Nuolen Oulu

Olisiko Oulun suunnalla naista jota saisi nuolla pitkään ja hartaasti?

138

3334

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voisin antaa nuolla jos luotettava mies olet.

      • Anonyymi

        Hei Mare😋 olisko sinulla paikka, kotiani uskalla pyytää eka kerralla. Maire


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mare😋 olisko sinulla paikka, kotiani uskalla pyytää eka kerralla. Maire

        On kyllä. Minkä ikäinen nainen olet ja mistä päin?


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        On kyllä. Minkä ikäinen nainen olet ja mistä päin?

        Olen 44 vuotias normi kokoinen Oulussa asun yksin, kylläkin avosuhde kaverini Kempeleesä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen 44 vuotias normi kokoinen Oulussa asun yksin, kylläkin avosuhde kaverini Kempeleesä.

        Milloin haluaisit intohimoista nuolentaa? Voitais treffata jossain.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Milloin haluaisit intohimoista nuolentaa? Voitais treffata jossain.

        Seuraava vapaa töistä ensi maanantaina, onnistuisko päiväsaikaan ilman kiirettä. Tykkään ylikaiken kun nuollaan myös yhdyntä lopuksi jos haluat. Olen saanut molemmat korona rokotteet, siltä osin tapaaminen turvallista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mare😋 olisko sinulla paikka, kotiani uskalla pyytää eka kerralla. Maire

        Kusilutka innostui


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraava vapaa töistä ensi maanantaina, onnistuisko päiväsaikaan ilman kiirettä. Tykkään ylikaiken kun nuollaan myös yhdyntä lopuksi jos haluat. Olen saanut molemmat korona rokotteet, siltä osin tapaaminen turvallista.

        Ei vitussa onnistu


      • Anonyymi

        Molemmilla rokotteet😊 saat toki nuolla laukeamisesi jälkeen jos tykkäät. Mietin vielä sähköpostia, käytän yritykseni nimellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilla rokotteet😊 saat toki nuolla laukeamisesi jälkeen jos tykkäät. Mietin vielä sähköpostia, käytän yritykseni nimellä.

        Hitto että tekee nyt mieli. Kulli kovana....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Molemmilla rokotteet😊 saat toki nuolla laukeamisesi jälkeen jos tykkäät. Mietin vielä sähköpostia, käytän yritykseni nimellä.

        Laita vaan spostia. Kuten kerroin, olen luotettava.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Hitto että tekee nyt mieli. Kulli kovana....

        Samoin töissä aivan kosteana..saisinpa päästää kovan piiloon😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin töissä aivan kosteana..saisinpa päästää kovan piiloon😊

        Kiusaat minua... kova kyrpäni haluaa upota syvälle kiimaiseen pilluun.... ja kieleni lippasee nuolentaa.... eikö onnistuisi nyt?


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        On kyllä. Minkä ikäinen nainen olet ja mistä päin?

        Sellanen puhki pökitty rukkasen paska hevon persreijässä


      • Anonyymi

        Hyppää narikkaan limarotta


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Hitto että tekee nyt mieli. Kulli kovana....

        Ällöä


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Kiusaat minua... kova kyrpäni haluaa upota syvälle kiimaiseen pilluun.... ja kieleni lippasee nuolentaa.... eikö onnistuisi nyt?

        Kukahan aloitti kiusaamisen. Arvaa haluisin heti..kieli ensin rauhassa sen jälkeen..katsotaan illemmalla jos vaikka tänään..En lupaa varmaksi,tuli yllättäen tää olo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan aloitti kiusaamisen. Arvaa haluisin heti..kieli ensin rauhassa sen jälkeen..katsotaan illemmalla jos vaikka tänään..En lupaa varmaksi,tuli yllättäen tää olo.

