riittävästi latauspaikkoja.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Sähköauto on hyvä valinta etenkin kaupungeissa missä alkaa olla riittävästi latauspaikkoja.

        Ei todellakaan ole! Älkää ikinä hankkiko sähköautoa tulette katumaan sitä@!


    • Anonyymi

      Mustang shelby on tämän naisen suosikki.

    • Anonyymi

      Lintsin ja muiden huvipuistojen törmäilyautot. Vain maalaiset autoilee.

      • Mökkiläiset tarttee myös autoja päästäkseen kaupungeista mökeille.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Mökkiläiset tarttee myös autoja päästäkseen kaupungeista mökeille.

        Eihän tarvitse! Junat ja bussit vie junantuomat(!) takaisin korpiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tarvitse! Junat ja bussit vie junantuomat(!) takaisin korpiin.

        Se ei tee ihmistä paremmaksi jos sattuu syntymään kaupungissa. Itse kun ei voi synnyinpaikkaansa valita senparemmin kuin vanhempiaan. Mulla oli 6 kassia ja koira. Bussi pysähtyy 3 kilsan päähän. Olis siinä ollut rahtaamista jos bussilla olisin tullut mökille.


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Se ei tee ihmistä paremmaksi jos sattuu syntymään kaupungissa. Itse kun ei voi synnyinpaikkaansa valita senparemmin kuin vanhempiaan. Mulla oli 6 kassia ja koira. Bussi pysähtyy 3 kilsan päähän. Olis siinä ollut rahtaamista jos bussilla olisin tullut mökille.

        Unohdin mainita 4 viiden litran vesipulloa.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Se ei tee ihmistä paremmaksi jos sattuu syntymään kaupungissa. Itse kun ei voi synnyinpaikkaansa valita senparemmin kuin vanhempiaan. Mulla oli 6 kassia ja koira. Bussi pysähtyy 3 kilsan päähän. Olis siinä ollut rahtaamista jos bussilla olisin tullut mökille.

        Ilmasto, kukkuu!!! Yksityisautoilu on kansanterveydellinen ja ilmansaasteongelma! Ja vaikka rinkkaan mahtuu melkein asunnon irtaimisto, 3 kilometriä on todella todella lyhyt matka.
        Mistä paremmuksiista hourailet? Kaupungit on ihmisille eikä peltilaatikoille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmasto, kukkuu!!! Yksityisautoilu on kansanterveydellinen ja ilmansaasteongelma! Ja vaikka rinkkaan mahtuu melkein asunnon irtaimisto, 3 kilometriä on todella todella lyhyt matka.
        Mistä paremmuksiista hourailet? Kaupungit on ihmisille eikä peltilaatikoille.

        Tuo tapasi kommentoida on ylimielistä suhtautumista maalta muuttaneisiin kaupunkilaisiin. Jos et satu ymmärtämään, niin sieltä tullaan työn perässä ja veroäyrien avulla ylläpidetään kaupungin inftastruktuuria.
        Eikä tosiaankaan 6 täyteen ahdettua kaupan kestokassia mihinkään rinkkaan mahdu. 3km voi olla lyhyt matka kävellä, mutta jo pelkkä juomavesi painaa 20 kiloa.

        Ilmastohysteria on niin teennäistä vouhotusta taas, jolla saadaan myytyä sähköautoja ym. himphamppua. Maapallon ilmasto on vaihdellut aikojen myötä kuumasta kylmään ja päinvastoin. Nuo isot metsäpalot ja purkautuvat tulivuoret saastuttaa ilmaa enemmän kuin ihmiset. Nasa on mitannut, että maapallo varastoi nyt paljon lämpöä ja se tulee auringosta. Ei mun autosta.


    • Toyota, kun et muuta saa. Mulla on Avensis, farkku. Olen tykännyt, kun aina toimii.


      • Anonyymi
        MCMLXXVI kirjoitti:

        Takaveto Corolla DX on kiva auto rällätä. :)

        https://youtu.be/C3vnXGB3kvs

        Iho kananlihalla muistelen, oi niitä aikoja, nuoruutta.. :D

        Kommenttisi suoran Pihtiputaalta! :D


      • Autokoulussa aikoinaan sai ajaa Avensiksella. Hyvin kulki!😊


      • lounas.ajatus kirjoitti:

        Autokoulussa aikoinaan sai ajaa Avensiksella. Hyvin kulki!😊

        Ihan vakaa ja hyvä vaunu. :)


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Autokoulussa aikoinaan sai ajaa Avensiksella. Hyvin kulki!😊

        Ajokoulussa ajoin mursulla, piti sekin kortti hankkia kun faija kustansi kokonaan. Jos olisi ollut oma päätös niin ehkä en olisi edes miettinyt kortin hankkimista.
        Anjovista en ole ajanut koskaan.

