Olen 37 vuotias nainen. Mieheni on Bi seksuaali ja hänellä on ollut useampia partnereita tuollaisessa suhteessa. Mieheni, no... kaverit ovat panneet mua kimpassa säännöllisesti. Nyt miehelläni on kaksi vakituista "poikaystävää", tuollaisia 20v. tai jotain, kuitenkin kaksi kertaa mua nuorempia. Jotenkin hävettää noiden poikasten seurassa.
Ryhmäseksiä 16 vuotta.
15
2160
Vastaukset
- Anonyymi
Älä häpeä viimeksioli kiva juna nelistään perse vielä kipeä 😭🥰
- Anonyymi
No eihän sun tarvii hävetä, vaan nauttii yhdessä miehen kanssa.
- Anonyymi
Onpa elämä ihmeellistä ? Varmaankin hauskaa tuolla porukalla ? Jos menettely on kaikille ok., niin siitä vaan.
- Anonyymi
Nauti kun on tilaisuus.
Nuoret miehet ovat mielissään varttuneemmasta naisesta. Uskon ujoutesi vain kiihoittavan "poikia".
- Anonyymi
Mun mies on hetero, mutta tykkää katsella, kun harrastan seksiä nimenomaan nuorten poitsujen kanssa. Varmaankaan hän ei tunne noita parikymppisiä millään tavalla kilpailijoikseen. Ai niin, olen 50 v.
- Anonyymi
Älä nyt tollasta päästä suustas, kun et tiedä miten seksikäs milfi tuo nainen on. 50v. voi olla tosi hyvin säilynyt ja seksikäs, jos on pitänyt itsestään huolta.
- Anonyymi
Minun mieheni on Bi. Mutta noissa kimpoissa olleet ovat kyllä heteroita. Ei kummenpaa...
- Anonyymi
Meillä on samanlainen meno. Saadaan munaa miehen kanssa vuorotellen. Ollaan sovittu että komento kieli ei ole suomi. Ei tule mitään ylläreitä sitten kun lapset tuo kavereita kylään.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä551553- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231228- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602