Olen seisonut kentän laidalla viimeiset puoli vuotta jokaisen treenin, myös sinä olet ollut siellä. Et ole juuri mua noteerannut, hyvä jos oot edes moikannut. En ole oikein osannut suhtautua suhun mitenkään.. Tänään tapahtui jotain todella erikoista. Tulit paikalle vasta aika lopussa.. Katsoit mua silmiin, hait katsetta, hymyilit! Olin aivan shokissa.. Mitä täällä tapahtuu.. Juttelit ja keskityit jutteluun minun kanssa ja se hymy. Et ole tähän mennessä koskaan hymyillyt..
Siis apua, mitä ihmettä teen??? Unohdan vai odotan seuraavaa treenikertaa?
Mikä se hymy oli?
Anonyymi
4
50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuli myöhässä? Se sai pitkästä aikaa.
- Anonyymi
Tätä itsekin ekana mietin😉😅
- Anonyymi
Ohi sektorin... Ain sul hymyn oon suonut :))
- Anonyymi
😍🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot403460Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132848- 282514
- 421977
- 161861
- 471824
- 531799
- 551533
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101488Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2651183