Uusi mies ei nuole ikinä

Anonyymi

Tympii kun mieheni ei nuole. Olen ihana nainen ja täysin terve, puhdas, siisti ja hyvänmakuinen.

Aiemmat miehet ovat minua ja pildeäni rakastaneet ja kehuneet. Tällä nyt kipeytyy kieli niin kovasti, ei pysty eikä suostu ollenkaan. Onko tekosyy?

Olemme rakastuneita ja minä otan aina ilolla suihin koska saan itsekin nautintoa siitä. Harmittaa!

Enkä voi vaihtaa miestä kun rakastan tätä. Kaikki olisi muuten hyvin.

35

2152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tylsä tyyppi

    • Anonyymi

      Noh, nää on näitä. Yksi ei nuole pillua, toinen ei tee sitä jne. Aina väärinpäin, kun mikään ei riitä. Lopeta se kullin imeminen ja kun kysyy asiasta, niin kerrot leukojen kipeytyvän.

      Olkaa tyytyväisiä, että saatte edes. Mun muija ei ime, eikä anna pillua. Ei edes koske kulliini….

      • Anonyymi

        Roope ja kamala muija sulla. Sulla ei siis seksielämää? Meneekö hyvin. Vai nussitko muita? Vaihda ämmää.


      • Anonyymi

        No minkä takia olet tuollaisen lahnan kanssa edes tekemisissä?


    • Anonyymi

      Lyhykäisyydessään ei taia ukkoos paljoo sinun nautinto kiinnostaa... ja kieli kipeeks oo mikään tekosyy, sitten on kieli kipee voi voi mut ainakin nainen nauttii

      • Anonyymi

        Samanlaiset tekosyyt löytyy naisiltakin, tilanteeseen kuin tilanteeseen (incl. Suihinotto).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samanlaiset tekosyyt löytyy naisiltakin, tilanteeseen kuin tilanteeseen (incl. Suihinotto).

        Trololloo ääliöt


    • Se on jotenkin rikki. Vaihda ehjään. Meni varmaan vielä takuuseen kun on uusi. Kuuluisi kyllä nuolla.

      • Anonyymi

        Just noin. Takuuajan umpeuduttua tulee muitakin vikoja. Ei koske, ei hyväile, ei sitä eikä tätä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just noin. Takuuajan umpeuduttua tulee muitakin vikoja. Ei koske, ei hyväile, ei sitä eikä tätä.

        Sen verran näitä ihmissuhteita on tullut harjoiteltua, että harvoin ne menee ylämäkeen. Enemmänkin suunta on toinen. Siksi hieman jo elämää nähneet on parhaita. Ei tarvi selitellä, peitellä, arkailla. Hommat on niin kuin ne on - tai ei ole. Yhden ystävän kanssa aiheesta keskusteltu. Mies ei nuollut koskaan ikinä, edes pyynnöstä. Eron jälkeen totesi että kaikki nuolee, mitä helvettiä! Sellaista se elämä on. Kaikilla ei taitu eikä suju.


    • Anonyymi

      Niin, sun hyvinvointis ei vois vähempää kiinnostaa miestäsi, koska hänen niin suurenmoinen ja ihana siitin vaan sattuu olemaan maailmankaikkeuden keskipiste ja vaatii palvontaa ja sun on vaan keskityttävä siihen.

      • Anonyymi

        Äijällä on nuori timmi typy jota lutkuttaa hulluna


    • Anonyymi

      No naisissa on ihan samoja tyyppejä. Jotkut imee kalua mielellään mutta toiset eivät sitten millään. Noista ei-henkisistä muijista kyllä osa tykkää ja vaatiikin sitä kuitenkin, että heidän pillua täytyisi nuolla. Eli ottavat kyllä mutta eivät anna takaisin.
      Aika epäreiluakin sinänsä. Vaikka ei sen puoleen, en nyt itse välitä saada suuseksiä, vaikka en sitä ole ikinä kieltänytkään, jos nainen nyt on halunnut mun mulkkua imeä ja nuolla.
      Jotkut naiset hullaantuvat sormettamisesta ja ylipäätään jos mies hiplailee heidän pimppaansa kädellä, mutta itse eivät koske munaan millään, ainoa munakontakti on se itse yhdyntä.
      Jokainen tavallaan.. On vain arpakauppaa, millaisen kumppanin saa myös petipuuhiin liittyen.

