Juttelitko datsian luottomyyjän kanssa? Keittikö tuoretta kahvia ja saitko nisua? Oliko sen parasta ennen päivä jo mennyt vai oliko tuoretta? Laitoitko nimen tilaussopimukseen??
Dacian automyyjän juttusilla
12
60
Vastaukset
- Anonyymi
Pulla oli kuivaa korppua ja kahvikin maistui eilispäiväiseltä. Kaikenpäälle koeajoautossa oli polttoaine lopussa. Jäi kaupat tekemättä. Painuin Ford liikkeeseen kaupoille.
- Anonyymi
Meidän kaupungissa Daciat ja Fordit myydään samassa liikkeessä.
- Anonyymi
Taitaa tosielämässä kuitenkin olla niin, että Dacian ostajat ovat todella niitä jotka tietävät mitä ovat tekemässä ja mitä ostamassa.
Toista on Toyotan ostajat, jotka ostavat sitä mitä naapuri ja työkaveri, koska kyllä kai ne on sitä miettineet ja minun ei tarvitse ja kaikki ajattelee samoin ja tulos vituttaa, mutta yhteinen kurjuus yhdistää ja siitä vaietaan,- Anonyymi
Vai, että rellun halpiksen osto oikein mietitty juttu, heh. Kai se Pertti Koivulan verkkareissa mörisemisen kertaalleen katsominen on jonkun mielestä miettimistä. Kun sillä oli verkkarit niin se kuvastaa minua ja ostan heti... ja sitä rataa.
- Anonyymi
Miksi ruokitte Niuvan mt trollia. Trolli elää huomiosta ja te iriootit annatte huomioo narsisti trollille.
- Anonyymi
Pahaksi on trolli tosiaan päässyt. Sitä se tekee, kun ei ole edes varaa ostaa entistä itäautoa. Kyllähän se syö miestä.
- Anonyymi
Mikä on tuo teidän dasistien Niuva? Joku dasisteille spesiaali paikka? Täällä hullut kärrätään Niemeen.
- Anonyymi
Joka nimensä datsian tilaussopimukseen kirjoittaa pitäs kärrätä Niuvaan 😀
- Anonyymi
Kyllä laitoin uuden sanderon tilaukseen.
On muuten hieno peli.- Anonyymi
Hahahahahahahaha. Hihihihihihihihihihihihi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahahahahaha. Hihihihihihihihihihihihi.
Selvästi tekonaurua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi tekonaurua.
Taisi mennä datsian ostajalta kahvit väärään kurkkuun kun kuuli autonsa hinnan. Siinä ei pahaa oloa auttanut edes tuorehko nisu. Itse menin rellukauppaan ja ostin samalla hinnalla vähän käytetyn capturin. Sain vielä kääretorttua kahvin kanssa ja juteltiin mukavia rellumyyjän kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841746- 431389
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191180Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2791115Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.841115- 63942
- 56932
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20900Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!39865- 34844