Osa auttajista kyynistyy.

Anonyymi

Olen tarkkaillut käytöstä täällä-osa auttajista esiintyy ensin ilmaisina -kohta lopettaa ilmais vastukset ja alkaa antaa omia sivustojaan kalliilla hinnoilla -osa nostaa energia hoidosta 5eurosta 30 euroon-eräs auttajaksi itseään vuosia mainostanut ei antanut energia apua tilanteeseeni vaikka ennen antoi kun maksan aina seuraavalla viikolla.NYT kertoi että kun näkee tilillään summan niin alkaa antaa energia hoitoja-en koskaan ole huijannut tai jättänyt maksamatta-kyynisyys vaikuttaa kun rahaa alkaa tulla ja on varaa valikoida palvelunsa-otin numeron pois-huomasin että hän ei osannut vastata telkkarissakaan oikeita vastauksia -takelteli ja ei pitänyt paikkaansa-eli lahja katoaa ahnedeuden myötä.ps en ole koukussa vaan itse hän mainosti tekstiviestissään palvelujaan ja nostaa hintojaan .Toisinaan kun tarvitsin energia apua-hän ei enää auta kunnes hinta on tilillä-ei ennen haitannut .Onko vastaavaa``?

40

792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lahja ei katoa mihinkään, vaikka palkkaa työstä ottaa. Sen sijaan ilmaisen avun perään on liian monia, jokapäiväisiä pyytäjiä. Ei kenenkään kuulu siihen ryhtyä.

      Sen sijaan taksa, taksa, pienikin voi rauhoittaa ihmistä ja hillitä yhteydenottoja joka asiassa. Kuitenkin, jokainen meistä elää itse ja tekee päätökset elämässään itse. Apujoukot viitoittavat tietä toisinaan ja ovat tukena.

      Ystäväni on näkijä, ei tee enää. On kokenut sen, että piti olla 24/7 tukena tai uhkailuja alkoi tulla ”tarvitsen sinua nyt tai teen itselleni xxxxx”. Tämän vuoksi hän aikoinaan myös muutti tavallisen numeronsa numeron palvelunumeroksi, jotta olisi selvät sävelet työajalle ja kontakteille.

      Asialla on aina monia puolia.

      • Anonyymi

        Tuo hintojen nopea nostaminen-ahneutta. Nämä koukuttavat avun tarvitsijat tarkoituksella ja pitää erottaa mielen terveyden sairaudet-minulla ei ole tapana joka päivä, viikko ,kuukausi OTTAA yhteyttä koska ei he elämääsi muuta eikä ratkaise! Itse hän mainostaa asiakkalilleen tarjouspaketteja ja hinnat samasta hoidosta vaan nousee taivaisiin-eli ahneus on pahe. En itse vakuuttunut,samasta palvelustaan alkoi nostella huimiin summiin-mistä tällöin on kyse? valitettavasti haavoittuvat ovat asemassa jossa he turvautuvat vääriin yhteyksiin a maksavat kovan hinnan.OIKEA OSOITE OLISI MIELENTERVEYSLÄÄKÄRIT-EI NÄKIJÄT JA KOKIJAT.


    • Anonyymi

      Jos asiakas haluaa pelkän energia putsauksen niin jotkut kyllä ottaa siitä. Sillä monesti siinä tulee puhuttua ja mahdollisesti katsottua asioita. Itse kun teen tulkinnan ja monesti vielä kysyn että saako putsata kun tunnen sen. Siitä en veloita. Teen sen aina ns työajan ulkopuolella niin soiva puhelin ei häiritse.

      Jos ryhtyy siihen,että tekee ilmaistulkintoja niin niitä saa tehdä kymmeniä päivässä ja se on aina näkijälle myös henkinen rasite ja siitä täytyy putsata ihtensä että voi ottaa seuraavan asiakkaan.

      Minulla on tapana jos kyseessä on vakiasiakas niin en veloita joka puhelusta.

      Näkijälläkin on laskuja. Ja vain näkijä tietää miten rankkoja asioita puheluissa käydään läpi,ei se ole kevyttä puuhaa. On todella rankkoja,itselle ainakin jää ne asiat pyörimään päähän.