      • Anonyymi

        Ei se ole arpakauppaa vaan tutkimustyötä. Täytyy etsiä, löytää, kysellä, kokeilla ja tehdä kestotesti. Jos ei miellytä kriittiset ominaisuudet, niin sitten täytyy lähteä uuden etsintään. Jos en saisi antaa pildelle suuseksiä, niin toteaisin kyllä hyvin alkuvaiheessa, että emme tunnu olevan seksuaalisilta mieltymyksiltämme yhteensopivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole arpakauppaa vaan tutkimustyötä. Täytyy etsiä, löytää, kysellä, kokeilla ja tehdä kestotesti. Jos ei miellytä kriittiset ominaisuudet, niin sitten täytyy lähteä uuden etsintään. Jos en saisi antaa pildelle suuseksiä, niin toteaisin kyllä hyvin alkuvaiheessa, että emme tunnu olevan seksuaalisilta mieltymyksiltämme yhteensopivat.

        Niin, mun kohalla oli nii, et ku alettii touhuu ja mä suutelin tytön kaulaa ja siitä vähitellen alaspäin tisuleihi, imin niitten nuppuja ja sit nuolin ja suukottelin sen masua alemmas ja navan alapuolelle pääsin, nii tyttö veti reidet suppuu ja komento tuli, ei sinne. Mulla oli jo paha stondis, mut mä sanoi et tää oli sit täs, nousin ja aloin vetää kledjui päälle. Tyttö sano hei, oota, saat vähä nuolasta siit päält ja mä sanoi kui vähä ja jatkoin itteni vaatettamist.

        No sii kävi nii lopuks et mun friidu anto mun nuolla ja mä tein sen ajan kaa varovasti, tunteel ja hellästi. Eilen Maija tuli ja istu mun naaman päälle varovasti ja anto mun nuolla enkä ees pyytäny ja siit sitte homma meni nussimiseksi ja mä huomasin et olin sen eka kerta ku sielt tuli pikkase verta eikä sil ollu menkkoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mun kohalla oli nii, et ku alettii touhuu ja mä suutelin tytön kaulaa ja siitä vähitellen alaspäin tisuleihi, imin niitten nuppuja ja sit nuolin ja suukottelin sen masua alemmas ja navan alapuolelle pääsin, nii tyttö veti reidet suppuu ja komento tuli, ei sinne. Mulla oli jo paha stondis, mut mä sanoi et tää oli sit täs, nousin ja aloin vetää kledjui päälle. Tyttö sano hei, oota, saat vähä nuolasta siit päält ja mä sanoi kui vähä ja jatkoin itteni vaatettamist.

        No sii kävi nii lopuks et mun friidu anto mun nuolla ja mä tein sen ajan kaa varovasti, tunteel ja hellästi. Eilen Maija tuli ja istu mun naaman päälle varovasti ja anto mun nuolla enkä ees pyytäny ja siit sitte homma meni nussimiseksi ja mä huomasin et olin sen eka kerta ku sielt tuli pikkase verta eikä sil ollu menkkoi.

        Täysin kokemattomat tytöt ja nuoret naiset on vähän eri asia, ei heihin päde samat "säännöt" kuin aikuisiin. He ovat vasta seksin saralla menossa eskariin. Turvallinen ja luotettava kumppani on parasta tuossa vaiheessa, sitten voi alkaa kokeilla, jos on tarpeeksi kypsä asialle.