        En pääse tänä iltana. Nyt kyllä pääsisin vaikka heti.... hmmmm.....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan aloitti kiusaamisen. Arvaa haluisin heti..kieli ensin rauhassa sen jälkeen..katsotaan illemmalla jos vaikka tänään..En lupaa varmaksi,tuli yllättäen tää olo.

        Vieläkö haluttaa?


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        En pääse tänä iltana. Nyt kyllä pääsisin vaikka heti.... hmmmm.....

        Asiakkaita ei pystynyt vastaa, kestetään maanantaihin. Haluttaa vietävästi, tää viestittelykin nostaa tunteita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiakkaita ei pystynyt vastaa, kestetään maanantaihin. Haluttaa vietävästi, tää viestittelykin nostaa tunteita.

        Kiva että olet yhä kiinnostunut. Sähköpostin kautta olisi vapaampaa viestitellä.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Kiva että olet yhä kiinnostunut. Sähköpostin kautta olisi vapaampaa viestitellä.

        Haittaajo jos saat tietoni maanantaina. Varmaankin molemmat haluamme tavata jatkossakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaajo jos saat tietoni maanantaina. Varmaankin molemmat haluamme tavata jatkossakin.

        Ei haittaa. Odotan innolla ja kalu kovana.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Ei haittaa. Odotan innolla ja kalu kovana.

        Olet kyllä tosi ihanan kuuma mies. Vaistoan saan nauttia kunnolla, onneksi vastasin harkinnan jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kyllä tosi ihanan kuuma mies. Vaistoan saan nauttia kunnolla, onneksi vastasin harkinnan jälkeen.

        Olen todella intohimoinen ja kiimainen. Kiva kun vastasit. Odotan malttamattomana.... hmmmm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaajo jos saat tietoni maanantaina. Varmaankin molemmat haluamme tavata jatkossakin.

        Ilmoittele jos haluat jo aiemmin.... slurps! :)


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Olen todella intohimoinen ja kiimainen. Kiva kun vastasit. Odotan malttamattomana.... hmmmm

        💚💋 naisten unelma


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Olen todella intohimoinen ja kiimainen. Kiva kun vastasit. Odotan malttamattomana.... hmmmm

        Voin varmaan kysyy.. Moni mies ihannointi karvattomasta, itselläni siisti k arvoitus. Voin kyllä puhdistaa jos mieluummin nuolet karvatonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voin varmaan kysyy.. Moni mies ihannointi karvattomasta, itselläni siisti k arvoitus. Voin kyllä puhdistaa jos mieluummin nuolet karvatonta.

        Siisti karvoitus käy. Kiihottaa. Taas kalu kovana...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haittaajo jos saat tietoni maanantaina. Varmaankin molemmat haluamme tavata jatkossakin.

        Onkos sulla leluja? Sauvoja jne? Kiva lisä leikkeihin.....


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Onkos sulla leluja? Sauvoja jne? Kiva lisä leikkeihin.....

        Kahdet käsiraudat, neljä erikokoista asuvaa, uusin alipaineen tekevä lelu joka imee hetkessä orgasmin. Miksi myös tykkään kun imetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahdet käsiraudat, neljä erikokoista asuvaa, uusin alipaineen tekevä lelu joka imee hetkessä orgasmin. Miksi myös tykkään kun imetään.

        H.mmmm.... nyt sykkii KALU! Haluan!


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        H.mmmm.... nyt sykkii KALU! Haluan!

        Otan mukaan maanantaina jos halut .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otan mukaan maanantaina jos halut .

        No kyllä haluan!


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        No kyllä haluan!

        Lenkiltä tulin juuri..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lenkiltä tulin juuri..

        Minä tulin juuri koiraa käyttämästä. Oletko kovinkin urheilullinen nainen? Pitää varmaan vielä illan päälle ottaa käsisessio..... hmmm


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Minä tulin juuri koiraa käyttämästä. Oletko kovinkin urheilullinen nainen? Pitää varmaan vielä illan päälle ottaa käsisessio..... hmmm

        Lenkkeily ja kuntosali neljä kertaa viikossa. Samoin lelujen kanssa muutama väritys, nukkuu paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lenkkeily ja kuntosali neljä kertaa viikossa. Samoin lelujen kanssa muutama väritys, nukkuu paremmin.