      Ei kannattaisi tuomita asioista mistä ei tiedä

      • Anonyymi

        On asiakkaillakin elämänsä-laskuja, elätettäviä ja jopa lapsia ja kissoja, koirista puhumattakaan-ajatella! PIMEENÄ SAATTE USEIN TULONNE-HÄVETKÄÄ ESES VÄHÄN NOSTAESSA HINTOJANNE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On asiakkaillakin elämänsä-laskuja, elätettäviä ja jopa lapsia ja kissoja, koirista puhumattakaan-ajatella! PIMEENÄ SAATTE USEIN TULONNE-HÄVETKÄÄ ESES VÄHÄN NOSTAESSA HINTOJANNE.

        Sivusta vaan huutelen, että pitääkö ilmasiksi saada? Eikö jokainen ansaitse palkkansa tehdystä työstä?

        Kyllä kait yrittäjä tai yritys vielä itse saa päättää millon hintoja nostaa ja milloin laskee. Kun kysyntä rokkaa kannattaa hinnankin olla kohdillaaan, sitä kun on edessä kuivat kaudet aina kaikilla jossain vaiheessa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On asiakkaillakin elämänsä-laskuja, elätettäviä ja jopa lapsia ja kissoja, koirista puhumattakaan-ajatella! PIMEENÄ SAATTE USEIN TULONNE-HÄVETKÄÄ ESES VÄHÄN NOSTAESSA HINTOJANNE.

        Samoin näkijällä on laskuja, lapsia jne jne

        Kun näkijälle soittaa nyt voi jokainen kohdallansa miettiä mistä asioista kyselee ja puhuu. Kun teitä jos ilmaiseksi tekisi soittaisi kymmeniä päivässä niin kyllä siinä näkijäkin väsyy

        Mielestäni kohtuullinen korvausas on kyllä ihan ansaittu

        Näkijöille muutenkin, vapaa päivä silloin tällöin on ihan paikallaan. Omaa aikaa ja latautumista❤️ voimia kaikille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vaan huutelen, että pitääkö ilmasiksi saada? Eikö jokainen ansaitse palkkansa tehdystä työstä?

        Kyllä kait yrittäjä tai yritys vielä itse saa päättää millon hintoja nostaa ja milloin laskee. Kun kysyntä rokkaa kannattaa hinnankin olla kohdillaaan, sitä kun on edessä kuivat kaudet aina kaikilla jossain vaiheessa....

        NIIN miksi otat osaa aiheeseen? kannatat kiskureitako? odotan ilmaisia energiahoitajia-yhteystietoja kiitos.


    • Anonyymi

      Asiakkaissa paljon rikkinäisiä ihmisiä ,kenen pitää lääkäriin mennä ongelminensa-ns auttajat tietää senkin-eikä ala parantamaan omanlaisesti ihmisiä ja näin ollen itseäänkään hajoittaa! Joku raja pitää vetää myös ns auttamistyössä ja ennustamisissa! Astra ohjelmaa seuraan toisinaan ja usein pitkästyneet -yksinäiset henkilöt lörisevät pitkään kalliita puheluita koska tuntuu ettei muut jaksa lörinätä enää kuulla-puhuu päälle omia juttujansa-kaheleita.Edellä mainitut ryhmät onkin usein asiakkaina ja viihde käyttää hyväksi höppänöitä. Oma kokemus oli tarinassani-en ota vastaavaan henkilöön yhteyttä-hinnat nousevat taivaisiin 2kk ajalla-jos olen kysynyt jotain-eikä tuo enää mitään näekään-huomasin ohjelmassakin.

      • Anonyymi

        Mikä ihmisen itsensä vastuu? Viihde on viihdettä toki ja jos mielii rahansa siihen laittaa, lienee se sallittua kuitenkin.

        MT-potilaat on taas toinen juttu, mutta kyllä hekin eston puhelimeen saavat, ettei tulis soiteltua... Toisaalta, MT potilaat tosiaan ovat usein yksinäisiä kuten toteat, se soito voi olla ainut kontakti ihmisiin pitkään aikaan...


