Onko koulunkäynti mennyt harakoille ?

Anonyymi

Kun ei muuta osata kuin valmiiksi kirjoiteltuja juttuja lukea ja tällä sivulla niitä uutisina kirjoitellaan.Suosittelen sivulla olijoita poistumaan koneidensa ääreltä ketkä suinkin pääsevät luonon sykettä seurailemaan niin jos siinä sivussa nämä tyhjät höpinätkin unohtuisi.

24

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä kopio kommentistani edelliseen jankutukseen aiheesta.
      -
      En sanoisi että elämä on liian lyhyt.
      Paljon jaaritellaan että ulos sieltä kammiosta.
      Elämä odottaa teitä ulkona.
      Mutta mitä se elämä on?
      Kenellekin?
      Kerrotaan myös että hän kuoli onnellisena.
      Niin että mitä?
      Miten?
      Onko siis elämä oikean mittainen?
      Sitä vain askelletaan eteen-päin väärin mitoin?

      H.

    • Anonyymi

      Joo mutta nämä aika vähän koulutettuja kotifrouvia ja eivät ole saaneet esiintyä missään eikä heiltä ole mitään kysytty koskaan. Nyt he elävät emännän kevättä innoissaan. Hyvä näin tulin voitin

      Nämä naiset eivät saaneet edes äänestää

      Minkä ikäisenä sai 1947 syntynyt palstan rouva ensi kerran

      äänestää presidenttiä

      Yllättykää

      • Anonyymi

        Aika inhottavasti dissaat naisia!
        Tekis mieli kirjoittaa jotain hirmiän kauhian kamalaa.
        Beng


    • Anonyymi

      alotuksentekijä on nyt pikkusen sekasi,


      koitahan rentoutua välillä,

      tällä nämä mummelit ja papparaiset kirjoittelee aivan omiaa, jopa omituisia juttuja,
      seuraa tarkemmin, huomaat kyllä

      välillä viiraa yhdellä jos toisella
      normien vierestä jopa yliki,
      hauskoja juttuja ovat
      hyvinki viihteelisiä välillä, heh,
      jatketaaaaaan,,,,,,,,,

    • Anonyymi

      Jokaisella on makunsa ja kiinnostuksen kohteensa. Minua kiinnostavat juuri ne avaukset, joissa on keskustelun pohjaksi linkki esimerkiksi uutiseen, kun ei aina huomaa kaikkia kiinnostavia juttuja, koska uutislähteitä on niin paljon. Niissähän varsinaista asiaa on keskusteltavaksi. Muu on löpinää.

      Älä anna häiritä itseäsi, tee runsaasti omanlaisiasi sinua ja muitakin miellyttäviä aloituksia.
      Vai odotatko vain, että muut niitä tekevät sinulle ?

      • Tämähän just oli sellainen hänen omanlaisensa aloitus, että kaikkien toisten pitäisi häipyä ulos tuonne rankkasateeseen, kun hän itse istuu sisällä lämpimässä täällä palstalla.


      • Anonyymi

        Sama kommentti sinulla jokaiseen poikkipuoliseen kirjoitukseen näkyy olevan.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa ihan kuin huru-hurux olisi tuon avauksen tehnyt anonyyminä. Kierrän hänen avauksensa niin kaukaa kuin jalka enää nousoo.

      Sama tyyppi tässä vuosia sitten kirjoitti: Miksi avaat uuden keskusteluavauksen kun hänen vastaavaan olisi sopinut vielä 500 kommenttia.

      • Anonyymi

        😁😁😁.


      • Mistäköhän löytäisi sellaisen kommentin.

        Minulla on sellainen käsitys, että hän haluaa laittaa ketjuille jarrut päälle heti kun ne menee sataseen.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mistäköhän löytäisi sellaisen kommentin.

        Minulla on sellainen käsitys, että hän haluaa laittaa ketjuille jarrut päälle heti kun ne menee sataseen.

        Sinä tulet hanakasti selittää miten juttu on, jos on erimieltä tulee väittely, parempi myötää Tellu on oikeassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä tulet hanakasti selittää miten juttu on, jos on erimieltä tulee väittely, parempi myötää Tellu on oikeassa.

        Niin mistä löytyy hänen tällainen kommenttinsa:

        """Sama tyyppi tässä vuosia sitten kirjoitti: Miksi avaat uuden keskusteluavauksen kun hänen vastaavaan olisi sopinut vielä 500 kommenttia."""

        Eihän siinä kun vedät sen esiin, niin en väittele sen enempää.
        Kai sinulla jotain todisteita on väittämääsi. Vai untako näit?


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Niin mistä löytyy hänen tällainen kommenttinsa:

        """Sama tyyppi tässä vuosia sitten kirjoitti: Miksi avaat uuden keskusteluavauksen kun hänen vastaavaan olisi sopinut vielä 500 kommenttia."""

        Eihän siinä kun vedät sen esiin, niin en väittele sen enempää.
        Kai sinulla jotain todisteita on väittämääsi. Vai untako näit?