        Ja miksi ajokoulua kutsutaan autokouluksi? Ei se mikään autokoulu ole vaan auton ajoluvan saamiseen, vähän kuin rippikoulusta saatu naimalupa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajokoulussa ajoin mursulla, piti sekin kortti hankkia kun faija kustansi kokonaan. Jos olisi ollut oma päätös niin ehkä en olisi edes miettinyt kortin hankkimista.
        Anjovista en ole ajanut koskaan.

        Ja miksi ajokoulua kutsutaan autokouluksi? Ei se mikään autokoulu ole vaan auton ajoluvan saamiseen, vähän kuin rippikoulusta saatu naimalupa.

        16-vuotiaan tytön tiukkuus ja imu. <3


    • Anonyymi

      No siis mä valitsen kaiken teknisen värin mukaan. En mä muusta ymmärrä. Tuo eteeni autolehti jossa autoja esitellään niin näytän mikä iskee muhun.

      Joku tavis ei nappaa et varmaan se on joku urheiluauto jossain erikoisvärissä tai lempivärissäni joka turkoosi.

      Mut siis en mä autoo ikinä osta. En edes uskalla enää autonrattiin itse astua kun viime kerrasta on varmaan jotain 10 vuotta kun ajoin autoo

    • Anonyymi

      BMW = juppiauto

      • Anonyymi

        Mulla oli lapsena kaksi ja sitten aikuistin ja ostin polkupyörän bemujen tilalle.


      • Anonyymi

        BMW=PERUNAWANKKURI, kuskina on jokaisella perunannostaja, eikä siinä ole mitään pahaa, ehkä rahaa.......
        OPEL=OMENA VAI PUOLUKKA, KUMMAN KORJJAA EKANA
        VW=VÄKIWÄNKKURI, ESIVALLAN KÄYTTÄMÄ
        MERSU= ARMOTTOMAN LIITUKAUPPIAAN HARVOISTA RAUTA-MALLEISTA VALITSEMA, LUOTETTAVA, HETI VETURIN JÄLKEEN YMPÄRIJUOVUKSISSA KEHITETTY AJONEUVOMALLI
        SKODA=HYÖNTEISTEN KULJETTAMA, HYVIN SURKEA KOPIO AIEMMIN MAINITUSTA VÄKIWANKKURISTA
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        BMW=PERUNAWANKKURI, kuskina on jokaisella perunannostaja, eikä siinä ole mitään pahaa, ehkä rahaa.......
        OPEL=OMENA VAI PUOLUKKA, KUMMAN KORJJAA EKANA
        VW=VÄKIWÄNKKURI, ESIVALLAN KÄYTTÄMÄ
        MERSU= ARMOTTOMAN LIITUKAUPPIAAN HARVOISTA RAUTA-MALLEISTA VALITSEMA, LUOTETTAVA, HETI VETURIN JÄLKEEN YMPÄRIJUOVUKSISSA KEHITETTY AJONEUVOMALLI
        SKODA=HYÖNTEISTEN KULJETTAMA, HYVIN SURKEA KOPIO AIEMMIN MAINITUSTA VÄKIWANKKURISTA
        rauhallista illanjatkoa, turvallista
        https://www.youtube.com/watch?v=uq05v8356vU

        Miten Ladan arvo kaksinkertaistetaan?

        -Täytetään sen tankki.


    • Anonyymi

      Bentley. Vain oikeasti rikkaat ajaa Bentleyllä tai Rolls Roycellä..

      • Anonyymi

        Rikkaimmat golf-autolla.


    • Anonyymi

      WW touranin ostan todenäköisesti

      • Anonyymi

        Vaimolle..



    • Anonyymi

      Jaguar

    • Anonyymi

      Eihän mies tuollaseem mahdu. Ehkä rääpäle.

      • Niin. Auton koko täytyy olla perheenjäsenten mittojen kokoinen 😂


    • Anonyymi

      Volvo se olla pitää.

      • Anonyymi

        onko sulla volvo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko sulla volvo?

        Kyllä on.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Cadillac

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Wau! Aika hieno🤩👍


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1507
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      866
    3. 37
      862
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      58
      809
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      809
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      782
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      735
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      719
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      672
    10. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      43
      667
    Aihe