    • Anonyymi

      ei kannata tehdä tuosta ongelmaa, eikä tarvi vaihtaa, otappa yhteyttä niin setä jeesaa, nuolen kuin lassie, niin pillun kuin pepunkin, takuulla saat tarpeeksi. mulla päinvastainen tilanne, nuolla saa mutta suihinotto sitten...ja todella, todella tykkään nuolla, upee fiilis kun nainen laukee naamalle, parasta..terveisin m50

      • "Nuolen kuin lassie"

        Tuo slogan pitää ottaa käyttöön. Toimisikojan oikeasti?

        Moi, mitä kuuluu, onko kiva ilta ? Mä muuten nuolen kuin lassie. Mentäisiinkö meille.


    • Anonyymi

      Jos haluat että siisti mies nuolee sinut kunnolla luottamuksellisesti ota yhteyttä [email protected] ja järjestetään tapaaminen?

    • Anonyymi

      Äh miten turhauttavaa. Minullakin sama tilanne olen kaunis siisti ja hyväntuoksuinen tavara. Vieläkään 3kk seurustelun jälkeen mies ei nuole. Vaikka olen jo itse alentunut ruinaamaan.
      Vaikka muuten kaikki on hyvin ja kyllä rakastankin häntä.
      Niin silti päädyin pettämään, miehen kanssa joka teki kaikkea mitä nainen toivoo mieheltä. Ai että miten hyvältä tuntui miehen sänkinen poski ja se kun aloitti nuolemaan en ennen ole tullut näin herkästi.
      Vähän on morkkis oikeesti aika pahakin, mutta silti aion tavata tämän miehen uudelleen.. minba33v

      • Anonyymi

        Merkillistä, ei pimppi nyt myrkkyy oo, ehkä se on vaan ujoutta, torjutuksi tulemisen pelkoo tai jotain ihme fobiaa. Ehkä ylkäs siitä paranee ja siitä vielä innostuu, kun istut sen naamalle ilman pöksyjä ja pitelet niskavilloista tukevasti kii ja sanot vaan kiltisti "nuole ja katsokin että teet sen hyvin" ja kun oot saanu puolenkymmentä orkkua, ejakkua, pimppi hellänä ja jalat hyytelöö niin muista sit kiitellä ja lupaa lisää myöhemmin. Pimppi on sitä varten et siit nautitaa.


      • Anonyymi

        Noin siinä nimenomaan käy, tasan ja tarkkaan. Jos joku mies ei nuole, niin jonossa on rivi innokkaita nuolijoita, jos joku nainen ei ime kyrpää, jonossa on rivi innokkaita naisia, jotka imee sitä, kunhan vaan nuolee pillua ja tekee mitä haluaa. Yleensä näiden vajaapalveluilla olleiden paineet, toiveet ja himo karkaa ennenpitkään niin kovaksi, että kohtaaminen on väistämätöntä ja se sitten onkin pelkkää tulta ja tappuraa. Olen päässyt tuon morkkiksen yli. Hoidan perheeni, rakastan vaimoani, huolehdin ja nuolen ja teen kaiken mitä tarvii, jos vaan on tarve, yleensä ei. Muut hommat hoidetaan sitten muualla, ne, missä saa justiin sitä mitä haluaa, miten haluaa ja kuin paljon haluaa.


      • Anonyymi

        Voi miten samaistuin sinun tilanteeseen. Itse pistin suhteen poikki, koko vuoden kestäneen seurustelun aikana jätkä ei suostunun nuolemaan mut sit häneltä kyllä ois pitänyt ottaa suihin.
        Nyt nyk. Mies puhuu pussaa ja nuolee myös peppua mistä olen aivan kiihkossa. Ninni 31v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi miten samaistuin sinun tilanteeseen. Itse pistin suhteen poikki, koko vuoden kestäneen seurustelun aikana jätkä ei suostunun nuolemaan mut sit häneltä kyllä ois pitänyt ottaa suihin.
        Nyt nyk. Mies puhuu pussaa ja nuolee myös peppua mistä olen aivan kiihkossa. Ninni 31v

        Noin se menee. Vaihtamalla paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se menee. Vaihtamalla paranee.