        Olis ollu kiva leikkiä vaikka näin etänä yhdessä....


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Minä tulin juuri koiraa käyttämästä. Oletko kovinkin urheilullinen nainen? Pitää varmaan vielä illan päälle ottaa käsisessio..... hmmm

        Hei Mare😊 aahh sauva sisälläni fantasioita meistä. Voi miten hyvää tekee, pilluni kiinassa ai nyt tulee ai ei ei oì


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mare😊 aahh sauva sisälläni fantasioita meistä. Voi miten hyvää tekee, pilluni kiinassa ai nyt tulee ai ei ei oì

        Kyrpäni haluaa upota kuumaan pilluusi.... mulla jää runkkusessio vielä myöhemmälle....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei Mare😊 aahh sauva sisälläni fantasioita meistä. Voi miten hyvää tekee, pilluni kiinassa ai nyt tulee ai ei ei oì

        Nyt kohta... kova kalu käteen.... hmmmmm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asiakkaita ei pystynyt vastaa, kestetään maanantaihin. Haluttaa vietävästi, tää viestittelykin nostaa tunteita.

        Onkos sinulla millaisia ulkonäöllisiä ja toiminnallisia kriteereitä miehesta seksin suhteen?


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Onkos sinulla millaisia ulkonäöllisiä ja toiminnallisia kriteereitä miehesta seksin suhteen?

        Tärkein juuri halut ja osaa keskustella. Tietenkin siisteys, mies voi olla minkäkokoinen ja näköinen sillä ei väliä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tärkein juuri halut ja osaa keskustella. Tietenkin siisteys, mies voi olla minkäkokoinen ja näköinen sillä ei väliä.

        Hienoa! Hitto että haluttaa koko ajan.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Hienoa! Hitto että haluttaa koko ajan.

        Oletko minkä kokoinen.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Hienoa! Hitto että haluttaa koko ajan.

        Et ole kysynyt olen 167 70 rintani aika isot koko D mut kiinteät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kysynyt olen 167 70 rintani aika isot koko D mut kiinteät.

        Wau! Tykkään isoista rinnoista. Niitä on kiihoittava imeä ja naida rintojen väliin kalulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko minkä kokoinen.

        180/100, ristiverinen. Kaluani en ole mittaillut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kysynyt olen 167 70 rintani aika isot koko D mut kiinteät.

        Tykkäätkö imeä kalua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kysynyt olen 167 70 rintani aika isot koko D mut kiinteät.

        Tykkäätkö käyttää mitään seksivaatteita? Stayupit ja korkkarit kiihoittaa.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        180/100, ristiverinen. Kaluani en ole mittaillut.

        Tosi ihana olet miehen kokoinen, tuntee painon kun olet päälläni ihana. Rintojen väliin kyllä miehet nainen vuosien saatossa.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Tykkäätkö imeä kalua?

        Tykkään tosi paljon kun mies päällä ja imee pimppiäni. Kerronpahan kun aloitin, minulla ulkonevat paksuhkotj häpyhuulet jos tykkäät imeskkellä sellaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään tosi paljon kun mies päällä ja imee pimppiäni. Kerronpahan kun aloitin, minulla ulkonevat paksuhkotj häpyhuulet jos tykkäät imeskkellä sellaisia.

        Oih... wauu.... miten maltan maanantaihin saakka??!!


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Tykkäätkö käyttää mitään seksivaatteita? Stayupit ja korkkarit kiihoittaa.

