Mikä asento on teistä paras/kiihottavin kun kumppani harrastaa vieraan kanssa seksiä ja itse esim toimitte katselijana?
Paras asento
67
4374
Vastaukset
- Anonyymi
Takaapäin, ja lähetyssaarnaaja missä naisen jalat miehen hartiolla
- Anonyymi
Jos en oo kusilutka?
- Anonyymi
Takaapäin näkee miten ihanasti vaimon rinnat heiluu ees taas😍
Ap
- Anonyymi
No kyllä pillu kostuisi kun saisin vierestä katsoa häntä päällekäin vieraan kanssa, kuusysissä imemässä kullia oma kulli toisen suussa, tai perse pystyssä pantavana... mikä tahansa asento kelpaisi kunhan näkisin sen miesten välisen himon ja kiiman.
- Anonyymi
Antaisitko sen jälkeen pillua mulle, oon terve mies
- Anonyymi
Sun pitää miehelle ehdottaa tota😁
Ap
- Anonyymi
Kiihoittavinta on katsoa kun vieras kulli liikkuu vaimon pillussa tai vieras nuolee vaimon pillun ja sitten panee häntä.
- Anonyymi
Onko milloin sopia tuulla sitä tekemään?
Etelä Suomessa asun - Anonyymi
Eli asennolla ei oo väliä? Et kaikki on kiihottavia😅
Ap
- Anonyymi
Parhaat tässä järjetyksessä. Takaapäin, vaimo seisaaltaan nojaa seinään tai johonkin, kontallaan takaapäin ja tuolilla sylikkäin.
- Anonyymi
Ja muista vaimon pukeutuminen myös. Korkkarit, sukat ja liivit. Live show viimeisen päälle.
- Anonyymi
Tää kuulostaa kyllä kiihottavalta. ;)
- Anonyymi
Sylikkäin molemmat suutelee samalla intohimoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sylikkäin molemmat suutelee samalla intohimoisesti.
Toi on kiihottavan näköistä
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muista vaimon pukeutuminen myös. Korkkarit, sukat ja liivit. Live show viimeisen päälle.
Juuri noin, tuo seksikäs pukeutuminen ja mun mielestä sylikkäin tuolilla tai sohvalla. Ihan parasta.
- Anonyymi
Ois kiihottava katsella kun naisystävä kontalla peppu pystyssä ja vanhempi mies antais isoa kalua. Pitkää ja paksua. Todella iso terskaista.lopuksi laskisi änekkäästi sisään ison määrän paksua spermaa
- Anonyymi
Eikun vain ehtii vanhempaa miestä emännälle. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun vain ehtii vanhempaa miestä emännälle. 😁
Tuttu vanhempi mies olisi tarjolla emännälle. Varustus vaan liian pieni mutta erektio hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuttu vanhempi mies olisi tarjolla emännälle. Varustus vaan liian pieni mutta erektio hyvä.
Niin vaan samakai se oisi katella emäntää pienempi kullisen vieraan kanssa? 🤔😁
- Anonyymi
Minusta on kiihottavaa kun vierasmies nussii takaa vaimoani, Ja näin on kyllä monia kertoja ollutkin. Tissit mukavasti heiluu panon tahdissa. Myös sivusta pano on kiihottavaa katseltavaa varsinkin kun vieraalla kookas varustus. :). Kiihkeät suudelmat vaimon ja vieraan miehen välillä ennen panoa luovat nostavat kiihkon tasoa :)
- Anonyymi
Hyvältä kuulostaa😉
Ap
- Anonyymi
Ihtee kiihottaa kaikki sellaset asennot missä näkisi, kun vaimot rinnat heiluuvat panon tahdissa. Esim takaapäin ja ratsastus on sellasia 😅
T:ap - Anonyymi
Itse haluaisin katsella kun kokenut mies hoitelee mun muijaa ja kiinnostaa nähdä miten vieras tekisi sen. Vieraalla saisi olla mielellään paksu kalu ja kokemusta Cuckold jutuista.
- Anonyymi
Siitä vain kokeilee 😉
- Anonyymi
On se ekakerralla melkoinen shokki katsoa kun vieras saa siemensyöksyn vaimon päällä maatessaan. Muistan kuinka ajattelin ettei nyt vaan vaimo pamahda paksuksi.