    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun alkaa näkijän työtä tms työksi tekemään on varmaan jollain tapaa pakko ns kyynistyä. Ei sanan oikeassa merkityksessä vaan niin että se voi siltä tuntua. Apua tarvitsevia on paljon. Eikä sitä tehdä tuosta vaan. Lahjaa ei varmaan menetä mutta se on merkki siitä ettei palaudu. Tekee liikaa. Paljon energiahoitoja ja vastaavia tekevät todellisuudessa verojen jälkeen tienaavat? Jossain kohtaa siitä on perittävä maksu juurikin siitä syystä että sitä saa ilmaiseksi tehdä työn verran jos ei näin toimi.

    • Anonyymi

      Jos menet aptekkiin hakemaan masennuslääkettä niin maksatko sen vasta viikon päästä?

      • Anonyymi

        Näinpä. Ja vuokranantajatkin tota vuokraa nostelee aika-ajoin...,


      • Anonyymi

        Ei ole puhe masennuslääkkeistä-eikä vuokran antajista-enkä osta masennuslääkkeitä. Jos 2kk hinnat nousseet yli 20 e samasta hommasta-alkaa ahneus nousta päähän. EI NE mitään noitatohtoreita ole-uskottelevat vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä. Ja vuokranantajatkin tota vuokraa nostelee aika-ajoin...,

        Ei lääkkeet nouse joka kuukausi tai vuokrat- puhe ns parantajista-ts höpttäjistä kokemukseni taholta ..ottaako luonnon päälle jos on huonoja kokemuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei lääkkeet nouse joka kuukausi tai vuokrat- puhe ns parantajista-ts höpttäjistä kokemukseni taholta ..ottaako luonnon päälle jos on huonoja kokemuksia?

        Vuokrat kun nousee, niin ne nousee joko kerralla kunnolla kuten tonteissa tai indeksin mukaisesti per vuosi (yleensä) - tämä ei tunnu niin kovalta nousulta, mutta jos tulee 50€/kk lisää joka kk maksettavaksi, on vuositaso jo 600€ korotusta. Miten nyt kukakin asioista tykkää ajatella?


    • Anonyymi

      Mikään ei varmaan estä sinua kilpailuttamasta tarjontaa. Olet kuitenkin palvelusta hyötynyt kun sitä haluat käyttää. Kyllä ne hinnat tulee sitten alas kun ei mene kaupaksi nykyisellä hinnalla.

      • Anonyymi

        Tämä on totta. Jotka energiaa pyytää ja sitä saa niin ovat varmasti sen hyväksi kokeneet,koska eivät muuten sen perään täälläkään huutelisi.

        Mennään näihin verojen maksuihin sekä muihin kuluihin mitä näkijöillä on. Esim 0700-linja on kallis,DNA.lla taitaa olla halvin 170€/kk
        Tai kun näkijälle maksetaan suoraan omalle tilille niin kyllä pankista menee pian ilmoitus verottajalle jos sinne jatkuvasti rahaa tulee.

        Yrittäjä voi tienata myös tietyn määrän vuodessa mistä ei veroteta,tämä koskee kaikkia.

        Mainostaminen maksaa,nettisivut maksaa,puhelinliittymä maksaa jne.... ja kaikkien noiden hinta nousee silloin on pakko näkijänkin nostaa hintaa.

        Jos näkijä on yrityksellä töissä,silloin yritys maksaa palkan ja hoitaa kulut.

        Monet on yrityksellä töissä ja tekevät sitten vielä yksityisesti. Moni yrityksessä oleva joutuu hakemaan soviteltua päivärahaa,silloin kelalle/liitolle annetaan palkkatiedot. Veroja ei pysty kiertämään. Ja kun puhutte ahneudesta niin jokainen voi vaikka kelan sivuilta lukea että mikä on soviteltu päiväraha ja millä perusteilla sitä saa ja peruste on se että palkka ei riitä elämiseen,jotkut joutuu vielä hakemaan toimeentulotukea

        Minulle on tarjottu rahaa postitse,mutta en siihen suostu. tilille on maksettava
        jottei tule puhetta että pissattaa verottajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta. Jotka energiaa pyytää ja sitä saa niin ovat varmasti sen hyväksi kokeneet,koska eivät muuten sen perään täälläkään huutelisi.

