Tässä voidaan keskustella miehen häpeästä maksulliseen seksiin liittyen.
Miehen häpeä
10
740
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen pitää hävetä halujaan??
Mikä on tässä ajatus onko seksuaalisuus vielä kiellettynä että häpeä on sana mikä ensimmäisenä pitää liittää siihen eikä elämästä nauttiminen vaikka olis naimisissa ja naisella alapään vaivat estää seksin, miksi ei silloin käydä luonnollisesti siihen kykenevällä ilman mitään suhde traamaa ja traumoja , seksiä vaan, miksi sitä pitäisi hävetä?
Pitäisikö hävetä seksiä kuullostaa ahdistuneelta kristillisen koulukunnan pelottelulta että itsetyydytys on syntiä, aika sama olisi hävetä vaikka että on nälkä..................- Anonyymi
RAISKAAMISTA PITÄÄ HÄVETÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Koskaan en ole hävennyt koska wanha kansa opetti:
"Ennen taivas repee kuin huora häpee ".
Nuorena myin itseäni setämiehille. Eli olin poikaportto.
Nyt olen setämies, ja helpoiten saan mieleistä seuraa ostamalla.
Reilu peli. Pojalle eurot käteen, ja saan tyydytyksen.
Nykyään käytän lähes yksinomaan vain vakiopoikia.
Poikkeus on mustat pojat.- Anonyymi
Tuon vanhan kansan aikaan, kun tuo sanonta on luotu, vain naiset myivät seksiä, eli tuo sanonta oli naisille. Prostituution parissa huomaan, että suurimman osan sen historiaa lähinnä naiset ovat kärsineet. Nykypäivänäkin nais prostituoitu kärsii enemmän, entä mies. Miesprostituoitu loisii naisprostituoitujen siivellä niin, että naisprostituoidut ajavat prostituoitujen asemaa ihmiskunnassa ja miesprostituoidut eivät suostu tätä ihmisoikeus työtä tekemään, vaan hyötyvät naisten tehdessä kovaa työtä, siinä siivellä. Miesprostituoidut ovat rusinat pullasta prostituoituja. Tässä taas yksi miesprostituoitu yrittää pelata sillä vanhalla sanonnalla, joka on kuulunut naisprostituoiduille, jotka ovat joutuneet myös kärsimään sinä aikana niin, että se ylittää inhimillisen käsitys kyvyn.
- Anonyymi
En itsekkään koe mitää häpeää. Kerään rahaa opintoja varten. En siis käytä niitä nyt.
Muutama tuttu kiinnostava perheellinen mies käyttää minua säännollisesti. Joskus järjestän niille katsottavaa mustapojan kanssa. En itse tykkää panna. Näytöksessä mustat pojat panee mua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En itsekkään koe mitää häpeää. Kerään rahaa opintoja varten. En siis käytä niitä nyt.
Muutama tuttu kiinnostava perheellinen mies käyttää minua säännollisesti. Joskus järjestän niille katsottavaa mustapojan kanssa. En itse tykkää panna. Näytöksessä mustat pojat panee mua.Ihanaa. Olisi kiva päästä katselemaan.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039