        Seksikkäät vähän paljastavat vaatteet aina ylläni. Nytkin lyhyt vaalea hame ja toppi, stayupit valkoiset korkkarit. Seksi asuja useampi, toisissa rinnat jää ulos, myös asuja joissa yhdynnän aukko auki ja toisissa avattava nepparit tai vetoketju.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksikkäät vähän paljastavat vaatteet aina ylläni. Nytkin lyhyt vaalea hame ja toppi, stayupit valkoiset korkkarit. Seksi asuja useampi, toisissa rinnat jää ulos, myös asuja joissa yhdynnän aukko auki ja toisissa avattava nepparit tai vetoketju.

        WAU! Nyt jos tietäisin missä olet, tulisin ja ottaisin sinut lupaa kyselemättä!!


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Tykkäätkö käyttää mitään seksivaatteita? Stayupit ja korkkarit kiihoittaa.

        Varmaankin tajuu miksi vastasin, tykkään seistä liikaakin. Kumpani jopa hermostuu kun halun kuulema jatkuvasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin tajuu miksi vastasin, tykkään seistä liikaakin. Kumpani jopa hermostuu kun halun kuulema jatkuvasti.

        Mulla seisoo kalu jatkuvasti ja se haluaa jatkuvaa käyttöä.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        WAU! Nyt jos tietäisin missä olet, tulisin ja ottaisin sinut lupaa kyselemättä!!

        Et tartte enää lupaa, paljastanut kaiken sinulle.Onhan tässä hyväkin puoli kun tietää toisesta näin paljon, tavataan voidaan heti alkaa rakastelee ilman ujuttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et tartte enää lupaa, paljastanut kaiken sinulle.Onhan tässä hyväkin puoli kun tietää toisesta näin paljon, tavataan voidaan heti alkaa rakastelee ilman ujuttaa.

        Maanantaina heti hommiin:) Ja nautiskellaan niin että on varmasti saanu olo. Kunnolla kullia pilluun :)


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Mulla seisoo kalu jatkuvasti ja se haluaa jatkuvaa käyttöä.

        Tuut jatkossa saamaan niin paljon kun halut en varmaankaan pistä vastaan. Kuukautisten aikaan olen todella kiimassa en tiedä miksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuut jatkossa saamaan niin paljon kun halut en varmaankaan pistä vastaan. Kuukautisten aikaan olen todella kiimassa en tiedä miksi.

        Haluttaa nytkin niin että tuntuu että kyrpä räjähtää housuun....


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Mulla seisoo kalu jatkuvasti ja se haluaa jatkuvaa käyttöä.

        Teen vähän töitä vielä uuh aivan valmis sinulle pantavaksi😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen vähän töitä vielä uuh aivan valmis sinulle pantavaksi😗

        Haluttas kyllä nyt tulla panemaan.... kyrpä sykkii kiimassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen vähän töitä vielä uuh aivan valmis sinulle pantavaksi😗

        Ootko tumma vai vaalee? Hitto haluisin nähä sut....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seksikkäät vähän paljastavat vaatteet aina ylläni. Nytkin lyhyt vaalea hame ja toppi, stayupit valkoiset korkkarit. Seksi asuja useampi, toisissa rinnat jää ulos, myös asuja joissa yhdynnän aukko auki ja toisissa avattava nepparit tai vetoketju.

        Stayupit ja korkkarit saa mut semmoseen kiimaan että oksat pois! 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahdet käsiraudat, neljä erikokoista asuvaa, uusin alipaineen tekevä lelu joka imee hetkessä orgasmin. Miksi myös tykkään kun imetään.

        Mua muuten kiihottaa myös katsella kun nainen masturboi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen vähän töitä vielä uuh aivan valmis sinulle pantavaksi😗

        Oisko sulla huomenna päivällä tuntia aikaa? Voisin käydä nuolemassa sua.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen vähän töitä vielä uuh aivan valmis sinulle pantavaksi😗

        Mulla ois kyllä tänäänki 20 - 21 aikaa....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen vähän töitä vielä uuh aivan valmis sinulle pantavaksi😗

        Istun välivainion k-raudan parkissa autossa kyrpä kovana....