        Mennään näihin verojen maksuihin sekä muihin kuluihin mitä näkijöillä on. Esim 0700-linja on kallis,DNA.lla taitaa olla halvin 170€/kk
        Tai kun näkijälle maksetaan suoraan omalle tilille niin kyllä pankista menee pian ilmoitus verottajalle jos sinne jatkuvasti rahaa tulee.

        Yrittäjä voi tienata myös tietyn määrän vuodessa mistä ei veroteta,tämä koskee kaikkia.

        Mainostaminen maksaa,nettisivut maksaa,puhelinliittymä maksaa jne.... ja kaikkien noiden hinta nousee silloin on pakko näkijänkin nostaa hintaa.

        Jos näkijä on yrityksellä töissä,silloin yritys maksaa palkan ja hoitaa kulut.

        Monet on yrityksellä töissä ja tekevät sitten vielä yksityisesti. Moni yrityksessä oleva joutuu hakemaan soviteltua päivärahaa,silloin kelalle/liitolle annetaan palkkatiedot. Veroja ei pysty kiertämään. Ja kun puhutte ahneudesta niin jokainen voi vaikka kelan sivuilta lukea että mikä on soviteltu päiväraha ja millä perusteilla sitä saa ja peruste on se että palkka ei riitä elämiseen,jotkut joutuu vielä hakemaan toimeentulotukea

        Minulle on tarjottu rahaa postitse,mutta en siihen suostu. tilille on maksettava
        jottei tule puhetta että pissattaa verottajaa

        Just näin. Palvelulinjoissa on paljon hyvää, vaikka ne yleensä asiakkaan kannalta koetaan huonoksi. Itse käytän näkijää, jolla on kolme eri kanavaa käytössään, yksi 0700-linja.


    • Anonyymi

      Se mietityttää kun palveluaan mainostava nostaa samasta palvelusta tuplasti hintaa-ei asiakasta varmaan huvitakaan samasta palvelusta 20e enemmän maksaa mitä reilu 2kk aikasemmin-varaa ei ole ja rikkaathan näitä palvelimia ajankuluna varmaan käyttää-eikö olisi kannattavaa liiketoimintaa välillä antaa alennusta hetkittäinn niin muitakin palvelun pyytäjiä varmasti tulisi ja kassa kilisee .?

      • Anonyymi

        Jos on tyytyväinen palveluun, voi sen hinnankorotuksenkin maksaa. Hyvästä palvelusta mielellään maksaa. Yhden kakskymppisen säästää sitten muusta, sillä jos on viimeset rahat kyseessä, ni sit ei pidä edes sitä 20€ maksaa kyllä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tyytyväinen palveluun, voi sen hinnankorotuksenkin maksaa. Hyvästä palvelusta mielellään maksaa. Yhden kakskymppisen säästää sitten muusta, sillä jos on viimeset rahat kyseessä, ni sit ei pidä edes sitä 20€ maksaa kyllä....

        Hulluhan se aina on kuka maksaa-ei laskuttaja!


      • Anonyymi

        Miksi ei palvelun tarjoajat anna alennusta kausittain tai vaikka työttömälle tai pienituloisille? bisneshän aina kannattaa laittaa välillä alempaan palveluun-kuten myyjät yleensä tekeekin ja kattaa voittoja ,kun useammat innostuisi huokeammista hinnoista aina silloin tällöin. Ei ole auttamista mikäli vain raharikkaille syötetään apua! KYLMÄÄ laskelmointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei palvelun tarjoajat anna alennusta kausittain tai vaikka työttömälle tai pienituloisille? bisneshän aina kannattaa laittaa välillä alempaan palveluun-kuten myyjät yleensä tekeekin ja kattaa voittoja ,kun useammat innostuisi huokeammista hinnoista aina silloin tällöin. Ei ole auttamista mikäli vain raharikkaille syötetään apua! KYLMÄÄ laskelmointia.

