Heii, 13vuotias tyttö ois apua suuresti vailla. Mulla ja poikaystävä oli suojaamatonta yhdyntää joka oli meijän eka kerta ikinä, eli tätä ennen ei kumpikaan seksiä ole harrastanu. Humalassa ei oltu mutta ei mietitty loppuun sillä raskaus voi olla mahdollinen. Kävin hakemassa 16 tunnin jälkeen yhdynnästä jälkiehkäisypillerin. Nyt pilleri ollu 5h kropassa eikä muutaku päähän vähän koskee. Seuraavien menkkojen pitäs alkaa 5päivän päästä. Oottelen nyt sinne ja katon mitä käy. Äitille en voi kertoa.
Haluisin nyt tietää näihin vastauksia,
Kuinka luotettava on NorLevo jälkiehkäisy?
Voiko näin nuorena tulla helposti raskaaksi?
Jos menkat ei alakkaan, mitä teen?
Miten ylipäätään jälkiehkäisypilleri toimii?
Apua olisin vailla
2
99
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmoita poliisille. Olet alaikäinen ja sinun pitäisi saada elää turvallinen elämä. Ei jonkun miehen seksielämää.
- Anonyymi
kyllä aika pahalta näyttää, 9 kuukauden päästä alkaakin sitten lapsen syöttäminen 2 tunnin välein, eli voit unohtaa nukkumiset ainakin pari seuraavaa vuotta ja jos sattuu olemaan koliikkivauva et pysty nukkumaan vuosikausiin. Kavereille voit sanoa heipat, kun sinun aikasi menee kokonaan lapsen kanssa eli käytännössä oma lapUutesi on nyt eletty ja joudut hyppäämään aikuisen saappaisiin, joten onnittelut vain tulevasta äitiydestä, sanovat, että äitiys on ihanaa,, tiedä sitten
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O381920Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn601485Taas pedofiliatuomio Haapaveelle
Vastenmielisiä ja vakavia rikostapauksia pikkupaikkakunnan alueellekin näyttää riittävän. Tämän alan rikoksien tuomiot371469Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1691363Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok681219Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81211Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti19876- 58848
Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?12824Kuhmon K-kaupan vanhenevat hapannaamat kassoilla
Pitemmän aikaa olen ihmetellyt kaverin kanssa miksi Kuhmon K-kaupassa on aina tympeimmät kassattöntekijät? Kesällä tulee14785