- Anonyymi
Minä alla, vaimo 69 ottaa minulta poskeen, vieras mies nussii vauhdilla vaimoa takaapäin 15 cm päässä mun kasvoistani, minä välillä nuolen kundin palleja.
Kun vieras pumppaa spermat sisään, ja vetää ison kyrvän ulos, osa spermasta valuu mun naamalle.
Samalla minä laukean vaimon suuhun. Vieras läiskii vielä paksulla ja limaisella kyrvällä mun kasvoja. Mikä tehostaa mun orgasmia.- Anonyymi
Kiihotavaa. Näyttäs myös hyvältä katsoo tota asentoo ihan "ulkopuolisena" 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiihotavaa. Näyttäs myös hyvältä katsoo tota asentoo ihan "ulkopuolisena" 😁
🍆🍑🍆💗💓💗💓💥💦💦💦
- Anonyymi
Parinmies kirjoitti:
On kyllä kiihottavaa nussia naista takaa kun mies on naisen alla kuusysissä.
On varmasti!
- Anonyymi
Kiihottais päästä panemaan vaimoasi takaapäin ja voisin kyl olla 69 hänen kanssa jos haluut itse panna takaapäin häntä minkä ikäisiä ootte itse 54v mies
- Anonyymi
Tästä minäkin tykkään. Nam!
- Anonyymi
Tämä olisi oma suosikkini!
- Anonyymi
Paras ssento on olla vaimon kanssa 69 asennossa vaimon jalka nostettuna olkapäälle.
Siitä on hyvä katsella kun toisen kyrpä soutaa ja vatkaa vaimon pillua.- Anonyymi
Täytyy vielä lisätä että ollaan kylki asennossa ja siinä vaimon kanssa 69 asento ja toinen panee vaimoa takaapäin.
Vaimon lemppari on kaksi kalua pillussa yhtä aikaa ja joka kerta täytyy toive toteuttaa.
Vaimo ei tykkää anaali seksistä mutta himoitsee kahta kalua pilluun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy vielä lisätä että ollaan kylki asennossa ja siinä vaimon kanssa 69 asento ja toinen panee vaimoa takaapäin.
Vaimon lemppari on kaksi kalua pillussa yhtä aikaa ja joka kerta täytyy toive toteuttaa.
Vaimo ei tykkää anaali seksistä mutta himoitsee kahta kalua pilluun.Hyvii asentoja😉 mitä asentoo käytätte tohon kun nussitte vaimoo kahdella kalulla pilluun?
- Anonyymi
Lähetyssaarnaaja on hyvä, fantasiassani mies panee vaimoa ilman kumia mutta toteutuksessa on kyllä kumi ollut ehkäisyn vuoksi. Vaimo ratsastamassa on myös hyvä ja sen taidon rouva osaa tosi hyvin.
- Anonyymi
Lähäristä näkee hyvin sen kiiman vaimon ja vieraan välillä.
- Anonyymi
Olemme N 54n M 56v Ehdottomasti paras on kun ei hätäillä, meillä terassilla Ensiksi kahvit ja konjakkia, Vaimo on niin sanottu Viina Vittu, mikä on vaimon Ison Pyllyn lihavien haaroje välissä. Kun kahvit nautittu, sen jälkee reilummin
konjakkia, 3me mies vierastamme kouri vaimon
Isoo pullukka persettä hamee päältä. Työntivät Vaimo terassilla pöydän päälle nojamaa käsiensä
varaan että pyllisti, Miehet puristeli kouri Persettä hamee päältä sanovat on sinulla rouva
tosi persettä, Miehet nosti hamee persee päälle,
sanovat saatana mitä persettä alushousuissa on Lihavia reisiä, Miehet puhu avataa nämä sukka remmit, kourivat alushouihaaroista vittua,
työntivät kourat Corsetti lihvie alle, että saiva
alushousu kauluksee Kourasa, rupesivat kiskomaa alas perseestä alushousuja reisii, työntivät kourasa nyt vituhaarohi puristelivat vittua, sanovat jumaliste rouva mitä vittua, mitä
häpy lihoja vittus löysiä lihoja, lihavie vittus haarat on täynnä, kun miehet kouri Vittua, vaimo
työnti persettää miehille. Otetti konjakkia yksi miehistä laski housut, kyrpä Jäykkänä Seiso meni
vaimo persee taa, mies työnti kyrpää vaimo vittuu rupes nussimaa työnti ja nosti, sitä katotti
vierestä kuinka kyrvä vartta myöten löysät vitun
lihat limpit veny kun nosti Kyrpää Vitusta.