        Tuossa vaiheessa kun voi vielä vaihtaa, kannattaa vaihtaa. Sitten kun alkaa oleen mukuloita, asuntolainaa, kesämökkiä ja muumimukeja jaettavana, ei sitä enää ihan pelkän pillunnuolennan vuoksi vaihdeta. Sitten toki kun lapset lentää pesästä. Tässä 40- viisikymppisenä tilanne alkaa olemaan se.


    • Anonyymi

      Miehelläs on aika pahaksi päässy fiksaatio sen mulukun jumalaisesta ihanuudesta ja sinnoot sammaa mieltä. Mutta jospa lopettaisit sen palvonnan ja katsot mitä siitä seuraa.

    • No tule minun luokse niin voin nuolla pillusi jos kiinnostaa ota yhteyttä [email protected]

    • Anonyymi

      Äijä vaihtoon, Jos naiseni ei ottaisi suihin ei meillä olisi yhteistä matkaa.

    • Anonyymi

      terveisiä vaan minba 33v, jos sattuis niin että halu kokeilla vanhempaa kielitieteilijää iskee niin täältä löytyy!! parransängellä rapsuttelen reisien sisäpintoja mielelläni, samalla kun kieli kiertelee taipeissa ja pakaran kaarella, kierrän häpyhuulien sivua alas välilihalle ja kevyesti lipaisen peppua, sitten ylööööööspäin ja klittaa nuolemaan, samalla sormea sisään upottaen. sitten toinen sormi sisään, nostat reidet rintoja vasten jalat levällään ja hierot pilluasi suutani vasten....laukeat, raukenet.. livon peppuasi kevyesti ja työnnän kieltä sisään, lantiosi herää, upotan nenäni pilluusi ja nuolen syvältä, peukalolla hieron peppua ja upotan hitaasti sisään. tätä vois jatkaa ikuisuuden...haluaisko joku kokeilla??m50

    • Anonyymi

      Kielen avuksi on kehitetty kaikenlaisia klitoriskiihottimia, kokeilkaa niitä kaikessa rauhassa eri ärsykkeillä, johan tokenee. Minäkin näin hieman vanhempana herrana olen jonkinlainen suosikki paikallisessa opiskelijakuppilassa hierontaraitoineni.

    • Anonyymi

      Keskisuomesta kielitaitoisen miehen puutteessa olevia naisia?

    • Anonyymi

      Edellisen kans 7v yhes ja nykyisen kans 3v eikä kumpikaan ole nuollut. Mutta kovasti kyllä tykkäävät saada suuseksiä. Ärsyttää! Suhteiden välissä on ollut tapailuja ja niissä kyllä on itekin saanut.

    • Anonyymi

      hei vaan 3v ilman ollut! jos kovasti mielesi tekee kieltä, järjestetään asia. itse rakastan nuolla pillua, asennossa kuin asennossa, lempparit sinä sakset auki polvet rintoja vasten ja pillu avoinna, siinä hyvä pitää pillua hyvänä, lirputella klittaa, mennä alemmas samalla syvältä nuollen, lipoa välilihaa ja nuoleskella peppuakin...tai sitten sinä peppu pystyssä kontallaan ja nuolen takaa upeaa pilluas, nuoleskeken himokkaasti peppua samalla peukalolla klittaa hellien, alemmas klitalle ja upotan etusormen peppuun....ai hitto kun rupee tekemään mieli aamujumppaa!! ja toki ottaisin sut myös naamalleni istumaan, onhan se synti ja häpeä jos ei naistaan hyvänä pidä. toivoo ukm 50

    • Anonyymi

      Ei ku heität estoisen eellä pihalle ja kamppeet perään.

    • Anonyymi

      Voin tulla nuolemaan,

      t. Stadinsälli

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe