Olen 37 vuotias nainen. Mieheni on Bi seksuaali ja hänellä on ollut useampia partnereita tuollaisessa suhteessa. Mieheni, no... kaverit ovat panneet mua kimpassa säännöllisesti. Nyt miehelläni on kaksi vakituista "poikaystävää", tuollaisia 20v. tai jotain, kuitenkin kaksi kertaa mua nuorempia. Jotenkin hävettää noiden poikasten seurassa.
Ryhmäseksiä 16 vuotta.
15
2143
Vastaukset
- Anonyymi
Älä häpeä viimeksioli kiva juna nelistään perse vielä kipeä 😭🥰
- Anonyymi
No eihän sun tarvii hävetä, vaan nauttii yhdessä miehen kanssa.
- Anonyymi
Onpa elämä ihmeellistä ? Varmaankin hauskaa tuolla porukalla ? Jos menettely on kaikille ok., niin siitä vaan.
- Anonyymi
Nauti kun on tilaisuus.
Nuoret miehet ovat mielissään varttuneemmasta naisesta. Uskon ujoutesi vain kiihoittavan "poikia".
- Anonyymi
Mun mies on hetero, mutta tykkää katsella, kun harrastan seksiä nimenomaan nuorten poitsujen kanssa. Varmaankaan hän ei tunne noita parikymppisiä millään tavalla kilpailijoikseen. Ai niin, olen 50 v.
- Anonyymi
Älä nyt tollasta päästä suustas, kun et tiedä miten seksikäs milfi tuo nainen on. 50v. voi olla tosi hyvin säilynyt ja seksikäs, jos on pitänyt itsestään huolta.
- Anonyymi
Minun mieheni on Bi. Mutta noissa kimpoissa olleet ovat kyllä heteroita. Ei kummenpaa...
- Anonyymi
Meillä on samanlainen meno. Saadaan munaa miehen kanssa vuorotellen. Ollaan sovittu että komento kieli ei ole suomi. Ei tule mitään ylläreitä sitten kun lapset tuo kavereita kylään.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857084- 353781
- 443318
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 2062259
- 412202
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241848- 401739