Voidaa todeta tämä pitkä ilta yö tästä tuli tosi
orgiotte pitkä yö, Tätä vittu tarvihti ja sai Kyrpää.
Me Saatii nautinto, tämä asento takaa päin
on Jumalattoma hyvä Näkönen. - Anonyymi
Paras asento on se mistä näkee parhaiten kun toinen mies työntää kulliansa vaimoni pilluun.
Olen ollut usein 69 asennossa vaimoni kanssa kyljellämme ja olen nostanut vaimon ylimpänä sijaitsevan säären olkapäälleni ja nuollut vaimon klitorista samalla kun toinen on pannut häntä takaapäin.
On mahtavaa katsoa aivan läheltä kun kulli soutaa oman vaimon pillussa.- Anonyymi
Pääsee katsoo ihan lähelle, kun vaimo saa vierasta.
- Anonyymi
Vieras mies selällään muna pystyssä, vaimo laskeutuu ratsastusasennossa, muna uppoaa pilluun. Mielummin vielä selin vieraaseen nähden, oma mies näkee munan uppoamisen ja rinnat ihan vierestä. Voi vaikka auttaa vierasta munaa pilluun. Valitettavasti olen nähnyt tämän vain videoissa...
- Anonyymi
Kiihottavaa.
- Anonyymi
Meillä vaihtoparin nainen ohjasi kädellään miehensä kyrvän vaimoni sisään. Huomautin kondomista mutta rouva sanoi sen estävän nautintoa ja sanoi miehelleen että anna mennä vaan.
- Anonyymi
Kiihottavin se, kun vaimo seivästää vieraan seisovan kalun sisäänsä ja alkaa ratsastaa sillä nauttien joka työnnöstä.
- Anonyymi
Ja ne vaimon ilmeet ja kiimaset äänet siinä ratsastaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ne vaimon ilmeet ja kiimaset äänet siinä ratsastaessa.
Ja se vieraan muikea ilme kun kyrpä laukeaa vaimon vitussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se vieraan muikea ilme kun kyrpä laukeaa vaimon vitussa.
Ja vaimon haltioitunut ilme kun saa vieraan lastit sisäänsä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vaimon haltioitunut ilme kun saa vieraan lastit sisäänsä
Jep 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep 😍
Omassa arkistossa on kuvasarja joka on kuvattu 2005 kun kaveri on kolmatta kertaa naimassa silloisen tyttöystäväni kanssa. Kolmannella kerralla kaveri sai koottua itsensä ja laukesi ensimmäistä kertaa hänen sisäänsä. Kyllä sarjasta näkee kuinka vaimoni ilme muuttuu ensin haltioituneeksi ja sitten unelmoivaksi kun hän tajuaa että vihdoinkin kaveri aikoo ruiskuttaa. Orgasmi tulee hetkeä myöhemmin kun kaverin pakaralihakset jännittyvät ja spermaa alkaa tulla. Hauska katsoa exif tiedoista että milloin tuo on tarkalleen tapahtunut. Silloin vielä ei ollut kameraa joka olisi pystynyt kuvaamaan 30 sekuntia pidempiä pätkiä.
Kiihottavimmat asennot ovat kuitenkin takaapäin, kun vaimoni pitää käsiään suorassa ja ylävartalo on siis pystyssä. Yleensä ottamissamme kuvissa hän nojaa yläkroppansa sänkyä vasten takaapäin pannessa, mutta tuo missä vaimo pitää käsiään suorassa ja kaveri saa oikein kunnolla ottaa lanteilta kiinni ja painaa menemään, näyttää että siinä on tekemisen meininkiä kummaltakin. Tuosta on myös kiihottava versio, yleensä anaaliseksin aikana, eli kaveri istuu kantapäilleen ja vaimoni on hänen sylissään selkä kaveriin päin. Siinä on lempeää tunnettakin mukana kun kaveri saa hyväillä ja suukotella vaimoani.