        Alalta löytyy palveluntarjoajia moneen hintaan ja käyttötarkoitukseen. Harjoittelevat tarjoavat palveluita jopa ilmaiseksi. Kannattaa valita se mikä resonoi. Mikäli haluaa energiahoitoja voi vaikka aloittaa perehtymällä asiaan itse. Hoitaa chakrojaan itse. Maadoittaa. Etsivä löytää ja kysyjälle vastataan. Sitten kun päästään siihen että energia yms vaihtoehtohoidot on Kela korvattavia voi niihin saada rahallista tukea vähävaraisetkin. Kun se on työtä niin vapaaehtoista auttamista tekee kukin sen verran kuin jaksaa. Jos ystäväsi on eläinlääkäri hoitaako hän eläimesi ilmaiseksi? Antaako alennusta? Tarjoaako palveluita laskulle? Saako työttömät alennusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hulluhan se aina on kuka maksaa-ei laskuttaja!

        Tottakai tuotteen/palvelun ostaja maksaa - ei tämä mitään hullua ole :D Eikä myöskään pakko. Jätä väliin.


    • Anonyymi

      Tai on huijattu niin ettei tehdystä työstä olekaan maksettu. Tai maksavia asiakkaita on niin paljon että voi pyytää maksun ensin. Minkälainen hätä on palvelun tarpeella ettei voi odottaa sitä viikkoa ja maksaa sitten? Tai lainata tai ottaa luottoa muuta kautta jos se on välttämätön juuri sille hetkelle? Ei ole mitenkään väärin ottaa korvausta tekemästään työstä.

    • Anonyymi

      Ei ole vastattu että miksi nämä ns auttajat-ei lääketieteeellistä näyttöjä-eivät voi vaikka kausittain antaa alennusta asiakkaille ??

      • Anonyymi

        Ihan googlettamalla energiahoito työttömille löytyy monta palveluntuottajaa joka myös näin toimii.


      • Anonyymi

        No antaahan! Ainakin mun käyttämä. Myös tarjoaa tulkintoja oma-aloitteisesti edullisemmin aika ajoin.


      • Anonyymi

        Olen tehnyt tätä vuosia. Ja vakiasiakas saa kyllä välillä alennusta joka on myös ollut rehellinen koska maksu hoidetaan puhelun jälkeen.

        Energiahoito on ilmainen, mutta ei nii että joka viikko soittaa"minä täällä hei putsaatko mut"ja puhelin kiinni. Kun asiakas ottaa tulkinnan niin maksaa tulkinnasta se mitä on sovittu. Energiahoito tulee siihen päälle ilmaiseksi

        Myös vakiasiakas saa silloin tällöin puhelun ja tulkinnan ilmaiseksi, mutta minä päätän sen milloin. Sillä tunnen asiakkaasta milloin se tarve on

        Ei niin että asiakas sitä jankuttaa eikä kukaan ole vielä jankuttanut. Välillä sanon esim että tunnin puhelusta 20€ riittää tai vähennän jostain tietyn summan. Mutta aina en alennusta anna siis joka puhelusta

        Myös jos asiakas soittaa kertoakseen että joku asia on tapahtunut tai johonkin asiaan pieni lisäkysymys niin en tietenkään veloita. Tämä ei ole mahdollista 0700-numerossa

        Myös sähköposti tulkinnoissa voi antaa alennusta ja monilla on niitä kampanjoita ketä näin tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan googlettamalla energiahoito työttömille löytyy monta palveluntuottajaa joka myös näin toimii.

        Energia hoitoa työttömille-ja ennustustakin vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt tätä vuosia. Ja vakiasiakas saa kyllä välillä alennusta joka on myös ollut rehellinen koska maksu hoidetaan puhelun jälkeen.

        Energiahoito on ilmainen, mutta ei nii että joka viikko soittaa"minä täällä hei putsaatko mut"ja puhelin kiinni. Kun asiakas ottaa tulkinnan niin maksaa tulkinnasta se mitä on sovittu. Energiahoito tulee siihen päälle ilmaiseksi

        Myös vakiasiakas saa silloin tällöin puhelun ja tulkinnan ilmaiseksi, mutta minä päätän sen milloin. Sillä tunnen asiakkaasta milloin se tarve on

        Ei niin että asiakas sitä jankuttaa eikä kukaan ole vielä jankuttanut. Välillä sanon esim että tunnin puhelusta 20€ riittää tai vähennän jostain tietyn summan. Mutta aina en alennusta anna siis joka puhelusta

        Myös jos asiakas soittaa kertoakseen että joku asia on tapahtunut tai johonkin asiaan pieni lisäkysymys niin en tietenkään veloita. Tämä ei ole mahdollista 0700-numerossa

        Myös sähköposti tulkinnoissa voi antaa alennusta ja monilla on niitä kampanjoita ketä näin tekee.

