Tissi on vielä hetken varmasti persu, mutta mikä noin muuten on hänen suhteensa Lääkekaappiin? Onko sedillä edellytyksiä myöhemmin heilua yhdessä vai haluaako kumpikin johtaa omiaan? Mitään hajua?
Oma vaikutelmani on että isojen äijien egot eivät mahdu samaan porukkaan, mutta se voi olla vääräkin.
Mikä on Tiihosen suhde Turtiaiseen?
10
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä se on enemmänkin sellainen toispuolinen kaverisuhde kuin tavanomainen seksisuhde, johtuen toisen osapuolen voimaurheilulle uhratusta miehisestä kyvystä.
Aivan tätä suhdetta en tarkoittanut, mutta toki poikarakkaus on aina huomioon otettava näkökohta.
- Anonyymi
Jollakin lailla suhde vaikuttaa perverssiltä.
- Anonyymi
En usko että ruskeapaidat ja mustapaidat rokkaa hyvin yhteen
Sinimutsit luonnehtivat itseään keskusta-vasemmistolaisiksi konservatiiveiksi, joten se porukka on näin aidattu eroon otsikossa mainituista kansantovereista. Tissi ja Lääkekaappi eivät varmaan ikinä isketytä nahkaansa minkäänlaista vasemmistoleimaa.
- Anonyymi
joo pörssipelurit on eri väkeä, samaa kastia yrittäjien kanssa.
- Anonyymi
Ano on kuitenkin tullut kaapista ulos. 😁
https://pbs.twimg.com/media/E5JSMWIXIAUYd3Y?format=jpg&name=900x900 - Anonyymi
Kansallismielisistä kun on puhe, on kysyttävä:
1. Ovatko jo telakoituneet?
2. Kumpi on top ja kumpi bottom? - Anonyymi
yrittäjiä ei kai muuta, mutta päivässä kannattajakortin, kun sinimustat vielä keräilee 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225639- 643990
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453626Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭312999Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342369En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132216- 1181717
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101634