Toinen kiihottava asento on kun vaimo makaa esimerkiksi keittiön pöydällä tai istuu työtasolla tai työpöydällä ja kaveri seisoo ja painaa siitä pilluun. Tuossa on kiihottavaa myös se kun he suutelevat ja halaavat nainnin aikana.
Lähetyssaarnaaja on asentona aika tavallinen, mutta siitä saa kiihottavan kun kaveri nostaa vaimoni jalat käsivarsilleen tai olkapäilleen ja antaa mennä oikein syvälle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omassa arkistossa on kuvasarja joka on kuvattu 2005 kun kaveri on kolmatta kertaa naimassa silloisen tyttöystäväni kanssa. Kolmannella kerralla kaveri sai koottua itsensä ja laukesi ensimmäistä kertaa hänen sisäänsä. Kyllä sarjasta näkee kuinka vaimoni ilme muuttuu ensin haltioituneeksi ja sitten unelmoivaksi kun hän tajuaa että vihdoinkin kaveri aikoo ruiskuttaa. Orgasmi tulee hetkeä myöhemmin kun kaverin pakaralihakset jännittyvät ja spermaa alkaa tulla. Hauska katsoa exif tiedoista että milloin tuo on tarkalleen tapahtunut. Silloin vielä ei ollut kameraa joka olisi pystynyt kuvaamaan 30 sekuntia pidempiä pätkiä.
Kiihottavimmat asennot ovat kuitenkin takaapäin, kun vaimoni pitää käsiään suorassa ja ylävartalo on siis pystyssä. Yleensä ottamissamme kuvissa hän nojaa yläkroppansa sänkyä vasten takaapäin pannessa, mutta tuo missä vaimo pitää käsiään suorassa ja kaveri saa oikein kunnolla ottaa lanteilta kiinni ja painaa menemään, näyttää että siinä on tekemisen meininkiä kummaltakin. Tuosta on myös kiihottava versio, yleensä anaaliseksin aikana, eli kaveri istuu kantapäilleen ja vaimoni on hänen sylissään selkä kaveriin päin. Siinä on lempeää tunnettakin mukana kun kaveri saa hyväillä ja suukotella vaimoani.
Toinen kiihottava asento on kun vaimo makaa esimerkiksi keittiön pöydällä tai istuu työtasolla tai työpöydällä ja kaveri seisoo ja painaa siitä pilluun. Tuossa on kiihottavaa myös se kun he suutelevat ja halaavat nainnin aikana.
Lähetyssaarnaaja on asentona aika tavallinen, mutta siitä saa kiihottavan kun kaveri nostaa vaimoni jalat käsivarsilleen tai olkapäilleen ja antaa mennä oikein syvälle.Oisi kiihottavaa nähdä noita kuvia😅
- Anonyymi
Vaimon alla 69,kun vieras panee.
- Anonyymi
Paras asento on kyljellään vaimon kanssa 69 asennossa vaimon sääri ylhäällä kainalossani.
Imen ja nuolen vaimoni klitorista kaverin pannessa takaa päin.
Katselen samalla kun vaimoni pillu ottaa ahnaasti vastaan kaverimme kullin.
Pillunhuulet painuu kasaan kullin työntyessä sisään ja ulos vetäessä p.huulet venyy kuin kiinni pitäen saamastaan kullista veneen kuin olisi liimattu kulliin kiinni.
Lopulta kun kaverin kulli alkaa sylkeä spermaa niin se on kuin kulli nousisi ja laskisi vatkaten spermaansa pillussa.
Sen jälkeen vaihdamme paikkoja itse työntyen vaimoni spermaiseen pilluun - Anonyymi
Vieras nai takaapäin paljaalla
- Anonyymi
Kaikki ovat kiihoittavia kun vaimon pillua sormetetaan ja imetään vaimon rintoja toinen toista.
Vakimies tykkää nuolla vaimoni pillua ja vieraamme pää näkyy vaimon säärien välistä.- Anonyymi
Olen aisuri jolle tärkeintä nähdä ja kuulla vaimon nautinto myös vieraan miehen samoin. Ykkösenä aisurille tuottaa kiksejä ja pelkoa että vaimo rakastuu vieraaseen. Kiimanen suutelu, hellyys, sanat toiselle rakas, jätä miehesi, olet elämäni mies tai naine. Aisuri 50v
Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059