        Antaisitko yhteystietosi, niin ottaisin yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Energia hoitoa työttömille-ja ennustustakin vai?

        Oletko sinä aloittaja? Energiahoidoista kai oli kyse. Löytyy niitäkin jotka katsoo edullisesti tai ilmaiseksikin. Aluksi moni niin harjoittelee. Itsekin olen näin toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä aloittaja? Energiahoidoista kai oli kyse. Löytyy niitäkin jotka katsoo edullisesti tai ilmaiseksikin. Aluksi moni niin harjoittelee. Itsekin olen näin toiminut.

        En löydä haulla energiahoitoa työttömille tai vähävaraisille-saa laittaa yhteystiedot ja otan yhteyttä-te jolla ilmainen auttaja tai näkijä-tietoa tänne vaan kiitos etukäteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä aloittaja? Energiahoidoista kai oli kyse. Löytyy niitäkin jotka katsoo edullisesti tai ilmaiseksikin. Aluksi moni niin harjoittelee. Itsekin olen näin toiminut.

        Laita yhteystietoja,kiitos,aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita yhteystietoja,kiitos,aloittaja.

        Laita mulle sähköpostia os [email protected] kerrotko sinne mikä on ongelmasi jos pystyn sinua auttamaan. Paha olo tästä nyt välittyy vahvasti. Joskus ne on asioita jotka vain omaa toimintaa muuttamalla selviää. Tarjoan mahdollisuutta purkaa pahaa oloa ja voin halutessasi nostaa sinulle enkelikortin ohjeistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita mulle sähköpostia os [email protected] kerrotko sinne mikä on ongelmasi jos pystyn sinua auttamaan. Paha olo tästä nyt välittyy vahvasti. Joskus ne on asioita jotka vain omaa toimintaa muuttamalla selviää. Tarjoan mahdollisuutta purkaa pahaa oloa ja voin halutessasi nostaa sinulle enkelikortin ohjeistamaan.

        Otan myöhemmin yhteyttä-pahaa oloa aiheuttaa jotkut toiset-haluan vaan olla rauhassa-kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan myöhemmin yhteyttä-pahaa oloa aiheuttaa jotkut toiset-haluan vaan olla rauhassa-kiitos.

        Ensin valitetaan,että kun kukaan ei energiahoitoa anna ilmaiseksi ja kun nyt sellainen löytyi joka sinua auttaisi niin ei se sitten kelpaakkaan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin valitetaan,että kun kukaan ei energiahoitoa anna ilmaiseksi ja kun nyt sellainen löytyi joka sinua auttaisi niin ei se sitten kelpaakkaan???

        miksi puutut ihmisten asioihin-missä vaiheessa aloittaja on väittänyt ettei ota yhteyttä? kyttäätkö toisen asioita sairas? Mistä tiedät miten paljon ovat yhteyksissä? et sinä sitä tiedä eikä ole tarkoitettukaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miksi puutut ihmisten asioihin-missä vaiheessa aloittaja on väittänyt ettei ota yhteyttä? kyttäätkö toisen asioita sairas? Mistä tiedät miten paljon ovat yhteyksissä? et sinä sitä tiedä eikä ole tarkoitettukaan!

        ....Siis sä olet tämä aloittaja, sut tunnistaa tavasta kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita mulle sähköpostia os [email protected] kerrotko sinne mikä on ongelmasi jos pystyn sinua auttamaan. Paha olo tästä nyt välittyy vahvasti. Joskus ne on asioita jotka vain omaa toimintaa muuttamalla selviää. Tarjoan mahdollisuutta purkaa pahaa oloa ja voin halutessasi nostaa sinulle enkelikortin ohjeistamaan.

        Oletko guutar tavoiteltavissa-olen ottanut sähköisesti yhteyttä sinuun? t aloittanut


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe