Suomen hallitus luo työpaikkoja ihmisen hädällä rahastamiseen. Perintäyritykset saalistavat varattomien viimeiset rahat joita avustavat valtion virkamiet eli ulosotto. Samoin mm. Helsingin sairaanhoitopiiri ( terveyskeskus) lähettää maksuvaikeuksissa olevien ihmisten laskut perintätoimistolle joka on kiusaamista ja ihmisoikeus sopimusten vastaista toimintaa. Tällä toiminnalla aiheutetaan lisää vaikeuksia ihmisille aivan turhaan. Laskun kun voi laittaa suoraan ulosottoon. Samoin paljastetaan asiakkaan terveystietoja yksityiselle yritykselle.Tämäkin on lainvastaista toimintaa.
Ihmisen hädällä rahastaminen
Anonyymi
3
74
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohan on juuri se varattomuuden alku, että ostetaan asioita joihin ei ole varaa/aikomusta maksaa.
- Anonyymi
Olipa tyhmä vastaus. Kuka nyt ostaisi terveyskeskuspalveluja kun joutuu esim: autokolariin.
Työttömänä. Lukija ei ole ymmärtänyt koko asiaa. Sairaanhoitopiiri voi itse yhdellä napin painamisella laittaa saatavan ulosottoon. Ei tarvitse kierrättää perintätoimiston kautta.
- Anonyymi
Ulosotto itsessään maksaa kuitenkin jotain. Ulosoton kustannuksilla maksetaan ulosottoviraston toimintaa.
Jostain sekin raha on tultava, eikai ulosottomies tekisi ilmaiseksi työtä? Sinä tekisit?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039