Onko teillä tietoa, jotka olette jo opetusluvalla opettaneet lapsemme ajamaan, että koskeeko opetuslupa tiettyä autoa eli tuleeko siihen kaavakkeeseen auton rekisterinumero?
opetuslupa
5
157
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkista Trafilta miten nykyisin menee. Omat poikani opetin, mutta siitä on aikaa jo viisitoista vuotta. Silloin se oli ajoneuvokohtainen ja opetuspoljin piti katsastaa. Varmasti tullut muutoksia.
- Anonyymi
Mietin kanssa itse samoja juttuja mutta lehtijutun luettuani taidan jättää ammattilaisen hoidettavaksi oman ikäpoikkeuslupa opetuksen.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008199873.html- Anonyymi
No saatiinhan tämäkin ikävä uutinen käännettyä mediassa opetuslupaa vastaan. Simulaattorilla ajamaan 1199,00 € ni hyvä tulee. Nykyajan autokouluyrittäjillä saati opettajilla ei ole minkäänlaista moraalia työnsä suhteen.
- Anonyymi
Kokeeseen voi mennä millä tahansa b - luokan ajoneuvolla jos se muuten täyttää vaatimukset. Poljin yms. Simulaattori on vastaus valitukseen korkeasta kortin hinnasta. Saahan autokoulusta ajotunteja oikeallakin autolla.. Opettajat ei ole simulaattoria keksineet.
- Anonyymi
Mikä mahtaa olla "b-luokan" ajoneuvo ? Tässä taas nähdään nykyisen liikenneopettajakoulutuksen taso, joka sekin on nykyisin muutamien paskayrittäjien lobbaamaa touhua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893584Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253113- 563074
- 612895
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642720Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622446Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 692138
- 452132