        En nähnyt suinkan unta! Ostin ensimmäisen tietokoneen jotakin 2006. Silloin tuo teksti nettiin ilmaantui.
        Tuosta aikaa jo 15v.
        Toivo Lång 83v. Inkeroinen


      • Anonyymi kirjoitti:

        En nähnyt suinkan unta! Ostin ensimmäisen tietokoneen jotakin 2006. Silloin tuo teksti nettiin ilmaantui.
        Tuosta aikaa jo 15v.
        Toivo Lång 83v. Inkeroinen

        Njaaaa.
        No silloin se on varmaan yhtä totta kuin sekin, että minä olen espoolainen leskirouva.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Njaaaa.
        No silloin se on varmaan yhtä totta kuin sekin, että minä olen espoolainen leskirouva.

        Ehkä oletkin, mistä me tiedetään.


    • Anonyymi

      En ikinä tule käsittämään näitä valituksia aloituksista, koska sana on kaikille vapaa
      ja kun tänne mahtuu niin paljon aloituksia kuin kirjoittajat vain jaksavat tehdä,
      miksi valittajat eivät tee itse sellaisia aloituksia kuin haluavat ?

      Ei muut ihmiset täällä ole toisten palvelijoina sitä varten,
      että he aikaansaamattomien ihmisten toiveita toteuttavat.

      • Hän teki jo sellaisen aloituksen, mitä hän palstalle haluaa kai enemmänkin.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Hän teki jo sellaisen aloituksen, mitä hän palstalle haluaa kai enemmänkin.

        Tunnen myös erään toisenkin Mummelin joka työntää itsensä sellaisiin asioihin jotka ei hänelle kuulu,,,lähettettelee tekstaireita ajankohdasta riippumatta ja antaa omia ohjeitaan joissa ei ole juurikaan mitään järkeä eikä tietoa asioista,,,perään huutaa Hallelujaa.


    • Voihan se olla, että tämän mummelin kaikki koulunkäynti on tosiaan mennyt noille harakoille.
      Mene ja tiedä. Ei sitä koulunkäyntiä paljon enää tarvitse,
      Kansalaisopistotkin pitää ovensa kiinni, ettei sitäkään koulua pääse enää käymään.

      Mutta muuten tulen ja menen siten, miten tälle pyryharakalle soppii.
      Ei tällä palstalla ole koulutusvaatimuksia,,
      pääasia, että jotenkin jutuillaan riipuksii mukana.

    • Anonyymi

      No juuu, nämä kait vuosikymmeniä palstoilla luuhanneet ei enää erota virtuaalia todellisuudesta, elävät omassa nettiumpiossaan, eläkööt, lähetään me pihalle.

    • Anonyymi

      Lienee tällä sivulla vaikuttavat nämä iänikuiset sivuja koluavat Vattupuskat ja pyörilijä mummeli.

    • Anonyymi

      Koulutusvaje. Kimball täyttää ensi kuussa vasta 55 mutta näyttää teitä paljon vanhemmalta

      Se on kasvanut koulutta siellä kauboi-alueella Montananan suunnilla iuoteisalueella
      Siellä on myös suomalaisia kyllä

      Se on koko elämänsä kusettanut shekkipetoksia sairas- yms. vakuutuspetoksia väärennettyä luomulihakauppaa ... ja sen sellaista maalaispoikien elinkeinoa

      Sen psyykke on sellainen, että sen on pakko lässyttää, nyt se kertoo tappaneensa enemmän ja paloitelleensa 21

      Sillä on lievä tuomio kun se pn avustanut Jerry Cottonia Phil Deckerin työkaveria G- miestä paljastelemalla

      Vain 70 vuotta linnaa ja VAIN neljä varmaa murhaa,, 3 naista joista yksi lapsipuoli, tyttö 19 v ja kaksi vankikaverien heilaa ja neljäs on sen setä

      Käytännössä varmuudella tiedetään paljon enemmän tappoja, se on naisten mieleen, 4 avioliittoa joista viimeinen vankilassa, ei pääse petiin, se on laki Usassa

      Ja kakkosvaimon kanssa sillä on 2 poikaa joista vanhemman pehmon se heitti autosta vauhdissa mäkeen saadakseen vakuutusrahat muttei poika kuollutkaan, koomassa viikon, homma kuivui ja se lensi vielä osavaltiorajalla ei viranomaiset viitsineet selvittää kumman valtion puolella

      Nyt se leuhkii taas murhistaan kun linnassa on tylsää https://www.denverpost.com/2018/09/19/colorado-serial-killer-scott-kimball-on-dateline-nbc/

    • Olen olllut ulkona mieltei koko päivän klapeja tekemässä.
      Mutten nähnyt yhtään harakkaa, että olisi voinut kysyä.

    • Anonyymi

      Ei näitä keskustelupalstoja ole järjestetty pelkästään koulunkäynneille.
      Varsinainen eliitti väki haistattaa pitkät koko S-24 keskustelusaiteille.

      Joku nettiin juuttunut eläkeläinen vaatisi meiltä duunareilta vielä korkeaa kirjoitustaitoakin aiheineen.
      Mikä hän oikein luulee olevansa vaatimuksineen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

      Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      213
      3326
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

      Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      456
      2695
    3. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      41
      1921
    4. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

      Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1614
    5. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      76
      1414
    6. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      108
      1355
    7. Hyvää yötä tänne

      Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      176
      1206
    8. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      87
      1135
    9. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

      Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1104
    10. Mä en kestä näin unta

      Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      71
      1039
    Aihe