Työkaveriin ihastuminen

Anonyymi

Olen ihastunut työkaveriini, tämä on kestänyt jo yli puoli vuotta ja tämä on aivan kamalaa! Hän on minua n. 10 vuotta vanhempi mies. Näemme töissä aika harvoin, mutta silloin kun juttelemme, menen täysin lukkoon. Pelkään että työkaverini ovat jo huomanneet oudon käytökseni, koska muiden seurassa olen rento ja puhelias. Ensi viikolla näemme valitettavasti enemmän eikä se helpota oloani yhtään. Olen jo harkinnut työpaikan vaihtoakin. Sanokaa että tämä on ohimenevää? Ja kirjoitan tänne ihan vaan siksi, etten ole puhunut tästä kenellekään ja on jotenkin helpottavaa purkaa tuntojaan jonnekkin.

8

750

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs jos, hänkin on ihastunut sinuun?

• Anonyymi

Kukapa 10 vuotta vanhempi mies ei olisi kun nuori nainen vähän tissiä vilauttaa.
        Tietysti on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukapa 10 vuotta vanhempi mies ei olisi kun nuori nainen vähän tissiä vilauttaa.
        Tietysti on.

Ikävä kyllä näyttää siltä että hän viihtyy liian hyvin minua vielä paljon nuoremman typykän seurassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä näyttää siltä että hän viihtyy liian hyvin minua vielä paljon nuoremman typykän seurassa.

Ai se on sellanen mies 😂

• Anonyymi

Minne päin menee? Voisi olla minulle. Nuoremmat naiset töissä katselee aika halukkaasti.

• Anonyymi

Minultahan loppuu moisen ukon katselu samantien jos huomaan muidenkin katselevan ja äijä siitä ottaa tuolla tavoin itseensä. En ole ihan kenen vain, siitäpähän valitsee muusta tusinalaumasta itselleen jonkun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minultahan loppuu moisen ukon katselu samantien jos huomaan muidenkin katselevan ja äijä siitä ottaa tuolla tavoin itseensä. En ole ihan kenen vain, siitäpähän valitsee muusta tusinalaumasta itselleen jonkun.

Niinpä. Hyi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet liian komea!

Ei tuollaisia uskalla lähestyä 🤔
      Ikävä
      139
      1823
    2. Mitä haluaisit ?

Mitä tahtoisit sanoa hänelle, muttet uskalla ?
      Ikävä
      96
      1605
    3. Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!

Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1335
    4. Haha, nyt vähän naurattaa:)

Kun täällä on kovasti ollut aloituksia niistä M syömistä, niin nyt on M ja Mimmin stooreissa hirveä valkopyykkipäivä terveellisestä ruoasta.. 😂 Miksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1284
    5. Mitä kaipaat.......

Mitä kaipaat hänessä eniten ? ♥️
      Ikävä
      59
      1276
    6. luomua olla pitää

sitä sinä olet :) ei "tahroja" ihossa ei turhaa meikkiä eikä feikkiä. just siitä tykkään, olet se kaunis oma itsesi :) äläkä nyt sano että et ole kaun
      Ikävä
      127
      1149
    7. Parasta mitä hän ....

Mikä on parasta mitä ikävöimäsi henkilö on sanonut sinulle?
      Ikävä
      38
      916
    8. Sofian dj-deitti

No nyt on päässy hyvään seuraan, joko päästään romanssin makuun? :)
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      903
    9. Tuleeko mielipiteestä rikos?

Sananvapaus kyseenalaistetaan? Tuleeko sodan toisen osapuolen puolustusmielipide rikolliseksi toiminnaksi? Tai vastaavasti sodan osapuolen tekojen syy
      Maailman menoa
      462
      884
    10. Hauskaa iltaa

mun hehkulampulle :) Jos et ois antan anteeks mulle, ni oisit saanu postissa sellasen nallekarhun, minkä paidassa lukee I'm sorry :) Kohta saunaan
      Ikävä
      149
      872
    Aihe