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Istun välivainion k-raudan parkissa autossa kyrpä kovana....

        Dorka!



      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Okei. Jos tämä on totta niin kiitos ilmoituksestasi.

        Hei. Mikä tää Ukko juttu! Kuka tälläistä keksii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei. Mikä tää Ukko juttu! Kuka tälläistä keksii

        Ei kukaan mitään keksi. Lue itse ja päättele siitä, mistä on kyse.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Okei. Jos tämä on totta niin kiitos ilmoituksestasi.

        Valitettavasti on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan mitään keksi. Lue itse ja päättele siitä, mistä on kyse.

        Taidat sekoittaa itse tahallasi joka toiseen keskusteluun saman virren. Keväällä sekoilit toden teolla. Nimimerkki ukko on teikäläisen päähän pintymä, lopeta anna toisten viestitellä rauhas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti on totta.

        Sanoo ylituomari. Uskoo ken tahtoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat sekoittaa itse tahallasi joka toiseen keskusteluun saman virren. Keväällä sekoilit toden teolla. Nimimerkki ukko on teikäläisen päähän pintymä, lopeta anna toisten viestitellä rauhas.

        Kertoo Ukko64.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat sekoittaa itse tahallasi joka toiseen keskusteluun saman virren. Keväällä sekoilit toden teolla. Nimimerkki ukko on teikäläisen päähän pintymä, lopeta anna toisten viestitellä rauhas.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/16617535/seksi-viestittelya

        Tässä. Vedät useampaa roolia ja yksi niistä on Ukko64.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teen vähän töitä vielä uuh aivan valmis sinulle pantavaksi😗

        Olen nyt hieman hämmentyneessä tilassa täällä noiden muiden kertomien viestien suhteen että olisit mies. Mikä on totuus tämän suhteen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat sekoittaa itse tahallasi joka toiseen keskusteluun saman virren. Keväällä sekoilit toden teolla. Nimimerkki ukko on teikäläisen päähän pintymä, lopeta anna toisten viestitellä rauhas.

        "Tietyt lukivirheet paljastavat hänet, vaikka tyyli vaihtelee."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tietyt lukivirheet paljastavat hänet, vaikka tyyli vaihtelee."

        Kaikenlaisia hiihtäjiä sitä tännekin mahtuu. Ei pitäisi uskoa kaikkea.
        Suuri kiitos teille valveutuneille kanssaihmisille tärkeistä huomioistanne! Olen taas yhtä kokemusta viisaampi. Kiima on paha tauti: Uskomatonkin kuulostaa uskottavalta silloin kun ajattelee kalullaan. 😀


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Kaikenlaisia hiihtäjiä sitä tännekin mahtuu. Ei pitäisi uskoa kaikkea.
        Suuri kiitos teille valveutuneille kanssaihmisille tärkeistä huomioistanne! Olen taas yhtä kokemusta viisaampi. Kiima on paha tauti: Uskomatonkin kuulostaa uskottavalta silloin kun ajattelee kalullaan. 😀

        Ole hyvä 🙏. Et todellakaan ole ensimmäinen, jota Ukko on täällä omaksi huvikseen huijannut. Erästäkin vedätti yli vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 44 vuotias normi kokoinen Oulussa asun yksin, kylläkin avosuhde kaverini Kempeleesä.

        Maire ota muhun yhteyttä..nuolen myös Oulussa [email protected]


    • Anonyymi

      olsi,missä?

    • Anonyymi

      laita numero,soitan sulle

      • Anonyymi

        Delaa hönö


    • Anonyymi

      ai jestas tekee mieli,ihan kihelmöin märkänä

      • Niin tekee.... olen kivikovana....


