https://huutokaupat.com/2809729/historiallinen-pappila-upealla-vaaralla
Onko kellään mielipidettä kannaattaako laittaa rahaa kiinni?
Pappila myynnissä
25
2462
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää varmaankin olla paljon metsää, että pystyy pitämään talvipakkasilla lämpimänä hatarat tilat.
- Anonyymi
Kaukolämpö.
- Anonyymi
Paljonko on hinta-arvio? Rivitaloa ym lähtee edukkaasti. Toki ihan eri asia mutta ei ole sitä huotoakaan niin paljon
- Anonyymi
Tottakai kannattaa sijoittaa. Ei oo kaikilla Pappilaa.
- Anonyymi
Loma-asuntoja ok . Muuten vaatii kyllä laittoa. En itse ostaisi mutta se nyt ei mitään merkitse
- Anonyymi
Minä olen kuullut sen tarinan niin että pappi pakotti tappamaan lapsen ja se on haudattu pappilan alle. Piika oli sitten tullut hulluksi ja juosssut järveen.
- Anonyymi
Joskus käynyt siellä ja onhan se perusteiltaan kunnossa, jos aikoo asua siellä niin pitää kyllä vasara pysyä kädessä tai pakka olla kunnossa.
- Anonyymi
Siihen tulee täydellisen remontin jälkeen hotelli.
- Anonyymi
Liian pieni hotelliksi.
- Anonyymi
Piti tulla pakolaiskeskus mutta kun ne kuuli että pitää mennä Ilomantsiin niin päättivätkin palata takaisin sotaan ja nälänhätään.
- Anonyymi
Hemmetin hieno paikka mahtavalla maisemalla eikä ole kyllä minnekään pitkä matka paitsi kauas. Tuosta saisi niin mahtavan pitopalvelu paikan että alta pois! Ei taida kellään vaan olla rohkeutta muuta tehdä kun jutustella.
- Anonyymi
Maisemaan kyllästyy niinkuin tauluun seinällä
- Anonyymi
Tässä mietin että 100tuhatta on minulle raja. Saa nähdä mihin se riittää.
- Anonyymi
Kontiolahdella myytiin pappila 200.700 eurolla.
- Anonyymi
Kuulemma ei kaupat synny alle 150t.
- Anonyymi
Alle 100t meni ja kaupat tulee, seurakunta iihan auki
- Anonyymi
Sinne on tulossa afrikkalaisen kulttuurin keskus
- Anonyymi
Oi, se olisi kyllä hienoa. Saataisiin vähän väriä ja elämää tähänkin ankeaan kylään.
- Anonyymi
Kuulemma Youssou N’Dour On tulossa esiintymään.
- Anonyymi
Ei kannata turhanpäiväinen suojelukohde.
- Anonyymi
Johan se on poistunut myynnistä.
- Anonyymi
Taas myynnissä
- Anonyymi
Miten niin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin ?
Ka eivät hyväksyneet seurakunnassa korkeinta tarjousta, uudelleen mäni myyntiin. Lähtöhinta tällä kertaa 102 000 €, näläkä kasvaa syödessä uskovaisillakin.
- Anonyymi
Ne piirtää, kellä on liitua, hienon paikan kaveri osti...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833950
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992233Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301900- 311770
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231762Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell531667Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271537- 281491
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81485