    • Anonyymi

      laitoin sähköpostia

    • Anonyymi

      Löytyy varmaan sellainen nainen mistä vaan....Minullakin on ihana miesystävä, vakituinen partneri, joka pitää nuolemisesta ja nuolee joka kertaa alussa , keskellä ja lopussa...siis aina ja välillä paljon muutakin! Ongelmana on, että olen rakastunut häneen, mutta en kerro sitä hänelle, en halua muuttaa yhteen, koska elämäntilanteet niin erilaiset ja siksi pitkästä välimatkasta johtuen tavataan liian harvoin, haluaisin häntä niin usein, nytkin

      • Kiva että sinulla on sellainen ihminen elämässäsi, vaikkakin kaukana.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Kiva että sinulla on sellainen ihminen elämässäsi, vaikkakin kaukana.

        Olet aikaisin herännyt. Fantasioin arvaatkin mistä,useampi räjähdys tuntui varpaissa saakka. Nukuin pitkään aikaan tosi hyvin, suihkusta tulin juuri aamu kahvilla. Maire


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aikaisin herännyt. Fantasioin arvaatkin mistä,useampi räjähdys tuntui varpaissa saakka. Nukuin pitkään aikaan tosi hyvin, suihkusta tulin juuri aamu kahvilla. Maire

        Hmmm....
        Kalu kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aikaisin herännyt. Fantasioin arvaatkin mistä,useampi räjähdys tuntui varpaissa saakka. Nukuin pitkään aikaan tosi hyvin, suihkusta tulin juuri aamu kahvilla. Maire

        onnistuuko pepun nuolenta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        onnistuuko pepun nuolenta?

        Tarvittaessa kyllä. Olen kaikkiruokainen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet aikaisin herännyt. Fantasioin arvaatkin mistä,useampi räjähdys tuntui varpaissa saakka. Nukuin pitkään aikaan tosi hyvin, suihkusta tulin juuri aamu kahvilla. Maire

        Kylläpä osaa tehdä taas pillua mieli. Kyrpä sykkii kovana.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Kylläpä osaa tehdä taas pillua mieli. Kyrpä sykkii kovana.

        Hei! Kiirettä en kerennyt vastaa aiemmin. Toi pepunnuolenta ei minun lähettämä. Tauko tunnin verran. Maire


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Kiirettä en kerennyt vastaa aiemmin. Toi pepunnuolenta ei minun lähettämä. Tauko tunnin verran. Maire

        Täällä menee viestit sekaisin. Ja tulee myös asiattomia viestejä. Sähköpostin kautta olis ongelmattomampaa viestitellä.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Hmmm....
        Kalu kovana

        On sinulla toimiva kalu, odotan maanantaita😗


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sinulla toimiva kalu, odotan maanantaita😗

        Kaluni on koko ajan harmikseni kovana. Se vaatii kunnon käsittelyä.... ;)


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Kylläpä osaa tehdä taas pillua mieli. Kyrpä sykkii kovana.

        Täällä pillu sua odottaa.
        Aivan märkänä taasen.
        Ihanan kiihottavaa viestillä vähän rumasti💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pillu sua odottaa.
        Aivan märkänä taasen.
        Ihanan kiihottavaa viestillä vähän rumasti💖

        Voi kun pääsisin nuolemaan märkää pilluasi.... nuolisin niin kauan, että vaatisit saada kovaa kaluani sisääsi.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Täällä menee viestit sekaisin. Ja tulee myös asiattomia viestejä. Sähköpostin kautta olis ongelmattomampaa viestitellä.

        Tosiasiassa ei haittaa osa purkaa paineita, suotakoon se heille.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Voi kun pääsisin nuolemaan märkää pilluasi.... nuolisin niin kauan, että vaatisit saada kovaa kaluani sisääsi.

        Tykkään nuolet pitkään saan useamman orgasmin. Ai niin ruskutan aika paljon kun tulen, ettet säikähdyksellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään nuolet pitkään saan useamman orgasmin. Ai niin ruskutan aika paljon kun tulen, ettet säikähdyksellä.

        Uuh... paljaalla vai kondomilla? Olen terve.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Uuh... paljaalla vai kondomilla? Olen terve.

        Automaatti sotkee välillä. Paljaalla tietysti jossa molemmat nauttivat. Maire


      • Anonyymi kirjoitti:

        Automaatti sotkee välillä. Paljaalla tietysti jossa molemmat nauttivat. Maire

        Nam nam!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosiasiassa ei haittaa osa purkaa paineita, suotakoon se heille.

        Kertoo Ukko64.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Automaatti sotkee välillä. Paljaalla tietysti jossa molemmat nauttivat. Maire

        Laitatko minulle sähköposia niin selviää tämäkin soppa.


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Tarvittaessa kyllä. Olen kaikkiruokainen :)

        ei haittaa vaikka en ole käynyt pesulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään nuolet pitkään saan useamman orgasmin. Ai niin ruskutan aika paljon kun tulen, ettet säikähdyksellä.

        Lentääkö ukon spermamällit pitkälle?


      • Anonyymi
        Mare1966 kirjoitti:

        Nam nam!

        et vastannut käykö likainen peppu?


    • Anonyymi

      Varmistakaa nyt Mare ja Maire että ootte oikeasti olemassa ja sitä, miksi toisenne kuvittelette. Kannattaisi siirtyä johonkin kahdenkeskiseen viestittelyyn.

      • Anonyymi

        Ukko ei harrasta kahdenkeskistä viestittelyä.


      • Anonyymi

        Oikeessa olet. Viestittely kylläkin luonnollisen oloist, eikä loukkaa muita millään tavalla. Toivottavasti maanantaina molemmat saavat purkaa kiihkonsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeessa olet. Viestittely kylläkin luonnollisen oloist, eikä loukkaa muita millään tavalla. Toivottavasti maanantaina molemmat saavat purkaa kiihkonsa.

        Voi olla, että aloittajaa loukkaa tulla huijatuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeessa olet. Viestittely kylläkin luonnollisen oloist, eikä loukkaa muita millään tavalla. Toivottavasti maanantaina molemmat saavat purkaa kiihkonsa.

        Miesten keskustelu kenttä. Naiset jotka kaipaa sekä, heistä leivotaan miehiä. Käykää ensin tapaamassa sovitussa paikassa. Anonyymisti täällä turvallisinta aloittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla, että aloittajaa loukkaa tulla huijatuksi.

        Loukkaa myös toista osapuolta kun pää vadille jonkun sekoittaessa tahallaan soppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaa myös toista osapuolta kun pää vadille jonkun sekoittaessa tahallaan soppaa.

        Häm hän ukko kattilata hämmentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaa myös toista osapuolta kun pää vadille jonkun sekoittaessa tahallaan soppaa.

        Itse on "Maire" soppansa keittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse on "Maire" soppansa keittänyt.

        Maanantaina ois kadonnu kuin tuhka tuuleen kädet runkkauksesta rakkuloilla🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loukkaa myös toista osapuolta kun pää vadille jonkun sekoittaessa tahallaan soppaa.

        Olen Mairen ystävä hän kertoi tapaamisesta minulle. Tänään sain puhelun aivan eri ihmiseltä jonka tunnen. Miten miehet voivat olla noin putki aivoja kuin lauma petoja. Sinulle Mare menetti juuri hyvän ystävän ja upean naisen. Ystäviin voi luottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Mairen ystävä hän kertoi tapaamisesta minulle. Tänään sain puhelun aivan eri ihmiseltä jonka tunnen. Miten miehet voivat olla noin putki aivoja kuin lauma petoja. Sinulle Mare menetti juuri hyvän ystävän ja upean naisen. Ystäviin voi luottaa

        Ukko64 pistää parastaan 😁 onkos siellä linjoilla Ritu vai Siru vai kukas tällä kertaa? 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen Mairen ystävä hän kertoi tapaamisesta minulle. Tänään sain puhelun aivan eri ihmiseltä jonka tunnen. Miten miehet voivat olla noin putki aivoja kuin lauma petoja. Sinulle Mare menetti juuri hyvän ystävän ja upean naisen. Ystäviin voi luottaa

        P.s.

        Muista ne yhdyssanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko64 pistää parastaan 😁 onkos siellä linjoilla Ritu vai Siru vai kukas tällä kertaa? 🤣🤣

        Voi helvetti sun kannssa. Suurimpaan osaan keskuteluja yrität työntyä väliin kuin kunigas. Olet sairain tyyppi täällä, jopa kirjoittelet toisten nimissä myös naisten. Hanki oma elämä nopsaan, toinen vaihtoehto mee lääkäriin. Usein morkataan Heinolan setää svuilla, sinä olet siihen verrattuna huomattavasti sairaampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.s.

        Muista ne yhdyssanat.

        Hönö. Automaatti syöttää milloin mitäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maanantaina ois kadonnu kuin tuhka tuuleen kädet runkkauksesta rakkuloilla🤣

        Hanskat käteen😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse on "Maire" soppansa keittänyt.

        Kuka tän sopan keittää, runkarit ja homot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukko64 pistää parastaan 😁 onkos siellä linjoilla Ritu vai Siru vai kukas tällä kertaa? 🤣🤣

        Pakko oli katsoa Ukko 64 viestit. Viikonlopun kun tapasi kyseisen rouvan hotellissa Tampereella. Tämän jälkeen kyseinen herra ollut aivan hiljaa, paitsi sinä sygopaatti kateellisena kirjoituksista menetit viimeisenkin järjen hivenen. Plussana sinulle saat kaikki uskoo itseesi, kaivat vanhatkin kommentit ja tuot ne esille, hinnalla millä hyvänsä. Sgopaatin toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tän sopan keittää, runkarit ja homot.

        Ukko64 peilinsä äärellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko oli katsoa Ukko 64 viestit. Viikonlopun kun tapasi kyseisen rouvan hotellissa Tampereella. Tämän jälkeen kyseinen herra ollut aivan hiljaa, paitsi sinä sygopaatti kateellisena kirjoituksista menetit viimeisenkin järjen hivenen. Plussana sinulle saat kaikki uskoo itseesi, kaivat vanhatkin kommentit ja tuot ne esille, hinnalla millä hyvänsä. Sgopaatin toimintaa.

        Jäit taas jälleen kerran kiinni huijausyrityksestäsi... Mahtaa harmittaa..? 🤔🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko oli katsoa Ukko 64 viestit. Viikonlopun kun tapasi kyseisen rouvan hotellissa Tampereella. Tämän jälkeen kyseinen herra ollut aivan hiljaa, paitsi sinä sygopaatti kateellisena kirjoituksista menetit viimeisenkin järjen hivenen. Plussana sinulle saat kaikki uskoo itseesi, kaivat vanhatkin kommentit ja tuot ne esille, hinnalla millä hyvänsä. Sgopaatin toimintaa.

        "Tietyt lukivirheet paljastavat hänet, vaikka tyyli vaihtelee."🤣🤣👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen Mairen ystävä hän kertoi tapaamisesta minulle. Tänään sain puhelun aivan eri ihmiseltä jonka tunnen. Miten miehet voivat olla noin putki aivoja kuin lauma petoja. Sinulle Mare menetti juuri hyvän ystävän ja upean naisen. Ystäviin voi luottaa

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tän sopan keittää, runkarit ja homot.

        🤣🤣🤣🤣👍👍


    • Anonyymi

      etsin miestä ole kokematon vain luoteetta ville..otan suihin oulu

      • Anonyymi

        Kiinnostaisiko 39 vuotias herrasmies Vantaalta? Kuinka vanha olet?


    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe